aas59
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 10/10/2006
- Μηνύματα
- 988
- Likes
- 1
- Περιοχή
- HER
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- UAE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGIR
Τα σχολεία σχεδόν …έκλεισαν , το 3ημερο του Α. Πνεύματος μπροστά μας ,οπότε….
Ήρθε η ώρα της EuroDisney!!!
Τα e-tickets της Aegean και της EasyJet (Ath-Ory) είχαν κλειστεί προ αρκετού χρόνου ώστε οι τιμές να είναι στο minimum
.
Τυπικές πτήσεις Aegean (Β737-300 ,cookie - φιστίκια , 10λεπτη καθυστέρηση, τυποποιημένο service )και οι δύο οπότε δεν θα αναφερθώ σε αυτές.
Ήταν όμως η πρώτη φορά που πετούσα με EasyJet και Α319 (και γενικά η πρώτη μου με LCC) οπότε δεν ήξερα τι να περιμένουμε.
Διαβάζοντας trip reports σχετικά με αυτού του είδους τις εταιρείες (χωρίς προκαθορισμένη θέση , ότι πάρεις με πληρωμή , ορδές να σπρώχνονται για να προλάβουν «καλή θέση» κλπ) είναι αλήθεια ότι είχα μία μικρή ανησυχία .
Ευτυχώς όλες μου οι ανησυχίες (όπως θα διαβάσετε παρακάτω) αποδείχθηκαν ΜΟΝΟ στο μυαλό μου!!!
Από το Check in μας έδωσαν priority boarding passes και παρά την καθυστερημένη άφιξή μας στο Gate (φυσούνα παρακαλώ!!) οι άνθρωποι της EasyJet διέκοψαν την επιβίβαση του group A για να περάσουμε εμείς !!! (Παρεμπιπτόντως κανενός είδους σπρώξιμο δεν συνέβαινε στο gate) .
Το αεροπλάνο Α-319 111 με registration G-κάτι , (λυπάμαι δεν βρίσκω το χαρτί που σημείωνα…) φαινόταν απ έξω ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΟ !!! και το διαπίστωσα και μέσα αφού ΕΛΑΜΠΕ από καθαριότητα!!!
Υποδοχή από έναν ΜΟΝΑΔΙΚΟ purser (τι να πεί κανείς για αυτόν τον άνθρωπο !!! ) περίπου 40 ετών καταγωγής (μάλλον) Αγγλικής ο οποίος δεν σταμάτησε στιγμή να δουλεύει !!!
Ευγενέστατος με φοβερό χιούμορ .
Αφού λοιπόν τακτοποιηθήκαμε στις σειρές 2-3 ΑΒC η πόρτα έκλεισε μετά την καταμέτρηση (138 pax) 10 λεπτά περίπου πρίν την προκαθορισμένη αναχώρηση και αμέσως μετά ήρθε το push back. Taxi και βρεθήκαμε στον αέρα 3 λεπτά μετά την προκαθορισμένη αναχώρηση !!! (εντυπωσιακή ακρίβεια !!!)
Μετά το σβήσιμο της ζώνης άρχισε η πώληση των διαφόρων snacks . Οι τιμές λογικές θα έλεγα και η ποιότητα άκρως ικανοποιητική (ΠΧ σάντουιτς με μπαγκέτα 5 EUR ).
Mετά την πώληση των τροφοεφοδίων ο purser έκανε ένα γύρο με σακούλα για τα σκουπίδια και αμέσως μετά άρχισε η πώληση των lottery tickets !!! που ακολουθήθηκε από την πώληση αρωμάτων κλπ) .
Ανά 30 λεπτά περνούσαν με μία καθαρή σακούλα για σκουπίδια και αφού τελείωσε ο πρώτος γύρος το όλο σκηνικό επαναλήφθηκε άλλη μία φορά!!!.
Η πτήση σύμφωνα με το πρόγραμμα θα ήταν περίπου 3 ώρες και 35 λεπτά όμως λόγω ούριου ανέμου φθάσαμε σε 2ώρες και 55 .
