ATH-LHR, LGW-SKG, British Airways, Y/C Class

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

CaptainChris

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/07/2003
Μηνύματα
1.036
Likes
128
Περιοχή
Thessaloniki, Greece, EU
Website
www.captain-chris.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
22 NOV, BA631, ATH 0900-1100 LHR, 767-336ER G-BNWC
Check in online μεσο ba.com, θεση 15J στην πρωτη σειρα της Οικονομικης!
Αφου εφτασα απο Θεσσαλονικη στης 0745 πηγα κατευθειαν για το ραντεβου με τη φιλη μου που ταξιδεψε μαζι μου στην εισοδο Α1. Χωρις πολη κοσμο στα Check in counters για να αφισουμε τις αποσκευες και να παρουμε τα Boarding passes. Εξοδος Α5 οπου απο της 0815 αρχισε το boarding. To πληρωμα μας καλοσωρισε ευγενικα και μας εδειξε το δρομο προς της θεσεις, λες και δεν τον ξεραμε! Αναπαυτικα δερματινα καθησματα με καλο seat pitch 86cm. Εφοσων επιβιβαστηκαν ολοι οι επιβατες ο Κυβερνητης μας ανακοινωνει οτι λογο 'αυξημενης' κινισης θα αναχωρησουμε απο την πυλη στης 0930 και ζηταει τη συγνωμη μας. Οι φροντιστες αμεσως βγηκαν με εφημεριδες Αγγλικες, και Bar Service για να απαλυνουν τον πονο.
Πραγματη στης 0930 αφισαμε το gate και κατευθηνθηκαμε στην 3L για απογειωση. Κορινθος, Κερκυρα, Bolzano, Geneva, Paris, Dover η πορεια μας στα 35000 ποδια με αφιξη γυρο στης 1110 οπως μας υποσχεθηκε ο συν-κυβερνητης. Μια απο της αεροσυνοδους ειταν Ελληνιδα και οι ανακοινωσεις εγιναν και στα Ελληνικα.
Μετα την απογειωση ηρθε το 2ο Bar Service ακολοθουμενο απο το πρωινο. Ομελετα, Λουκανικο Μπρατ, Μπεικον και μανηταρια. Συνοδεια απο Γιαουρτη ΦΑΓΕ με μελη, μικρη φρουτοσαλατα, μπαγιατικο ψωμακι και χυμο. Ακολουθη Tea or Coffee, ο καφες ειταν πολη καλος!
In-flight entertainment υπηρχαν 10 καναλια μουσικης και λογου και απο της οθονες πανω απο τους διαδρομους ειδησεις του BBC World, η ταινια Charlie And The Chocolate Factory και ενα επισοδειο απο τη σειρα Friends.
Λιγο πριν φτασουμε ενα ακομη Bar Service και ο κυβερνητης να μας ανακοινωνη οτι κερδισαμε ωρα λογο αυξημενης ταχυτητας αλλα δυστυχος δεν μπορουμε να προσγειωθουμε νωριτερα λογο, παλη, αυξημενης κινισης, ετσι θα κανουμε κυκλους πανω απο το Λονδινο εως την ωρα που μας εχουν καθωρισει. 1110 προσγειωση απο την 9L και αφιξη στο Τ1 στης 1120. Οι αποσκευες ιδη γυριζαν στους υμαντες οταν φτασαμε.
Βαθμος 9/10.

