ATH-VIE-ATH με OLYMPIC AIR

FLIGHTATT

Economy-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2003
Μηνύματα
227
Likes
12
Περιοχή
ATHENS-GREECE
Πρόθεσή μου για το συγκεκριμένο θέμα δεν ήταν άλλο ένα trip report για την, έτσι κι αλλιώς πανέμορφη,αυστριακή πρωτεύουσα.Ας μου επιτραπεί μόνο το σχόλιο, ότι οποιαδήποτε προσπάθεια σύγκρισής της με την Αθήνα,θα έστελνε την τελευταία να κάνει παρέα με το Κάιρο,τη Δαμασκό και τη Βομβάη...(μόνο το κλίμα μας σώζει για το οποίο προνόησε Άλλος!).
Ως πρώην προΪστάμενος καμπίνας των αειμνήστων Ολυμπιακών Αερογραμμών,είχα τη (νοσηρή;) περιέργεια να δοκιμάσω τις υπηρεσίες της Διαδόχου και να σχηματίσω ιδίαν άποψη.
Έτσι,4 μήνες μετά το τελευταίο μου δρομολόγιο εν υπηρεσία (28-09-09),44 ημέρες μετά τη λύση της σύμβασής μου με τις ΟΑ
(15-12-09) και έχοντας ολοκληρώσει μία καριέρα 21 ετών,6 μηνών και 9 ημερών κατέφτασα στο,ανύπαρκτης αρχιτεκτονικής αισθητικής αλλά φιλικό,αεροδρόμιο Αθηνών.
Παράδοση αποσκευών στον ευγενέστατο υπάλληλο του luggage drop-off counter και πολύ σύντομα στην έξοδο αναχώρησης, απ΄όπου με λεωφορείο μεταφερθήκαμε στο remote stand της πτήσης μας.
Α/φος Αirbus A319-112 SX-OAJ (s/n 3905, ex-Mexicana XA-MXR, built 08-05-09).
Eπιβίβαση γρήγορη και άνετη και από τις 2 εισόδους,πράγμα που ουδέποτε γινόταν επι εποχής Αεροπορίας ή Αερογραμμών,ούτε στο Ελληνικό,ούτε στα Σπάτα.Η-μη πειστική- δικαιολογία τότε ήταν ότι ο διαχωρισμός των επιβατών θα προκαλούσε σύγχυση και επιπλέον καθυστέρηση!Κάποιοι δε,επικαλούνταν έλλειψη κλιμάκων(sic)!
Kαλωσόρισμα από το πλήρωμα καμπίνας που οφείλω να ομολογήσω ότι αποτελούσαν 4 νέες,ευπαρουσίαστες,περιποιημένες και φιλικές αεροσυνοδοί (της προϊσταμένης συμπεριλαμβανομένης).
Η πληρότητα λίγο πάνω από το 60%,πολύ καλή για περίοδο χαμηλής ζήτησης και δεδομένου του,σχεδόν,καθημερινού ανταγωνισμού από Α3 & OS.
Από τη θέση μου (22Α) είχα γενική άποψη της καμπίνας που άστραφτε από καθαριότητα.Οι ταπετσαρίες των καθισμάτων με το mexicana pattern δεν με ενθουσίασαν αλλά αφορά μόνο το συγκεκριμένο α/φος,οπότε δεν ενοχλούν.
Διασκορπισμένα στα overhead bins,κατά μήκος της καμπίνας υπήρχαν λευκά μαξιλάρια και κουβέρτες σε σκούρο μπλέ.Πολύ προσεγμένη επιλογή σε σχέση με τα φθαρμένα γαλάζια της παλιάς ΟΑ και τις ανεκδιήγητες καρώ κουβέρτες (σημειωτέον δεν προβλέπονταν για την οικονομική θέση στα short-medium haul δρομολόγια).
O πειρασμός να ελέγξω τις τουαλέτες έγινε επιτακτικός.ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΕΣ και τακτοποιημένες (όποιος φέρει στη θύμησή του τα 737,ξέρει τι εννοώ).Άνοιξα το ντουλαπάκι κάτω από το νεροχύτη και -προς έκπληξή μου-ανακάλυψα ότι ο κάδος απορριμάτων ήταν καλυμμένος με πλαστική σακκούλα , ώστε να διατηρείται καθαρός και υγιεινός.
Μοιράστηκαν καραμέλες,εφημερίδες,έκλεισαν οι πόρτες και το push-back έγινε on-time, στις 10.15πμ.
TO BE CONTINUED...
 
Καδος απορριματων καλυμμενος με πλαστικη σακουλα????

και λεω εγω, οτι καποτε, ισως σε μια Μοσχα (δεν μπορει, θα αρχισουν να πετανε και εκει) παει καποιος και ριχνει γοπα τσιγαρου μεσα... τι θα γινει τοτε? μεχρι να το παρουν τα "κοριτσια" χαμπαρι θα γινει πυροτεχνημα το αεροσκαφος... μιας και καμπανακια να χτυπανε λογω πυρκαγιας, δε νομιζω να τα ακουσουνε μιας και η εξυπηρετηση του πελατη, οπως λεει και η υπευθυνοανευθηνη μανδαμ-αφεντικο πρωτευει...

