FLIGHTATT
Economy-Class-Member
Πρόθεσή μου για το συγκεκριμένο θέμα δεν ήταν άλλο ένα trip report για την, έτσι κι αλλιώς πανέμορφη,αυστριακή πρωτεύουσα.Ας μου επιτραπεί μόνο το σχόλιο, ότι οποιαδήποτε προσπάθεια σύγκρισής της με την Αθήνα,θα έστελνε την τελευταία να κάνει παρέα με το Κάιρο,τη Δαμασκό και τη Βομβάη...(μόνο το κλίμα μας σώζει για το οποίο προνόησε Άλλος!).
Ως πρώην προΪστάμενος καμπίνας των αειμνήστων Ολυμπιακών Αερογραμμών,είχα τη (νοσηρή περιέργεια να δοκιμάσω τις υπηρεσίες της Διαδόχου και να σχηματίσω ιδίαν άποψη.
Έτσι,4 μήνες μετά το τελευταίο μου δρομολόγιο εν υπηρεσία (28-09-09),44 ημέρες μετά τη λύση της σύμβασής μου με τις ΟΑ
(15-12-09) και έχοντας ολοκληρώσει μία καριέρα 21 ετών,6 μηνών και 9 ημερών κατέφτασα στο,ανύπαρκτης αρχιτεκτονικής αισθητικής αλλά φιλικό,αεροδρόμιο Αθηνών.
Παράδοση αποσκευών στον ευγενέστατο υπάλληλο του luggage drop-off counter και πολύ σύντομα στην έξοδο αναχώρησης, απ΄όπου με λεωφορείο μεταφερθήκαμε στο remote stand της πτήσης μας.
Α/φος Αirbus A319-112 SX-OAJ (s/n 3905, ex-Mexicana XA-MXR, built 08-05-09).
Eπιβίβαση γρήγορη και άνετη και από τις 2 εισόδους,πράγμα που ουδέποτε γινόταν επι εποχής Αεροπορίας ή Αερογραμμών,ούτε στο Ελληνικό,ούτε στα Σπάτα.Η-μη πειστική- δικαιολογία τότε ήταν ότι ο διαχωρισμός των επιβατών θα προκαλούσε σύγχυση και επιπλέον καθυστέρηση!Κάποιοι δε,επικαλούνταν έλλειψη κλιμάκων(sic)!
Kαλωσόρισμα από το πλήρωμα καμπίνας που οφείλω να ομολογήσω ότι αποτελούσαν 4 νέες,ευπαρουσίαστες,περιποιημένες και φιλικές αεροσυνοδοί (της προϊσταμένης συμπεριλαμβανομένης).
Η πληρότητα λίγο πάνω από το 60%,πολύ καλή για περίοδο χαμηλής ζήτησης και δεδομένου του,σχεδόν,καθημερινού ανταγωνισμού από Α3 & OS.
Από τη θέση μου (22Α) είχα γενική άποψη της καμπίνας που άστραφτε από καθαριότητα.Οι ταπετσαρίες των καθισμάτων με το mexicana pattern δεν με ενθουσίασαν αλλά αφορά μόνο το συγκεκριμένο α/φος,οπότε δεν ενοχλούν.
Διασκορπισμένα στα overhead bins,κατά μήκος της καμπίνας υπήρχαν λευκά μαξιλάρια και κουβέρτες σε σκούρο μπλέ.Πολύ προσεγμένη επιλογή σε σχέση με τα φθαρμένα γαλάζια της παλιάς ΟΑ και τις ανεκδιήγητες καρώ κουβέρτες (σημειωτέον δεν προβλέπονταν για την οικονομική θέση στα short-medium haul δρομολόγια).
O πειρασμός να ελέγξω τις τουαλέτες έγινε επιτακτικός.ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΕΣ και τακτοποιημένες (όποιος φέρει στη θύμησή του τα 737,ξέρει τι εννοώ).Άνοιξα το ντουλαπάκι κάτω από το νεροχύτη και -προς έκπληξή μου-ανακάλυψα ότι ο κάδος απορριμάτων ήταν καλυμμένος με πλαστική σακκούλα , ώστε να διατηρείται καθαρός και υγιεινός.
