CaptainChris
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/07/2003
- Μηνύματα
- 1.036
- Likes
- 128
- Περιοχή
- Thessaloniki, Greece, EU
- Website
- www.captain-chris.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BAW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
22 NOV, BA631, ATH 0900-1100 LHR, 767-336ER G-BNWC
Check in online μεσο ba.com, θεση 15J στην πρωτη σειρα της Οικονομικης!
Αφου εφτασα απο Θεσσαλονικη στης 0745 πηγα κατευθειαν για το ραντεβου με τη φιλη μου που ταξιδεψε μαζι μου στην εισοδο Α1. Χωρις πολη κοσμο στα Check in counters για να αφισουμε τις αποσκευες και να παρουμε τα Boarding passes. Εξοδος Α5 οπου απο της 0815 αρχισε το boarding. To πληρωμα μας καλοσωρισε ευγενικα και μας εδειξε το δρομο προς της θεσεις, λες και δεν τον ξεραμε! Αναπαυτικα δερματινα καθησματα με καλο seat pitch 86cm. Εφοσων επιβιβαστηκαν ολοι οι επιβατες ο Κυβερνητης μας ανακοινωνει οτι λογο 'αυξημενης' κινισης θα αναχωρησουμε απο την πυλη στης 0930 και ζηταει τη συγνωμη μας. Οι φροντιστες αμεσως βγηκαν με εφημεριδες Αγγλικες, και Bar Service για να απαλυνουν τον πονο.
Πραγματη στης 0930 αφισαμε το gate και κατευθηνθηκαμε στην 3L για απογειωση. Κορινθος, Κερκυρα, Bolzano, Geneva, Paris, Dover η πορεια μας στα 35000 ποδια με αφιξη γυρο στης 1110 οπως μας υποσχεθηκε ο συν-κυβερνητης. Μια απο της αεροσυνοδους ειταν Ελληνιδα και οι ανακοινωσεις εγιναν και στα Ελληνικα.
Μετα την απογειωση ηρθε το 2ο Bar Service ακολοθουμενο απο το πρωινο. Ομελετα, Λουκανικο Μπρατ, Μπεικον και μανηταρια. Συνοδεια απο Γιαουρτη ΦΑΓΕ με μελη, μικρη φρουτοσαλατα, μπαγιατικο ψωμακι και χυμο. Ακολουθη Tea or Coffee, ο καφες ειταν πολη καλος!
In-flight entertainment υπηρχαν 10 καναλια μουσικης και λογου και απο της οθονες πανω απο τους διαδρομους ειδησεις του BBC World, η ταινια Charlie And The Chocolate Factory και ενα επισοδειο απο τη σειρα Friends.
Λιγο πριν φτασουμε ενα ακομη Bar Service και ο κυβερνητης να μας ανακοινωνη οτι κερδισαμε ωρα λογο αυξημενης ταχυτητας αλλα δυστυχος δεν μπορουμε να προσγειωθουμε νωριτερα λογο, παλη, αυξημενης κινισης, ετσι θα κανουμε κυκλους πανω απο το Λονδινο εως την ωρα που μας εχουν καθωρισει. 1110 προσγειωση απο την 9L και αφιξη στο Τ1 στης 1120. Οι αποσκευες ιδη γυριζαν στους υμαντες οταν φτασαμε.
Βαθμος 9/10.
