jerry
Concorde-Class-Member
Για άλλη μια χρονιά Νοέμβρη μήνα με πιάνει μια μανία να πηγαίνω στην Αγγλία να δω φίλους. Μου έχουν πει πως τότε δε βρέχει. Στα πλαίσια λοιπόν της επανάληψης ταξιδιών (βλέπε περυσινό ριπόρτ στην Αγγλία μέσω Γερμανίας) για φέτος το μενού είχε για άλλη μια φορά "φτηνή" Aegean μέχρι γερμανία και από εκεί κάποια αγγλική loco μέχρι το αμερικάνικο παράρτημα της ευρώπης. Αυτή τη χρονιά ήταν η σειρά της flybe. Ας τα πάρουμε απο την αρχή.
ATH-FRA 20NOV07 A3832
EQP:B734 REG:SXBGH
DEP:1115 ARR:1325
TAKEOFF:1126 LANDING:1325
39 ευρώ + φόροι = λίγο πάνω από τα 50. Τιμή-βόμβα για τα ελληνικά δεδομένα που δε μπορεί να περάσει απαρατήρητη. Έχει και το 320 η Αιγαίου στη Φρανκφούρτη, είπα και εγώ να το δοκιμάσω έπειτα και από παιάνες του captainjumbo (fra-ath) για το γερμανοκεντρικό service της εταιρείας. Αμ δε! Αρκετές μέρες πριν η εταιρεία αποφάσισε να είναι η 20η Νοεμβρίου εκείνη η μοναδική μέρα του χρόνου που στη Φρανκφούρτη δε θα στείλει 320 αλλά ένα από τα καταπληκτικά 734 της. Να πω ότι δε συγχύστηκα, δε θα το πω, να πω ότι τσαντίστηκα, θα το πω. Παρόλα αυτά δεν είχα επιλογή. Μας περίμενε και μία flybe στη φρανκφούρτη. Ηλεκτρονικό checkin μία μέρα πριν έπειτα από alert email της εταιρείας πως το "CHECKIN της επόμενής σας πτήσης ΑΝΟΙΞΕ!". Επέλεξα την 9F, εκτύπωση την απρόσωπη κάρτα επιβίβασης και έπεσα για ύπνο. Το πρωί έφτασα με μία σχετική άνεση στα άδεια counter της εταιρείας και ζήτησα να μου τσεκάρουν την αποσκευή μου. Η χαρωπή υπάλληλος (που τελείωνε και τη βάρδιά της) μου τσέκαρε την αποσκευή σε χρόνο dt και αυτή τη φορά δε μου έδωσε άλλη κάρτα επιβίβασης (όχι όπως εδώ(ath-cfu το περασμένο καλοκαίρι)). Το αεροσκάφος ήταν προγραμματισμένο να προσγειωθεί στις 1030 από LCA. Αντιθέτως το 320 που θα με πήγαινε υπό φυσιολογικές συνθήκες (κλαψ) θα ταξίδευε για STR εκείνο το πρωί. Το ταλαιπωρημένο SXBGH που είχε κλείσει αισίως 19 χρόνια και 1 μήνα περίπου συνεχούς υπηρεσίας, αφίχθη στην ώρα του. Φήμες που θέλουν να είναι το παλαιότερο 734 σε υπηρεσία στην Ευρώπη δεν έχουν επιβεβαιωθεί. Στην ώρα τους ήταν και οι λιγοστοί επιβάτες της πτήσης 832 στο gate B27 για την επιβίβαση. Προσπάθησα να τους κάνω screening. Αρκετοί ξένοι, γερμανοί οι περισσότεροι, μερικοί Έλληνες μπίζνεςμεν και εγώ. 53 ψυχές όλες και όλες. Τουλάχιστον θα είχαμε την άνεσή μας, οπότε μπαίνοντας τελευταίος απλώθηκα φαρδύς πλατύς στη σειρά 12 (έξοδος κινδύνου). Το πλήρωμα ευδιάθετο, πρόσχαρο και αστειευόμενο