alexander":3pcbe5hm said:
A. to 7A sto pigaine itan apotelesma endomyxwn paraskiniakwn diavouleysewn kai vyzmatikwn zymwsewn me to taksidiwtiko grafeio?
omoiws gia to parathyro tis epistrofis
C. to parathyro den prepei na itan kai sta kalytera tou apo kathariotita e?
Το 7Α ήταν αποτέλεσμα του ότι σαν αρχηγός έπρεπε να τσεκάρω πρώτος και ήταν αποτέλεσμα της άψογης συνεργασίας με το check-in που μου γύρισε κυριολεκτικά την οθόνη για να δω τις θέσεις... Στην επιστροφή ήταν θέμα τύχης. Και όπως κατάλαβες, η εξωτερική καθαριότητα του 340 δεν είναι και ότι καλύτερο...
alexander":3pcbe5hm said:
B. Genethlia on air? kai me tourta? apisteyto!!!
Γίνονται και αυτά... Υπάρχουν και ντοκουμέντα
alexander":3pcbe5hm said:
D. empeiria ta mouseia. den mas eipes gia tin zwi ekei. pws einai oi anthrwpoi. ti eidate klp.
Τα μουσεία είναι πράγματι εμπειρία, απλά σίγουρα σου τρώνε αρκετό χρόνο (αν θες να τα δεις σωστά) από το να "ζήσεις" πιο απλά πράγματα σε μία πόλη. Παρόλα αυτά προλάβαμε να κάνουμε πολλά... Η ζωή στη ΝΥ είναι πολύ χαλαρή. Η έκφραση χωνευτήρι λαών και πολιτισμών την εκφράζει απόλυτα, τόσο ώστε να μην αισθάνεσαι ξένος... Οι άνθρωποι μου φάνηκαν φιλικοί, εξυπηρετικοί, ακόμα και σε πιο κακόφημες περιοχές όπως π.χ. Bronx...
Και να ήρθε η ώρα για τη συνέχιση και το τελείωμα και αυτού του ρηπόρτ...
Έτσι λοιπόν λίγο μετά τις 1745 ξεκίνησε και η επιβίβαση της πτήσης 412 για Αθήνα. Μετά τον έλεγχο των boarding pass, αστυνομικοί διενεργούσαν δειγματοληπτικό έλεγχο διαβατηρίων με διευκρινιστικές ερωτήσεις του τύπου πως ήταν η διαμονή σας, σας άρεσε, θα ξανάρθετε, γιατί θα ξανάρθετε, ο Μπους είναι ο ηγέτης σας κλπ κλπ :twisted: . Εγώ επιβιβάστηκα στο τέλος και μάλλον είχαν κουραστεί μετά από τόσα άτομα οπότε δεν πολυασχολήθηκαν μαζί μου. Παρόλα αυτά, μπαίνοντας στο αεροπλάνο, και βαδίζοντας προς τη 18 σειρά, άκουσα από πίσω μου κραυγές και αλαλαγμούς :shock: :shock: . Μην είναι τρομοκρατική επίθεση, μην είναι επίθεση των Αζτέκων. Αμ δε! Από το πλήρωμα ήταν: "ΚΑΘΗΣΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΔΩ 3 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ!, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΣΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ".