BA2642, NOV 27, LGW 0925-1450 SKG, 737-436 G-DOCE
Check in σε ενα ΑΤΜ της ΒΑ, θεση 19D. Μετα στο Fast Bag Drop Desk για της αποσκευες οπου μας προτεινουν να μας κανουν αναβαθμηση θεσης για 50 λιρες το ατομο! Αν σκευθη κανεις οτι ειχαμε 2 βαλιτσες και μια τσαντα συνολικα ανω των 60 κιλων για να παραδωσουμε (η φιλη ξεσηκωσε ολο το Λονδινο) 2 τσαντες και 5 σακουλες απο τα Duty Free, ειμασταν κουρασμενοι-ξενυχτησμενοι και αγχωμενοι για το υπερβαρο, ειταν μαλλον μια καλη προταση που δεχτηκα. Ετσι αλλαζει τα boarding passes σε 2A/C μιας και Β δεν υπαρχη! Δυστυχος χρονος για το Terraces Lounge της ΒΑ δεν υπηρχε μιας και επρεπε να ψωνισουμε της 5 σακουλες που προ-αναφερω. Φτασαμε στης εξοδο 111 τελευταιοι λιγο πριν την κλεισουν, μας ειπαν οτι παρα λιγο θα εγευγαν χωρις εμας! Η Εξοδο 111 ειναι στο νεο satellite για το οποιο περνας πανω απο τη νεα γεφυρα, δυστυχος ειμασταν στο τρεξιμο και δεν μπορεσα να απολαυσο θεα, οι κλεφτες ματιες που εριξα ειταν εκπληκτικη η θεα!!!
Ευγενικο καλοσωρισμα απο το πληρωμα και οι πρωτες θεσεις δικες μας μιας και 1A/C δεν υπαρχη μονο 1D/E/F. Leg room ατελειωτο. Η Συνοδος μας περνει τα παλτο/σακακι για να μας τα κρεμαση στην καρνταρομπα.
Η διακεκρημενη θεση πιανει 6 σειρες με 15 επιβατες αλλους 100 περιπου ειχε η Οικονομικη. Δερματινα καθησματα με το μεσαιο καθησμα να μοιραζεται στα τρια, ωστε να κανει ποιο φαρδια τα δυο ακραια. Πολυ ανετα.
In-flight entertainment δεν εχει το αεροσκαφος, διαφορα περιοδικα και εφημεριδες μοιραζονται ενω παμε για αμεση απογειωση. Αναχωρηση απο το gate στης 0930. Εδω δεν υπαρχη Ελληνιδα ετσι μπαινει η γνωστη κασετα. Αμεσος μετα την απογειωση προσφερωνται ζεστες πετσετες.
Ζητησα για τη φιλη μου μια κουβερτα και αφου εψαξε ολα τα ντουλαπια ο συνοδος και δεν βρηκε, μιας και ειχαν γεμισει με τσαντες και παλτα, προσφερε το δικο του σακακι. Gentelman ο κυριος.
Πρωινο ιδιο με το πρωηγουμενο Ομελετα, Λουκανικο Μπρατ, Μπεικον και Μανιταρια, φρουτοσαλατα και ενα μικρο κεικ με σταφιδες (Panetone).
Προσφερθηκαν ομως ζεστα ψωμακια και υπεροχα κρουασαν βουτηρου απο καλαθη. Ταπεζομαντηλα υφασματινα, πετσετες κουβερ, και μεταλικα μαχαιροπιρουνα-κουταλακια. Γυαλινο ποτηρη και κουπα καφε πορσελανης.
Δυνατοτητα για Espresso-Capuccino, ο γαλλικος ειταν παλι πολυ καλος.
Το σερβιρισμα γινεται μεμονομενα και οχι απο καροτσακι.
Οι δυο απο τους 6 φροντιστες ειταν αποσπασμενοι στην διακεκριμενη θεση με διαρκη προσφορα ποτων και σαμπανια Piper, καφε, τσαι και σνακ. Εμεις βεβαια ριξαμε κατι υπνους ανεπαναληπτους, τετοια απλα...
Προσγειωση στον 16 μετα απο μια ανεπαναληπτη ξεναγηση πανω απο την πολη της Θεσσαλονικης και στης 1445 ειμασταν παρκαρισμενοι.
Οι αποσκευες ιδη γυριζαν στον υμαντα οταν φτασαμε αλλα δεν ειταν οι πρωτες, οπως θα επρεπε για επιβατες Business class.
Βαθμος 8/10, θα ειταν ψηλοτερος εαν υπηρχε in-flight entertainment.