προσέφερε καραμελίτσες και κάπως έτσι με πληρότητα λίγο πάνω από 30% ξεκινήσαμε το taxi για τον 03R. Απογείωση σχετικά ontime στις 1126, αριστερή στροφή και η γνωστή διαδρομή για τη Γερμανία. Λίγο μετά την απογείωση το πλήρωμα σέρβιρε αναψυκτικά και φυστικάκια. Προς στιγμήν πίστευα ότι κάνω domestic πτήση αλλά όχι βρε, απλά ήταν νωρίς για το μεσημεριανό που σερβιρίστηκε μετά.. Δεν είδα κάτι ιδιαίτερο στο γεύμα, πέννες, σαλατούλα (το -ούλα είναι εμφαντικό του μεγέθους) και γλυκάκι (το ίδιο και το -άκι). Bar service, καφέ, τσάι, τσάι, καφέ, πωλήσεις, πωλήσεις ήταν οι φωνές που ακούστηκαν στην καμπίνα για την επόμενη ώρα μέχρι την άφιξη στη Φρανκφούρτη ontime στο διάδρομο 07L. Τα μάτια καρφωμένα αριστερά για το 340 της South African (συνήθως είχε και Qantas αλλά σήμερα όχι), το jumbo της Southern Air κρυμμένα πίσω από 20 Lufthansa και άλλες πολλές Lufthansa. Να δείτε που οι γερμανοί βλέπουν στην εταιρεία αυτή το 4ο ράιχ και μια μέρα θα κατακτήσουν τον κόσμο. Taxi μερικά λεπτά μέχρι το gate και αποβίβαση ενώ οι επιβάτες περίμεναν ήδη για την αναχώρηση της πτήσης για Θεσσαλονίκη. Οι αποσκευές κυλούσαν 10 λεπτά αργότερα.
Βαθμολογία :
Αεροσκάφος : 7/10
Πλήρωμα : 9/10
On Time : 9/10
Φαγητό : 7.5/10
ground service : 10/10 (έχω τους λόγους μου)
Ακόμα μία πτήση με Aegean που αν η τιμή δεν ήταν δελεαστική μάλλον θα είχα βρει άλλο τρόπο μετάβασης.
Coming up next :
flybe : η εταιρεία των businessmen που χρεώνει τις αναπνοές στο αεροπλάνο
British Airways : Η γηραιά αλβιώνα παραδίδει μαθήματα
ATH-FRA 20NOV07 A3832
EQP:B734 REG:SXBGH
DEP:1115 ARR:1325
TAKEOFF:1126 LANDING:1325
39 ευρώ + φόροι = λίγο πάνω από τα 50. Τιμή-βόμβα για τα ελληνικά δεδομένα που δε μπορεί να περάσει απαρατήρητη. Έχει και το 320 η Αιγαίου στη Φρανκφούρτη, είπα και εγώ να το δοκιμάσω έπειτα και από παιάνες του captainjumbo (fra-ath) για το γερμανοκεντρικό service της εταιρείας. Αμ δε! Αρκετές μέρες πριν η εταιρεία αποφάσισε να είναι η 20η Νοεμβρίου εκείνη η μοναδική μέρα του χρόνου που στη Φρανκφούρτη δε θα στείλει 320 αλλά ένα από τα καταπληκτικά 734 της. Να πω ότι δε συγχύστηκα, δε θα το πω, να πω ότι τσαντίστηκα, θα το πω. Παρόλα αυτά δεν είχα επιλογή. Μας περίμενε και μία flybe στη φρανκφούρτη. Ηλεκτρονικό checkin μία μέρα πριν έπειτα από alert email της εταιρείας πως το "CHECKIN της επόμενής σας πτήσης ΑΝΟΙΞΕ!". Επέλεξα την 9F, εκτύπωση την απρόσωπη κάρτα επιβίβασης και έπεσα για ύπνο. Το πρωί έφτασα με μία σχετική