GIORGOS PARROS
Low-Cost-Class-Member
Καλησπέρα σε όλους. Παρακολουθώ και διαβάζω όλες τε επακόλουθα του δυστυχήματος της HELIOS και αναρωτιέμαι τα εξής?
Πως μπορώ να ξέρω ότι μια εταιρεία συντηρεί σωστά και όταν πρέπει να αεροπλάνα της και είναι χωρίς προβλήματα?
Πως μπορώ να ξέρω ότι το πλήρωμα είναι σωστά εκπαιδευμένο?
Πως μπροώ να ξέρω ότι τοποθετεί τα ανταλλακτικά του κατασκευαστή.(διάβαζα σήμερα στην καθημερινή ότι υπάρχουν εργοστάσια στην Κορέα και στην ταιβάν νομίζω που κατασκευάζουν ανταλλακτικά αεροσκαφών φτηνότερα από τους κατασκευαστές και τα πουλάνε.Και αναρωτιέμαι αφού δεν είναι όπως λένε καλά γιατί αφήνουν την εταιρεία αυτή στην κορέα να παράγει?Λένε ότι υπογράφουν ψεύτικα πιστοποιητικά για την αξιοπλοϊα και τη συντήρηση των αεροσκαφών λένε ότι πληρώνουν οι εταιρείες ποσά για ελέγχους που ποτέ δε γίνονται και όχι κάπου στη Αφρική ή στη Λατινική Αμερική αλλά σε χώρα της Ευρωπαϊκής ένωσης(Κύπρο).Εγώ σαν επιβάτης που θέλω να ταξιδέψω πέρα από την ηλικία ίσως του στόλου της κάθε εταιρείας και την μέχρι σήμερα πορεία της η οποία είναι και αυτή θέμα συγκυριών πως ξέρω ότι το αεροπλάνο με το οποίο πετάω είναι όπως ορίζουν οι κανονισμοί και τα εγχειρίδια των κατασκευαστών?
Διάβασα κάπου μετά το ατύχημα ότι υπάρχουν εταιρείες που τα αεροπλάνα τους είναι συνέχεια στον αέρα στο βωμό του κέρδους και δε μένουν στο έδαφος να κρυώσουν οι κινητήρες όπως λένε οι κατασκευαστές. Αν αυτό ισχύει τότε η EASY JET για παράδειγμα δεν εφαρμόζει τον κανονισμό. Πολύ φοβάμαι ότι αυτά τα παραπάνω δεν πρόκειται ποτέ να τα μάθουμε
Πως μπορώ να ξέρω ότι μια εταιρεία συντηρεί σωστά και όταν πρέπει να αεροπλάνα της και είναι χωρίς προβλήματα?
Πως μπορώ να ξέρω ότι το πλήρωμα είναι σωστά εκπαιδευμένο?
Πως μπροώ να ξέρω ότι τοποθετεί τα ανταλλακτικά του κατασκευαστή.(διάβαζα σήμερα στην καθημερινή ότι υπάρχουν εργοστάσια στην Κορέα και στην ταιβάν νομίζω που κατασκευάζουν ανταλλακτικά αεροσκαφών φτηνότερα από τους κατασκευαστές και τα πουλάνε.Και αναρωτιέμαι αφού δεν είναι όπως λένε καλά γιατί αφήνουν την εταιρεία αυτή στην κορέα να παράγει?Λένε ότι υπογράφουν ψεύτικα πιστοποιητικά για την αξιοπλοϊα και τη συντήρηση των αεροσκαφών λένε ότι πληρώνουν οι εταιρείες ποσά για ελέγχους που ποτέ δε γίνονται και όχι κάπου στη Αφρική ή στη Λατινική Αμερική αλλά σε χώρα της Ευρωπαϊκής ένωσης(Κύπρο).Εγώ σαν επιβάτης που θέλω να ταξιδέψω πέρα από την ηλικία ίσως του στόλου της κάθε εταιρείας και την μέχρι σήμερα πορεία της η οποία είναι και αυτή θέμα συγκυριών πως ξέρω ότι το αεροπλάνο με το οποίο πετάω είναι όπως ορίζουν οι κανονισμοί και τα εγχειρίδια των κατασκευαστών?
Διάβασα κάπου μετά το ατύχημα ότι υπάρχουν εταιρείες που τα αεροπλάνα τους είναι συνέχεια στον αέρα στο βωμό του κέρδους και δε μένουν στο έδαφος να κρυώσουν οι κινητήρες όπως λένε οι κατασκευαστές. Αν αυτό ισχύει τότε η EASY JET για παράδειγμα δεν εφαρμόζει τον κανονισμό. Πολύ φοβάμαι ότι αυτά τα παραπάνω δεν πρόκειται ποτέ να τα μάθουμε