Athens airways

  • Thread starter Thread starter japetus
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αν και πολυ αρχη ακομα φαινεται σοβαρη προσπαθεια και σιγουρα υπαρχουν ακομα περιθωρια για αναπτυξη και μιας τριτης αεροπορικης εταιριας που επιτελους θα κοιταξει το εσωτερικο δυκτιο και δε θα μπαινει εκει που ο ανταγωνισμος βρισκεται σε παρα πολυ ηψηλα επιπεδα.
Μερκες πληροφοριες που συνελλεξα απο τη λεσβιακη εφημεριδα Εμπρος με ενα πολυ ενδιαφερον ρεπορταζ.
Συμφωνα με τη εφημεριδα στο μετοχικο καεφαλαιο της εταιριας συμμετεχει και ενας Μυτιληνιος επιχειρηματιας κατι που εκ των πραγματων αποκαλυπτει και εναν απο τους βασικους προορισμος της νεας αυτης εταιριας.
Η επισημη παρουσιαση θα γινει στην εκθεση Φιλοξενια ,οποτε οσοι πιστοι ας προσελθουν να μαθουν απο κοντα τα πλανα αυτης της εταιριας.
Στα σχεδια ειναι να δημιουργηθει γραφειο εκτος απο την Αθηνα και στη Μυτιληνη.
Στον προγραμματισμο της ετοιμαζει 2-3 καθημερινες πτησεις μεταξυ Αθηνας και Μυτιληνης και μαλιστα μια εκ των οποιων θα επεκτεινεται και στο γειτονικο αεροδρομιο της Σμυρνης! Πολυ ενδιαφερουσα ειδηση αν σκεφτει κανεις οτι μεχρι τωρα για να παει κανεις σε αυτο το τεραστιο αστικο κεντρο θα πρεπει να παει με καραβακια της κακιας ωρας μεσω της Χιου και του Τσεσμε.
Ενα αλλο σχεδιο ειναι οτι δεν θα ειναι και τοσο αθηνοκεντρικη λογω και του ονοματος. Στον προγραμματισμο σχεδιαζεται καθημερινη συνδεση Θεσσαλονικης Μυτιληνης. Θεσσαλονικης Ροδου και Ροδου Ηρακλειου.
Σαν πρωτη ματια ειναι μια ενδιαφερουσα προταση και μακαρι εκτος απο τη Μυτιληνη να τη δουμε και στη Χιο.
 
Όπως γράφει και στο άρθρο στην κεντρική σελίδα του airliners.gr, ο κ. Σάκης Ανδριανόπουλος είναι ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της εταιρίας Helesi-Ελληνική Βιομηχανία Περιβαλλοντικών Συστημάτων. Για την εταιρία περισσότερα υπάρχουν στο http://www.helesi.com, ενώ για τον κ. Ανδριανόπουλο υπάρχουν αρκετές πληροφορίες σε άρθρο της Ελευθεροτυπίας από τον Νοέμβριο 2006: http://www.enet.gr/online/online_text/c ... d=14149724
 
Σύμφωνα με δική μου, ολόφρεσκη, πληροφόρηση η Athens Airways θα έχει ERJs 145 (δεν ξέρω πόσα), θα είναι full business, και τα αερoσκάφη θα παραδίδονται σταδιακά από τα τέλη Νοέμβρη μέχρι και τα τέλη Φεβρουαρίου. Οι πρώτες πτήσεις θα ξεκινήσουν μετά τα Χριστούγεννα σε μορφή τσάρτερ και από αρχές Μαρτίου οι προγραμματισμένες.

Θα ξεκινήσει με προορισμούς στην Βόρεια Ελλάδα όπως η Αλεξανδρούπολη και η Θεσσαλονίκη, αλλά και στη Νησιωτική Ελλάδα όπως η Μυτιλήνη, η Μύκονος, η Σαντορίνη και η Ρόδος. ΔΕΝ θα είναι low cost αλλά full business class και ως τέτοια θα διαφημίζεται.
 
Σύμφωνα με κάτι πηγές απο εταιρεία που συνδέεται άμεσα με τις αεροπορικές εταιρείες έχω να παραθέσω τα ακόλουθα:
1) Ακούγονται φήμες για μεγάλα σχέδια.
2)Δεν έχει πάρει άδεια AOC ακόμη που μάλλον οφείλεται στο ότι έχει βάλει η ΥΠΑ και μάλλον η Αιγαίου το χεράκι της,
3)Συζητήσεις για το χάντλινγκ γίνονται μόνο με ολυμπιακή και Swissport.
4)Ο ιδιοκτήτης είναι πολύ κεφάτος και
5)Έχει παραγγείλει 10 Α320?????????

Δεν ξέρω τι απο τα παραπάνω ισχύει αλλά οι πηγές είναι έγκυρες και είχαν επιβεβαιωθεί και άλλη φορά.
 
