Athens Airways leased aircrafts

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
GP707":10egdfte said:
Έχει αρχίσει από τις 3/11 το ATR.

Για την ακρίβεια την πρώτη ημέρα πέταξε το LZ-ATR, ενώ από 'κει και πέρα πετάει το LZ-ATS.
 
Βοήθεια καταφθάνει και μάλιστα υπερατλαντική! Δύο Dash 8-100 έρχονται με wet lease από τον Καναδά και πιο συγκεκριμένα από την North Cariboo Air. Νηολόγια λίαν προσεχώς! Απ' ότι είδα πάντως στο site τους, τα dash έχουν χωρητικότητα 37 επιβατών.

Τα πράγματα στριμώχνονται ελέω άγονων γραμμών και απ' ότι μαθαίνω η δουλειά που πέφτει είναι πολλή ώστε να βγουν προγράμματα και υποχρεώσεις. Διάθεση πάντως υπάρχει ώστε να βγει κάτι καλό και οργανωμένο προς τα έξω. Γνώμη μου πάντως πως αυτή είναι η χρυσή και, γιατί όχι, μοναδική ευκαιρία της ZF για κάτι τέτοιο.

Τέλος, κάτι ακούγεται για μια ακόμα προσθήκη σύντομα, πολύ πιο κοντινή αυτή τη φορά, ωστόσο τίποτα δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα και γι' αυτό δεν θα επεκταθώ.
 
Εδώ και δύο ημέρες ξαναπετάει το SX-DIX για την ZF, εκτός από το LZ-ATS.
Επίσης, εδώ και αρκετές μέρες το SX-CMD είναι "stored" στην F04 με καλύμματα
στους κινητήρες.
 
sotiris":1ok0dpoh said:
Επίσης, εδώ και αρκετές μέρες το SX-CMD είναι "stored" στην F04 με καλύμματα
στους κινητήρες.
Λιγει το leasing ή ανακαλυψαν οτι "καιει πολυ" και στρεφονται πλεον στα ελικοφορα;
 
Δεν θα 'ταν λάθος κίνηση να εγκαταλείψουν και τα 4 embraer?
 
Τα Embraerκαι το (γιαλαντζί) business προφίλ ήταν πατάτα και φαίνεται ότι το παραδέχτηκαν και οι ίδιοι εσωτερικά!
Μακάρι να εκμεταλλευτούν με τον καλύτερο τρόπο την «χρυσή» αυτή ευκαιρία και η εταιρεία να βγει αναδιαρθρωμένη και μπορέσει να συνεχίσει!
 
Business Profil και κουραφέξαλα. σε 35λεπτες πτήσεις, τι business profil να έχει. Θα μπορούσαν να βάλουν και personal tv στα καθίσματα να δείχνει bloomberh, cnn, και τέτοια :wall: . Άσε που το 1-2 configuration ναι μεν ειναι το στανταρ, αλλά δεν το λές και άαανετο, για business. Προσωπικά δε με ενόχλησε (αν και κάπως μεγαλύτερων διαστάσεων). Αλλά, αν δεν έχει προσφορά, η στη χειροτέρα των περιπτώσεων τον 44+φόρους ναύλο, δεν υπάρχει περίπτωση να την επιλέξω.
Ας νοικιάσουν κανένα Dash και ας το γυρίσουν άμεσα σε loco, με μινιμουμ σε ανέσεις, προσωπικό, και κάτι θα κάνει. Ας αφήσει το business για ΟΑ+Α3
Εξάλλου οι έννοιες business, comfort και Άγονες γραμμές, δεν ταιριάζουν :lol:
 
Βάζω αυτό εδώ μιας και πρόκειται για το βουλγαρικό μισθωμένο ATR:
http://www.youtube.com/watch?v=fao_vpoIxJQ

Έφαγε γερό θάψιμο απ'τους Χιώτες (και μάλλον όχι άδικα)!
 
Αυτό που δεν έχουν καταλάβει είναι πως το βουλγάρικο ATR θα είναι μόνιμα στη Χίο (και από ATH και από SKG)
 
Κι αυτό γιατί είναι πρόβλημα;
Πάντως εγώ πιστεύω ότι το κυρίως πρόβλημα είναι πως χαλάει η εικόνα της εταιρίας. Δεν είναι η πρώτη φορά που ταλαιπωρούνται οι επιβάτες της εταιρίας και την επόμενη φορά δεν θα είναι μόνο ρεπορτάζ τοπικών τηλεοράσεων.
 
Top