ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

  • Thread starter Thread starter GIORGOS PARROS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

GIORGOS PARROS

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/10/2004
Μηνύματα
72
Likes
0
Περιοχή
CHIOS GREECE
Καλησπέρα σε όλους. Παρακολουθώ και διαβάζω όλες τε επακόλουθα του δυστυχήματος της HELIOS και αναρωτιέμαι τα εξής?
Πως μπορώ να ξέρω ότι μια εταιρεία συντηρεί σωστά και όταν πρέπει να αεροπλάνα της και είναι χωρίς προβλήματα?
Πως μπορώ να ξέρω ότι το πλήρωμα είναι σωστά εκπαιδευμένο?
Πως μπροώ να ξέρω ότι τοποθετεί τα ανταλλακτικά του κατασκευαστή.(διάβαζα σήμερα στην καθημερινή ότι υπάρχουν εργοστάσια στην Κορέα και στην ταιβάν νομίζω που κατασκευάζουν ανταλλακτικά αεροσκαφών φτηνότερα από τους κατασκευαστές και τα πουλάνε.Και αναρωτιέμαι αφού δεν είναι όπως λένε καλά γιατί αφήνουν την εταιρεία αυτή στην κορέα να παράγει?Λένε ότι υπογράφουν ψεύτικα πιστοποιητικά για την αξιοπλοϊα και τη συντήρηση των αεροσκαφών λένε ότι πληρώνουν οι εταιρείες ποσά για ελέγχους που ποτέ δε γίνονται και όχι κάπου στη Αφρική ή στη Λατινική Αμερική αλλά σε χώρα της Ευρωπαϊκής ένωσης(Κύπρο).Εγώ σαν επιβάτης που θέλω να ταξιδέψω πέρα από την ηλικία ίσως του στόλου της κάθε εταιρείας και την μέχρι σήμερα πορεία της η οποία είναι και αυτή θέμα συγκυριών πως ξέρω ότι το αεροπλάνο με το οποίο πετάω είναι όπως ορίζουν οι κανονισμοί και τα εγχειρίδια των κατασκευαστών?
Διάβασα κάπου μετά το ατύχημα ότι υπάρχουν εταιρείες που τα αεροπλάνα τους είναι συνέχεια στον αέρα στο βωμό του κέρδους και δε μένουν στο έδαφος να κρυώσουν οι κινητήρες όπως λένε οι κατασκευαστές. Αν αυτό ισχύει τότε η EASY JET για παράδειγμα δεν εφαρμόζει τον κανονισμό. Πολύ φοβάμαι ότι αυτά τα παραπάνω δεν πρόκειται ποτέ να τα μάθουμε
 
Έχεις κανένα άτομο που δουλεύει στην τεχνική βάση της ΟΑ? Έτσι θα μάθεις πως..


GIORGOS PARROS":2ch7u96l said:
Πολύ φοβάμαι ότι αυτά τα παραπάνω δεν πρόκειται ποτέ να τα μάθουμε

Μεγάλε προφήτη... :thx:
Comment brought you by Akis..
 
Επειδή λοιπόν δεν ξέρεις και δεν μπορείς να ξέρεις γι αυτό υπάρχουν οι διάφορες υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας που κάνουν τακτικούς ελέγχους κτλπ κτλπ
 
Ναι αλλά αυτοί λένε ότι στην Κύπρο δε γίνονταν και φαντάζομαι αυτό θα γίνεται και αλλού. Αν είναι έτσι γιατί πετούσε η ALEXANDER?Γιατί πετούσε η Ηλιος.Αυτό λέω ότι από ότι λένε ούτε και γιαυτούς τους ελέγχους είμαστε σίγουροι
 
Γιατί έπεσε αεροσκάφος της alexandair?Έλεγχοι γίνονται αλλά σαφώς υπάρχουν και τα διάφορα ανθρώπινα λάθη...Λες και οι αεροπορικές θέλουν να έχουν ατυχήματα...Άκουσε και τον Stelio (όχι τον Γιαννακοπουλο :lol: ) ..If u think safety is expensive,try an accident
 
