Ασφάλεια πτήσεων

Re: Long haul της πΟΑ

Φίλε COMPUTERΙSE !!! Όταν ξεκίνησα την καριέρα μου στην παλιά ΟΑ πριν αρκετά χρόνια, ρώτησα τους παλαιότερους γιατί φοράμε μαύρη γραβάτα και η απάντηση που πήρα ήταν για να τιμούμε τους νεκρούς συναδέλφους στα μέχρι τώρα δυστυχήματα της εταιρείας. Από τότε μέχρι και τώρα εγώ προσωπικά <πέταξα> πάνω από 200.000 συνανθρώπους μας στον αέρα με απόλυτη ασφάλεια και πολύ υπερηφάνεια για το υψηλότατο κατά τη γνώμη μου επίπεδο των ιπταμένων χειριστών της ΟΑ.
Φιλικά, ένας από τους Πιλότους της πΟΑ.
 
Re: Long haul της πΟΑ

Μήπως κάτι δεν διαβάσατε σωστά παρακαλώ... έχει η π.Ο.Α 121 νεκρούς ναι ή όχι? Τα υπόλοιπα που αναφέρετε περί υψηλού επιπέδου των πιλότων και των μηχανικών ασφαλώς και τα κατανοώ αλλά το κοντέρ δείχνει 121... και πάλι ρωτάω... ΥΠΑΡΧΟΥΝ 121 ΝΕΚΡΟΙ ΝΑΙ Η ΟΧΙ? Είχε 3 θανατηφόρα η π.Ο.Α μέσα σε 38 χρόνια ναι ή όχι? Δηλαδή πόσα έπρεπε να πέσουν μέσα σε 38 χρόνια για να μην θεωρείται η εταιρία πρότυπο ασφάλειας? Ναι, η ΑF έχει θάψει περισσότερους αλλά πόσες πτήσεις εκτελεί η AF και πόσες εκτελούσε η π.Ο.Α? Το ότι τα αεροσκάφη που έπεσαν δεν είναι jet το ακούω βερεσέ... όταν ταξιδεύω με μια εταιρία είτε ταξιδεύω με 340 είτε με YS-11 έχω την απαίτηση να φτάσω ζωντανός στον προορισμό μου... ε λοιπόν 121 συνάνθρωποί μας σκοτώθηκαν από λάθη της εταιρίας της πολυδιαφημισμένης για την ασφάλεια της π.Ο.Α... λυπάμαι αλλά αυτή είναι η μαύρη αλήθεια... αν δεν θέλετε να το παραδεχθείτε δικό σας πρόβλημα, αλλά αυτή η νοοτροπία θα μας φάει... η AF και η SU έθαψαν πιό πολλούς εμείς μόνο 121!! Μια χαρά εταιρία είμαστε...

Υ.Γ. Φίλε didis..πρώτα απόλα να ξεκαθαρίσω πως τιμώ και έχω απόλυτη εμπιστοσύνη τους Έλληνες πιλότους αλλά δεν καταλαβαίνω το νόημα της παρέμβασής σου...Μετέφερες μας είπες με ασφάλεια 200.000 ψυχές. Την δουλειά σου με συνέπεια έκανες και μπράβο σου αλλά ειλικρινά δεν μου λέει κάτι αυτό... από πότε το υψηλό επίπεδο κατάρτησης ενός πιλότου θεωρείται κατόρθωμα και λόγος υπερηφάνιας? Δηλαδή γιατί αισθάνεσαι υπερήφανος? Επειδή εσύ και οι συνάδελφοί σου δεν έριξαν κανένα jet της π.Ο.Α? Προφανώς το αυτονόητο στις μέρες μας λογίζεται για κατόρθωμα...
 
Re: Long haul της πΟΑ

COMPUTERISE":aur9l5w1 said:
121 συνάνθρωποί μας σκοτώθηκαν από λάθη της εταιρίας

Αυτό απο πού προκύπτει?? Εχεις διαβάσει τα πορίσματα για τα YS11 και DC-6?
Αν τα έχεις βρεί κάπου, μήπως μπορείς να μας πείς πού, γιατι τα ψάχνω χρόνια.
 
