Athens airways HER-ATH-HER Mini Trip Report.

  • Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας

aas59

First-Class-Member
Εγγραφή
10/10/2006
Μηνύματα
988
Likes
1
Περιοχή
HER
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIR
Η απόφαση για δοκιμή της ΖF πάρθηκε μόλις η εταιρεία συμπεριέλαβε το Ηράκλειο στις πτήσεις της.
Οι ημερομηνίες καθορίστηκαν σχετικά νωρίς και έτσι έκλεισα εισιτήρια όταν υπήρχε ακόμα η προσφορά γνωριμίας του 1€ + φόρους.

Παρασκευή 15/05/09 και ώρα αναχώρησης 16:40 με άφιξης 17:30 σύμφωνα με το πρόγραμμα για την ZF 625.

Στο check in η κοπέλα της Suissport ήταν γρήγορη και ευγενέστατη μου έδωσε την θέση Α(μονό κάθισμα) .
Μετά την επιβίβαση παρατήρησα ότι η πληρότητα ήταν περίπου το 50% αλλά με παραξένεψε ότι μας έβαλαν όλους από την μέση και πίσω !!!
Οι αεροσυνοδοί (2 κοπέλες) έδειχναν πολύ εξοικειωμένες και με τον τύπο του αεροσκάφους και με την διαχείριση των επιβατών.
Το service έχει περιγραφεί και από άλλους και είναι ιδιαίτερα θετικές οι εντυπώσεις μου (όμως δεν έδωσαν το ……σοκολατάκι που περιγράφουν άλλου συνforumιτες) .
Το αεροσκάφος (SX-CMB) και εσωτερικά και εξωτερικά μπορεί να μήν είναι του "κουτιού" αλλά ήταν σε καλή κατάσταση.
Το αεροσκάφος είχε 20 περίπου λεπτά καθυστέρηση αφίξεως από ΑΤΗ κε μετά που άδειασε περίμενε περίπου μία ώρα στην πίστα μέχρι να πάνε οι επιβάτες με αποτέλεσμα περισσότερη καθυστέρηση στα άλλα σκέλη που θα ακολουθούσαν.............
H τροχοδρόμηση ήταν πολύ θορυβώδης!!! Διάφοροι τριγμοί και θόρυβοι ακουγόταν έντονα από τα κεντρικά σκέλη προσγείωσης σε όλη την διάρκεια που ακουμπούσε στο έδαφος ενώ με το που άφησε το έδαφος σταμάτησαν απότομα.
Πολύ καλή πτήση (FL240) τέλεια προσγείωση την Αθήνα ενώ με το που πάτησε στο έδαφος άρχισαν πάλι οι τριγμοί και οι θόρυβοι.

Κυριακή 17/05/09 και ώρα αναχώρησης 1:20 με άφιξης 16:10 σύμφωνα με το πρόγραμμα για την ZF 624.

Στο check in ο κύριος της Suissport ήταν γρήγορος και ευγενέστατος μου έδωσε και πάλι την θέση Α που ζήτησα.

Στο Gate 19 ο ίδιος υπάλληλος που ήταν στο Checkin είχε αναλάβει και το Gate 20 που αφορούσε την πτήση της Θεσσαλονίκης και είχε την ίδια ώρα αναχώρηση !!!! (One man show !!!).

Για μία ακόμα φορά υπήρχε καθυστέρηση (περί τα 45 λεπτά ) σε όλες τις πτήσεις (της ZF τουλάχιστον) αλλά και στις λοιπές εταιρείες (Α3 , ΟΑ , U2 κλπ) λόγω της αυξημένης κίνησης στην Αθήνα λόγω μη λειτουργίας του ενός διαδρόμου αφού συνεχίζονται τα έργα.

Η πληρότητα της πτήσης ήταν ακόμα χαμηλότερη ( 19 επιβάτες η περίπου 40%) και πάλι μας έβαλαν όλους από την μέση και πίσω !!!
Οι αεροσυνοδοί (2 κοπέλες) έδειχναν και αυτές πολύ εξοικειωμένες και με τον τύπο του αεροσκάφους και με την διαχείριση των επιβατών.
Το αεροσκάφος (SX-CMΑ) και εσωτερικά και εξωτερικά ήταν σε καλή κατάσταση ενώ στην τροχοδρόμηση αυτή την φορά δεν ακουγόταν θόρυβοι και τριγμοί από τα σκέλη προσγείωσης .
Αυτή την φορά υπήρχαν αναταράξεις από την απογείωση έως την προσγείωση και η επιγραφή για τις ζώνες έμεινε συνεχώς αναμμένη.
Κάποια στιγμή όμως οι αεροσυνοδοί μοίρασαν το σαντουιτσάκι και χυμούς (αλλά όχι καφέ) και ξανακάθισαν.