Μοιράστηκαν καραμέλες,εφημερίδες,έκλεισαν οι πόρτες και το push-back έγινε on-time, στις 10.15πμ.
TO BE CONTINUED...
Ως πρώην προΪστάμενος καμπίνας των αειμνήστων Ολυμπιακών Αερογραμμών,είχα τη (νοσηρή περιέργεια να δοκιμάσω τις υπηρεσίες της Διαδόχου και να σχηματίσω ιδίαν άποψη.
Έτσι,4 μήνες μετά το τελευταίο μου δρομολόγιο εν υπηρεσία (28-09-09),44 ημέρες μετά τη λύση της σύμβασής μου με τις ΟΑ
(15-12-09) και έχοντας ολοκληρώσει μία καριέρα 21 ετών,6 μηνών και 9 ημερών κατέφτασα στο,ανύπαρκτης αρχιτεκτονικής αισθητικής αλλά φιλικό,αεροδρόμιο Αθηνών.
Παράδοση αποσκευών στον ευγενέστατο υπάλληλο του luggage drop-off counter και πολύ σύντομα στην έξοδο αναχώρησης, απ΄όπου με λεωφορείο μεταφερθήκαμε στο remote stand της πτήσης μας.
Α/φος Αirbus A319-112 SX-OAJ (s/n 3905, ex-Mexicana XA-MXR, built 08-05-09).
Eπιβίβαση γρήγορη και άνετη και από τις 2 εισόδους,πράγμα που ουδέποτε γινόταν επι εποχής Αεροπορίας ή Αερογραμμών,ούτε στο Ελληνικό,ούτε στα Σπάτα.Η-μη πειστική- δικαιολογία τότε ήταν ότι ο διαχωρισμός των επιβατών θα προκαλούσε σύγχυση και επιπλέον καθυστέρηση!Κάποιοι δε,επικαλούνταν έλλειψη κλιμάκων(sic)!
Kαλωσόρισμα από το πλήρωμα καμπίνας που οφείλω να ομολογήσω ότι αποτελούσαν 4 νέες,ευπαρουσίαστες,περιποιημένες και φιλικές αεροσυνοδοί (της προϊσταμένης συμπεριλαμβανομένης).
Η πληρότητα λίγο πάνω από το 60%,πολύ καλή για περίοδο χαμηλής ζήτησης και δεδομένου του,σχεδόν,καθημερινού ανταγωνισμού από Α3 & OS.
Από τη θέση μου (22Α) είχα γενική άποψη της καμπίνας που άστραφτε από καθαριότητα.Οι ταπετσαρίες των καθισμάτων με το mexicana pattern δεν με ενθουσίασαν αλλά αφορά μόνο το συγκεκριμένο α/φος,οπότε δεν ενοχλούν.
Διασκορπισμένα στα overhead bins,κατά μήκος της καμπίνας υπήρχαν λευκά μαξιλάρια και κουβέρτες σε σκούρο μπλέ.Πολύ προσεγμένη επιλογή σε σχέση με τα φθαρμένα γαλάζια της παλιάς ΟΑ και τις ανεκδιήγητες καρώ κουβέρτες (σημειωτέον δεν προβλέπονταν για την οικονομική θέση στα short-medium haul δρομολόγια).
O πειρασμός να ελέγξω τις τουαλέτες έγινε επιτακτικός.ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΕΣ και τακτοποιημένες (όποιος φέρει στη θύμησή του τα 737,ξέρει τι εννοώ).Άνοιξα το ντουλαπάκι κάτω από το νεροχύτη και -προς έκπληξή μου-ανακάλυψα ότι ο κάδος απορριμάτων ήταν καλυμμένος με πλαστική σακκούλα , ώστε να διατηρείται καθαρός και υγιεινός.
Μοιράστηκαν καραμέλες,εφημερίδες,έκλεισαν οι πόρτες και το push-back έγινε on-time, στις 10.15πμ.
TO BE CONTINUED...