BA2642, NOV 27, LGW 0925-1450 SKG, 737-436 G-DOCE
Check in σε ενα ΑΤΜ της ΒΑ, θεση 19D. Μετα στο Fast Bag Drop Desk για της αποσκευες οπου μας προτεινουν να μας κανουν αναβαθμηση θεσης για 50 λιρες το ατομο! Αν σκευθη κανεις οτι ειχαμε 2 βαλιτσες και μια τσαντα συνολικα ανω των 60 κιλων για να παραδωσουμε (η φιλη ξεσηκωσε ολο το Λονδινο) 2 τσαντες και 5 σακουλες απο τα Duty Free, ειμασταν κουρασμενοι-ξενυχτησμενοι και αγχωμενοι για το υπερβαρο, ειταν μαλλον μια καλη προταση που δεχτηκα. Ετσι αλλαζει τα boarding passes σε 2A/C μιας και Β δεν υπαρχη! Δυστυχος χρονος για το Terraces Lounge της ΒΑ δεν υπηρχε μιας και επρεπε να ψωνισουμε της 5 σακουλες που προ-αναφερω. Φτασαμε στης εξοδο 111 τελευταιοι λιγο πριν την κλεισουν, μας ειπαν οτι παρα λιγο θα εγευγαν χωρις εμας! Η Εξοδο 111 ειναι στο νεο satellite για το οποιο περνας πανω απο τη νεα γεφυρα, δυστυχος ειμασταν στο τρεξιμο και δεν μπορεσα να απολαυσο θεα, οι κλεφτες ματιες που εριξα ειταν εκπληκτικη η θεα!!!
Ευγενικο καλοσωρισμα απο το πληρωμα και οι πρωτες θεσεις δικες μας μιας και 1A/C δεν υπαρχη μονο 1D/E/F. Leg room ατελειωτο. Η Συνοδος μας περνει τα παλτο/σακακι για να μας τα κρεμαση στην καρνταρομπα.
Η διακεκρημενη θεση πιανει 6 σειρες με 15 επιβατες αλλους 100 περιπου ειχε η Οικονομικη. Δερματινα καθησματα με το μεσαιο καθησμα να μοιραζεται στα τρια, ωστε να κανει ποιο φαρδια τα δυο ακραια. Πολυ ανετα.
In-flight entertainment δεν εχει το αεροσκαφος, διαφορα περιοδικα και εφημεριδες μοιραζονται ενω παμε για αμεση απογειωση. Αναχωρηση απο το gate στης 0930. Εδω δεν υπαρχη Ελληνιδα ετσι μπαινει η γνωστη κασετα. Αμεσος μετα την απογειωση προσφερωνται ζεστες πετσετες.
Ζητησα για τη φιλη μου μια κουβερτα και αφου εψαξε ολα τα ντουλαπια ο συνοδος και δεν βρηκε, μιας και ειχαν γεμισει με τσαντες και παλτα, προσφερε το δικο του σακακι. Gentelman ο κυριος.
Πρωινο ιδιο με το πρωηγουμενο Ομελετα, Λουκανικο Μπρατ, Μπεικον και Μανιταρια, φρουτοσαλατα και ενα μικρο κεικ με σταφιδες (Panetone).
Προσφερθηκαν ομως ζεστα ψωμακια και υπεροχα κρουασαν βουτηρου απο καλαθη. Ταπεζομαντηλα υφασματινα, πετσετες κουβερ, και μεταλικα μαχαιροπιρουνα-κουταλακια. Γυαλινο ποτηρη και κουπα καφε πορσελανης.
Δυνατοτητα για Espresso-Capuccino, ο γαλλικος ειταν παλι πολυ καλος.
Το σερβιρισμα γινεται μεμονομενα και οχι απο καροτσακι.
Οι δυο απο τους 6 φροντιστες ειταν αποσπασμενοι στην διακεκριμενη θεση με διαρκη προσφορα ποτων και σαμπανια Piper, καφε, τσαι και σνακ. Εμεις βεβαια ριξαμε κατι υπνους ανεπαναληπτους, τετοια απλα...
Προσγειωση στον 16 μετα απο μια ανεπαναληπτη ξεναγηση πανω απο την πολη της Θεσσαλονικης και στης 1445 ειμασταν παρκαρισμενοι.
Οι αποσκευες ιδη γυριζαν στον υμαντα οταν φτασαμε αλλα δεν ειταν οι πρωτες, οπως θα επρεπε για επιβατες Business class.
Βαθμος 8/10, θα ειταν ψηλοτερος εαν υπηρχε in-flight entertainment.
Τελικα καλη ληση για 75 ευρω επιπλεων να εχεις την ευκαιρια να ταξιδεψεις ανετα, εαν σκεφθη κανεις οτι ουτος η αλλιος θα τα δηναμε σαν υπερ-βαροι...
 
Ζητησα για τη φιλη μου μια κουβερτα και αφου εψαξε ολα τα ντουλαπια ο συνοδος και δεν βρηκε, μιας και ειχαν γεμισει με τσαντες και παλτα, προσφερε το δικο του σακακι. Gentelman ο κυριος.
Αυτό τώρα δηλαδή έγινε :?: Το βρίσκω πραγματικά εντυπωσιακό και πολύ ανθρώπινο. Χώρια του ότι είναι άριστο επαγγελματικά. 8)
 
kala auto me tin kouverta to skiniko...me afise M@L@K@ (sorry alla...) o tipos elpizo na echei analogi ekseliksi me tis ipiresies pou parechei (kai den to enoo eironika....)
 
CaptainChris:
Πως ηταν ο καιρος κατα την επιστροφη? (μηπως ενδιαμεσα στον υπνο σας εριχνες καμια ματια...) . Γιατι εκεινη την ημερα με τα χιονια στη Κ. Ευρωπη μερικες πτησεις εφτασαν με καθυστερηση....
 
Ο καιρος ειταν συνεφιασμενος σε ολη την Ευρωπη και οι Αλπεις κλασσικα χιονησμενες. Στο Λονδινο ειχε κρυο και συνεφια οι κακοκαιριες και τα χιονια ειταν στα βορεια της Αγγλιας. Οσο για της υπολοιπες χορες, πανω απο τα συνεφα ειχε ηλιο και δεν μπορουσα να δω τιποτε. Το ταξιδη ειταν 30000-33000 ποδια! Οσο για το σακακι τι να κανουμε ειπαμε gentelman ο κυριος.
 
captain chris ola kala alla apo pote o 3L egine gay? aerodiadromos einai. giati sthn 3L? STON 03L THN EPOMENH FORA. EGW LIWNW GIA TO STAR ABLON1C STON 03 R. OTAN HMOUN STA 757/767 GIA THN BA. ASE POU KALOKAIRAKI AMA EXEIS KALH ORASH KAI UPARXEI SHORTCUT APO TOWER ME KUALIA MPOREIS NA KOITAXEIS TIS KURIES GUMNOSTOITHES PANW APO THN AIGINA!!! PANE AUTA TWRA AAAAAAXXXX.... MIAMI MERIA TWRA HAHAHAHAH


ELPIZW NA MHN PROSVLHTHEISKAI NA MHN VRUSEIS EEE?