άνεση στα άδεια counter της εταιρείας και ζήτησα να μου τσεκάρουν την αποσκευή μου. Η χαρωπή υπάλληλος (που τελείωνε και τη βάρδιά της) μου τσέκαρε την αποσκευή σε χρόνο dt και αυτή τη φορά δε μου έδωσε άλλη κάρτα επιβίβασης (όχι όπως εδώ(ath-cfu το περασμένο καλοκαίρι)). Το αεροσκάφος ήταν προγραμματισμένο να προσγειωθεί στις 1030 από LCA. Αντιθέτως το 320 που θα με πήγαινε υπό φυσιολογικές συνθήκες (κλαψ) θα ταξίδευε για STR εκείνο το πρωί. Το ταλαιπωρημένο SXBGH που είχε κλείσει αισίως 19 χρόνια και 1 μήνα περίπου συνεχούς υπηρεσίας, αφίχθη στην ώρα του. Φήμες που θέλουν να είναι το παλαιότερο 734 σε υπηρεσία στην Ευρώπη δεν έχουν επιβεβαιωθεί. Στην ώρα τους ήταν και οι λιγοστοί επιβάτες της πτήσης 832 στο gate B27 για την επιβίβαση. Προσπάθησα να τους κάνω screening. Αρκετοί ξένοι, γερμανοί οι περισσότεροι, μερικοί Έλληνες μπίζνεςμεν και εγώ. 53 ψυχές όλες και όλες. Τουλάχιστον θα είχαμε την άνεσή μας, οπότε μπαίνοντας τελευταίος απλώθηκα φαρδύς πλατύς στη σειρά 12 (έξοδος κινδύνου). Το πλήρωμα ευδιάθετο, πρόσχαρο και αστειευόμενο προσέφερε καραμελίτσες και κάπως έτσι με πληρότητα λίγο πάνω από 30% ξεκινήσαμε το taxi για τον 03R. Απογείωση σχετικά ontime στις 1126, αριστερή στροφή και η γνωστή διαδρομή για τη Γερμανία. Λίγο μετά την απογείωση το πλήρωμα σέρβιρε αναψυκτικά και φυστικάκια. Προς στιγμήν πίστευα ότι κάνω domestic πτήση αλλά όχι βρε, απλά ήταν νωρίς για το μεσημεριανό που σερβιρίστηκε μετά.. Δεν είδα κάτι ιδιαίτερο στο γεύμα, πέννες, σαλατούλα (το -ούλα είναι εμφαντικό του μεγέθους) και γλυκάκι (το ίδιο και το -άκι). Bar service, καφέ, τσάι, τσάι, καφέ, πωλήσεις, πωλήσεις ήταν οι φωνές που ακούστηκαν στην καμπίνα για την επόμενη ώρα μέχρι την άφιξη στη Φρανκφούρτη ontime στο διάδρομο 07L. Τα μάτια καρφωμένα αριστερά για το 340 της South African (συνήθως είχε και Qantas αλλά σήμερα όχι), το jumbo της Southern Air κρυμμένα πίσω από 20 Lufthansa και άλλες πολλές Lufthansa. Να δείτε που οι γερμανοί βλέπουν στην εταιρεία αυτή το 4ο ράιχ και μια μέρα θα κατακτήσουν τον κόσμο. Taxi μερικά λεπτά μέχρι το gate και αποβίβαση ενώ οι επιβάτες περίμεναν ήδη για την αναχώρηση της πτήσης για Θεσσαλονίκη. Οι αποσκευές κυλούσαν 10 λεπτά αργότερα.
Βαθμολογία :
Αεροσκάφος : 7/10
Πλήρωμα : 9/10
On Time : 9/10
Φαγητό : 7.5/10
ground service : 10/10 (έχω τους λόγους μου)
Ακόμα μία πτήση με Aegean που αν η τιμή δεν ήταν δελεαστική μάλλον θα είχα βρει άλλο τρόπο μετάβασης.
Coming up next :

