Στις 3-4 Νοεμβρίου έγινε στο Lelystad στην Ολλανδία το Fsweekend ουσιαστικά μια συγκέντρωση FSimmers και εταιριών που πουλάνε διάφορα προϊόντα για το simulator από απλά add-ons μέχρι motion platforms. Έτσι αποφασίστηκε με δυο ακόμα simmers να ανέβουμε στα βόρεια. Επειδή οι άλλοι δυο θέλανε να εκμεταλλευτούνε τις προσφορές τις Αιγαίου βγάλανε εισιτήριο για Φρανκφούρτη, εγώ επειδή είχα αρκετούς πόντους από την Icarus έβγαλα με την OA. Το πρόγραμμα μετά την άφιξη στη Φρανκφούρτη την Παρασκευή είχε να νοικιάσουμε αμάξι και οδικός να πάμε στο Amsterdam όπου θα μέναμε σε ξενοδοχείο κοντά στο Αεροδρόμιο. Το Σάββατο θα πηγαίναμε στην έκθεση και την Κυριακή θα γυρνάγαμε Φρανκφούρτη για την επιστροφή στην Ελλάδα.
2/11/2007
ΟΑ165
ATH-FRA
Seat 1A
Επιβίβαση και αναχώρηση στην ώρα μας από τον βρεγμένο 21L της Αθήνας, στο ¨δρόμο¨ για τον 21 έβγαλα και μια φωτογραφία από το καινούριο CitationX της YPA. Αναχώρηση από τον 21L και πάνω από το Μαρκόπουλο δεξιά στροφή για PIKAD. Περνώντας πάνω από την πρωινή Αθήνα. Άνοδος στα 32000 πόδια με inflight map και απόλαυση της Ελληνικής υπαίθρου. Η ώρα του πρωινού με μια καταπληκτική ομελέτα και από κάτω το αεροδρόμιο των Τιράνων. Καταπληκτικά χρώματα στην φθινοπωρινή Ευρώπη και οι χιονισμένες Άλπεις. Πλησιάζοντας την Φρανκφούρτη ο καιρός συννεφιασμένος και με αρκετή ψύχρα, Overcast στα 3000 με θερμοκρασία 8 βαθμών , από τους 20 τις Αθήνας. Προσεγγίζοντας τον 25L (1,2), καλώς ήρθατε στην Φρανκφούρτη, τροχοδρόμηση για το remote stand, περνώντας τον 25R μετά από απογείωση. Adria airbus δίπλα μας.
Γενικά η πτήση πολύ καλή με άριστο πλήρωμα και service. Route
Η Aegean έφτανε σε 3 ώρες οπότε τι μπορεί κάποιος να κάνει τόσες ώρες στο αεροδρόμιο? Πολύ απλά παίρνει το τρενάκι για το terminal 2 και με 4 € απολαμβάνεις το spotting σου από το visitor terrace. United 744,Delta 767, Lufthansa A300-600, Saudi 777, Lufthansa A346, να ελέγξω και τα λάδια captain?, Pegasus, Lufthansa 744, US Airways 330, Lufthansa MD11, Lithuanian air, Icelandair B752, World Cargo MD11, και μετά από 3 ώρες που ούτε κατάλαβα πως πέρασαν και 160 φωτογραφίες έφτασε και η υπόλοιπη παρέα. Αμαξάκι ένα Opel 1.9 DTI και κατεύθυνση για ένα εστιατόριο στα δυτικά της Φρανκφούρτης το οποίο φημίζεται για τις “μικρές” ποσότητες φαγητού. Μεσαία μερίδα snitsel, ναι έχει και μεγαλύτερο. Μεσαίο burger 30cm το μεγαλύτερο είναι 90cm. Μπύρες η μικρότερη σε 0.5l η μεγαλύτερη αν θυμάμαι στα 5L!!!!!!
