Apollo Airlines

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γεια χαρά… Να ρωτήσω κάτι? Εύχομαι να μην είναι τόσο εκτός topic. Μπορεί μια αεροπορική pax εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ευρώπη να έχει το ίδιο IATA Code με κάποια άλλη αεροπορική pax εταιρεία που δραστηριοποιείται επίσης στην Ευρώπη? Παράδειγμα εταιρειών με κοινό IATA Code που όμως βρίσκονται Αμερική-Ευρώπη:

IATA Code: VE
ICAO Code: EUJ
Known As: EU Jet
Country: Ireland
Callsign: Union Jet
Web Site: http://www.eujet.com

IATA Code: VE
ICAO Code: AVE
IATA Accounting / Prefix Code: 128
Known As: AVENSA
Full Name: Aerovias Venezolanas, S.A. (AVENSA)
Country: Venezuela
Callsign: AlphaVictorEcho
Web Site: http://www.avensa.com.ve/

Thanks
 
Re: RODOS AIRWAYS

Apollo Airlines γιατι? Ενημερωτικα να σου πω οτι ενας λογος που εκοψε τα κατευθιαν δρομολογια η SAS προς Αθηνα ηταν ο Απολλωνας. Μακαρι να ξαναγινει μια τετοια εταιρια και πιστευω οτι ηταν μια απο τις τελευταιες glamurous εταιριες. Και φαντασου ηταν κυριως charter... Ενα μεγαλο ευχαριστω στον αημνιστο Γεωργιο Χατζη για το οραμα που ειχε. Την ειχα ζησει απο κοντα αυτην την εταιρια και ας ημουν μικρος. Οι λογοι που εκλεισε δυστυχως ηταν πολυ αδικοι. Σορρυ για το οφτοπικ απλα μια απαντηση ηθελα να κανω για οτι αλλο υπαρχει θεμα για την Apollo Airlines.
 
Re: RODOS AIRWAYS

Και ο λογος που η Lufthansa εκοψε τα δρομολογια θεσσαλονικη-μοναχο και θεσσαλονικη-φρανκφουρτη ηταν η galaxy αγαπητε μου φιλε,ηταν και αυτη μια εταιρεια σαν την apollo που πρεπει να ξαναυπαρξει γι'αυτο το λογο;
Το να αγαπας μια εταιρεια ειναι απολυτως θεμιτο οχι ομως και να παρουσιαζεται αυτη σαν σουπερ-εταιρεια. Δυστυχως ασχολουμαι απο 5 χρονων με τα αεροπορικα θυμαμαι πολυ καλα την apollo δεν διεφερε σε τιποτα απο τις υπολοιπες αεροπορικες εταιρειες της ελλαδας που ανοιγουν για να κλεισουν...
Και να σου πω οτι κι εγω λατρευα την Cronus δεν βγαινω να διατυμπανιζω οτι ειναι η καλυτερη εταιρεια επειδη την αγαπουσα...
Ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω...
φιλικα
 
Για να μην ειμαστε και εκτος θεματος. (για το ποστ στο θεμα RODOS AIRWAYS) δεν ειπα οτι ηταν σουπερ εταιρια αλλα ειπα οτι ηταν μια απο τις πιο αξιολογες. Το να εχει αφιερομα εκεινη την εποχη το Air Transport World για αυτην την εταιρια εμενα τουλαχιστον κατι μου λεει. Ο καθενας βεβαια εχει την αποψη του.
 
PJ είχε αρχικά. Όταν ετοιμαζόταν να περάσει τις πτήσεις της στα CRS της έδωσαν το Κ6 εφόσον το PJ χρησιμοποιούνταν ήδη από την καναδέζικη Air Saint Pierre. Κρίμα όμως, λίγο πριν οι πτήσεις περαστούν στα συστήματα κρατήσεων έκλεισε... Για τον κύριο Χατζή δεν ξέρω τίποτα, πάντως η Apollo δεν ήταν και ό,τι καλύτερο υπήρξε τουλάχιστον στην αγορά της Γερμανίας. Αλλαγές, ακυρώσεις πτήσεων, μονοπολιακή τακτική (ευνοούσε συγκεκριμένους μόνο πράκτορες) κλπ κλπ. Πρωτοπόρος στο κομμάτι που αφορά τις τακτικές πτήσεις μεν, τολμηρή (Α300!!!) αλλά... Καλή προσπάθεια αλλά η Cronus πιστεύω κατάφερε πολύ περισσότερα
 
Μα αλλο το οπερατιον της κρονους και αλλο της απολλο. Η απολλο ειχε στα πλανα της μονο τσαρτερ. Το οτι εκανε τακτικες πτησεις εγινε λογο αναγκης. Τελος παντων ολοκληρη ιστορια.
 
ζητω συγγνωμη γιατι ισωσ ημουν λιγο αποτομος( στο RODOS AIRWAYS),αλλα εχε υποψη οτι ηταν μια εταιρεια που εκλεισε οπως ολες οι υπολοιπες.απο οικονομικες ατυχιες.σαφως να αναγνωρισουμε οτι ως τσαρτερ εταιρεια ειχε καλυτερες πιθανοτητες απο τις αλλες αλλα ακριβως γιατι ηταν τσαρτερ -και στην ελλαδα αυτο ειναι επικερδεστερο- και οχι επειδη ο κ.Χατζης εκανε κατι ιδιαιτερο.το επιχειρημα με τη sas ειναι ακυρο το αποδεικνυει η lufthansa...
ειναι καλο να την θεωρεις αξιολογη εταιρεια μην μπερδευεις ομως την αγαπη σου γι'αυτη με την πραγματικοτητα.