Και κάπως έτσι ολοκληρώθηκε μια από τις πιο γρήγορες επιβιβάσεις μου σε αεροπλάνο... Αυτή τη φορά το πλήρωμα και η ιδιοσυγκρασία του χωριζόταν σε 2 κατηγορίες. Στους πολύ φιλικούς, ορεξάτους και στους πιο -ας μου επιτραπεί η έκφραση- ξινούς, αλλά και οι δύο κατηγορίες ήταν επαγγελματίες στη δουλειά τους. Καθιζόμενος λοιπόν στη 18Α, έρχεται εκείνη... Ήταν η Έλενα... 24 χρονών... αεροσυνοδός... Και εντυπωσιάστηκε αφενός από τη φρεσκάδα και την ομορφιά μου και αφετέρου από το pin που φορούσα στο πέτο, και διαφήμιζε το σύλλογο φίλων αεροπορίας Απογείωση... Τόσο πολύ, που κλείσαμε ραντεβού στο γκάλει για ένα κρασί για να της εξηγήσω... την ιστορία μας

. Αφού καθήσαμε κακήν κακώς, το
taxiξεκίνησε στις 1850. Μπροστά μας στον 31L απογειώθηκαν μόλις το
346 της IB και το
343 της SA. Και εκεί που προχωρούσαμε αργά, αργά έχοντας τον 31L στα δεξιά μας, άρχισαν να διαφαίνονται οι ανησυχίες του πληρώματος για την απότομη συμπεριφορά τους μετά την επιβίβαση... Η
πίστα φαινόταν γεμάτη με αεροσκάφη, τα οποία με κάθε κατεύθυνση (βορρά, νότο κλπ) κατευθύνονταν και αποζητούσαν μια θέση στο κατώφλι... Και τότε, ακούστηκε χαρωπή η φωνή του κυβερνήτη που μετά το καλωσόρισμα κλπ μας είπε πως είμαστε νούμερο 18 για απογείωση... και τυχεροί είμαστε που προλάβαμε... Κάποιοι προσπάθησαν να σηκωθούν, αλλά τα πιο σκληραγωγημένα μέλη του πληρώματος τους ζήτησαν ευγενικά να καθήσουν γιατί η τροχοδρόμηση συνεχίζεται... Τουλάχιστον, ευτυχώς ο ήλιος δεν είχε πέσει και μπορούσαμε να απαθανατίσουμε εικόνες όπως
αυτή εδώ όπου βλέπετε τα αεροσκάφη να σέρνονται κυριολεκτικά στους τροχόδρομους περιμένοντας τη σειρά τους. Κάνοντας ένα κύκλο στο δρόμο μας για τον 31L, απαθανατίσαμε και άλλες
στιγμές από την καθημερινότητα του JFK, ενώ διδαχθήκαμε τους νόμους της ζωής :
Το μεγάλο αεροπλάνο τρώει το μικρό... Και κάπου εκεί είχε αρχίσει να πέφτει ο ήλιος, αλλά ευτυχώς είχε πέσει και το τείχος των αεροπλάνων μπροστά μας, οπότε στις 1943 ακριβώς, οι τροχοί του Μαραθώνα άφηναν το αμερικανικό έδαφος όπως και το φως είχε αφήσει κάποια λεπτά πριν αυτό το ημισφαίριο. Χρησιμοποιήσαμε αρκετό μήκος του διαδρόμου, ενώ η αριστερή στροφή ξεκίνησε ενώ ήμασταν ακόμη χαμηλά, κάνοντας κάποιους επιβάτες να φοβηθούν λιγάκι... Περίπου μια ώρα μετά, ξεκίνησαν οι διαδικασίες για το σερβίρισμα του δείπνου. Επιλογή ανάμεσα σε
