ATH-CHQ-ATH(23DEC2003-OLYMPIC AIRLINES, 05JAN2004-AEGEAN)

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
hmmm.... den to ksera oti ta ntoulapakia tis kouzinas sta A320 horane kai sta B737 . nomiza oti einai diaforetikes i kouzines.
 
Η επιστροφή!

Επανέρχομαι για να σας περιγράψω την επιστροφή :

CHQ-ATH 05JAN2004 A3 341 15:00 A/C : RJ100 SX-DVA SEAT : 7E
Άφιξη στο αεροδρόμιο γύρω στις 14.00. Εκείνη την ώρα ετοιμαζόταν για αναχώρηση ένα ATR των Ο.Α. για Αθήνα (ΟΑ 535) ενώ αναμενόταν και ένα ATR από SKG γύρω στις 16.00. Στο αεροδρόμιο των Χανίων οι αποσκευές περνάνε από έλεγχο πριν φτάσεις στο check-in (βέβαια αμφιβάλλω αν κοιτάνε τίποτα κάτι βαριεστημένοι αστυνομικοί). Η ουρά στο check-in μικρή (γινόταν από ένα μόνο υπάλληλο) αλλά αμέσως μετά πλάκωσαν πολλοί επιβάτες (μην πω όλοι) και εμφανίστηκε και άλλος υπάλληλος. Τυπικός θα έλεγα, ζήτησε να δει ταυτότητες κ.τ.λ. Ταξίδευα με τη μητέρα μου (μας έδωσε θέσεις 7D-7E).Το αεροσκάφος προσγειώθηκε γύρω στις 14.20 (on-time άφιξη :!: , ήδη είχα δει από τις on-line flight info του ΑΙΑ ότι η πτήση έκλεισε γύρω στις 13.40 οπότε λογική η ώρα άφιξης). Περί τις 14.30 ξεκίνησε ο έλεγχος των χειραποσκευών και κατόπιν εμφανίστηκε η συνοδός εδάφους για την επιβίβαση (εν τω μεταξύ τα F16 να πηγαινοέρχονται πάνω από το αεροδρόμιο--κάνανε ασκήσεις touch & go :roll: ). Θα σας πω πως γίνεται η επιβίβαση στα Χανιά (τακτική που ακολουθούν και Α3 και ΟΑ) : Ξεκινάνε κόβουν κάρτες, μαζεύεται κόσμος στην αίθουσα και όταν μαζευτούν αρκετοί τους στέλνουν με ένα λεωφορείο και ου τω καθεξής... Υπήρχε κάποιο πρόβλημα κατά τον έλεγχο των καρτών επιβίβασης (ένας κύριος είχε μια σόμπα :D που κουβαλούσε-σε κουτί εννοείτα όχι έτσι ανοιχτή-) και η συνοδός θέλησε να επικοινωνήσει με τους ανωτέρους της μέσω του ασυρμάτου.Είχε πλάκα ότι της είπαν : «Φώναξε λίγο γιατί δεν ακούμε!» και αυτή απάντησε : «Δε μπορώ να φωνάξω τώρα είμαι στο gate! :oops: » Λες και θα την παρεξηγούσαμε... Γύρω στις 14.45 και ενώ ήμασταν έτοιμοι να μπούμε στο λεωφορείο, έρχεται η κοπελιά να ανοίξει την πόρτα αλλά η πόρτα δεν ήθελε να ανοίξει :o ...Είχε μαγκώσει και τελικά ο οδηγός του λεωφορείου που μας περιμενε απ έξω έφερε άλλα κλειδιά και ανοίξε απ έξω. Επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο, οι αεροσυνοδοί τυπικές (ούτε πολύ εγκάρδιες, ούτε ψυχρές). Στις 15.00 ήρθε και το επόμενο λεωφορείο με τους υπόλοιπους επιβάτες ενώ λίγο αργότερο ήρθε λεωφορείο για τη Διακεκριμένη Θέση (όλοι και όλοι 4 ήταν μη φανταστείτε—θέσεις 1D,1E και 2A-2E, δηλαδή 2 σειρές ήταν η διακεκριμένη—ανάμεσα στους επιβάτες της διακεκριμένης ήταν και η ηθοποιός Μαρία Τζομπανάκη :twisted: , αν την ξέρει κάποιος...) Η πληρότητα ήταν γύρω στο 80%. Στις 15.10 οι πόρτες έκλεισαν, μας μοίρασαν καραμελίτσες, έγινε η επίδειξη των σωστικών μέσων ενώ παράλληλα ξεκίνησε η τροχοδρόμηση. Στις 15.15-15.20 απογειωθήκαμε (ενώ πριν εμάς 2 F16 έκαναν touch&go). Να σας πω ότι η θέση μου είχε φάτσα-κάρτα τον κινητήρα και δεν έβλεπα τίποτα παρά μόνο λοξά από το μπροστινό παράθυρο... Μετά από λίγο ξεκίνησε το service. Καφές (με κρουασάν) και αναψυκτικό (με φυστίκια). Το τασάκι στη θέση μου ήταν ψιλοδιαλυμένο-έως πολυδιαλυμένο θα έλεγα και μου σπαγε τα νεύρα ( :evil: εκτός από τον κινητήρα που τον είχα στη μούρη μου!!! :evil: )Στις 15.30-15.35 ο κυβερνήτης σε μια ψυχρή αναγγελία μας είπε ότι πετάμε στα 22.000 πόδια και ξεκινάμε κάθοδο για το LGAV, θερμοκρασία εδάφους 12C. Κατόπιν μαζεύτηκαν τα ποτηράκια κ.τ.λ. και στις 15.45 ξεκίνησε η προσέγγιση. Προσγείωση στις 15.50 (on-time again :!: ) και τροχοδρόμηση στην πίστα (την κλασσική που παρκάρουν τα ATR της ΟΑ και τα Avro) και taxing δίπλα στα DVB, DVE και το Yakovlev της Hemus Air. Το Embraer της Luxair μόλις πήγαινε για απογείωση (Ώρα αιχμής για το Βενιζέλο τότε) και το AT7 SX-BIF της ΟΑ έκλεινε τις πόρτες του! Αποβιβάστηκαν πρώτα οι επιβάτες της διακεκριμένης και μεταφέρθηκαν πρώτοι στο κτίριο και κατόπιν όλοι οι υπόλοιποι... Ενδεικτικά να σας πω ότι στο main building υπήρχαν το εντυπωσιακό MD11 της Thai (γινόταν το pushback), ένα MD80 της ΑΖ στο Β15, ένα Α320 της Τ4 στο Β13, ένα Α319 της LH για Μόναχο (αντί του προγραμματισμένου Α320) στο Β11, δύο Β737 (BGR,BGS)της Α3 στα Β09και Β07 (το ένα τσέκαρα ότι πήγαινε AXD :idea: ) και ακόμα ένα RJ100 στο Β03. Οι αποσκευές κύλισαν γύρω στις 16.10 (εντύπωση μου έκανε ότι πολλοί λιγοι επιβάτες ήρθαν στην παραλαβή αποσκευών, οπότε μάλλον συνέχιζαν για αλλού με Α3 ή δεν είχαν αποσκευές).