Long haul της πΟΑ

COMPUTERISE":15vkqdez said:
Μήπως κάτι δεν διαβάσατε σωστά παρακαλώ... έχει η π.Ο.Α 121 νεκρούς ναι ή όχι? Τα υπόλοιπα που αναφέρετε περί υψηλού επιπέδου των πιλότων και των μηχανικών ασφαλώς και τα κατανοώ αλλά το κοντέρ δείχνει 121... και πάλι ρωτάω... ΥΠΑΡΧΟΥΝ 121 ΝΕΚΡΟΙ ΝΑΙ Η ΟΧΙ? Είχε 3 θανατηφόρα η π.Ο.Α μέσα σε 38 χρόνια ναι ή όχι? Δηλαδή πόσα έπρεπε να πέσουν μέσα σε 38 χρόνια για να μην θεωρείται η εταιρία πρότυπο ασφάλειας? Ναι, η ΑF έχει θάψει περισσότερους αλλά πόσες πτήσεις εκτελεί η AF και πόσες εκτελούσε η π.Ο.Α? Το ότι τα αεροσκάφη που έπεσαν δεν είναι jet το ακούω βερεσέ... όταν ταξιδεύω με μια εταιρία είτε ταξιδεύω με 340 είτε με YS-11 έχω την απαίτηση να φτάσω ζωντανός στον προορισμό μου... ε λοιπόν 121 συνάνθρωποί μας σκοτώθηκαν από λάθη της εταιρίας της πολυδιαφημισμένης για την ασφάλεια της π.Ο.Α... λυπάμαι αλλά αυτή είναι η μαύρη αλήθεια... αν δεν θέλετε να το παραδεχθείτε δικό σας πρόβλημα, αλλά αυτή η νοοτροπία θα μας φάει... η AF και η SU έθαψαν πιό πολλούς εμείς μόνο 121!! Μια χαρά εταιρία είμαστε...
Τοτε μη ξαναμπεις σε καμια απο τις εταιριες που ειπαμε και πετα μονο με Qantas..Ε μα πια με τις εμμονες σου. Καθεστε και τη λετε σε μικρο παιδι επειδη δε google-αρει και εσυ λες οτι να'ναι και δε θα σου πουμε τιποτα...??? :thx: :thx: :thx:

Και επειδη αυτη η συζητηση δε θα ηθελα να κλεισει, θα παρακαλουσα καποιον διαχειριστη να τη χωρισει απο το παρον topic και να τη κανει σε ενα ξεχωριστο, γιατι ηδη εχουμε ξεφυγει απο τον αρχικο λογο που ανοιξε ο menelaos.
 
Re: Long haul της πΟΑ

Nontas":3g2evjvd said:
Αυτό απο πού προκύπτει?? Εχεις διαβάσει τα πορίσματα για τα YS11 και DC-6?
Αν τα έχεις βρεί κάπου, μήπως μπορείς να μας πείς πού, γιατι τα ψάχνω χρόνια.

Για να πέσει το ρημάδι όλο και κάποιος θα φταίει... να φταίει η παράγκα του Θωμά που έστεινε τα ματσάκια ή το κατεστημένο της Αθήνας που αδικάει την ΜΠΑΟΚΑΡΑ δεν μου προκύπτει οπότε μάλλον κάτι σε πιλότο, μηχανικό, αεροπλάνο έφταιγε... τα αεροπλανάκια και το προσωπικό ξέρεις δεν ήταν δικά μου, της π.Ο.Α ήταν...


NFEEFE":3g2evjvd said:
Τοτε μη ξαναμπεις σε καμια απο τις εταιριες που ειπαμε και πετα μονο με Qantas..Ε μα πια με τις εμμονες σου. Καθεστε και τη λετε σε μικρο παιδι επειδη δε google-αρει και εσυ λες οτι να'ναι και δε θα σου πουμε τιποτα...??? :thx: :thx: :thx:

Αλλα ντάλα της Παρασκευής το γάλα... εγώ μίλησα να κόψετε το παραμύθι για την περιλάλητη ασφάλεια της π.Ο.Α γιατί έστειλε στον Αγ.Πέτρο 121 κι εσύ μου λες να ταξιδεύω μόνο με Qantas... καμία εμονή δεν έχω, αν μάλιστα ήξερες με τι ερείπια έχω πετάξει θα έκανες τον σταυρό σου... άλλο αυτό, να μπαίνω σε ότι παρτάλι υπάρχει εν γνώση μου κι άλλο να παραμυθιάζομαι ότι πετάω με την ασφαλέστερη εταιρία του κόσμου όπως οι γνωστοί άγνωστοι μας έμαθαν... να στο ξαναπώ... είναι εντελώς ανακριβές ότι η π.Ο.Α ήταν μια ασφαλέστατη εταιρία γιατί απλά είχε από το 1972 μέχρι το κλείσιμό της τρια ατυχήματα με 121 νεκρούς τα οποία τα θεωρώ πολλά για το μέγεθός της... αν για σένα οι 121 που "έστειλε" η π.Ο.Α είναι πρόβατα με γειά σου με χαρά σου αλλά ούτε για μένα ούτε πολύ περισσότερο για τους συγγενείς τους είναι...όλα τα άλλα είναι αέρας φρέσκος...
 