Φυσικά και οι αεροπορικές δε θέλουν ατυχήματα αλλά αυτά συμβαίνουν πολλές φορές στο βωμό του κέρδους. Εκεί θέλω να καταλήξω. Γίνονται έλεγχοι όπως πρέπει και όταν πρέπει?όχι μετά από κάποιο συμβάν να μας λένε ότι δε γίνονταν έλεγχοι και θα τιμωρηθούν οι αρμόδιοι και όλα αυτά τα σχετικά.Εγώ θέλω όπως νομίζω και όλοι το κακό να προλαμβάνεται και όχι να παίρνουν αποφάσεις προσ χάριν εντυπώσεων.
Άκουγα σήμερα το πρωί στο ΑΛΦΑ από ένα της ΥΠΑ ότι τους ελέγχους τους κάνουν σύμβουλοι της ΥΠΑ και όχι οι αρμόδιοι κρατικοί υπάλληλοι όπως πρέπει (αυτός τα έλεγε). Δεν ξέρω ποιος πρέπει να κάνει αυτή τη δουλεία αλλά οι ανθρώπινες ζωές μετράνε.Η μήπως όχι?
 
Αν θες σωστες απαντησεις σε τετοια ερωτηματα ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ. :wink:
 
Παιδιά το περασμένο Σάββατο διάβασα το παρακάτω άρθρο στην Ελευθεροτυπία και μου ρθε να πέσω από το παράθυρο! Σας λέω περιληπτικά τι γράφει προσπάθώντας να αγνοήσω την οποιαδήποτε πολιτική χροιά που έχει το αρθρο!

Εν ολίγοις:
Υπάρχει το προεδρικό διάταγμα 57/2002 που στο άρθρο 12 αναφέρει τα προσόντα που πρέπει να έχουν οι επιθεωρητές της ΥΠΑ. Αυτά είναι:
* πτυχίο ανώτατης Σχολής Αεροναυπηγών και πτυχίο μηχανικού Σχολής Ικάρων
* εικοσαετή εμπειρία
* άριστη γνώση αγγλικής
* Το άρθρο 17 προέβλεπε ότι οι επιθεωρήτες έπρεπε να προέρχονται από τους τους «κόλπους» της ΥΠΑ, να είναι δηλαδή μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι και επομένως να έχουν τις ευθύνες που προβλέπονται από τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα και όχι συμβασιούχοι ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, χωρίς καμία υπευθυνότητα.

Κατά παραβίαση του προεδρικού διατάγματος προσελήφθησαν άτομα τα οποία δεν πληρούσαν τις ανωτέρω προυποθέσεις/ Εν συνεχεία, εκδόθηκε το νέο Προεδρικό Διάταγμα 147 της 17-8-2005 που ορίζει πολύ λιγότερα απαιτούμενα προσόντα για τους επιθεωρητές. Τα προσόντα που ορίζει είναι:

* τα έτη προϋπηρεσίας περιορίζονται σε πέντε
* η γνώση της αγγλικής (βασικός παράγων) περιορίζεται σε γνώση αγγλικής αεροπορικής ορολογίας και το κυριότερο
* από πτυχίο ανώτατης σχολής, το νέο Π.Δ. περιορίζεται σε προϋπηρεσία «σε περιβάλλον συνεργείου συντήρησης αεροσκαφών». Εν τη ευρεία εννοία, όσοι νόμιμοι επιθεωρητές της ΥΠΑ υπήρχαν (αεροναυπηγοί κ.ά.) τώρα δεν μπορούν να παραμένουν «ισότιμοι» με επιθεωρητές που προέρχονται από το συνεργείο -ίσως και απόφοιτοι γυμνασίου.

Ζητώ συγγνώμη αν η περίληψη δεν ανταποκρίνεται σε ικανοποιητικό βαθμό στο άρθρο, το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ

http://www.enet.gr/online/online_text?d ... 2,36403992

Όποιος θέλει περισσότερες λεπτομέριες ας επισκεφτεί το παραπάνω link!
 
Υπηρεσία Παρενόχλησης Αερομεταφορών που θά 'λεξε κάποιος... :roll:
 
Top