ATH SOFIA A3 950 / 31 OCT

  • Thread starter Thread starter latris aeroporias
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Aν μου υποδείξεις πότε έγραψα ότι η Βουλγαρία είναι στην ΕΕ, θα σου ...απολογηθώ καταλλήλως. Είπα ότι για χώρες εκτός ΕΕ χρειάζονται διακρατικές συμφωνίες.- Το αν με τη Βουλγαρία ορισμένα πράγματα είναι πιο εύκολα από άλλες χώρες - πιθανόν λόγω της σύνδεσής της με ΕΕ, είναι πιθανό. Δεν το γνωρίζω

george_a

Το θέμα μας εδώ είναι η γραμμή της Αιγαίου Αθήνα-Σόφια. Στο προηγούμενο μήνυμα σου είπες ότι η Αιγαίου δεν μπορεί να πάει αλλού παρά μόνο εντός ΕΕ λόγω ανάγκης ειδικών συμφωνιών. Η σχέση της Βουλγαρίας με την ΕΕ είναι ότι και αυτή της Τουρκίας. Περιμένει μήπως και μπει. Επίσης η Βουλγαρία δεν έχει υπογράψει καμμία συνθήκη τελωνειακής ένωσης με την ΕΕ. Άρα μήπως το επιχείρημα σου στο οποίο απάντησα ήταν απλώς ατυχές;

Κι εγώ θα έλεγα να ανοίξεις με δικά σου χρήματα μια δική σου εταιρεία και να μας δείξεις το επιχειρηματικό σου ταλέντο. Είναι υποκρισία να παριστάνουμε τους επιχειρηματίες του καναπέ. Βάλατε στο στόχαστρο μια εταιρεία που -με δυσκολίες και αθέμιτο ανταγωνισμό- κατάφερε να παρουσιάσει σταθερή ανάπτυξη και μικρή, έστω κερδοφορία. Και σας ξυνίζει γιατί πετάει εδώ και δεν πετάει εκεί. Γιατί έχει άσπρο χρώμα σας ξύνισε ή όχι ακόμα;

Μια και είμαστε πατριώτες (ναι είμαι Θεσσαλονικιός και εγώ) δεν θα απαντήσω στο ύφος που χρησιμοποιείς. Αν θέλεις να συζητάμε τα αεροπορικά δρώμενα με επιχειρήματα και νηφαλιότητα έχει καλώς. Αλλιώς ας το αφήσουμε... Το τι μας αρέσει ή μας ξυνίζει στην Αιγαίου νομίζω ότι είναι προσωπικό θέμα του καθένα.
 
ΠΑΙΔΙΑ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΤΟ 2007 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΕΣ ΜΕΛΟΣ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΑΙ Η ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΕΝΩ ΤΟ 2009-2010 ΘΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΝΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ....

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΘΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ ΜΟΥ...

ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΚΑΤΑ ΜΕΣΩ ΟΡΟ ΣΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΚΑΘΕ 15-20 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ...

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ HEMUS ΑΦΟΥ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ 4,500-5,000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΘΕ 15-20 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΤΕΒΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!

Η ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΙΔΙΚΑ Η ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΠΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥ 80%-85% ΟΠΟΤΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΟΓΙΚΟ....

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Α3 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΤΗΣΕΙΣ ΟΑ-HEMUS Η ΟΑ ΑΕΡΟΦΛΟΤ ΓΙΑ ΡΩΣΙΑ , ΜΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΡΑΜΜΗ!
 
Kai min xechname bebea kai tis files Bulgares kai Roumanes xoreutries pou tha mporoun na mpenoun nomima stin xora kai tha boithisoun poli stin plirotita tis gramis..... :wink:
 
petervan":ea6558lb said:
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Α3 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΤΗΣΕΙΣ ΟΑ-HEMUS!

Αγαπητέ μου φίλε,
Κάνε λίγες μέρες υπομονή. H 30η Οκτωμβρίου δεν είναι μακριά :wink:
Ίσως κάτι ετοιμάζει προς ανακοίνωση η Aegean. Θα δούμε!

Avidriver 8)
 
Στις δυσκολίες της Aegean με την ΥΠΑ, όσον αφορά τη διαδικασία έναρξης νέων πτήσεων προς Σόφια και Κωνσταντινούπολη, αναφέρεται σημερινό δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας. Το σχετικό απόσπασμα:

"Στην ελληνική αγορά η αντιπαράθεση των Ολυμπιακών Αερογραμμών με την Aegean εξελίσσεται σε «βαλκανικό πόλεμο» με αφορμή τα δρομολόγια που θέλει να ξεκινήσει η Aegean για Σόφια και Κωνσταντινούπολη. Τα δρομολόγια μεταξύ των δύο χωρών καθορίζονται από διμερείς συμφωνίες των επιμέρους κρατών και εν συνεχεία οι υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας ορίζουν τις εταιρείες που θα τα εκτελούν αλλά και τον αριθμό των δρομολογίων. Στην περίπτωση των πτήσεων προς Βουλγαρία και Τουρκία έως σήμερα η Ολυμπιακή Αεροπορία εκτελεί το σύνολο των πτήσεων που δικαιούται η ελληνική πλευρά, αφήνοντας εκτός παιχνιδιού την Aegean, παρότι η τελευταία έχει πάρει από τον Ιούνιο του 2004 άδεια από την ΥΠΑ να πετά προς τις δυο χώρες και το φετεινό καλοκαίρι εξασφάλισε και την έγκριση των βουλγαρικών αρχών.