Άψογη προσγείωση σε ένα αεροδρόμιο που δείχνει τα χρόνια του (από design , καθαριότητα , πρακτικότητα κλπ) ......
Παραλαβή αποσκευών σε μηδενικό χρόνο και Ταξί για το ξενοδοχείο .
Το Παρίσι είναι ΑΚΡΙΒΟ ( σε σχέση με την Ελλάδα αλλά και με άλλες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες ) και ιδιαίτερα στον τομέα φαγητό …..
________________________________________________________________________
Οι μέρες όμως πέρασαν και έφθασε η ώρα της επιστροφής…….
Εγερτήριο στις 03.00’ , Ταξί 03.45’ , άφιξη στο Ορλύ στις 04.10.
Άγριες ώρες (ιδιαίτερα όταν ταξιδεύουν παιδιά ) αλλά …….
Το check in Oρλύ λίγο πολύ σαν στον Βενιζέλος (priority boarding passes ) και αναχώρηση από την ίδια θέση που είχαμε αποβιβασθεί.
Και αυτό το Α-319 έλαμπε μέσα και έξω με registration (και αυτό) G-κάτι , οι θέσεις μας 2-3 ΑΒC (
), μεγάλη εντύπωση μου έκανε και εδώ ο purser. Ήταν δεν ήταν 25 ετών και παρά το ότι οι κινήσεις του ήταν πανομοιότυπες με τον purser της πρώτης πτήσης μας , φαινόταν ότι κάνει απλά την δουλειά του .
Ασχολήθηκε ελάχιστα με τις πωλήσεις , μόνο σε μία δύο περιπτώσεις βοήθησε τους υπόλοιπους συναδέλφους του και ΚΑΜΙΑ φορά δεν γύρισε την καμπίνα με τον σάκο για περισυλλογή σκουπιδιών .
Περιττό να πω ότι οι πωλήσεις σε αυτή την πτήση δεν ήταν ούτε το ένα τρίτο των πωλήσεων του πρώτου!!!
Άφιξη στο Βενιζέλος 15 λεπτά πρό της προγραμματισμένης.
Συμπεράσματα .
ΆΨΟΓΗ η οργάνωση και το service της EasyJet , πολύ καλές οι πτήσεις (38000 Ft) αρκετά καλή η άνεση (seat pitch περίπου σαν Aegean) με άνετα καθίσματα που παρά το γεγονός ότι δεν ανακλίνονται , δεν μας κούρασαν καθόλου !!!.
Το Α319 κάνει σαφώς καλύτερο ταξίδι από τα B737 (η διαφορά φαίνεται όταν μπεις «καπάκι» σε άλλο αεροπλάνο ) τουλάχιστον στο επίπεδο θορύβου.
Θα ξαναπέταγα με EasyJet αφού αν έχεις προγραμματίσει κάποιο ταξίδι και κλείσεις νωρίς , η τιμή είναι ιδιαίτερα χαμηλή . Το γεγονός ότι πληρώνεις τον καφέ σου και το snack σου δεν με προβληματίζει πλέον αφού αν προσθέσεις το τι πλήρωσες κατά την διάρκεια της πτήσης στην τιμή του εισιτηρίου είσαι ούτως ή άλλως στο 1/3 της τιμής με των λοιπών legacy Carriers με το «δωρεάν» δισκάκι κρύο πιάτο και καφέ.
Θα ξαναπέταγα με EasyJet αφού η καθαριότητα , ο επαγγελματισμός και τα καινούρια αεροσκάφη που έχει , εμπνέουν εμπιστοσύνη και δείχνουν επαγγελματισμό και μεγάλη σοβαρότητα.
Δεν θα ξαναπέταγα την ίδια διαδρομή με EasyJet αν έπρεπε να κλείσω το εισιτήριο λίγες μόνο μέρες πριν την πτήση.
