αριθμοί πτήσεων ΟΑ

Η πτηση του Σαββατου, τουλαχιστον, ΔΕΝ εφυγε ξημερωματα. Γυρω στις 1900 το βραδυ εφευγε (νομιζω 1920 αν δεν κανω λαθος)
 
Οι παρακάτω πληροφορίες προέρχονται από timetables της εποχής. Συγχωρείστε με ίσως πέφτω έξω σε κάποιες χρονιές.

** Η γραμμή ATH-BKK-NRT ξεκίνησε κάποια στιγμή στο 90 και διεκόπη προς τα τέλη του 1994.
Τις Δευτέρες η ΟΑ477 αναχωρούσε στις 1705 και τα Σάββατα στις 1945.

** Όσον αφορά στη γραμμή της Αυστραλίας, έχει περάσει διάφορες διακυμάνσεις :
:arrow: Περί το 1972 η γραμμή ήταν για BKK/SIN/SYD και αναχωρούσε από Αθήνα -2--5-- στη 0110 με 707. Ήταν τότε που η εταιρεία διαφημιζόταν ως εταιρεία των 5 ηπείρων και ως η εταιρεία με το συντομότερο τρόπο για να φτάσεις BKK/SIN/SYD.
:arrow: Περί το 1975 η γραμμή εκτελείται πλέον με 747 για SIN/SYD τις μέρες 1--4--- και ώρα αναχώρησης 1510.
:arrow: Το 1977 προστίθεται και η Μελβούρνη και η ώρα αναχώρησης γίνεται πρωινή.
:arrow: Γύρω στο 1979 η γραμμή πρέπει να σταματά.
:arrow: Από το 1985 περίπου που ξανάρχισε η γραμμή, το δρομολόγιο ήταν η ΟΑ471 για SIN/MEL/SYD με αναχώρηση από την Αθήνα στις 0620
:arrow: Στα τέλη του 1980 υπήρχαν 2 πτήσεις / εβδομάδα για SIN/MEL/SYD(ΟΑ471) και 1 για BKK/MEL/SYD (ΟΑ473)
Για να έρθουμε στη δεκαετία του 1990, οπότε και τα δρομολόγια γίνονται αποκλειστικά μέσω BKK. (ΟΑ471 για BKK/SYD/MEL και ΟΑ473 για BKK/MEL/SYD).

** Για τις γραμμές της Αμερικής:
:arrow: Όταν ξεκίνησε η ΝΥ (μετά το 1965) υπήρχαν πτήσεις ATH-ROM-PAR-JFK (OA409), ATH-JFK (OA411), ATH-ROM-JFK (OA419).
:arrow: Το 1970 πετούσε 3 φορές τη βδομάδα Αθήνα-Μόντρεαλ-Σικάγο (ΟΑ419), ώρα αναχώρησης από Αθήνα 1050. Για τη Νέα Υόρκη υπήρχαν μέρες που εκτελούνταν 3 πτήσεις(!!) Η ΟΑ421 απευθείας, η ΟΑ411 (μέσω PAR χωρίς δικαιώματα στο PAR-JFK) και η ΟΑ409 (μέσω PAR και με δικαίωμα μεταφοράς)
:arrow: To 1972 εμφανίζεται και πτήση ΟΑ431 ATH-SKG-PAR-JFK.
:arrow: Από το 1975 και μετά τα 747 αναλαμβάνουν σταδιακά το δρομολόγιο (το service μέσω PAR σταματά). Η γραμμή αθήνα-μόντρεαλ-σικάγο συνεχίζεται ως έχει.
:arrow: Γύρω στο 1979 σταμάτα η γραμμή αθήνα-μόντρεαλ-σικάγο (όπως και η αυστραλία)
:arrow: Το 1985 ξεκινά η γραμμή για montreal/toronto (πτήση 421)
:arrow: Τη δεκαετία του 1990 επιστρέφει και το Σικάγο και προστίθεται και η Βοστώνη ενώ και αυτές και μόντρεαλ/τορόντο εκτελούνται μέσω ΝΥ. ΟΑ417 κάθε ---4--7 στις 0910 για ΝΥ-Σικάγο και ΟΑ411 για ΝΥ-Βοστώνη και ΟΑ413 για Βοστώνη-ΝΥ κάθε -2--5-- στις 1430 και 1545 αντίστοιχα, ΟΑ425 για NY-Τορότνο κάθε --3--6- στις 1230 και ΟΑ421 κάθε 1---5-- στις 1230.
:arrow: Περί το 1994, σταματά το Σικάγο και ο Καναδάς εκτελείται πλέον ως ath-montreal-toronto.

Αυτά...για αρχή!
 
Η 412 με το SX-DBA 707 κατέρριψε αρκετά ρεκόρ ταχύτητας στην εποχή της. Είχε γίνει και γραμματόσημο, το '66. Διάλεξα καλή χρονιά να γεννηθώ... ;)
 
Numbering system το 1959

international :
ΟΑ401-410 : ATH-ROM-PAR-LON [και επιστροφή, δεν το ξαναγράφω από δω και κάτω] (DC6)
OA702-701 : ATH-ZRH-FRA (DC6)
OA402-403 : ATH-IST (DC6)
OA514-515 : ATH-NICOSIA (DC6)
OA614-615 : ATH-NICOSIA-TLV (DC6)
OA371-372 : ATH-CAI (DC6)
OA351-352 : ATH-ALY (DC3)
OA421-422 : CFU-BDS (DC3)
Το πρόγραμμα ήταν δομημένο με άριστες ανταποκρίσεις μεταξύ πτήσεων Ευρώπης / Ανατολής

domestic :
ΟΑ 208-217 ATH-SKG (DC3-DC4)
OA283-286 ATH-CFU (DC3)
OA330-333 ATH-LXS-AXD (DC3)
OA230-233 ATH-LXS-KVA (DC3)
OA245-248 ATH-HER (ATH-HER-RHO) (DC4-DC3)
OA251-252 ATH-CHQ (DC4)
OA122-123 ATH-LRA-KZI (DC3)
OA271-272 ATH-AGQ-IOA (DC3)
OA290-291 ATH-MJT (DC3)
OA149-150 ATH-KLX (DC3)
 
george_a":1dsfmb78 said:
Η 412 με το SX-DBA 707 κατέρριψε αρκετά ρεκόρ ταχύτητας στην εποχή της. Είχε γίνει και γραμματόσημο, το '66. Διάλεξα καλή χρονιά να γεννηθώ... ;)

Πρόκειται,βεβαίως,γιά την "επιστροφή" τής OA411.Είχα γυρίσει από το Παρίσι μέ το συγκεκριμένο αεροπλάνο τον Αύγουστο τού 1970.Τό outbound trip το είχα κάνει μέ το SX-DBB.

@jerry:επιτέλους έμαθα μέ ποιά πτήση είχα πάει στο Παρίσι μέσω Ρώμης το 1956,ήτοι σέ ηλικία ενός έτους..... :)
 
Jerry υποκλίνομαι!Φοβερή ιστοριοδίφηση.
Η Αυστραλία και ο Καναδάς σταμάτησαν το 1977 όταν έγινε η ενός μηνός απεργία των ΜΠΘΕ (καμπίνα) και ο Παπαδάκης για να εκδικηθεί τα πληρώματα έκοψε αυτά τα -όντως καλοπερασάδικα και καλοπληρωμένα για τα πληρώματα-δρομολόγια.
 
...και βέβαια, τα συγκεκριμένα πληρώματα συνέχιζαν να πληρώνονται με αρκετά λιγότερο έργο, μιας και έμεινε μόνο ένας προορισμός για τα 747, το JFK.
 
ευχαριστώ πολύ όλους και φυσικά το jerry.

αλήθεια το δρομολόγιο για Πρίντεζι πότε περίπου σταμάτησε :?:

ευχαριστώ και πάλι και περιμένω και άλλες χρήσιμες πληροφορίες από όλους :D :D
 
Το BDS πρέπει να σταμάτησε κάποια στιγμή μεταξύ 1962-1968
 
Top