κρεάςή ψάρι ενώ το πλήρωμα είχε κέφια στη «μοιρασιά» με απίστευτη ομιλιτικότητα και αστειάκια με όλο το αεροπλάνο... Αφού φάγαμε όλο το φαί μας και μας το μάζεψαν, άρχισε το καφετσάι να μοιράζεται με την κλασσική τσαχπινιά και επιμονή... Κανένας δε μπορούσε να αντισταθεί στις μελωδικές φωνές του πληρώματος που συντονισμένο αναφωνούσε ως άλλο χορικό σε αρχαία τραγωδία "τσάι, τσάι παρακαλώ"... Μετά και το καφετσάι μας...ε, ξεκινούσε η νεκρή ώρα, μιας και έπρεπε να απασχοληθούμε με κάτι... Το μισό πλήρωμα αποσύρθηκε στα ιδιαίτερα μιας και είχαν χωρίσει 2 βάρδιες μεταξύ τους, το υπόλοιπο παρέμεινε στα γκάλει να βοηθά το πλήθος... Η ατμόσφαιρα της εκδρομής είχε μεταφερθεί στο αεροπλάνο μιας και τα κρασιά άρχισαν να εξαντλούνται το ένα μετά το άλλο... μέχρι που το πλήρωμα, μόλις ερχόταν κάποιο παίδι να πάρει κρασί το ρωτούσε πόσο έχει πιει, και αφού το μάλωνε γιατί το αλκοόλ στον αέρα μετράει διπλά, αν είχε πιει πάνω από 2-3 μπουκαλάκια δεν του έδινε άλλο... Ούτε η μαμά μας τέτοια φροντίδα... Κάπου εκεί, ανάμεσα σε κάτι galleyκουτιά με κρασία και μπισκοτάκια, μιλούσαμε με την προαναφερθείσα Έλενα η οποία έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τους αεροπλανόφιλους και ήθελε να μάθει ακόμα περισσότερα για τις δραστηριότητες μας... Κάποιοι παίζανε χαρτιά, κάποιοι παίζανε παντομίμα, κάποιοι παίζανε τα βλέφαρά τους... Και όλα αυτά μέχρι να αρχίσει να ξημερώνει... Είχε έρθει και η ώρα του
πρωινού. Την πορτοκαλάδα μας την έδιναν υποχρεωτικά για να μας κάνει να ξανανιώσουμε και να προσγειωθούμε δυνατοί! Τέτοια περιποίηση ούτε όταν έδινα πανελλήνιες... Και έτσι μετά και το πρωινό μας, είχαμε αρχίσει να μπαίνουμε σε
γνώριμα... σύννεφα(πως λέμε γνώριμα εδάφη). Και έτσι κάπως έτσι ξεκίνησε η κάθοδός μας. Περάσαμε κλασσικά, από το
Ελληνικό για να κατευθυνθούμε προς τον 03R (ήμασταν και με 2 ώρες καθυστέρηση, δε γινόταν να πάμε από 03L και να καθυστερήσουμε και άλλο στο taxi). Πάνω από το
cargo apron του βενιζέλου (με όμορφες παρουσίες) και touch στις 1207, full reverse και taxi για το Α09, ενώ η
οι NewYorkers κυριαρχούσαν στο LGAV. Η Delta ετοιμαζόταν για αναχώρηση, ομοίως και η ΟΑ στο Α13, ενώ εμείς μόλις είχαμε επιστρέψει

Στο gate σταθμεύσαμε στις 1215 με 2 ώρες και 5 λεπτά καθυστέρηση, για την οποία όμως δεν ευθυνόταν η ΟΑ (το gate δεν άδειασε στην ώρα του και το taxi πήρε το χρόνο του...). Η κουβέντα με τον κυβερνήτη καταλυτική, είχε όρεξη να μιλήσει για πολλά αλλά ο χρόνος πίεζε... Μέχρι φωτογραφίες από το laptop του μου έδειξε από το JNB που είχε τραβήξει underfly ένα 340 της Virgin και μετά το έβγαλε και στο έδαφος... καταλαβαίνετε... Το πλήρωμα δε, δε με άφησε να φύγω αν δε με φωτογράφιζε σαν "άρχοντα" όπως είπαν, μέσα στη καμπίνα του 340. Η φωτογραφία υπάρχει αλλά επειδή είμαι καταπονημένος και είναι και λίγο κουνημένη δεν την ανεβάζω... Κάπως έτσι λοιπόν έφτασε στο τέλος του αυτό το ταξίδι με τις ΟΑ.
Επειδή είναι αργά και έχω κουραστεί από το γράψιμο, αύριο θα ανεβάσω βαθμολογίες και τελικές εντυπώσεις... Ως τότε keep flying...