Οι πτήσεις όμως δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα καθώς ήδη οι Ολυμπιακές εκτελούν όλα τα δρομολόγια προς τη χώρα, κάτι που σημαίνει ότι για να ξεκινήσει η Aegean πρέπει η ΥΠΑ να αφαιρέσει μία ή και περισσότερες πτήσεις από την Ο.Α."

ΥΓ: Tο δημοσίευμα αναφέρεται και σε θέματα ΟΑ και 6M, οπότε το παραπέμπω και σε άλλα θέματα στις σχετικές συζητήσεις.

alexandros":1cwfoerf said:
paidia sorry, alla an katalaba kala milate gia to kainourgio route tis A3?

somfona me to deltio tupou tis etairias dated 20/07/2005 ksekinaei dromologio gia sofia kai instabul...exei dimosieutei kai se proigoumeno topic

http://www.aegeanair.gr/aegeangr/news/n ... ews_id=115
 
SK":38olnvdb said:
Στις δυσκολίες της Aegean με την ΥΠΑ, όσον αφορά τη διαδικασία έναρξης νέων πτήσεων προς Σόφια και Κωνσταντινούπολη, αναφέρεται σημερινό δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας. Το σχετικό απόσπασμα:

"Στην ελληνική αγορά η αντιπαράθεση των Ολυμπιακών Αερογραμμών με την Aegean εξελίσσεται σε «βαλκανικό πόλεμο» με αφορμή τα δρομολόγια που θέλει να ξεκινήσει η Aegean για Σόφια και Κωνσταντινούπολη. Τα δρομολόγια μεταξύ των δύο χωρών καθορίζονται από διμερείς συμφωνίες των επιμέρους κρατών και εν συνεχεία οι υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας ορίζουν τις εταιρείες που θα τα εκτελούν αλλά και τον αριθμό των δρομολογίων. Στην περίπτωση των πτήσεων προς Βουλγαρία και Τουρκία έως σήμερα η Ολυμπιακή Αεροπορία εκτελεί το σύνολο των πτήσεων που δικαιούται η ελληνική πλευρά, αφήνοντας εκτός παιχνιδιού την Aegean, παρότι η τελευταία έχει πάρει από τον Ιούνιο του 2004 άδεια από την ΥΠΑ να πετά προς τις δυο χώρες και το φετεινό καλοκαίρι εξασφάλισε και την έγκριση των βουλγαρικών αρχών.

Οι πτήσεις όμως δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα καθώς ήδη οι Ολυμπιακές εκτελούν όλα τα δρομολόγια προς τη χώρα, κάτι που σημαίνει ότι για να ξεκινήσει η Aegean πρέπει η ΥΠΑ να αφαιρέσει μία ή και περισσότερες πτήσεις από την Ο.Α."

Δηλαδή η Ελληνική υπηρεσία που υποτίθεται ότι πρέπει να ενισχύει τον ανταγωνισμό ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ!!! Μωρέ μπράβο κράτος!!! Ας μας εξηγήσει κάποιος υπεύθυνος γιατί συμβαίνει αυτή η παράβαση καθήκοντος!!!
 
Αν και δεν ξέρουμε όλες τις λεπτομέρεις της συγκεκριμένης υπόθεσης (και της EuroAir επίσης!), είναι πάντως άλλη μία ένδειξη ότι δυστυχώς η ΥΠΑ, και κατ΄επέκταση το κράτος, δεν φέρεται ως αμερόληπτη ρυθμιστική αρχή, όπως πρέπει, αλλά ως υπερασπιστής της μίας εταιρείας (ΟΑ) έναντι των άλλων. Σαν να έχει κολλήσει η νοοτροπία τους 10 χρόνια πίσω, για να μην πω περισσότερα, όταν οι ελληνικές αερομεταφορές ήταν προνόμιο μιας εταιρείας μόνο.
george_a":2goqm8hd said:
Δηλαδή η Ελληνική υπηρεσία που υποτίθεται ότι πρέπει να ενισχύει τον ανταγωνισμό ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ!!! Μωρέ μπράβο κράτος!
 
Και για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου: Είμαι ΥΠΕΡ του κράτους. Όταν αυτό κάνει ακριβώς αυτό που πρέπει, δηλαδή να υπερασπίζει τα δικαιώματα και συμφέροντα του πολίτη, όχι μιας συγκεκριμένης ομάδας συμφερόντων. Όταν αυτό εξασφαλίζει τον υγειή ανταγωνισμό. Όταν δεν κάνει πίσω ούτε μία βελόνα στο θέμα ασφάλειας. Όταν εξασφαλίζει ότι ο κόπος του φορολογούμενου Έλληνα επενδύεται σωστά, και δεν πηγαίνει σε κάποιο άπατο πηγάδι. Υπέρ του ΣΩΣΤΟΥ κράτους, δηλαδή.

Ένα τέτοιο κράτος όμως δεν μπορεί να έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι. Και να ελέγχει και να ελέγχεται. Δεν γίνεται η ΥΠΑ να ελέγχει την ...ΥΠΑ. Ένα τέτοιο κράτος δεν μπορεί να παρανομεί, και δεν μπορεί να κάνει ό,τι είναι δυνατό να πνίξει τον ανταγωνισμό.
 
Top