Οι χειριστές και στις δύο πτήσεις ήταν Έλληνες.

Συμπερασματικά.
Έμεινα ευχαριστημένος από την ZF.
Ευχαρίστως θα ξαναπετούσα μαζί τους ΑΝ είχαν ανταγωνιστικά με την Α3 ναύλα.
Με τόσο μεγάλη όμως διαφορά προβλέπω ότι θα αργήσω να πετάξω ξανά μαζί τους.

Το λέω αυτό γιατί προσπαθώντας να κλείσω ξανά HER-ATH-HER για το καλοκαίρι οι τιμές της ήταν 149,02€ (60% υψηλότερες από την Α3- 86.63€) αλλά φθηνότερη από Ο.Α (182,63€)
 
Αυτό (σχετικά με τους ναύλους) επισήμανα κι εγώ όπως θα είδες στο trip report που ανέβασα από τις αρχές Απριλίου στο δρομολόγιο ATH-HER-ATH της 3.4.09.
Ήδη η ΑΡΑΙΓ διαθέτει αυτές τις ημέρες νάυλους από 4 ευρώ.
 
Καλησπερα κι απο εμενα.
Το προηγουμενο Σαββατο πηγα στο Ηρακλειο με την Athens και γενικα εμεινα ευχαριστημενος :great:
Δυστυχως και εμεις ειχαμε την καθηστερηση μας...σχεδον 1 ωρα λογο του κλειστου διαδρομου.
Απογειωση και προσγειωση παρα πολυ καλες εως τελειες θα ελεγα!
Οι κοπελιες πολυ καλες,ο κυβερνητης Ελληνας και το σερβις πολυ καλο!!!
Η πτηση ειχε πληροτητα 50% ειμασταν και εμεις σχεδον ολοι πισω(μαλλον οφειλετε στον ναυλο του 1 ευρω). :D
Το αεροσκαφος ηταν το Γιαννης Γαιτης και πιστευω οτι μετα το περας του καλοκαιριου οταν θα ειναι και πιο χαλαρα τα πραγματα καλο θα ηταν να εκανε ενα καλο φρεσκαρισμα!
Γενικα εμεινα ευχαριστημενος αλλα δυστυχως οσο υπαρχουν οι προσφορες της Α3 θα αργησω να ταξιδεψω και παλι μαζι τους.
Ευχαριστω.
 