Μετά το φαί ξεκινήσαμε για το Amsterdam με αρκετή ομίχλη στον δρόμο αλλά ευτυχώς χωρίς κίνηση. Ας είναι καλά τα gps γιατί οι γνώσεις μας σε γερμανικά είναι μηδενικές. Άφιξη στο ξενοδοχείο abeam από το threshold του 06/24 με τέτοια ομίχλη που δεν βλέπαμε αλλά μόνο ακούγαμε τα αναχωρούμενα τα οποία περνάγανε από πάνω μας. Το επόμενο πρωί η θέα από το δωμάτιο ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα. Πρωινό και δρόμο πρώτα για το aviationmegastore, το οποίο θα άνοιγε σε μια ωρίτσα οπότε κάναμε μια βολτούλα και βρήκαμε τον παράδεισο του spotter. Ένα σημείο στον 36R/18L (52°17'45.63"N 4°46'26.67"E) απόσταση 100 μέτρα από τον διάδρομο με ένα απλό χαντάκι με νερό να μας χωρίζει. Καθόλου συρματοπλέγματα, Martinair MD11 με τρελό condensation, πρωινά της KLM, 737, Easy. To follow me πέρασε και μας χαιρέτησε. Η ώρα πέρασε, και το μαγαζί άνοιξε το οποίο τιμήσαμε δεόντως , OA tail & baggage tags, Concorde, Concorde2 & B742, πάλι καλά που μας πίεζε η ώρα γιατί η πιστωτική θα είχε γίνει maxed out αν μέναμε και άλλο
.
Πλησιάζοντας το Lelystad το πρώτο που βλέπει κανείς είναι αυτό κάτι σαν το δικό μας Β742… :cry: , Fokker50 στο εξωτερικό του μουσείου, radar desk για online ATC, B737NG home simulator που θα πάει θα το φτάσω και το δικό μου έτσι, Constellation cockpit, panoramic view, the queen, queen cockpit, cargo compartment, pure power, DC6 passenger perspective. Επιστροφή στο spotting place του πρωινού με burger και coca..
Νο1, Νο2, Νο3 τι καλύτερο από μια coca cola στο χέρι και το 742 να κάθεται λίγα μέτρα μακριά σου.
Την επόμενη μέρα η επιστροφή μας έφερε μέσω Κολωνίας στην Φρανκφούρτη. Δυστυχώς το logger όπως και το gps έχανε συνέχεια τους δορυφόρους οπότε δεν μπόρεσε να βγάλει σωστό route.
Ένα πολύ καλό fsweekend με αρκετό spotting και την διαπίστωση για μια ακόμα φορά πόσο μπροστά είναι σε άλλες χώρες σχετικά με την αεροπορία.
Until next year.
2/11/2007
ΟΑ165
ATH-FRA
Seat 1A
Επιβίβαση και αναχώρηση στην ώρα μας από τον βρεγμένο 21L της Αθήνας, στο ¨δρόμο¨ για τον 21 έβγαλα και μια φωτογραφία από το καινούριο CitationX της YPA. Αναχώρηση από τον 21L και πάνω από το Μαρκόπουλο δεξιά στροφή για PIKAD. Περνώντας πάνω από την πρωινή Αθήνα. Άνοδος στα 32000 πόδια με inflight map και απόλαυση της Ελληνικής υπαίθρου. Η ώρα του πρωινού με μια καταπληκτική ομελέτα και από κάτω το αεροδρόμιο των Τιράνων. Καταπληκτικά χρώματα στην φθινοπωρινή Ευρώπη και οι χιονισμένες Άλπεις. Πλησιάζοντας την Φρανκφούρτη ο καιρός συννεφιασμένος και με αρκετή ψύχρα, Overcast στα 3000 με θερμοκρασία 8 βαθμών , από τους 20 τις Αθήνας. Προσεγγίζοντας τον 25L (1,2), καλώς ήρθατε στην Φρανκφούρτη, τροχοδρόμηση για το remote stand, περνώντας τον 25R μετά από απογείωση. Adria airbus δίπλα μας.