ο καδος ειναι μεταλλικος, με ειδικη επιστρωση για ενα συγκεκριμενο λογο, και πρεπει να μενει ετσι κατα τη διαρκεια της πτησεις... Εμενα προσωπικα μιαπλαστικη σακουλα σε καδο απορριματων αεροπλανου (οπου παντου γυρω στις τουαλετες βλεπεις προειδοποιητικα για αποφυγη πυρκαγιας) θα χτυπουσε καμπανακι ασφαλειας, και οχι επευφημια για καθαριοτητα και υγιεινη...

ευχαριστουμε για την επισημανση, θα το ελεγξω σε προσεχη πτηση, και θα στειλω γραμμα στην εταιρεια...και στην ΥΠΑ ισως...

καλο το σερβις, καλες και οι ξανθομαλλουσες, αλλα καλο θα ηταν η νεα εταιρεια να ακολουθησει το παραδειγμα υψηστις ασφαλειας που χαραξε η εταιρεια στην οποια ηπηρξες προισταμενος... Πολλοι κατα καιρους εριχναν μομφες στην ΟΑ, ωστοσο για την ασφαλεια κανεις δεν ειχε να της προσαψει τιποτα...
 
DLTKIR":1lvkfpur said:
Καδος απορριματων καλυμμενος με πλαστικη σακουλα????

ευχαριστουμε για την επισημανση, θα το ελεγξω σε προσεχη πτηση, και θα στειλω γραμμα στην εταιρεια...και στην ΥΠΑ ισως...

καλο το σερβις, καλες και οι ξανθομαλλουσες, αλλα καλο θα ηταν η νεα εταιρεια να ακολουθησει το παραδειγμα υψηστις ασφαλειας που χαραξε η εταιρεια στην οποια ηπηρξες προισταμενος... Πολλοι κατα καιρους εριχναν μομφες στην ΟΑ, ωστοσο για την ασφαλεια κανεις δεν ειχε να της προσαψει τιποτα...

πριν στείλεις οτιδήποτε φρόντισε να ενημερώθεις το πώς δουλέυει το σύστημα πυρασφάλειας στο συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους γιατί απο τα γραφόμενα σου μάλλον δεν γνωρίζεις.

α: στα Α320 ο πυροσβεστήρας λειτουργεί αυτοματα οταν η θερμοκρασία φτάσει περιπου στους 85 βαθμούς. (λιώνει μολυβι στο στόμιο του)
β: στα Α320 τα smoke detectors ειναι συνδεδεμένα μέσω DEU στον CIDS director όπου εκεί είναι και το SDFU. με απλά λόγια σε περίπτωση φωτίας θα υπάρχει fire bell και ενδειξη στο upper ecam στο πιλοτήριο.

φιλικά,
Δημήτρης
 
Tα γνωριζω πολυ καλα μιας και εδω και περιπου 10 χρονια ζω μεσα σ αυτα... τα θεωρω ομως περιττα να αναφερθουν σε ενα ποστ, οπου το κεντρικο νοημα ειναι γιατι αφου το αιρμπας μας δινει εφοδια βλεπε καδος και ολο το συστημα πυροσβεσης που ανεφερες, εμεις να τα παραβλεπουμε, επιστρωνοντας τον καδο με πλαστικη σακουλα...

Οσον αφορα στις συντομογραφιες που ανφερεις, ευτυχως εγω τις γνωριζω, δεν ξερω ομως κατα ποσο καποιος αλλος (ο οποιος ενδιαφερεται για το αεροπλανο ως μεσο μεταφορας και οχι σαν μηχανικη κατασκευη και για το αεροπορικο ταξιδι σαν χομπυ)θα τις καταλαβει γι αυτο και κρατω απλα τα ποστς μου...τελος παντων...

πληροφοριακα, αυτου του τυπου πυρασφαλεια, δεν την εχει μονο ο "συγκεκριμενος τυπος" αεροσκαφους, αλλα επισης τα 757, 767, 330, 340, 777,747 και πολλα αλλα...καποια απο αυτα οχι "εκ γεννετης" αλλα retro-fitted αναλογα με τα specifications της εταιρειας.

να σαι καλα για την επισημανση αν και δε θεωρω πως καθιστα ακυρο το ποστ μου.
 
οποτέ φίλτατε δηλώσεις του τύπου:
και λεω εγω, οτι καποτε, ισως σε μια Μοσχα (δεν μπορει, θα αρχισουν να πετανε και εκει) παει καποιος και ριχνει γοπα τσιγαρου μεσα... τι θα γινει τοτε? μεχρι να το παρουν τα "κοριτσια" χαμπαρι θα γινει πυροτεχνημα το αεροσκαφος... μιας και καμπανακια να χτυπανε λογω πυρκαγιας, δε νομιζω να τα ακουσουνε μιας και η εξυπηρετηση του πελατη, οπως λεει και η υπευθυνοανευθηνη μανδαμ-αφεντικο πρωτευει...

δεν είναι πρέπον να κάνουμε. γιάτι όπως πολύ σωστά είπες, το φορουμ το διαβάζουν και άτομα που έχουν χόμπυ την αεροπορία και δεν ξέρουν τι γινεται παραμέσα.

υ.γ: και σε άλλες εταιρείες που εγώ προσωπικά γνώριζω έχουν το ίδιο σύστημα με την πλαστική σακούλα....LX,LH,EZS,EZY,BER......
 
Περιμένουμε με ανυπομονησία την συνέχεια του report! Έχω κλείσει 28η Οκτωβρίου την ίδια πτήση!
 
Top