και παλι σορυ...
 
Δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Ο καθενας εχει την αποψη του. Ειναι ολοκληρη ιστορια για να καταλαβεις αν υπηρχε σημερα ο απολλονας θα ηταν κατι σαν την novair διοτι η novair λειτουργει με το apollo resort που ο απολλο ηταν κατι σαν παρακλαδι του.
 
Skyhawk, μιάς και έχουν περάσει αρκετά χρόνια πιά και μιάς και γνωρίζεις τα της Απόλλο, μπορείς να μου λύσεις κάνα-δυό απόρίες?

1) Τί εννοείς για τον Χατζή? Έχει πεθάνει ή έφυγε από τον αεροπορικό χώρο?

2) Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκάφους, θεωρείς ότι ήταν καλή επιλογή? Αφενός τότε, ακουγότανε ότι το lease του ήταν απίστευα μικρό (λιγότερο από $100Κ το μήνα), αλλά αφετέρου ακούγονταν πολλά για τεράστια λειτουργικά κόστη. Κάτι απίστευτα fuel burns και πολλά άλλα. Ποιά είναι η αλήθεια ?

3) Άσχετα ότι ο Χατζής μπορεί να ήταν καταπληκτικός επιχειρηματίας (δεν το γνωρίζω, αλλά από αυτά που λές), πώς μπορεί να έχει διαφορετικό μέλλον από τα άλλα "μαγαζιά" της Λ. Βουλιαγμένης (προηγούμενα-ταυτόχρονα ή επόμενα), την στιγμή που η στελεχιακή επάνδρωση ήταν καρμπόν με όλων των άλλων "μαγαζιών". Ακριβώς η ίδια συνταγή.

4) Αληθεύει η ιστορία/βρώμα που έιχε ακουστεί τότε για το αεροπλάνο που έχασε μηχανή πάνω από την Βόρεια Ιταλία και συνέχισε μέχρι την Αθήνα γιατί το έκρινε ασφαλές ο κάπταιν Γ ? (όπως τότε έτσι και τώρα το αντιμετώπισα σαν ένα από τα πολλά κουτσομπόλια που κατα καιρούς ακούγονται. Απλά ελπίζω ότι δεν έχεις λόγο να μην το επιβεβαιώσεις αν είναι αλήθεια.)

Τhanks
 
Ο κος Χατζης απεβιωσε δυστυχως. Για το Α300 (αν και δεν ειμαι fleet manager για να ξερω) πιστευω οτι οταν πετουσαν τσαρτερ ηταν πολυ καλη επιλογη. Τα ασχημα ξεκηνισαν οταν αναγκαστηκαν να πεταξουν τακτικα δρομολογια μιας που δεν τα βρηκαν πρακτοριο-εταιρια για καποιους λογους. Εκει πιστευω τα αεροπλανα επρεπε να αλλαχθουν δεν μπορεις να εχεις ενα τοσο μεγαλο αεροπλανο για ATH-SKG Χ2 daily κλπ αν και γινανε προσπαθειες για να ερθουν Β734/735. Για το lease δεν ξερω ποσο πληρωνανε (αλλα αμα θες πραγματικα μπορω να το μαθω) το μονο που γνωριζω οτι κανανε lease τα αεροσκαφη απο την Sogerma δεν ξερω ακριβως πως γραφεται ειναι μια εταιρια lease της Airbus απο οτι θυμαμαι με βαση Toulouse. Οσο για τα λειτουργικα το να πετας Σουηδια ειναι ακριβο απο μονο του(εννοω υπηρεσιες Handling). Τωρα για τα fuel burns δεν μπορω να το γνωριζω αν και μπορω να ρωτησω να μαθω αν θες πραγματικα να μαθεις. Εγω αυτο που γνωριζω ειναι οτι τα αεροπλανα ηταν σχετικα καινουρια και μαλιστα 2 απο αυτα ουτε 7ετιας. Οποτε δεν νομιζω να ηταν αντιοικονoμηκα.

Οσο για το 3 εχεις απολυτο δικιο το εγραψα και σε ενα πμ ενως φιλου απο το φορουμ που με ρωτησε. Δυστυχως στο τελος η συνταγη εγινε ιδια για αυτο ειχε και αυτην την καταλειξη σιγουρα γινανε λαθη διαφορετικα θα υπηρχε ακομα. Δεν μπορεις να προσλαμβανεις ατομα στην εταιρια που πραγματικα ηταν απο τους λογους που κλεισανε αλλες εταιριες (πχ Βουλιαγμενης - Ιασωνηδου γωνια μην λεω και ονοματα) γιατι αληθεια ετσι εγινε στο τελος.

Για το 4 δεν το εχω ξανακουσει και μου φενεται και περιεργο. Το μονο ετσι δυσαρεστο που ειχα ακουσει ηταν μια φορα ενα fuel imbalance που ειχε γινει για καποιο λογο και ειχε παει σε καποια limits. Για engine failure δεν το εχω ξανακουσει για την ενημερωση το τεχνικο τμημα της Απολλο ειχε ατομα κατευθειαν απο την Airbus για εκπαιδευτικους λογους και ατομα απο την ΟΑ που ειχαν αριστη τεχνογνωσια ηταν πολυ ασφαλης.
 
Top