ATH-CFU me Aegean, part II
Loipooooon... Meta apo thn katapliktikh epityxia pou eixe to prwto, den mporouse para na ebgene kai to sequel! Eipa, anti na kanw prosthikh sto trip report pio panw, na tis balw edw.
Oi foto aytou to merous einai pragmatikes, kai oxi digi. Proionta tou Canoniou, paradwsiako, patroparadwto Fuji Superia 100 kai flatbed scanner gia ta matia sas mono...
Tha thimaste oti sta gate eixe... poly kosmo. Na
edw allh mia fotografia apo ta sproksidia pou epesan kata thn epibibash.
Opos tha exete katalabei to Canoni dipsouse gia aima. Eixe pare fwtia. Kapote h Fuji me thn Canon prepei na sxediasoun film se morfh gemistira kai to Canoni na miazei pio poly se... tommygun. Ospou na mpoume ston diadromo eixe fygei to rollo... Ki enw h areosynodos ekane to demo asfaleias, kserete to "brace and kiss your ass goodbye", egw thaymaza to poso International einai to LGAV. Parte kai ena
tower gia na'xete.
Den thelw na sas kourasw me oles tis fotografies pou trabiksa mexri thn apogeiwsh. Pantws ayth
edw nomizw oti tha sas ferei mia nostalgia ena pragma... Lete ean ta potizoun na fytrwsoun?
H apogeiwsh htan poly wraia. Kai o bathmos
anodou entypwsiakos. Mporei na mhn htan 2500 alla mou arese...
Elpizw na sas aresoun oi foto, giati exw ki alles na anebasw :shock: Ean einai kati pou tha thelate na deite, peite mou kai mporei na to exw
Kostas
YG: Ante captain(tourist)jumbooooooo