ATH-KZI/KSO... What's the story?

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
να σου πω... γιατι δεν νοικιαζετε ενα "σκαρι" μαζι με το ΑΟΡ "τοπικα" σε συνεργασια με τους διπλανους και αν εξυπηρετηστε μονοι σας χωρις παρακαλια και φωνες?

ουτως ή αλλως δεν "απαιτητε" να εχετε τα σουπερ ντουπερ τζετ (μινιμουμ Α380) οπως αλλοι προορισμοι...

θα μου πεις ξερεις ποσο δυσκολο ειναι να κανεις μια εταιρια λαικης βασης? και ναι και οχι... αλλα απο συνετεριστικες τραπεζες εχετε εμπειρια... καντε την αρχη...ειδικα τωρα που τα κοστη ειναι χαμηλωτερα και η προσφορα μεγαλυτερη απο την ζητηση..... και αφηστε τους αλλους στην μοιρα τους
 
seveN3Seven":obrcbj1e said:
Στην Κοζάνη τι συνέβη;;;;
- Κανένα έργο υποδομής στο αεροδρόμιο τα τελευταία 40 έτη.
-Καμμία (εξ όσων γνωρίζω,όποιος είναι ενήμερος παρακαλώ να με διορθώσει) πολιτική συζήτηση για την ένταξη της γραμμής ΑΘΗΝΑ-ΚΟΖΑΝΗ-ΑΘΗΝΑ στο καθεστώς των άγονων γραμμών.Τώρα που λοιπόν όλα αυτά τα γεγονότα που ένας απλός νους θα μπορούσε να αποκωδικοποιήσει,οδήγησαν στη ματαίωση (γιατί άραγε;;;) κάθε αεροπορικού έργου στην Κοζάνη οι Δυτικομακεδόνες ταγοί ίσως ψελλίσουν τη φράση ...άγονη γραμμή... και ..έργα αναβάθμισης...

Πολύ αργά για δάκρυα όμως φίλοι μου..

Ενω και στην Καστορια που εγιναν εργα αναβαθμισης,ειδαμε ποσο αξιοποιηθηκαν απο τις εταιριες.αλλα φυσικα ποιος ξερει τι ρουσφετια και υπεργολαβιες παιχτηκαν.διαδρομος 2700 m(ναι καλα διαβασατε μεγαλυτερος απο τον 16/34 του Μακεδονια),ασφαλτοστρωμενος,τσιλικος με διαγραμμισεις για να πηγαινε (την τοτε εποχη) ενα αταρι 3 φορες τη βδομαδα.απο ψηλα ειναι λες και προσγειωνεσαι στον 27R του Heathrow.
η ουσια ειναι οτι αν δεν αγκαλιασετε το δρομολογιο,δεν προκειται να συνεχισουν εταιριες να ρχονται με 30 κ 40 πληροτητες σε μη αγονα αεροδρομια.βεβαια λεγοντας αυτο,σιγουρα δεν ανακαλυπτω την αμερικη.αλλα δεν μπορει η τοπικη κοινωνια να πηγαινει μεχρι το Μακεδονια επειδη η "αιΡτζιαν" ειναι ασφαλεστερη γι αυτους
 
Θα σχολιάσω ενδελεχώς όταν έχω χρόνο. Απλώς στην ΥΠΑ Κοζάνης υπηρετούσαν έως προσφάτως 3!!!!!!!!!!!!! :p κηπουροί και στην ΟΑ Κοζάνης 18!!!!!!!!!! άτομα.
Το Αεροδρόμιο έπρεπε να έχει τιμηθεί με το βραβείο Λένιν η αποθέωση του Κρατισμού-Σοβιετισμού.
 
Στο αεροδρόμιο της Κοζάνης, τα τελευταία 20 χρόνια, ποτέ δεν υπήρχαν 3 κηπουροί και η Ολυμπιακή στην Κοζάνη δεν απασχολούσε παραπάνω από 8 άτομα. Για την Ολυμπιακή και πάλι πολλά ήταν. Αλλά εφόσον υπήρχε αεροδρόμιο η ΥΠΑ θα απασχολούσε και κάποιο προσωπικό. Έχω την εντύπωση ότι ποτέ ο αριθμός του προσωπικού της ΥΠΑ στην κοζάνη δεν υπερέβαινε τα 8 άτομα.
 
Στην Κοζάνη η πΟΑ απασχολούσε 5 άτομα 3 μόνιμους και 2 εποχικούς και στην ΥΠΑ υπηρετούν μέχρι και σήμερα 7.Κατα καιρούς οι αριθμοί αυτοί άλλαζαν,όμως οι ιστορίες για κηπουρούς και 18 ατομα στην πΟΑ είναι αστείες.Όποιος κάνει μια βόλτα στο α/δ θα διαπιστώσει μόνος του οτι οι κηπουροί δεν μπορεί να ήταν ποτε 3 και μάλλον πλέον ένας θα ήταν απαραίτητος,όπως και το ξεκαθάρισμα (απο τα δέντρα πλέον) εκατέρωθεν του διαδρόμου............Για περιοχές ελεύθερες εμποδίων στο διάδρομο δεν συζητάμε πλέον,η ζούγκλα είναι παντού..
 
επειδή το αστείες αποτελεί μομφή νομίζω θα πρέπει να ανακληθεί. Προκειμένου να αποδείξω το αληθές των ισχυρισμών μου θα πρέπει να αναφέρω ονομαστικά τους εργαζομένους κάτι το οποίο δεν είναι νόμιμο. Για δε τους Κηπουρούς όποιος αμφισβητεί παρακαλείται να κοιτάξει το ΦΕΚ με το οποίο τέως εργαζόμενοι στα ΜΑΒΕ (μεταλεία αμιάντου) μετετάγησαν στην ΥΠΑ Κοζάνης.
 
Κατ' αρχήν ζητώ συγνώμη από τα υπόλοιπα μέλη του forum γιατι το πόσοι εργάζονται στην ΥΠΑ Κοζάνης δεν είναι αντικείμενο του thread.


Όταν φίλε dvixos αναφέρεις ιστορίες για 3πλάσιους αριθμούς εργαζομένων από αυτούς που υπάρχουν και (αθελά σου μάλλον) δημιουργείς λανθασμένες εντυπώσεις, τότε ο χαρακτηρισμός "αστείες" δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Αυτή τη στιγμή στο αεροδρόμιο της Κοζάνης απασχολούνται 7 άτομα. Ακόμα και αν δεν υπάρχει καθημαρινή πτήση για Αθήνα το αεροδρόμιο είναι εκεί και είναι σε θέση να λειτουργεί αν αυτό χρειαστεί. Αν υπάρχουν περισσότερα άτομα στην ΥΠΑ Κοζάνης, αυτά δεν εργάζονται στο αεροδρόμιο. Επίσης μετατάξεις υπαλλήλων δεν πιστεύω ότι έγιναν προς την υπηρεσία μιας και αυτή τη στιγμή υπάρχει ένας κηπουρός στο αεροδρόμιο, ο οποίος υπάρχει στο αεροδρόμιο περίπου 10 χρόνια και είχε αντικαταστήσει κάποιον άλλο κηπουρό.

Εγώ δεν ζω στην Κοζάνη αλλά γνωρίζω πολύ καλά τα του αεροδρομίου της. Ο ενδεχομένως Socrates θα μπορούσε να επιβαβαιώσει τα παραπάνω...
 
Δεν ξέρω τον ακριβή αριθμό των εργαζομένων στο αεροδρόμιο και τις ειδικότητές του αλλά μπορώ να μάθω! Νομίζω οτι το θέμα μας όμως δεν είναι αυτό...κάνω λάθος; :D
 
Προφανώς Socrates και δεν κάνεις λάθος...........