Re: Long haul της πΟΑ

Αρα θεωρεις οτι εταιριες οπως η BA, η LH, η AF, και ολες οι αλλες που σου εδωσα αναλυτικα τα ατυχηματα τους ΔΕΝ ειναι ασφαλεστατες, σωστα?

Και φυσικα και δεν αντιμετωπιζουμε τους νεκρους σα προβατα, καθε αλλο. Αλλα τωρα που μιλας με ενα ψυχρο αριθμο (121) και λες οτι απο αυτο τον αριθμο φαινεται οτι η πΟΑ δεν ηταν ασφαλεστατη... Λογικο ειναι να σου απαντησω λοιπον κι εγω με βαση τον αριθμο που μου εδωσες, και να τον συγκρινω με αλλες εταιριες που εχουν χασει πιο ανεπτυγμενα τεχνολογικα αεροσκαφη, πραγμα ανεπιτρεπτο για την ασφαλεια που λενε οτι εχουν.
 
Re: Long haul της πΟΑ

Σαφέστατα, αλλά με δύο ενστάσεις...

Πρώτον... εδώ μιλάμε για την ασφάλεια της π.Ο.Α και όχι για την ασφάλεια της AF και της ΒΑ... με βάση λοιπόν τα στοιχεία η π.Ο.Α δεν ήταν τόσο ασφαλής όσο ήθελαν να μας την παρουσιάσουν... άλλωστε ποτέ δεν βγήκε κάποιος να μας κάνει πλύση εγκεφάλου ότι η LH π.χ είναι η ασφαλέστερη εταιρία στον κόσμο... .αυτό γίνονταν συστηματικά στην μπανανία μας μόνο για την π.Ο.Α από τους γνωστούς άγνωστους...

Δεύτερον... Η π.Ο.Α ήταν, ακόμα και στις δόξες της μια εταιρία με σχετικά περιορισμένο δίκτυο... κάθε καλόπιστος καταλαβαίνει πως αυτό το δίκτυο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με εκείνο της ΑF της LH ή της Β.Α... με υποθέσεις βέβαια δεν πρέπει να μιλάμε αλλά ιντριγκάρομαι... αν με αυτό το τόσο μικρό δίκτυο είχε 121 νεκρούς δεν τολμώ να φανταστώ τι θα γινόταν αν είχε το δίκτυο των εταιριών που ανέφερες...
 
Re: Long haul της πΟΑ

Επειδή πήγε μακριά το off topic σε σχέση με το αρχικό θέμα (Long haul της πΟΑ) ξεκινώντας από το εκτός θέματος post του bilos340 σχετικά με το πόσο άνετα έμπαινε στα αεροπλάνα της ΟΑ και το πόσο φιλικό ήταν πάντα το προσωπικό (στο δεύτερο έχω τεράστιες ενστάσεις από προσωπικές εμπειρίες αλλά και τρίτων), ας τελειώσουμε τη συζήτηση περί ασφάλειας εδώ, γιατί άλλα λέει ο ένας και άλλα καταλαβαίνει ο άλλος: "όχι παλιά ΟΑ, αλλά πιο παλιά ΟΑ", "Τα αεροσκάφη που έπεσαν ήταν jet ή ελικοφόρα ή παλιά ή καινούρια ή Κινέζικα ή σκονισμένα", "η τάδε εταιρία είχε περισσότερα ατυχήματα και η δείνα λιγότερα ατυχήματα από την ΟΑ", "κάποιος από τότε που ξεκίνησε την καριέρα του δεν έπεσε αεροπλάνο της ΟΑ", "να πετάτε μόνο με QF ή με δεν ξέρω 'γω τι άλλο" κλπ

Όπως είπα το κακό άρχισε από το post του bilos340 και συνεχίστηκε με την άποψη του Computerise ότι 4 θανατηφόρα ατυχήματα δεν δίνουν σε μια εταιρία τον τίτλο της πολύ ασφαλούς εταιρίας (που σε γενικές γραμμές συμφωνώ αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας ούτε και το θέμα του topic), γι αυτό να αξιολογείτε τι γράφετε γιατί κάπως έτσι ξεκινούν τα off topic και μετά σβήνουμε posts ή κλειδώνουμε θέματα.

Διαχωρίζεται λοιπόν το παρόν θέμα.
 
Re: Long haul της πΟΑ

Προτείνω και εγώ το τόπικ να μεταφερθεί γιατί έχει ενδιαφέρον και είναι κρίμα να κλειδωθεί.