FILIA!! KAI OSO GIA LOGBOOKS AN THES SOU UPOGRAFW POLLA EGW KAI STA STELNW OPOTE THELEIS. META TA 3 EXEI DWRO TON ARKOUDO KAI THN ARKOUDA THS BA. MALLON EXEI NA KANEI ME THN SWMATIKH DIAPLASH KAI OMORFIA TOU CABIN CREW. 5 XRONIA EDW KAMMIA DEN MOU EXEI KANEI KLIK. TA EXESA OLA KAI TELIKA TSIMPHSA MIA OPERATIONS CONTROLLER STO EGKK. KALO MWRO!!!! GOUSTARW NA AKOUW GIA BA!!!! POLU!!!

FILIA
 
CAPITAN CHRIS ALLH MIA PARENTHESOULA!!! M CLASS OXI Y. PANE TA Y. AKOMA EKEI EIMASTE ? TA KAINOURGIA SYSTHMATA KRATHSEWN KTLP TO EXOYN WS M TO ECONOMY. SORRY KAI PALI APLA INFORMW!!! OK
 
CAPITAN H SAMPANIA TI PIPER HTAN? WARRIOR? 160 ALOGAKIA LYCOMING? SE EMAS TOUS PILOTOUS GIATI DEN DINOUN? XEXASES NA PEIS GIA TIS ZESTES PETSETOULES. PANTA NA PETAME YGROI KAI YGRES. STA PSHLA UPARXEI KINDUNOS AFUDATWSHS!!!! EAN HXERES APO POU ERXETAI TO SAKAKI TOU SUNODOU KAI KATHE POTE PLENETAI DEN THA TO EPAIRNES PISTEPSE ME....... STO BA UNIFORM STORE SE SERVIROUN PONTIKAKIA!!!! EGW DIAMARTURHTHIKA MIA FORA KAI MOU EDWSAN VOUCHERS GIA DRY CLEANING STO LHR... HAHAHAHAHAAHAH


ISWS TA PARALEW E? PANTWS EXW NA PW OTI EISAI PARATHRHTIKOTATOS... EIXE HLIO PANW APO TA SUNNEFA E? DEN TO EIXA PROSEXEI POTE AUTO!!! KAI MHN LES XAZOMARES 30000-33000 PODARAKIA APOKLEIETAI... FL350 AND ABOVE. EINAI INSIDE RULE... TO SKASMENO TO BOEING KAIEI POLLA KATW APO EKEI........ SUMFWNEIS?

DEN MAS EIPES OMWS GIA KANENA KORITSAKI RE PAIDI MOU... APO OTI FAINETAI DEN EXEIS TO PILOT'S ATTITUDE ESY.. MONO TO FAI KAI TO POTO SKEFTESAI... GIA THN XWNEPSH TIPOTA? EGW APO THN ALLH SKEFTOMAI PANTA NA XWNEUW!!!!!

THA FAW VRUSIMO ALLA EXEI XAVALE!!! ELPIZW KAPOIA FORA NA SE H NA ME PETUXEIS SE BA A/C!!! AN STEILEIS STOIXEIA KAI KANONISOUME EGW NA PETAW TO PLOIO KI ESU NA TRWS MESA STO PLOIO THA SOU KANW FOVERO WELCOME ANAKOINWSH. KAI EIDIKH PROSKLHSH GIA POLLES SAMPANIES!!!!! DIAMOND TWINSTAR AUTH TH FORA.. OXI ALLO PIPER!!!! STEILE KANA MAIL!!! ZAFIRISE01@AOL.COM OTAN DEN PETAW APANTAW. OTAN PETAW KOIMAMAI OPOTE XEXNA TO!!! APO BOSTWNH PROXTES O KAI OXI H 27L STO LHR HTAN MANIKI.. M XUPNHSE TO KERATO TOU!!!! EPREPE NA DOULEPSW GIA NA TO PROSGEIWSW!!!! OK AUTOLAND HTAN ALLA PALI EPREPE NA PROSEXW!!!! G-VIIL 777!!!! INDIA LIMA!!!! PAREPIPTONTWS AN DEIS POTE TO 767 ME REG WHISKEY BRAVO APO LHR GIA ATHINA MHN MPEIS MESA!! EINAI DOLOFONIKO!!!!!!!!!!! AKOUSE ME!! TO EXW KANEI TEST DRIVE!!!!!!!!!! NA LEME TA KALA NA LEME KAI TA KALA!!!!
 
Top