FLIGHTATT
Economy-Class-Member
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΝ ΕΠΙΒΑΤΗΣ.
ΟΤΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ,ΕΠΙΣΗΣ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟ,ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΚΩΝ/ΠΟΛΗ,ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Η ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ.
ΣΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΟΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ FREE 2 ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ TO SERVICE CHARGE(ΠΕΡΙΠΟΥ 80-90 ΕΥΡΩ),ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟ CHECK-IN ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΡΤΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ.
ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ Η ΤΗΥ ΗΤΑΝ 244 ΕΥΡΩ ΚΑΤ'ΑΤΟΜΟ RETURN TICKET, ΕΝΩ ΟΙ ΟΑ ΖΗΤΗΣΑΝ 290!!!! ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΜΑΣ ΕΧΑΣΕ...!
ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΤΗΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΣΦΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ, ΟΜΩΣ ΕΝΔΟΜΥΧΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΜΑΣ.
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 2 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ,ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.
ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΠΤΗΣΗ ΤΩΝ ΟΑ ΜΕ ATR-72 ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΧΕΡΙ...ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.
2 ΑΠΡ. 2005
ΑΤΗ-IST ΩΡΑ ΑΝΑΧ.10.35'
TK1846/AIRBUS A320-214(!)/TC-JLI(ex-HB-IJE SWISSAIR & EI-CZW AER LINGUS) ''BATMAN'' (...ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΤΑ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!)
CHECK-IN ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ EYΓΕΝΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ GOLDAIR.
ΠΛΗΡΩΜΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ 4 ΜΕΛΩΝ (!) ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ 5.
ΘΕΣΕΙΣ 156 (ΣΕΙΡΑ 13 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ Α/ΦΗ ΤΗΣ ΤΗΥ) ΣΕ 27 ΣΕΙΡΕΣ.
ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΑΥΤΟ 66.
ΜΕΣΑ ΣΤΟ JETWAY,ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ, ΜΙΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΛΗΜΕΡΙΖΕ(GÜNAYDIN ΚΛΠ) ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΤΥΣΣΟΜΕΝΟ STAND (ΠΟΛΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΟΛΙΚΟ-ΟΙ ΟΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ).
ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ(ΠΑΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ 18D & F ΜΕ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΘΕΑ! Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΒΕΒΑΙΑ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ EMERGENCY.ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΒΑΖΑΝ ΣΤΑ OVER WING EXITS KAI TO ΑΠΟΦΥΓΑΜΕ(ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ...ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΚΑΝΤΕΜΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ...)
ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕΣΑ ΜΕ ΕΡΙΞΕ ΣΕ ΒΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ.
Π Ε Ν Τ Α Κ Α Θ Α Ρ Ο (ΜΟΚΕΤΕΣ,ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ,ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ,ΤΟΥΑΛΛΕΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΡΥΛΛΙΕΣ ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΣΚΟΝΗ ΚΑΙ ΧΝΟΥΔΙΑ)
ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ,ΚΑΛΟ SEAT-PITCH,ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ(SKYLIFE APRIL'05)....
AΠΑΛΗ BOARDING MUSIC KAI ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΑΠΟΣΚΕΥΕΣ...ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ...(ΜΕ ΤΟ ΑΠΑΙΣΙΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΟΤΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΕΜΑΤΗ Η ΠΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΔΗΛΩΝΑΜΕ ΤΗΝ ΖΗΛΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΗ ΣΧΟΛΙΑ)
10.40' AΠΟΓΕΙΩΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΑΠΟΤΟΜΗ ΑΝΟΔΟ ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΣΩΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗ.ΟΙ ΟΘΟΝΕΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΒΛΑΒΗ(
TEΛΙΚΟ ΥΨΟΣ ΠΤΗΣΗΣ 24000 ΠΟΔΙΑ.ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΕΣ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ.ΠΛΩΡΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΛΙΑ.
...KAI ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ SERVICE....
ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ.ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (ΚΡΥΟΣ)ΔΙΣΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ,ΖΕΣΤΟ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΠΟΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ.ΦΥΣΙΚΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΠΙΟ ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΑ GALLEYS,ΤRAY CARTS ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΕΙΡΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΚΚΑΚΙΑ ΤΟΥΣ...(ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΟΝΤΩΣ ΟΙ ΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΨΟΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΡΑΦΤΗ ΓΙΑ 2 ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ...)
ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ,ΚΑΛΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΑ
ΦΙΛΟΞΕΝΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΜΕ ΓΕΜΑΤΗ ΠΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ ΟΤΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ!
ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΕΞΕΠΛΗΞΕ Η ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΜΑΘΑΝ ΟΤΙ EΙΜΑΣΤΕ "GREEK COLLEAGUES FROM OLYMPIC AIRLINES''.
11.45' ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ATATÜRK ΠΟΥ ΕΣΦΥΖΕ ΑΠΟ ΚΙΝΗΣΗ...ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ 10 ΠΕΡΙΠΟΥ ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ H ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΘΜΕΥΑΜΕ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΓΡΑΠΤΩΣ ΚΑΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΜΕ 2 ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΣΤΥΛΟ (ΠΑΡΕΠΕΜΠΑΝ ΣΕ ΑΤΡΑΚΤΟ Α340 ΤΗΣ ΤΗΥ!).
ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΔΥ ΗΡΘΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΟ ATR TΩΝ ΟΑ.(ΔΕΝ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΩ ΓΙΑ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ).
Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ.
ΠΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
7 ΑΠΡ '05
IST-ATH ΩΡΑ ΑΝΑΧ. 18.35
ΤΚ1849/BOEING 737-8F2/TC-JFZ ''BOLU''(ΠΟΛΗ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΗ ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΤΟΥΡΚΙΑ)
ΕΛΕΓΧΟΣ ΧΕΙΡΑΠΟΣΚΕΥΩΝ,AΠΟΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΙΝ ΕΙΣΕΛΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ CHECK-IN (ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΝ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ DUTY-FREE)
Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΤΗΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΧΡΕΩΣΕΙ 80ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΥΠΕΡΒΑΡΟ 27 ΚΙΛΩΝ (ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΟΜΩΣ ΤΑ 7).ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΝΟΗΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΜΕ.ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ 207.Μ'ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΤΑ JETWAYS ΣΤΟ ATATÜRK ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΞΩ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ.ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΡΜΙΝΑΛ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΡΥΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ.
ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΜΑΣ ΗΤΑΝ 106 ΣΕ ΣΥΝΟΛΟ 165 ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΕΙΧΕ 5 ΜΕΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ.
Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΑΙRBUS ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΛΙΓΟ ΣΤΕΝΟΤΕΡΗ.ΠΑΛΙ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΚΛΠ ΚΛΠ
SERVICE ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΑ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΟ ΟΠΩΣ ΣΤΟ AIRBUS KΛΠ ΚΛΠ
ΟΙ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΙΣ LCD (DROPPING DOWN) ΟΘΟΝΕΣ ΜΕ COMPUTER ANIMATION KAI ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΙΣ ΠΤΗΣΗΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ , ΕΝΑΛΛΑΞ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ(ΒΛ. ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ) ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ AIR-SHOW ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΑ.
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ) ΗΤΑΝ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΑ(ΦΥΣΙΚΑ).
ΕΤΣΙ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΠΙΚΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ.
ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΥΨΗΛΑ STANDARDS,ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ,ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΜΠΙΝΕΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΤΗΣ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ SECOND-HAND) ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΧΕΙ...ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ.
ΥΓ 1. ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟ http://www.thy.com ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΣΤΟΛΟ
2. ΕΓΩ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΚΟΚΠΙΤ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΔΕΝ
ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ,SORRY
3. ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
4. ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,
ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΛΠ
5.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΤΕ
ΤΙΣ ΑΙΧΜΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΑ.ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΣΑΝ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ.
ΟΤΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ,ΕΠΙΣΗΣ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟ,ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΚΩΝ/ΠΟΛΗ,ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Η ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ.
ΣΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΟΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ FREE 2 ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ TO SERVICE CHARGE(ΠΕΡΙΠΟΥ 80-90 ΕΥΡΩ),ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟ CHECK-IN ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΡΤΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ.
ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ Η ΤΗΥ ΗΤΑΝ 244 ΕΥΡΩ ΚΑΤ'ΑΤΟΜΟ RETURN TICKET, ΕΝΩ ΟΙ ΟΑ ΖΗΤΗΣΑΝ 290!!!! ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΜΑΣ ΕΧΑΣΕ...!
ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΤΗΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΣΦΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ, ΟΜΩΣ ΕΝΔΟΜΥΧΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΜΑΣ.
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 2 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ,ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.
ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΠΤΗΣΗ ΤΩΝ ΟΑ ΜΕ ATR-72 ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΧΕΡΙ...ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.
2 ΑΠΡ. 2005
ΑΤΗ-IST ΩΡΑ ΑΝΑΧ.10.35'
TK1846/AIRBUS A320-214(!)/TC-JLI(ex-HB-IJE SWISSAIR & EI-CZW AER LINGUS) ''BATMAN'' (...ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΤΑ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!)
CHECK-IN ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ EYΓΕΝΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ GOLDAIR.
ΠΛΗΡΩΜΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ 4 ΜΕΛΩΝ (!) ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ 5.
ΘΕΣΕΙΣ 156 (ΣΕΙΡΑ 13 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ Α/ΦΗ ΤΗΣ ΤΗΥ) ΣΕ 27 ΣΕΙΡΕΣ.
ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΑΥΤΟ 66.
ΜΕΣΑ ΣΤΟ JETWAY,ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ, ΜΙΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΛΗΜΕΡΙΖΕ(GÜNAYDIN ΚΛΠ) ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΤΥΣΣΟΜΕΝΟ STAND (ΠΟΛΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΟΛΙΚΟ-ΟΙ ΟΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ).
ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ(ΠΑΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΤΗΣΗΣ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ 18D & F ΜΕ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΙ ΘΕΑ! Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΒΕΒΑΙΑ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ EMERGENCY.ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΕΒΑΖΑΝ ΣΤΑ OVER WING EXITS KAI TO ΑΠΟΦΥΓΑΜΕ(ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ...ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΚΑΝΤΕΜΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ...)
ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕΣΑ ΜΕ ΕΡΙΞΕ ΣΕ ΒΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ.
Π Ε Ν Τ Α Κ Α Θ Α Ρ Ο (ΜΟΚΕΤΕΣ,ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ,ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ,ΤΟΥΑΛΛΕΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΡΥΛΛΙΕΣ ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΣΚΟΝΗ ΚΑΙ ΧΝΟΥΔΙΑ)
ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ,ΚΑΛΟ SEAT-PITCH,ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ(SKYLIFE APRIL'05)....
AΠΑΛΗ BOARDING MUSIC KAI ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΑΠΟΣΚΕΥΕΣ...ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ...(ΜΕ ΤΟ ΑΠΑΙΣΙΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΟΤΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΕΜΑΤΗ Η ΠΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΔΗΛΩΝΑΜΕ ΤΗΝ ΖΗΛΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΗ ΣΧΟΛΙΑ)
10.40' AΠΟΓΕΙΩΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΑΠΟΤΟΜΗ ΑΝΟΔΟ ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΣΩΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗ.ΟΙ ΟΘΟΝΕΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΒΛΑΒΗ(

TEΛΙΚΟ ΥΨΟΣ ΠΤΗΣΗΣ 24000 ΠΟΔΙΑ.ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΕΣ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ.ΠΛΩΡΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΛΙΑ.
...KAI ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ SERVICE....
ΜΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ.ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΟΣ (ΚΡΥΟΣ)ΔΙΣΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ,ΖΕΣΤΟ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΠΟΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΩΝ.ΦΥΣΙΚΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΠΙΟ ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΑ GALLEYS,ΤRAY CARTS ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΕΙΡΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΚΚΑΚΙΑ ΤΟΥΣ...(ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΟΝΤΩΣ ΟΙ ΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΨΟΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΡΑΦΤΗ ΓΙΑ 2 ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ...)
ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ,ΚΑΛΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΑ
ΦΙΛΟΞΕΝΗ ΔΙΑΘΕΣΗ.ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΜΕ ΓΕΜΑΤΗ ΠΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ ΟΤΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ!
ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΕΞΕΠΛΗΞΕ Η ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΜΑΘΑΝ ΟΤΙ EΙΜΑΣΤΕ "GREEK COLLEAGUES FROM OLYMPIC AIRLINES''.
11.45' ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ATATÜRK ΠΟΥ ΕΣΦΥΖΕ ΑΠΟ ΚΙΝΗΣΗ...ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ 10 ΠΕΡΙΠΟΥ ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ H ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΘΜΕΥΑΜΕ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΓΡΑΠΤΩΣ ΚΑΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΜΕ 2 ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΣΤΥΛΟ (ΠΑΡΕΠΕΜΠΑΝ ΣΕ ΑΤΡΑΚΤΟ Α340 ΤΗΣ ΤΗΥ!).
ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΔΥ ΗΡΘΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΟ ATR TΩΝ ΟΑ.(ΔΕΝ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΩ ΓΙΑ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ).
Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ.
ΠΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
7 ΑΠΡ '05
IST-ATH ΩΡΑ ΑΝΑΧ. 18.35
ΤΚ1849/BOEING 737-8F2/TC-JFZ ''BOLU''(ΠΟΛΗ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΗ ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΤΟΥΡΚΙΑ)
ΕΛΕΓΧΟΣ ΧΕΙΡΑΠΟΣΚΕΥΩΝ,AΠΟΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΙΝ ΕΙΣΕΛΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ CHECK-IN (ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΝ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ DUTY-FREE)
Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΤΗΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΧΡΕΩΣΕΙ 80ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΥΠΕΡΒΑΡΟ 27 ΚΙΛΩΝ (ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΟΜΩΣ ΤΑ 7).ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΝΟΗΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΜΕ.ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ 207.Μ'ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΤΑ JETWAYS ΣΤΟ ATATÜRK ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΞΩ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ.ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΡΜΙΝΑΛ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΡΥΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ.
ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΜΑΣ ΗΤΑΝ 106 ΣΕ ΣΥΝΟΛΟ 165 ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΕΙΧΕ 5 ΜΕΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ.
Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΑΙRBUS ΑΛΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΛΙΓΟ ΣΤΕΝΟΤΕΡΗ.ΠΑΛΙ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΚΛΠ ΚΛΠ
SERVICE ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΑ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΟ ΟΠΩΣ ΣΤΟ AIRBUS KΛΠ ΚΛΠ
ΟΙ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΙΣ LCD (DROPPING DOWN) ΟΘΟΝΕΣ ΜΕ COMPUTER ANIMATION KAI ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΙΣ ΠΤΗΣΗΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ , ΕΝΑΛΛΑΞ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ(ΒΛ. ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ) ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ AIR-SHOW ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΑ.
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ) ΗΤΑΝ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΑ(ΦΥΣΙΚΑ).
ΕΤΣΙ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΠΙΚΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ.
ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΥΨΗΛΑ STANDARDS,ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ,ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΜΠΙΝΕΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΤΗΣ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ SECOND-HAND) ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΧΕΙ...ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ.
ΥΓ 1. ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟ http://www.thy.com ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΣΤΟΛΟ
2. ΕΓΩ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΚΟΚΠΙΤ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΔΕΝ
ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ,SORRY
3. ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
4. ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,
ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΛΠ
5.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΤΕ
ΤΙΣ ΑΙΧΜΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΑ.ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΣΑΝ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ.