Tα πληρωματα (οπως ολοι) δουλευουν συγκεκριμενες ωρες, οριοθετημενες απο διεθνη νομοθεσια και εταιρικους κανονισμους. Αυτες τις ωρες δεν πρεπει να τις περασουν επ'ουδενι. Αν, τωρα, μια καθυστερηση (πχ τεραστια ουρα τροχοδρομησης στο JFK, ενα CTOT) τους βγαλει εκτος, κανονιζουν μια αλλαγη πληρωματος σε καποιο αεροδρομιο που τους βολευει (και που φυσικα πεταει η εταιρεια τους για να φερει το αλλο πληρωμα). Εναλλακτικο ειναι να σταματησει οπου τους βολευει για crew rest (παλι συγκεκριμενες ωρες) και να συνεχισουν μετα.