Νομίζω ότι συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Το Le Bourget & το Farnborough είναι σε μεγάλο βαθμό trade shows - απευθύνονται στην αεροπορική βιομηχανία κυρίως και δευτερευόντως στο γενικό κοινό. Πράγμα που ενδεχομένως σημαίνει ότι μεγάλο μέρος του κόστους διοργάνωσης το αναλαμβάνουν οι εκθέτες.
Και το AFW πουλάει εταιρικά πακέτα (πχ στην Red Bull ή στην Aeroservices ή στην Jeep και στην Aegean παλαιότερα), αλλά δεν νομίζω να είναι το βασικό έσοδο.
Δείτε εδώ τις τιμές του Royal International Air Tattoo: http://www.airtattoo.com/airshow/visiti ... ow-tickets
@FlyingDoc: Οι τιμές εδώ: http://www.athensflyingweek.gr/index.ph ... en/tickets - όντως το Spotters πακέτο είχε προπώληση 120€ / on the day 150€. Ωστόσο νομίζω ότι μπορούσες on the day να κάνεις upgrade με 20€ (σύνολο 32€) για να είσαι στην εξέδρα των spotters.
Καταληκτικά: Οι τιμές είναι ΟΚ και ίσως παίρνει να ανέβουν και κάτι παραπάνω - αλλά το πρόγραμμα πρέπει να αναβαθμιστεί σαφώς.
Και το AFW πουλάει εταιρικά πακέτα (πχ στην Red Bull ή στην Aeroservices ή στην Jeep και στην Aegean παλαιότερα), αλλά δεν νομίζω να είναι το βασικό έσοδο.
Δείτε εδώ τις τιμές του Royal International Air Tattoo: http://www.airtattoo.com/airshow/visiti ... ow-tickets
@FlyingDoc: Οι τιμές εδώ: http://www.athensflyingweek.gr/index.ph ... en/tickets - όντως το Spotters πακέτο είχε προπώληση 120€ / on the day 150€. Ωστόσο νομίζω ότι μπορούσες on the day να κάνεις upgrade με 20€ (σύνολο 32€) για να είσαι στην εξέδρα των spotters.
Καταληκτικά: Οι τιμές είναι ΟΚ και ίσως παίρνει να ανέβουν και κάτι παραπάνω - αλλά το πρόγραμμα πρέπει να αναβαθμιστεί σαφώς.