Athens AW fleet

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
GP707":1wxrdghz said:
To SX-CMB πήγε στο Exeter μέσω Ανκόνας. Maintenance ή επιστροφή στην ιδιοκτήτρια εταιρία;

Κάτι ακούγεται πως ο Εγγονόπουλος δε θα μείνει χωρίς παρέα στο υγρό και μακρινό Exeter. Πιθανότατα να ακολουθήσει κι άλλος ένας ζωγράφος σύντομα, ο οποίος κατά το παρελθόν διετέλεσε και πρύτανης της σχολής Καλών Τεχνών (έτσι για να μαθαίνουμε και τίποτα σε αυτή τη ζωή).
 
Πάντως κυκλοφορεί η φήμη για μεγάλο επερχόμενο χτύπημα.... και αλλαγή των σχεδίων για μικρά αεροσκάφη (βλέπε ERJ)



edit.... Μεγαλύτερα εννοώ....
 
Εννοείς μικρότερα ERJ (135/140)??? Αυτό νομίζω θα ήταν έξυπνη κίνηση (βλέπε London City Airport).
 
1 A320 & 1-2 Q400!!! expected Feb 10 :shock:
πληροφοριες απο πολυ εγκυρη πηγη.
τι πανε να κανουνε αραγε..... ποιος ξερει

RR
 
320 για την Athens θα ήταν πραγματικά μεγάλη έκπληξη! Προσωπικά λυπάμαι που δεν πέτυχε το επιχείρημα. Κατά την άποψή μου ήταν η μόνη πραγματικά -επίδοξη- regional εταιρία στην Ελλάδα, με την έννοια ότι προσπάθησε να συνδέσει περιφερειακές πόλεις που καμιά από τις "μεγάλες" δεν τόλμησε. Από την άλλη η χρήση μεγαλύτερων τζετ σαφώς είναι πιο συμφέρουσα σε κόστος ανά επιβάτη/χλμ. (κάτι ξέρει και η LH που θέλει να ξεφορτωθεί τα μικρά τζετ). Ωστόσο δεν ξέρω κατά πόσο ταιριάζει το 320 στην αγορά που εξυπηρετεί η ZF. Προφανώς αν αλλάξουν στόλο θα έχουν σκοπό να προσθέσουν και να αφαιρέσουν διάφορους προορισμούς. Μακάρι αυτή τη φορά να πετύχουν...
 
Αυτή τη στιγμή "τρέχουν" άγονα, διακρατικά καθώς και συμφωνίες charter για το ερχόμενο καλοκαίρι...

Αν ισχύει η παραπάνω είδηση, μάλλον για εκεί προορίζονται...

Η ΖF σιγά-σιγά πάει σε προστατευόμενες καταστάσεις, μπάς και τα καταφερεί... Και μόνο ότι δεν το βάζουν κάτω και την ψάχνουν την δουλειά καλό είναι...
 
GP707":3kjbus79 said:
To SX-CMB πήγε στο Exeter μέσω Ανκόνας. Maintenance ή επιστροφή στην ιδιοκτήτρια εταιρία;


Embraer 145LU 145.167 SX-CMB Athens Airways ferried 10dec09 ATH-AOI-EXT on return to lessor ex G-EMBK
 
Και θα ακολουθήσει το SX-CMC την επόμενη εβδομάδα. Δυστυχώς και τα 2 μας αφήνουν οριστικά. Το CMA είναι μόνο operational ενώ το CMD χρησιμοποιείται για ανταλλακτικά του "Α", αλλά θα μπει σε υπηρεσία την Άνοιξη, εν' όψιν καλοκαιρινής περιόδου.
 
Δηλαδή προς το παρόν εκτελεί o Γαΐτης μόνος όλα τα δρομολόγια που γράφει στο πρόγραμμα ότι εκτελούνται με erj145;
 
Ελπίζω όλες αυτές οι αλλαγές στο στόλο (και ειδικά οι επιστροφές αεροσκαφών) να είναι μέρος της αλλαγής πολιτικής της και κάποιου σχεδίου αναδιοργάνωσης και όχι σημάδι ότι η εταιρία πάει για κλείσιμο...
 
Top