Athens AW: Θερινό πρόγραμμα 2010

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επιτέλους βγάλανε ένα σταθερό πρόγραμμα.
:arrow: http://www.athensairways.com/cgi-bin/ai ... ramme.html
Εκτώς από τα άγονα κρατάνε:
Αθήνα-Αλεξανδρούπολη-Αθήνα χ5
Αθήνα-Καβάλα-Αθήνα χ2
Αθήνα-Μυτιλήνη-Αθήνα χ5
Αθήνα-Σαντορίνη-Αθήνα χ2
Αθήνα-Χίο-Αθήνα χ2
Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα χ2
Θεσσαλονίκη-Χανία-Θεσσαλονίκη χ1
Θεσσαλονίκη-Ρόδο-Θεσσαλονίκη χ1
Το πρόγραμμα βγάζει τα Embraer και ένα Dash8.
 
Συγγνώμη, στέκει αυτό; Αν ναι πως εξηγείται αυτή η επιστροφή στα ERJ;
Όλα τα δρομολόγια εκτελούνται με ERJ-145 πλην της παρασκευής από Αθήνα προς Σαντορίνη και του δρομολογίου μεταξύ Αθήνας και Χίου που εκτελούνται με Q300. Τον υπόλοιπο χρόνο το Q300 θα τον περνά παρκαρισμένο ως εφεδρικό; (Όχι πως είμαι αντίθετος με μια τέτοια τακτική).
 
M!ke":1e23rbz1 said:
Αν ναι πως εξηγείται αυτή η επιστροφή στα ERJ;

Φαίνεται πως το γεγονός ότι στην προσφορά που κατάθεσαν δήλωσαν ER4, πρέπει και τα δρομολόγια να εκτελούνται με ER4... :roll:
 
Πάντως πριν λίγο γύρισα με την ZF από Κύθηρα και πάλι με ATR πετάξαμε. Από τον Απρίλιο που ανέλαβε επίσημα τη γραμμή έχω κάνει 9 ταξίδια. Και στα 9 πέταξα με ATR ή με Dash. Κάθε φορά μου λένε ότι το RJ4 (λες και έχει μόνο ένα) είναι καθηλωμένο λόγω τεχνικού. Ή εγώ είμαι καντέμης ή η εταιρεία είναι για τα μπάζα.
Όπως και να χει όμως, δεν είναι το πρόβλημά μου το ATR (που στο κάτω κάτω το είχαμε σαν τύπο πολλά χρόνια και το εμπιστεύομαι). Το πρόβλημα είναι ότι τη γραμμή τη πήρε με RJ4 και τα δρομολόγια είναι προγραμματισμένα με RJ4. Το RJ4 θέλει 25 λεπτά για τα Κύθηρα ενώ το ATR θέλει 45. Αυτό σημαίνει ότι και στην ώρα της να φεύγει η πτήση απο Αθήνα (πράγμα που έχει να συμβεί από τον Μάρτιο), φθάνει με τουλάχιστον 20 λεπτά καθυστέρηση στα Κύθηρα. Και όλο αυτό φυσικά συσσωρεύεται και τη πληρώνουν οι πτήσεις που είναι πιο αργά οι οποίες είτε ακυρώνονται είτε αναχωρούν με πολύωρες καθυστερήσεις. Δεν ξέρω που τα έχει τα RJ4 πάντως εγώ δεν τα έχω δει ακόμη. Θεωρώ όμως ότι δεν μπορεί να καθυστερεί καθημερινά (και να αλλάζει το τύπο του αεροσκάφους 1 ώρα κάθε μέρα πριν τη πτήση από RJ4 σε ΑΤ4 στις on line κρατήσεις) και να μην επεμβαίνει κανείς. Περιμένω να δω που είναι η ΥΠΑ. Και δεν περιμένω να συγκινηθεί από το σημερινό περιστατικό το οποίο είναι ακούσιο μπροστά στις 5ωρες καθυστερήσεις που έχουμε βιώσει το τελευταίο καιρό αλλά γενικά στην όλη λειτουργία της εταιρείας αυτής και στη συμπεριφορά της απέναντι στο κόσμο.
 