Τελικα καλη ληση για 75 ευρω επιπλεων να εχεις την ευκαιρια να ταξιδεψεις ανετα, εαν σκεφθη κανεις οτι ουτος η αλλιος θα τα δηναμε σαν υπερ-βαροι...
Check in online μεσο ba.com, θεση 15J στην πρωτη σειρα της Οικονομικης!
Αφου εφτασα απο Θεσσαλονικη στης 0745 πηγα κατευθειαν για το ραντεβου με τη φιλη μου που ταξιδεψε μαζι μου στην εισοδο Α1. Χωρις πολη κοσμο στα Check in counters για να αφισουμε τις αποσκευες και να παρουμε τα Boarding passes. Εξοδος Α5 οπου απο της 0815 αρχισε το boarding. To πληρωμα μας καλοσωρισε ευγενικα και μας εδειξε το δρομο προς της θεσεις, λες και δεν τον ξεραμε! Αναπαυτικα δερματινα καθησματα με καλο seat pitch 86cm. Εφοσων επιβιβαστηκαν ολοι οι επιβατες ο Κυβερνητης μας ανακοινωνει οτι λογο 'αυξημενης' κινισης θα αναχωρησουμε απο την πυλη στης 0930 και ζηταει τη συγνωμη μας. Οι φροντιστες αμεσως βγηκαν με εφημεριδες Αγγλικες, και Bar Service για να απαλυνουν τον πονο.
Πραγματη στης 0930 αφισαμε το gate και κατευθηνθηκαμε στην 3L για απογειωση. Κορινθος, Κερκυρα, Bolzano, Geneva, Paris, Dover η πορεια μας στα 35000 ποδια με αφιξη γυρο στης 1110 οπως μας υποσχεθηκε ο συν-κυβερνητης. Μια απο της αεροσυνοδους ειταν Ελληνιδα και οι ανακοινωσεις εγιναν και στα Ελληνικα.
Μετα την απογειωση ηρθε το 2ο Bar Service ακολοθουμενο απο το πρωινο. Ομελετα, Λουκανικο Μπρατ, Μπεικον και μανηταρια. Συνοδεια απο Γιαουρτη ΦΑΓΕ με μελη, μικρη φρουτοσαλατα, μπαγιατικο ψωμακι και χυμο. Ακολουθη Tea or Coffee, ο καφες ειταν πολη καλος!
In-flight entertainment υπηρχαν 10 καναλια μουσικης και λογου και απο της οθονες πανω απο τους διαδρομους ειδησεις του BBC World, η ταινια Charlie And The Chocolate Factory και ενα επισοδειο απο τη σειρα Friends.
Λιγο πριν φτασουμε ενα ακομη Bar Service και ο κυβερνητης να μας ανακοινωνη οτι κερδισαμε ωρα λογο αυξημενης ταχυτητας αλλα δυστυχος δεν μπορουμε να προσγειωθουμε νωριτερα λογο, παλη, αυξημενης κινισης, ετσι θα κανουμε κυκλους πανω απο το Λονδινο εως την ωρα που μας εχουν καθωρισει. 1110 προσγειωση απο την 9L και αφιξη στο Τ1 στης 1120. Οι αποσκευες ιδη γυριζαν στους υμαντες οταν φτασαμε.
Βαθμος 9/10.
BA2642, NOV 27, LGW 0925-1450 SKG, 737-436 G-DOCE
Check in σε ενα ΑΤΜ της ΒΑ, θεση 19D. Μετα στο Fast Bag Drop Desk για της αποσκευες οπου μας προτεινουν να μας κανουν αναβαθμηση θεσης για 50 λιρες το ατομο! Αν σκευθη κανεις οτι ειχαμε 2 βαλιτσες και μια τσαντα συνολικα ανω των 60 κιλων για να παραδωσουμε (η φιλη ξεσηκωσε ολο το Λονδινο) 2 τσαντες και 5 σακουλες απο τα Duty Free, ειμασταν κουρασμενοι-ξενυχτησμενοι και αγχωμενοι για το υπερβαρο, ειταν μαλλον μια καλη προταση που δεχτηκα. Ετσι αλλαζει τα boarding passes σε 2A/C μιας και Β δεν υπαρχη! Δυστυχος χρονος για το Terraces Lounge της ΒΑ δεν υπηρχε μιας και επρεπε να ψωνισουμε της 5 σακουλες που προ-αναφερω. Φτασαμε στης εξοδο 111 τελευταιοι λιγο πριν την κλεισουν, μας ειπαν οτι παρα λιγο θα εγευγαν χωρις εμας! Η Εξοδο 111 ειναι στο νεο satellite για το οποιο περνας πανω απο τη νεα γεφυρα, δυστυχος ειμασταν στο τρεξιμο και δεν μπορεσα να απολαυσο θεα, οι κλεφτες ματιες που εριξα ειταν εκπληκτικη η θεα!!!