Άλλωστε σε λίγο καιρό η όλη συζήτηση θα είναι εγκυκλοπαιδική κατά πως φαίνεται (όσον αφορά το LGKZ).Σύμφωνα με ασφαλέστατη πηγή σήμερα η ATHENS AIRWAYS μετακίνησε όλον τον εξοπλισμό επίγειας εξυπηρέτησης απο την Κοζάνη στην Καστοριά.Όλα δείχνουν πως τελικά η ATHENS επικεντρώνετε στην Καστοριά και όχι άδικα.....


-dvixos

No offence meant αλλά αν η ΜΑΒΕ έκλεισε,δεν φταινε οι εργαζόμενοι και ούτε κρίνεται το γεγονος της μετάταξής τους σε φορέα του δημοσίου ως κηπουροί.Το πρόβλημα σαφώς και δεν είναι η ΥΠΑ στο α/δ αλλά η διαχρονική απαξίωση και εγκατάλειψή του πανταχόθεν.Δεν θα επανέλθω γιατί ήδη κινούμαστε στα όρια του offtopic.
 
Φίλτατε, είπα μέχρι προσφάτως, δεν είπα σήμερα υπηρετούν. ¨Άρα το αστείες μόνο κολλάει στο πώς αντιλαμβάνεται το κράτος την απασχόληση διορίζοντας άπειρο κόσμο εκεί που δεν πρέπει.
Και φυσικά αστείοι είναι όσοι υποστηρίζουν όλο αυτό το άρρωστο σύστημα που το δημόσιο ταίζει κόσμο να κάαααθετε!
Νομίζω ότι η κουβέντα μας δεν είναι offtopic. Συζητάμε τι έγινε και τι πρέπει να γίνει. Ασφαλώς ο καθένας καταθέτει ελεύθερα και τεκμηριωμένα τις απόψεις του.
Σε ότι αφορά την ΥΠΑ έχει και αυτή τις ευθύνες της. Για χρόνια ακούγαμε στα μπαλκόνια ότι ο δήμος θα στηρίξει την αεροπορική σύνδεση και άλλα ωραία. Μετά άρχισε η κουβέντα πέρσι τέτοιο καιρό ότι έρχεται η Αθενς και άλλα ωραία και ευχάριστα, μάλιστα στην εναρκτήρια πτήση ταξίδεψαν υφυπουργός, νομάρχης δήμαρχος. (Που είναι να μιλήσουν?)
Η κατά νόμο υπηρεσία έκανε καμιά ανακοίνωση να μας πει ότι το αεροδρόμιο είναι παραμελημένο, ότι δεν πληρεί τις προδιαγραφές για μεγαλύτερα αεροσκάφη κτλπ. Αυτή δεν ήταν η αρμόδια? Πώς άλλες υπηρεσίες βγαίνουν και ζητάν κονδύλια και ενημερώνουν τον κόσμο π.χ ΔΕΣΕ Κοζάνης, Νοσοκομείο Κοζάνης οι προϊστάμενοι βγαίνουν και μιλάν για τις ελλείψεις και όλα τα σχετικά.
Η ΥΠΑ Κοζάνης ποτέ δεν πήρε θέση, ποτέ δεν ενημέρωσε δημόσια. ΙΣΩΣ ποτέ να μην μπήκε στον κόπο να μιλήσει με τις άλλες αρχές και να ζητήσει κάτι να μάθουμε και εμείς σαν πολίτες και να ζητήσουμε τώρα που είχαμε εκλογές να πάρουν θέση οι πολιτικοί μας Γιατί απλά το τσίπουρο οι ρετσίνες και τα παιδάκια στην περιοχή αεροδρομίου καταναλώνονται καλύτερα άμα δεν έχεις φασαρίες με πτήσεις, επιβάτες και άλλα μπελαλίδικα...
 
Top