Οι τιμές είχαν εκτιναχθεί !!!σε εξωπραγματικά επίπεδα (ακριβότερα από Air France) οπότε γιατί να μην πάς με πλήρες service.
Ευχαριστώ που φτάσατε μέχρι το τέλος , ελπίζω να μην σας κούρασα.
Ευελπιστώ ότι σε επόμενο T.R θα έχω και fotos….
Ήρθε η ώρα της EuroDisney!!!
Τα e-tickets της Aegean και της EasyJet (Ath-Ory) είχαν κλειστεί προ αρκετού χρόνου ώστε οι τιμές να είναι στο minimum



Τυπικές πτήσεις Aegean (Β737-300 ,cookie - φιστίκια , 10λεπτη καθυστέρηση, τυποποιημένο service )και οι δύο οπότε δεν θα αναφερθώ σε αυτές.
Ήταν όμως η πρώτη φορά που πετούσα με EasyJet και Α319 (και γενικά η πρώτη μου με LCC) οπότε δεν ήξερα τι να περιμένουμε.
Διαβάζοντας trip reports σχετικά με αυτού του είδους τις εταιρείες (χωρίς προκαθορισμένη θέση , ότι πάρεις με πληρωμή , ορδές να σπρώχνονται για να προλάβουν «καλή θέση» κλπ) είναι αλήθεια ότι είχα μία μικρή ανησυχία .
Ευτυχώς όλες μου οι ανησυχίες (όπως θα διαβάσετε παρακάτω) αποδείχθηκαν ΜΟΝΟ στο μυαλό μου!!!
Από το Check in μας έδωσαν priority boarding passes και παρά την καθυστερημένη άφιξή μας στο Gate (φυσούνα παρακαλώ!!) οι άνθρωποι της EasyJet διέκοψαν την επιβίβαση του group A για να περάσουμε εμείς !!! (Παρεμπιπτόντως κανενός είδους σπρώξιμο δεν συνέβαινε στο gate) .
Το αεροπλάνο Α-319 111 με registration G-κάτι , (λυπάμαι δεν βρίσκω το χαρτί που σημείωνα…) φαινόταν απ έξω ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΟ !!! και το διαπίστωσα και μέσα αφού ΕΛΑΜΠΕ από καθαριότητα!!!
Υποδοχή από έναν ΜΟΝΑΔΙΚΟ purser (τι να πεί κανείς για αυτόν τον άνθρωπο !!! ) περίπου 40 ετών καταγωγής (μάλλον) Αγγλικής ο οποίος δεν σταμάτησε στιγμή να δουλεύει !!!
Ευγενέστατος με φοβερό χιούμορ .
Αφού λοιπόν τακτοποιηθήκαμε στις σειρές 2-3 ΑΒC η πόρτα έκλεισε μετά την καταμέτρηση (138 pax) 10 λεπτά περίπου πρίν την προκαθορισμένη αναχώρηση και αμέσως μετά ήρθε το push back. Taxi και βρεθήκαμε στον αέρα 3 λεπτά μετά την προκαθορισμένη αναχώρηση !!! (εντυπωσιακή ακρίβεια !!!)
Μετά το σβήσιμο της ζώνης άρχισε η πώληση των διαφόρων snacks . Οι τιμές λογικές θα έλεγα και η ποιότητα άκρως ικανοποιητική (ΠΧ σάντουιτς με μπαγκέτα 5 EUR ).
Mετά την πώληση των τροφοεφοδίων ο purser έκανε ένα γύρο με σακούλα για τα σκουπίδια και αμέσως μετά άρχισε η πώληση των lottery tickets !!! που ακολουθήθηκε από την πώληση αρωμάτων κλπ) .
Ανά 30 λεπτά περνούσαν με μία καθαρή σακούλα για σκουπίδια και αφού τελείωσε ο πρώτος γύρος το όλο σκηνικό επαναλήφθηκε άλλη μία φορά!!!.
Η πτήση σύμφωνα με το πρόγραμμα θα ήταν περίπου 3 ώρες και 35 λεπτά όμως λόγω ούριου ανέμου φθάσαμε σε 2ώρες και 55 .