Full business και 10 Α320 μάλλον δεν κολλάνε. Αλλωστε, κανείς στην εταιρία αυτή δεν μιλά δημόσια για κάτι τέτοιο. Αν συζητιέται ή αν αφήνεται να εννοηθεί, δεν το ξερω. Και τι εννοείς "έχει παραγγείλει"? Να αγοράσει? Να νοικιάσει? Να πάρει με leasing? Έχουν μεγάλη διαφορά μεταξύ τους.  

Ο ιδιοκτήτης έχει μιλήσει κατ' επανάληψη για το πόσο βολικά είναι τα ERJ λόγω του ότι είναι πολύ ευέλικτα (πολλές πτήσεις την ημέρα με χαμηλό κόστος) και, κυρίως, γιατί δεν θα προσθέσουν πολλές θέσεις στην ελληνική αγορά (aka μην ανοιγόμαστε και πολύ :mrgreen: ).
 
Μην το κανουμε το θεμα Πανθεον και λεει ο καθενας οτι θελει...
Η εταιρια επισημως δεν εχει ανακοινωσει τιποτα ακομα ως προς τον προγραματισμο της.
Πληροφοριες οπως προανεφερα απο εφημεριδα της Μυτιληνης αναφερουν μονο καποια στοιχεια που ενδεχομενως και να μη γινουν.
 
Και εμένα λίγο παράλογο μου φαίνεται.Εγώ απλώς παρέθεσα αυτά που έχω μάθει.Το τελευταίο μάλλον δε ισχύει.έτσι πιστεύω και έτσι φαίνεται.
 
Το «γράφει ο καθένας οτι θέλει» ελπίζω να μην αναφέρεται σε μένα. Δεν θα έμπαινα στον κόπο να μεταφέρω πληροφορίες που δεν προέρχονται απ΄ευθείας απο την εταιρία (και, φυσικά, όχι από χαμηλά).
 
Δημοσιεύετε στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ η αγγελία της Athens Airways για Aircraft Mechanics B1/B2 & C (ERJ 135/145).
 
Alexis / Quote
Παιδιά καλησπέρα.. Ο κύριος Ανδριανόπουλος είναι επιχειρηματίας με αντικείμενο δραστηριότητας την κατασκευή κάδων απορριμμάτων αν θυμάμαι καλά και έχει εισηγμένη εταιρία στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Διαθέτει επίσης εργοστάσια σε Ελλάδα, Ιταλία κ Αγγλία αν θυμάμαι καλά .Πολύ καλός επιχειρηματίας στον κλάδο του, δεν έχει καμία σχέση με αεροπορικές εταιρίες, αλλά εύχομαι το εγχείρημα του να πετύχει. Καλή επιτυχία.
Unquote

Μελέτησα προσεκτικά με αναλύσεις διαχρονικών οικονομικών μεγεθών κλπ, ό, τι σχετικό με την συνολική επιχειρηματική δραστηριότητα του κύριου Μετόχου/ιδρυτή του Ομίλου Helesi κλπ.. εντός και εκτός Ελλάδος, στους τομείς που δραστηριοποιείται ο Όμιλος.
Ειλικρινά εντυπωσιάστηκα από την μεθοδικότατη επιχειρηματική αντίληψη και επιστημονική κατάρτιση αλλά και διαχρονική ανέλιξη υλοποίησης του όλου σχεδιασμού με την εξαιρετική επιλογή της Ομάδος συνεργατών και συντελεστών στο χώρο Διαχείρισης απορριμμάτων και πλαστικών με πλήρες σχεδόν διεθνές δίκτυο πωλήσεων κλπ. Τίποτα δεν είναι τυχαίο!!
Πιστεύω ακράδαντα ότι με την ίδια επιτυχία θα στελεχώσει τουλάχιστον το επιτελείο του για την υλοποίηση του επιχειρηματικού του σχεδίου στο τομέα των Αερομεταφορών. Αυτό είναι και το βασικότερο διότι γνωρίζει σε ποιους ειδικούς Συμβούλους θα αποτανθεί για την διαστρωμάτωση των στελεχών που θα πρέπει να προσλάβει για την μεγιστοποίηση επιτυχίας του νέου επιχειρηματικού του εγχειρήματος.
Δεν είναι πάντα απαραίτητο στις μέρες μας κι όχι μόνο να προέρχεται ο ίδιος /επιχειρηματίας /φορέας , από το συγκεκριμένο χώρο των Αερομεταφορών !Ήταν ο Βράνσον, ο Ωνάσης , ο Βασιλάκης κλπ.
Αρκετοί στο παρελθόν προερχόμενοι άμεσα από το χώρο απέτυχαν οικτρά, οι οποίοι ενδχομένως δεν διέθεταν και τα απαραίτητα κεφάλαια
/
Πιστεύω βέβαια ότι θα έχει φροντίσει δεόντως για τα απαιτούμενα χρηματοοικονομικά μεγέθη, που είναι το βασικότερο + ανωτέρω!
Ας ελπίσουμε ότι θα τα καταφέρει, άλλωστε αρκετές νέες θέσεις εργασίας αρκετών κλάδων εργαζομένων θα μπούν στην αγορά.Καλή επιτυχία!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top