psil":30x5c58j said:
Otan kaneis thn aitisi gia to ICARUS -opos kai gia ola ta alla FFP- mporeis na epilekseis thesi. Ara otan kaneis booking, h thesi epiloghs sou kleinetai automata.
Cross":30x5c58j said:
Thn wra ths krathshs borei na zhththei apo ton epivath sygekrimenh thesh stis pthseis twn OA, otan o aytos einai melos toy IFFP. An de ginei omws ayto synhthws epilegetai mia 'kalh' thesh gia ta melh apo tis OA.
Ναι ναι, δίκιο έχετε και το κάνω σχεδόν πάντα. Αυτή τη φορά μόνο το άφησα στην τύχη. Πάντως, συγκεκριμένη θέση στο αεροσκάφος μπορεί να ζητήσει οποιοσδήποτε σε πτήσεις εξωτερικού, είτε είναι μέλος του Ίκαρος είτε όχι. Ακόμη και σε πτήσεις εσωτερικού συχνά δεν το αρνούνται, εκτός από τις περιπτώσεις που δε γίνεται ηλεκτρονικό check-in.
Ενημέρωση για τον καιρό παίρνω πάντα από το
Aviation Weather Europe. Αρκεί να μάθει κανείς να διαβάζει METARs, μετεωρολογικούς χάρτες κ.λ.π. και είναι πολύ χρήσιμο. Αλλά έχει και απλές απεικονίσεις.
jerry":30x5c58j said:
Αν και συννεφιασμένη, ωραιότατη!

Είχα πάει και παλιότερα με Alitalia. MD-80, θέση κοντά στον κινητήρα (καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό :evil: ) και από φαγητό...ένα σάντουιτς με ψωμί, ψωμί και ψωμί. Ε, κάπου εκεί μέσα υπήρχε και μια φέτα τυράκι και δίπλα ένα καλό κομμάτι γλυκού (ουσιαστικά ήταν παντεσπάνι με σοκολάτα, δηλαδή πάλι ψωμί). Και βέβαια, σου έδιναν και ένα επιπλέον...κρύο ψωμάκι για να αλείψεις κάπου το βούτυρο... Στην επιστροφή το "γεύμα" ήταν το ίδιο, μόνο που το σάντουιτς είχε καπνιστό σολωμό. Αυτά, για να γίνει μια μικρή σύγκριση με την ποιότητα του φαγητού που προσφέρουν οι ελληνικές εταιρίες, γιατί περικοπές στα γεύματα κάνουν όλοι, αλλά κάποιοι τις κάνουν κάπως άγαρμπα. Και μιας και αναφέρθηκα στο θέμα αυτό, να προσθέσω ότι και στις δύο πτήσεις (Eurocypria & OA) τα μαχαιροπήρουνα ήταν κανονικότατα μεταλλικά.
Να πω, όμως, και κάτι που δεν το τόνισα όσο θα έπρεπε νωρίτερα. Το outbound σκέλος έγινε έτσι κι αλλιώς με Eurocypria και η θετική μου εντύπωση "καταλογίζεται" σε αυτήν. Το inbound μού άφησε θετικές εντυπώσεις κυρίως λόγω της καλής κατάστασης του αεροσκάφους, της καλής ποιότητας (και όχι απαραίτητα ποσότητας) του γεύματος και του ότι ήταν on-time. Αυτό, λοιπόν, που έχω ξαναπεί είναι ότι δεν είναι τόσο δύσκολο ένας επιβάτης να μείνει ευχαριστημένος από ένα ταξίδι, ανεξάρτητα από τους υπαλλήλους της εταιρίας που θα συναντήσει (πλήρωμα, gate, check-in), αρκεί να βρεθεί σε ένα καθαρό και πολιτισμένο περιβάλλον αεροσκάφους, φτάσει στην ώρα του στον προορισμό του (που συμπεριλαμβάνει και γρήγορη παραλαβή αποσκευών) και, εν πάσει περιπτώσει, συναντήσει ένα κάποιο επίπεδο υπηρεσιών, ανάλογα με το τι πληρώνει (business class, οικονομική, low cost κ.λ.π.). Στη δική μου περίπτωση, όλα λειτούργησαν καλά, αλλά όπως όλοι ξέρουμε αυτό δεν είναι κανόνας. Γι' αυτό, άλλωστε, έγραψα και το trip report: περίμενα να φύγω με μικτές εντυπώσεις, αλλά έτυχα σε καλές συνθήκες που μου έκαναν εντύπωση. Το θέμα είναι, ότι σε μια καλή αεροπορική περιμένεις ένα στάνταρ επίπεδο υπηρεσιών κάθε φορά και όχι περιστασιακά, αν είσαι τυχερός... Αν οι ΟΑ δεν βελτιωθούν σε αυτό, φοβάμαι ότι θα συνεχίσουν να κυνηγούν τους επιβάτες, που έχουν τη διάθεση ή αναγκάζονται να πληρώσουν πιο ακριβό ναύλο, με την απόχη...