Προκειμένου να μην ξεκινω καινούργιο θέμα γραφώ στο υπάρχον... χαρη στη καταχρηστικη φιλοξενια του aas59.
Η πτήση αφορούσε την πρώτη πρωινή,σήμερα (25 Μαιου) από HER για ATH.
Εχοντας διαβάσει όλα τα προηγούμενα reports σχετικά με την εταιρεία θα έλεγα πως ηταν πτήση χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις...
Ξεκινόντας να σημειώσω την χαρακτηριστική καθυστερηση και σε αυτη την πτήση, (θα μου πείτε μίση ωρίτσα τι ψυχη έχει) αλλα όταν μιλάμε για τόσο σύντομες πτήσεις ουσιαστικά διπλασιάζει το χρόνο του ταξιδιού σου.
Παραλληλα μου δημιουργείται η απορία, αυτή η εταιρεία βγαίνει? Η πτήση ATH-HER είχε περίπου 35 άτομα (75% πληρότητα) και η πτήση μου, HER-ATH 9(!!!) επιβάτες - ούτε 20% ...
Κακή εντυπωση μου προκάλεσε το γεγονός (παραξενιά μου θα μου πείτε) πως κατά την επιβίβαση έπρεπε να ανεβούμε τις σκάλες του αεροπλάνου ένας ένας.
Η πρώτη εικόνα μολις μπαίνει στο αεροσκάφος... κάνει μπαμ πως δεν είναι για κλειστοφοβικούς (μπαμπα μην πετάξεις με ZF). Πραγματικά τρόμαξα για λίγο στην αρχή... Μια ηλικιωμένη συνεπιβάτης σίγουρα δεν θα ξαναπετάξει με την συγκεκριμένη εταιρεία, τουλάχιστον όσο έχει τα συγκεκριμενα αεροσκαφη.
Το αεροσκάφος εσωτερικά δεν το λες καινούργιο και σίγουρα φαίνεται οτι είναι κάποιων χρονων, άλλα σίγουρα δεν φτάνει στην αποσυνθετική κατασταση κάποιων αεροσκάφων την OA που πέταξα τελευταία. Νομίζω κάτι που θα μπορούσαν να κοιτάξουν με λίγη προσοχη παραπάνω είναι οι έξοδοι του air condition πάνω από τους επιβάτες. Στην ουσια είναι ακριβώς πάνω από τα κεφάλια... Στην πράξη και για να μην χαλά την υπέροχη κόμη μου θα πρέπει να έχει μια απόσταση από το κεφάλι, ικανη να αερίζει το πρόσωπο κι όχι τα μαλλιά.
Κάτι που παρατήρησα για το service της swissport στο Ηρακλειο, είναι η χαρακτηριστική βραδυπορία τους να βγαλουν της αποσκευές της εισερχόμενης πτησεις. Είχαμε ήδη μπει όλοι μας για την πτήση για Αθήνα και ουσιαστικά τότε άρχισαν να βγάζουν αποσκευές.
Πιλότος ξένος, αεροσυνοδοί φιλικοί και πολύ ευχάριστες αν και σε κάποιο σημείο μου φάνηκε οτι παρα είχαν οικειότητα με τους πελάτες/επιβάτες. Υπάρχει μια λεπτή διαχωριστική γραμμή που το οικείο/ζεστό γίνεται οικείο/"θρασή" και νομίζω πως ελαφρώς το είχαν ξεπεράσει. Πάντως πολύ ωραια τα μπριος και τα muffins. Νομίζω πως για τόσο μικρες πτησεις είναι περιττό το προσκέφαλο που έχει κάθε θέση, που είτε το πετάς κάτω είτε το κρατας στα πόδια σου για όλη τη πτήση. Δυστυχως πλέον δεν υπάρχει inflight magazine παρά μόνο ένα περιοδικο-έκδοση της Sixt Rent a Car!!!
Γενικώς και παρα τα όσα διαβάσατε (αν τα διαβάσατε) θα ξαναπέταγα μαζί τους πολύ άνετα.
Στην περίπτωση που οι τιμές είναι ίδιες αναμεσα στις τρεις εξακολουθεί πρώτη προτίμηση να είναι η Α3, μακράν, αλλά ανάμεσα στην σημερινη ΟΑ και τη ZF, η ZF κερδίζει με μόνο ερωτηματικο την αίσθηση αβεβαιότητας αν η πτήση θα γίνει σημερα ή μια άλλη μερα.
 
marioskef":3cn0m3i3 said:
...αλλά ανάμεσα στην σημερινη ΟΑ και τη ZF, η ZF κερδίζει με μόνο ερωτηματικο την αίσθηση αβεβαιότητας αν η πτήση θα γίνει σημερα ή μια άλλη μερα.
Ενώ με τις (σημερινές) ΟΑ είσαι σίγουρος... :D
 
Εχεις δικιο, οι πιθανότητες να σου ακυρωθεί δεν απέχουν και πολύ είτε με την μια είτε με την άλλη.

Απλα η ΟΑ έχοντας πιο πολλές πτήσεις φαντάζομαι σε κάνεις να πιστεύεις πως και να ακυρωθεί, μετά από 2-3 ώρες θα πετάξεις. Με την ZF ουσιαστικά είναι μισή μέρα η αναμονή.
 
GR321":6c6wh9v3 said:
Η πτηση ειχε πληροτητα 50% ειμασταν και εμεις σχεδον ολοι πισω
Είναι θέμα κατανομής βάρους... Το EMB145 είναι nose heavy αεροσκάφος (αν και δεν καταλαβαίνω γιατί :7: ) κάτι που αναγκάζει την εταιρία να τοποθετεί τους επιβάτες όσο το δυνατόν προς τα πίσω.

Δείτε και μία σχετική συζήτηση στο Technical/Operations του a.net: http://www.airliners.net/aviation-forum ... did=241386
 
George":2e77ti02 said:
Δείτε και μία σχετική συζήτηση στο Technical/Operations του a.net: http://www.airliners.net/aviation-forum ... did=241386

Απίστευτο αυτό που λέει ο τελευταίος γράφων στο λινκ σου: Ένας επιβάτης να κινείται μέσα στο αεροπλάνο και πρέπει να επαναντισταθμίσεις :banana:
Ναι, και τα μικρά αεροσκάφη πρέπει να πετάνε και ναι, δεν μπορεί να πετάς σε 200θέσιο από Αθήνα για Πάρο. Αλλά, μου φαίνεται παράξενο να είσαι πιλότος σε airliner και να σε απασχολεί το αν κάθεται κάποιος στην 1Α και πρέπει να τον πας στην 11C. :mrgreen:
 
Top