Κατά τα άλλα 2-3 σχόλια:

-ο τύπος του αεροπλάνου δεν ενδιαφέρει κανέναν που είναι μέσα και πέφτει, ούτε δικαιολογεί μια εταιρεία για τα (δυσ)ατυχήματα της. Πάω στοίχημα ότι η ΑΕΡΟΦΛΟΤ για παράδειγμα θα είχε κρατήσει τα Τουπόλεφ της ...φανταστείτε να έλεγε ''αν πέσει δεν είναι δικιά μας ευθύνη'' απλά είναι παλιά :? Το ίδιο και του αν είναι κρατική ή όχι.

- τα 121 θύματα είναι τώρα δυστυχώς μια στατιστική. Δεν μπορούμε να κάνουμε συγκρίσεις με άλλες εταιρείες καθώς υπάρχουν εξωτερικοί παράγοντες όπως η τύχη που είναι μη μετρήσιμη ή η τρομοκρατία. Το να πούμε 1 πτώση ανά 1.000.000 πτήσεις είναι πάλι λάθος γιατί θα πρέπει να εξετάσουμε τις συνθήκες της πτώσης και αν αεροσκάφος άλλης εταιρείας θα άντεχε. Αν μια εταιρεία χάσει ένα Α340 λόγω καιρού, τότε παίρνει μαζί του 300 ψυχές, ενώ αν χάσει ενα Α320 λόγω κακής συντήρησης τότε ίσως 150: πότε έρχεται σε δυσκολότερη θέση; 'Η ευθύνεται σε περίπτωση βόμβας για παράδειγμα;

- Το ότι οι Έλληνες πιστεύουν ότι η ΟΑ δεν έχει χάσει πτήση είναι αλήθεια. Βασίζεται στο πιπίλισμα του εγκεφάλου που κατ'εξοχίν γίνεται στην Ελλάδα με διάφορα θέματα 'Εμείς Vs Άλλοι( συχνά βάρβαροι)' πχ η Ολυμπιακή ήταν μεγαλύτερη από την KLM επί Ωνάσση, το Ελ Βενιζέλος είναι ένα τεράστιο αεροδρόμιο (θυμάμαι που το συγκρίναν με το FRA στα ΜΜΕ :D ), οι πιλότοι μας είναι οι καλύτεροι του κόσμου (με ποια κριτήρια;), ο γιος μου δεν πέρασε στο πανεπιστήμιο αλλά θα ήταν ο καλύτερος γιατρός, εμείς δεν υποτασσόμαστε στο κεφάλαιο όπως οι βλάκες οι Ευρωπαίοι (μέχρι να γίνομε οι ίδιοι κεφάλαιο) κτλ...

Το 'χα ξαναγράψει κάπου: εταιρείες σαν την TAP ή την Αustrian μπορούν να είναι το ίδιο ή και περισσότερο 'περήφανες' από την ΟΑ. Το ότι υπάρχει μια συναισθηματική σύνδεση με την εταιρεία δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραβλέψουμε το πώς έγινε η ΟΑ μια εταιρεία με υπεραντλαντικά και ασημένια κουτάλια και τι έγινε μόλις έκλεισε η κάνουλα. Ούτε να ξεχάσουμε το πώς λειτουργούσε κάποιες φορές το προσωπικό της (σόρρυ για τους τότε εργαζόμενους της αλλά προνόμια και μισθούς που δεν είχε άλλος στην χώρα, δεν έρχονται απλά από μόνα τους στην Ελλάδα).

--edit--
sorry GP707 είδα το ποστ σου αφού το υπέβαλα
 
Re: Long haul της πΟΑ

Καλημέρα!!!!
Από ότι καταλαβαίνω πρέπει να είσαι εντελώς άσχετος με το <Άθλημα > της αεροπορίας φίλε COMPUTERISE!!! (μιλάω και εγώ με το δικό σου ύφος).
Πρώτα απ’ όλα παρέθεσα το νούμερο για 200.000 και πάνω ψυχές από έναν μόνο πιλότο για αντιπαραβολή στο δικό σου νούμερο.
Δεύτερον είμαι περήφανος για αυτούς τους παλαιότερους που με εκπαίδευσαν στα αεροσκάφη της ΟΑ και στις ειδικές συνθήκες των αεροδρομίων της Ελλάδος. (κανένα ατύχημα δεν ήταν εκτός, αν σου λέει κάτι αυτό).
Τρίτον είμαι περήφανος γατί ακόμα και τώρα όπου και αν έχουν πάει αυτοί οι χειριστές διαπρέπουν με τις επιδόσεις τους (είναι χέρια!!! Το λέμε στη γλώσσα μας). Γιατί καλά τα COMPUTERISED !!! αεροπλάνα αλλά στα δύσκολα όλα πάνε μόνο MANUAL.
Ευχαριστώ... τέλος.
 
Top