Για την εταιρία, όμως, τα ATR είναι όντως πρόβλημα. Το θερινό τους πρόγραμμα είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των ERJ. Όπως και στα Κύθηρα έτσι και στην Κάρπαθο οι καθυστερήσεις είναι πια ρουτίνα και οι επιβάτες ρίχνουν - όχι άδικα - το φταίξιμο στα ATR. Φυσικά, λόγω αποστάσεως, οι καθυστερήσεις είναι λίγο μεγαλύτερες. Κρίμα, βέβαια, γιατί η εταιρία είχε ενθουσιάσει αρχικά τους επιβάτες με τα jet.

Πιο ακατανοήτο είναι το ότι η εταιρία επιμένει στο πρόγραμμα με τα ERJ και το Q300 που έχει δημοσιεύσει ενώ στην πραγματικότητα δεν το εφαρμόζει. Η εταιρία έχει αρχίσει να θυμίζει την Ολυμπιακή του 2009.
Γνωρίζει κανείς τι ακριβώς είναι αυτά τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα erj και αν θα αποχωρήσουν τα ATR (όπως άλλωστε δείχνει και το πρόγραμμα);

Υ.Γ.: Περισσότερο βέβαια αναρωτιέμαι πότε θα καταλάβουν στην athens ότι έχουν πιαστεί κορόιδα με τα wet leased αεροσκάφη.
 
Το αναφέρω εδώ, αν και θα μπορούσε να γραφτεί και στο τόπικ περί αεροσκαφών της εταιρείας.
Κάνοντας μια αναζήτηση στο πρόγραμμα δρομολογίων της Athens από Ιούλιο και μετά, όλα τα δρομολόγια που τσέκαρα αναφέρεται πως θα πραγματοποιηθούν με F50-1 (ακριβώς όπως το αναφέρει η σελίδα). Τα του Ιουνίου εκτελούνται (ή φαίνεται πως πραγματοποιούνται) με τα Embraer. Άρα μάλλον η παλαιότερη φημολογία φαίνεται να γίνεται πλέον πραγματικότητα! Ερωτηματικό αποτελεί το γεγονός πως η διάρκεια των πτήσεων φαίνεται να είναι η ίδια άσχετα με τον τύπο του αεροπλάνου που πραγματοποιούνται!
 
Το "νέο" πρόγραμμα της εταιρείας (αυτό που μας απείλησαν στα δελτία τύπου ότι θα αναδιαρθρώσουν και θα ανακοινώσουν) φορτώνεται μέρα με τη μέρα. Από Ιούλιο φαίνεται πως τα ERJ θα μας εγκαταλείψουν και δύο F50 θα κάνουν την εμφάνισή τους. Η εταιρεία ποντάροντας μάλλον στο σίγουρο "κοκό" των τσάρτερ(θυμηθείτε πέρσι εκείνη τη συμβολική κίνηση με την οποία "γέμισε" το χάρτη της Ελλάδας με το δίκτυό της) θα ανοίξει πλήθος γραμμών από SKG (προς CHQ,JMK,JTR,JIK,KIT,AOK,LXS,MJT,JSI) οι οποίες φυσικά θα προσφέρονται σε επιλεκτικές εβδομαδιαίες συχνότητες.

Επίσης, λανσάρει το AXD-MJT-HER δύο φορές την εβδομάδα (με συνολική διάρκεια πτήσης μόλις 2 ώρες και κάτι). Στο δε MJT-HER πλέον θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ GJ και ZF (τόσο δημοφιλής γραμμή), όπως και AXD-LXS και AXD-RHO.

Από Αθήνα προς το παρόν φαίνεται να διατηρεί :

ATH-SKG 6χ
ATH-MJT 4x
ΑΤΗ-AXD 5x
ATH-JMK 1x
 
Δεν το γυρναει σε Thessaloniki Airways? Πιο πολυ πεταει απο εκει! :roll:
 
EFL-SKG-EFL 300+ ευρώ τον Ιούλιο. Απλά, ανέκδοτο!
 
Top