Απορία από τις on-line flight info της ΟΑ

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γιατί είναι το μόνο μη-σωστό πράγμα που γίνεται στην ΟΑ και 'παραξενευόμαστε';;;; Μπορώ να βρώ 1,000 λόγους για τους οποίους γίνεται αυτό: δεν έχει διαθέσιμα 737 για να κάνουν δύο πτήσεις, δεν έχει διαθέσιμο Α300 για να την κάνει οικονομικότερα, τους πιλότους των Α340 τους πληρώνει έτσι κι αλλιώς, ας πάνε μια βόλτα Θεσσαλονίκη μεριά, δεν έχει πρόγραμμα, δεν έχει διοίκηση, δεν, δεν, δεν.

Αλλά η ουσία είναι ακριβώς η ίδια για την οποία έχει φτάσει η ΟΑ σε αυτή την κατάσταση, και είναι γιατί είναι κρατική... Δυστυχώς, ακόμα και η διάδοχη κατάσταση, όποια και να είναι θα 'ασθενήσει' από το ίδιο λόγο.

Γ.Α.
 
Μήπως η SKG ήταν έκτακτος ενδιάμεσος σταθμός προς CDG, LHR, FRA ή SXB (το κάνει μία φορά στα τέλη καθε μήνα για τους ευρωβουλευτές); Λέμε τώρα....
 
Oχι, η πτήση των 7μμ είναι καθαρή εσωτερική. Οι πτήσεις που συνεχίζουν Γερμανία (κυρίως) έρχονται Θεσσαλονίκη σχετικά πρωί - για να 'προλάβουν' να πάνε και να επιστρέψουν εντός της ημέρας, πάλι μέσω SKG για Αθήνα.
 
Alex-LGSA":1cnis5x4 said:
Όταν έρχεται το Α340 SKG γεμίζει??Έχουν κέρδη με τέτοια πτήση? :?:

Στη Θεσσαλονίκη, τους τελευταίους μήνες, το A340 έχει έρθει όλο κι όλο 2 φορές. Και τις 2 φορές ήταν εκτός χρήσης/απασχολημένο το AB6 που έκανε έτσι κι αλλιώς το απογευματινό -συγχώνευση 2 πτήσεων 734- δρομολόγιο. Δεν τίθεται ζήτημα διαφοράς χωρητικότητας των 2 αεροσκαφών, μιας και τo AB6 έχει 269 και το 340 295 θέσεις.

Τη δεύτερη μάλιστα φορά που ήρθε (5/11), είχε ακυρωθεί και μια πρωινή πτήση.

Ίσως θα έπρεπε να τεθεί το ερώτημα γιατί η ΟΑ συγχώνευε τις 2 απογευματινές πτήσεις, σε μία... αλλά η απάντηση είναι μάλλον προφανής (έλλειψη αεροσκαφών). Πάντως η χρήση αεροσκάφους ευρείας ατράκτου στο ATH-SKG δεν είναι κάτι περιέργο, μιας και ολόκληρη τη δεκαετία '80 και στις αρχές του '90, το δρομολόγιο εκτελούνταν σχεδόν αποκλειστικά από A300-B4. Τώρα κατά πόσο αυτό ήταν και η καλύτερη λύση, είναι άλλο θέμα.
 
Και μάλιστα (5/11) ήταν να ήμουν σε αυτή την πτήση, αλλά προτίμησα να φύγω την επόμενη... όταν το έμαθα είπα 'να πάρει', αλλά το ...πουλί είχε πετάξει...

Είναι αλήθεια ότι στις αρχές του '80 η πτήση ΑTH-SKG γινόταν 5-6 φορές την ημέρα με τα Α300Β4. Άλλες εποχές, βέβαια. Τότε που είχαμε μία πτήση την ημέρα ανά προορισμό για πόλεις όπως FCO, FRA, Παρίσι, και δύο για LHR. To ίδιο και οι ανταγωνιστές, θυμάμαι τη μεσημεριανή αναχώρηση των Α300 της LH και της AF, αυτό ήταν όλο. Σήμερα η συχνότητα προηγείται της χωρητικότητας. Η AF έχει τέσσερεις πτήσεις την ημέρα για CDG, όλες με Α320/21, η AZ τέσσερεις για FCO, πάλι με Α320/21 και το μόνο τακτικό WB είναι το 3x daily A300 της LH για FRA. Τα 'λεφτά, Άρη' βγαίνουν από τα hub connections.