Άψογη προσγείωση σε ένα αεροδρόμιο που δείχνει τα χρόνια του (από design , καθαριότητα , πρακτικότητα κλπ) ......
Παραλαβή αποσκευών σε μηδενικό χρόνο και Ταξί για το ξενοδοχείο .
Το Παρίσι είναι ΑΚΡΙΒΟ ( σε σχέση με την Ελλάδα αλλά και με άλλες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες ) και ιδιαίτερα στον τομέα φαγητό …..
________________________________________________________________________
Οι μέρες όμως πέρασαν και έφθασε η ώρα της επιστροφής…….
Εγερτήριο στις 03.00’ , Ταξί 03.45’ , άφιξη στο Ορλύ στις 04.10.
Άγριες ώρες (ιδιαίτερα όταν ταξιδεύουν παιδιά ) αλλά …….
Το check in Oρλύ λίγο πολύ σαν στον Βενιζέλος (priority boarding passes ) και αναχώρηση από την ίδια θέση που είχαμε αποβιβασθεί.
Και αυτό το Α-319 έλαμπε μέσα και έξω με registration (και αυτό) G-κάτι , οι θέσεις μας 2-3 ΑΒC (

Ασχολήθηκε ελάχιστα με τις πωλήσεις , μόνο σε μία δύο περιπτώσεις βοήθησε τους υπόλοιπους συναδέλφους του και ΚΑΜΙΑ φορά δεν γύρισε την καμπίνα με τον σάκο για περισυλλογή σκουπιδιών .
Περιττό να πω ότι οι πωλήσεις σε αυτή την πτήση δεν ήταν ούτε το ένα τρίτο των πωλήσεων του πρώτου!!!
Άφιξη στο Βενιζέλος 15 λεπτά πρό της προγραμματισμένης.
Συμπεράσματα .
ΆΨΟΓΗ η οργάνωση και το service της EasyJet , πολύ καλές οι πτήσεις (38000 Ft) αρκετά καλή η άνεση (seat pitch περίπου σαν Aegean) με άνετα καθίσματα που παρά το γεγονός ότι δεν ανακλίνονται , δεν μας κούρασαν καθόλου !!!.
Το Α319 κάνει σαφώς καλύτερο ταξίδι από τα B737 (η διαφορά φαίνεται όταν μπεις «καπάκι» σε άλλο αεροπλάνο ) τουλάχιστον στο επίπεδο θορύβου.
Θα ξαναπέταγα με EasyJet αφού αν έχεις προγραμματίσει κάποιο ταξίδι και κλείσεις νωρίς , η τιμή είναι ιδιαίτερα χαμηλή . Το γεγονός ότι πληρώνεις τον καφέ σου και το snack σου δεν με προβληματίζει πλέον αφού αν προσθέσεις το τι πλήρωσες κατά την διάρκεια της πτήσης στην τιμή του εισιτηρίου είσαι ούτως ή άλλως στο 1/3 της τιμής με των λοιπών legacy Carriers με το «δωρεάν» δισκάκι κρύο πιάτο και καφέ.
Θα ξαναπέταγα με EasyJet αφού η καθαριότητα , ο επαγγελματισμός και τα καινούρια αεροσκάφη που έχει , εμπνέουν εμπιστοσύνη και δείχνουν επαγγελματισμό και μεγάλη σοβαρότητα.
Δεν θα ξαναπέταγα την ίδια διαδρομή με EasyJet αν έπρεπε να κλείσω το εισιτήριο λίγες μόνο μέρες πριν την πτήση.
Οι τιμές είχαν εκτιναχθεί !!!σε εξωπραγματικά επίπεδα (ακριβότερα από Air France) οπότε γιατί να μην πάς με πλήρες service.
Ευχαριστώ που φτάσατε μέχρι το τέλος , ελπίζω να μην σας κούρασα.
Ευελπιστώ ότι σε επόμενο T.R θα έχω και fotos….