Ευγενικο καλοσωρισμα απο το πληρωμα και οι πρωτες θεσεις δικες μας μιας και 1A/C δεν υπαρχη μονο 1D/E/F. Leg room ατελειωτο. Η Συνοδος μας περνει τα παλτο/σακακι για να μας τα κρεμαση στην καρνταρομπα.
Η διακεκρημενη θεση πιανει 6 σειρες με 15 επιβατες αλλους 100 περιπου ειχε η Οικονομικη. Δερματινα καθησματα με το μεσαιο καθησμα να μοιραζεται στα τρια, ωστε να κανει ποιο φαρδια τα δυο ακραια. Πολυ ανετα.
In-flight entertainment δεν εχει το αεροσκαφος, διαφορα περιοδικα και εφημεριδες μοιραζονται ενω παμε για αμεση απογειωση. Αναχωρηση απο το gate στης 0930. Εδω δεν υπαρχη Ελληνιδα ετσι μπαινει η γνωστη κασετα. Αμεσος μετα την απογειωση προσφερωνται ζεστες πετσετες.
Ζητησα για τη φιλη μου μια κουβερτα και αφου εψαξε ολα τα ντουλαπια ο συνοδος και δεν βρηκε, μιας και ειχαν γεμισει με τσαντες και παλτα, προσφερε το δικο του σακακι. Gentelman ο κυριος.
Πρωινο ιδιο με το πρωηγουμενο Ομελετα, Λουκανικο Μπρατ, Μπεικον και Μανιταρια, φρουτοσαλατα και ενα μικρο κεικ με σταφιδες (Panetone).
Προσφερθηκαν ομως ζεστα ψωμακια και υπεροχα κρουασαν βουτηρου απο καλαθη. Ταπεζομαντηλα υφασματινα, πετσετες κουβερ, και μεταλικα μαχαιροπιρουνα-κουταλακια. Γυαλινο ποτηρη και κουπα καφε πορσελανης.
Δυνατοτητα για Espresso-Capuccino, ο γαλλικος ειταν παλι πολυ καλος.
Το σερβιρισμα γινεται μεμονομενα και οχι απο καροτσακι.
Οι δυο απο τους 6 φροντιστες ειταν αποσπασμενοι στην διακεκριμενη θεση με διαρκη προσφορα ποτων και σαμπανια Piper, καφε, τσαι και σνακ. Εμεις βεβαια ριξαμε κατι υπνους ανεπαναληπτους, τετοια απλα...
Προσγειωση στον 16 μετα απο μια ανεπαναληπτη ξεναγηση πανω απο την πολη της Θεσσαλονικης και στης 1445 ειμασταν παρκαρισμενοι.
Οι αποσκευες ιδη γυριζαν στον υμαντα οταν φτασαμε αλλα δεν ειταν οι πρωτες, οπως θα επρεπε για επιβατες Business class.
Βαθμος 8/10, θα ειταν ψηλοτερος εαν υπηρχε in-flight entertainment.
Τελικα καλη ληση για 75 ευρω επιπλεων να εχεις την ευκαιρια να ταξιδεψεις ανετα, εαν σκεφθη κανεις οτι ουτος η αλλιος θα τα δηναμε σαν υπερ-βαροι...