Η μαυρο-πρωϊνή πτήση της AF για CGD δεν είναι για όσους θέλουν να πιούν πρωί-πρωί καφέ στη Μονμάρτη, είναι κυρίως για όσους θέλουν να πάρουν το επόμενο αεροπλάνο για BOS, JFK, ORD κλπ κλπ. Το ίδιο και η ...μαυρονυχτιάτικη, φέρνει πίσω όλους όσους είχαν συνδεθεί με μια άλλη πτήση. Η ανάπτυξη των hub εξηγεί γιατί εδώ και χρόνια η απευθείας χωρητικότητα της πτήσης ATH-JFK σταθερά χάνει σε κόσμο: από 2 και 3 καθημερινά 747 έχουμε ένα 767 και ένα 340. Στο JFK δεν κάνει κανείς καμμια σωστή -πέρα από πολύ κοντινούς προορισμούς- connection, ούτε με DL ούτε -πολύ περισσότερο- με ΟΑ.

Η ΒΑ μάλιστα έχει αναγάγει το yield management σε τέχνη. Μειώνει τη χωρητικότητα των πτήσεων σε 777 και προτιμά να έχει 3-4 777 πτήσεις από 2-3 747 πτήσεις για JFK. Βάζει Α318 εκεί που είχε Β757. Μέχρι να 'γεμίσουν' όλες οι 'πυκνές' πτήσεις δεν αυξάνει τη χωρητικότητα... Αυτό παρά το καλύτερο csm που έχουν τα μεγαλύτερα ΑΦ.


Επιπλέον στον κόσμο του yield management η συχνότητα επιτρέπει την προσέλκυση business traffic. Του κόσμου που θέλει να ταξιδέψει συγκεκριμένη ώρα και να μπορεί να γυρίσει όσο πιο αργά μέσα στην ημέρα γίνεται. Του κόσμου που θέλει να πιάσει σε μία το πολύ ώρα την επόμενη πτήση κλπ κλπ. Αυτοί 'πληρώνουν' καλά. Το leisure traffic, από την άλλη δεν 'αγχώνεται' και ιδιαίτερα, προτιμά O&D προορισμούς, και πληρώνει πολύ λιγότερα, είναι price sensitive. Από τέτοιους πελάτες οι εταιρείες βγάζουν λίγα χρήματα.
 
Καλησπέρα σε όλους.
Μήπως κάποιος ξέρει γιατί η πτήση της ΟΑ από Καναδά για ΑΤΗ "ακυρωθηκε" μ αποτέλεσμα η αυριανή επιστροφή της ΟΑ412 από JFK να γίνεται μέσο YUL?
Ταξιδεύει στενα φιλικο μου :oops: πρόσωπο και δυστυχώς από την εταιρία δεν υπάρχει καμια επίσημη ενημερωση. :cry: :cry: :cry:
 
Chris":j5bpj03e said:
Καλησπέρα σε όλους.
Μήπως κάποιος ξέρει γιατί η πτήση της ΟΑ από Καναδά για ΑΤΗ "ακυρωθηκε" μ αποτέλεσμα η αυριανή επιστροφή της ΟΑ412 από JFK να γίνεται μέσο YUL?
Ταξιδεύει στενα φιλικο μου :oops: πρόσωπο και δυστυχώς από την εταιρία δεν υπάρχει καμια επίσημη ενημερωση. :cry: :cry: :cry:

Ενημερωτικά, η πτήση μέχρι το απόγευμα στο AIA real-time είχε ένδειξη LATE ενω στο ΟΑ real-time είχε ένδειξη SEE IRR INFO(Αναμένεται ενημέρωση). ΥΠοψιάζομαι κάποια βλάβη στο 340 :roll: :?:
 
Το περασμένο Σάββατο, ο BOB (γνωστός και ως "Κασσιόπη") πέρασε τη μέρα του στον παράλληλο τροχόδρομο του 03L. Προσέξτε τους μηχανικούς μέσα στον κινητήρα!

https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=5877
 
Κι από πότε ρε παιδιά ο παράλληλος διάδρομος είναι το σωστό μέρος να γίνει συντήρηση για μια ολόκληρη μέρα;;; Τα υπόστεγα γιατί τα έχουμε;;;
Τα towing trucks γιατί τα έχουμε;;; Κοίτα απορίες που έχω βραδυάτικα...
 
Top