Γενικά η πτήση πολύ καλή με άριστο πλήρωμα και service. Route
Η Aegean έφτανε σε 3 ώρες οπότε τι μπορεί κάποιος να κάνει τόσες ώρες στο αεροδρόμιο? Πολύ απλά παίρνει το τρενάκι για το terminal 2 και με 4 € απολαμβάνεις το spotting σου από το visitor terrace. United 744,Delta 767, Lufthansa A300-600, Saudi 777, Lufthansa A346, να ελέγξω και τα λάδια captain?, Pegasus, Lufthansa 744, US Airways 330, Lufthansa MD11, Lithuanian air, Icelandair B752, World Cargo MD11, και μετά από 3 ώρες που ούτε κατάλαβα πως πέρασαν και 160 φωτογραφίες έφτασε και η υπόλοιπη παρέα. Αμαξάκι ένα Opel 1.9 DTI και κατεύθυνση για ένα εστιατόριο στα δυτικά της Φρανκφούρτης το οποίο φημίζεται για τις “μικρές” ποσότητες φαγητού. Μεσαία μερίδα snitsel, ναι έχει και μεγαλύτερο. Μεσαίο burger 30cm το μεγαλύτερο είναι 90cm. Μπύρες η μικρότερη σε 0.5l η μεγαλύτερη αν θυμάμαι στα 5L!!!!!!
Μετά το φαί ξεκινήσαμε για το Amsterdam με αρκετή ομίχλη στον δρόμο αλλά ευτυχώς χωρίς κίνηση. Ας είναι καλά τα gps γιατί οι γνώσεις μας σε γερμανικά είναι μηδενικές. Άφιξη στο ξενοδοχείο abeam από το threshold του 06/24 με τέτοια ομίχλη που δεν βλέπαμε αλλά μόνο ακούγαμε τα αναχωρούμενα τα οποία περνάγανε από πάνω μας. Το επόμενο πρωί η θέα από το δωμάτιο ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα. Πρωινό και δρόμο πρώτα για το aviationmegastore, το οποίο θα άνοιγε σε μια ωρίτσα οπότε κάναμε μια βολτούλα και βρήκαμε τον παράδεισο του spotter. Ένα σημείο στον 36R/18L (52°17'45.63"N 4°46'26.67"E) απόσταση 100 μέτρα από τον διάδρομο με ένα απλό χαντάκι με νερό να μας χωρίζει. Καθόλου συρματοπλέγματα, Martinair MD11 με τρελό condensation, πρωινά της KLM, 737, Easy. To follow me πέρασε και μας χαιρέτησε. Η ώρα πέρασε, και το μαγαζί άνοιξε το οποίο τιμήσαμε δεόντως , OA tail & baggage tags, Concorde, Concorde2 & B742, πάλι καλά που μας πίεζε η ώρα γιατί η πιστωτική θα είχε γίνει maxed out αν μέναμε και άλλο

Πλησιάζοντας το Lelystad το πρώτο που βλέπει κανείς είναι αυτό κάτι σαν το δικό μας Β742… :cry: , Fokker50 στο εξωτερικό του μουσείου, radar desk για online ATC, B737NG home simulator που θα πάει θα το φτάσω και το δικό μου έτσι, Constellation cockpit, panoramic view, the queen, queen cockpit, cargo compartment, pure power, DC6 passenger perspective. Επιστροφή στο spotting place του πρωινού με burger και coca..
Νο1, Νο2, Νο3 τι καλύτερο από μια coca cola στο χέρι και το 742 να κάθεται λίγα μέτρα μακριά σου.
Την επόμενη μέρα η επιστροφή μας έφερε μέσω Κολωνίας στην Φρανκφούρτη. Δυστυχώς το logger όπως και το gps έχανε συνέχεια τους δορυφόρους οπότε δεν μπόρεσε να βγάλει σωστό route.
Ένα πολύ καλό fsweekend με αρκετό spotting και την διαπίστωση για μια ακόμα φορά πόσο μπροστά είναι σε άλλες χώρες σχετικά με την αεροπορία.
Until next year.