Τιμή : Ναύλος : 58 ευρώ μαζί με φόρους περίπου 73 ευρώ...


ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ :
Στην πτήση με τις Ο.Α. βάζω 8 (γιατί είχε και την καθυστερησούλα της...) και στην Α3 9... (δεν τους βάζω 10, 10 παίρνει μόνο ο Θεός...)
 
na kanw mia asxeti erwtisi
giati stravompogia to SX-BKL?
ontws exei periergo outfit.
 
i "strabompogia" einai dikia mou leksi. pantos tha me endiefere pios to ebpse auto to aeroplano kai pos i OA den eipe tipota :lol:
 
edw i QANTAS ksanavafei OLES tis oures tis giati to kokkino pou tis vapsane itan kseftysmeno............
 
Stin "strvobogia" omos to vravio pai adiamfisvitita stin BA.

£12 Million kostise to na vroun ta sxedia, ke afou ta vrikan prolavan na vapsoun 150 apo 250 a/c ke 18 mines argotera apofasisan oti ekana vlakeia ke edosan alla £7 Million gia na vroun kenourgia livery ke ksana mana 250 aeroplana gia vapsimo.

Thymaste fandazome kati koufa design tis BA. "The livery reflected the international character of the airline" ke alles teties baroufes. Akomi kykloforoun kapoia 744 ke 757 me afta ta sxedia.

:stupid:
 
toulahiston apoti ksero ego i BA eithele na kratisi auta ta hromata (pou emena mou aresan para poly). Den ksero pora pii akribos, oly omos fonazan na ta alaksi pali. kai akoustikan tote ta pio trela pragmata: meriki legan oti ta aeroplana den anagnorizonte san BA, alli milousan gia logous asfalias logo antanaklakseon me ton ilio, alli thelan apoloustata ton Union Jack, kai alla tosa perierga akoustikan.

allo paradigma einai i Delta pou alakse ton hromatismo ston miso stolo, giana ton ksanaalksi meta apo 1-2 hromia pali
 
O vasikos logos pou apofasise i BA ne katargisi ta pardala tail fins, ine pos eno prospathouse na aresi se olo ton kosmo ke dosi mia pio funky eikona tis eterias, i Virgin ke i British Midland prospathousan na katoxyrosoun tin "sovarotita" tous me funky product alla traditional/conservative livery. Ke i dyo eteries evalan tin Union Jack sto livery ke ksafnika klepsan ton titlo tou National Carrier apo tin BA!!!

Ke dystyxos i Bretaniki agora ine poly evesthiti s'afta ta themata (oso den fandazonde i Ellines). :roll:
 
As prospa8ousan kai edw na allaksoun tous kuklous twn OA kai na deis poso euais8iti 8a einai kai i elliniki koini gnwmi... :)
Oi erevnes agoras stoixizoun, alla se odigoun kapou. Otan omws den testareis ta apotelesmata sou (na epivevaiwseis tin erevna) exeis kanei ti misi douleia kai meneis me ton elaioxrwmatisti sto xeri...
 
Top