Αθήνα - Νέα Υόρκη. Μια εναλλακτική διαδρομή...

  • Thread starter Thread starter AirNewZealand
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σε ευχαριστώ για το πολύ ωραίο trip report.Καλά ταξίδια :wink:
 
Μπράβο για το πολύ ωραίο trip report που μας χάρισες και άξιος που το κυνήγησες και ταξίδεψες με τα MD μέχρι τις ΗΠΑ.
Σου ευχομαι ακόμα καλύτερα ταξίδια στο μέλλον :)
 
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Αλλά δεν ήθελα τα MD90/MD11 να παραμείνουν απωθημένα όπως - σχεδόν σίγουρα - τα Ilyushin 62/86 και Lockheed Tristar... :wink:
 
Πολύ ωραίο report. Είναι και το δεύτερο κατά σειρά που απομυθοποιεί τη Singapore. [Μύχιες Σκέψεις ΟΝ]Μήπως να μην την προτιμήσουμε τελικά για Αυστραλία?[/Μύχιες Σκέψεις OFF]. Μ αρέσει που στην αποφώνηση δεν έβαλες την ερώτηση "θα ξαναπετάξεις μαζί τους?" Ε? :great:

Επίσης κάτι τέτοιες service "παροχές" σου έχει η LH και σε σκλαβώνει (όχι εμένα προς Θεού).

Και εις άλλες δημιουργικές διαδρομές με υγεία :)

AirNewZealand":1x33ar96 said:
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Αλλά δεν ήθελα τα MD90/MD11 να παραμείνουν απωθημένα όπως - σχεδόν σίγουρα - τα Ilyushin 62/86 και Lockheed Tristar... :wink:
Έλα βρε.. Θα κλείσουμε μια πτήση από Μόσχα για Τιβάτ για το IL86..
 
AirNewZealand":272mbmqg said:
Θα ξαναπετάξεις μαζί τους : Ναι, γιατί αυτό που έγινε στο JFK δεν ήταν αποκλειστικά ευθύνη της εταιρίας, και πιστεύω ότι απλά δεν το διαχειρίστηκαν σωστά.
Σύνολο : 7/10

Δεν με προσέχετε, αγαπητέ... :) Πιστεύω απλά ότι ήταν μια κακή στιγμή για τη Singapore. Εγώ πάντως θα επέλεγα για Αυστραλία Qantas από Φρανκφούρτη... :roll: Ή Thai μέσω Bangkok. Emirates θα απέφευγα γιατί 10 θέσεις/σειρά στα 777 είναι νομίζω too much...Τη Singapore τη δοκιμάσαμε.

Όσο για το IL86, ψάξε ψάξε μόνο σε πτήση Μόσχα - Ekaterinburg με Ural Airlines το βρήκα...Οπότε μάλλον θα επισκεφθώ τα Ουράλια Όρη... :wink:
 
Αγαπητε AirNewZealand θα ηθελα να σου πω οτι το trip report σου εγινε ΔΙΑΣΗΜΟ και στον Περιοδικο Τυπο.... :shock:
Συγκεκριμενα σημερα που ανοιξα το νεο τευχος του ICONS (τευχος39) στην σελιδα 90 υπαρχει ενα αρθρο για την Singapore Airlines οπου δεν μιλαει και με τα καλυτερα λογια για την εξυπηρετηση της εταιριας...

Στη μεση περιπου του κειμενου ο αρθρογραφος γραφει.....
.........Διερωτωμενος μηπως εχει γινει καποιο λαθος και ετυχα σε μια <<κακια στιγμη>> , μπαινω σε καποια φορουμ να δω αν ειμαι ο μονος δυσαρεστημενος απο την Singapore...Ιδου ενα μικρο δειγμα απο το http://www.airliners.gr .........


:arrow: Παρακατω η επιλεκτικη αντιγραφη του τριπ ρεπορτ σου......
Ημερομηνία : 09/03/2008
Flight : Singapore Airlines (SQ) 025
STD/STA : 21:55/10:50
ATD/ATA : 23:55/11:00
Αεροσκάφος : 9V-SPJ
Έφτασε δυστυχώς η μέρα της επιστροφής.Μέσα στο Terminal 4, το απόλυτο χάος. Κόσμος πολύς, ουρές παντού. Το check in της Singapore μόλις είχε ανοίξει και υπήρχαν γύρω στα είκοσι άτομα μπροστά μας, αλλά… Δεν γινόταν check in, λόγω πτώσης του συστήματος υπολογιστών σε όλο τον αεροσταθμό.Οι υπάλληλοι κάθονταν και κοιτάζονταν.Και η Singapore Airlines απούσα. Κάποια στιγμή ήρθε ένας υπάλληλος και είπε ότι περιμένουν κάποιον ειδικό να κάνει “reboot” το σύστημα και ότι αν αυτό δεν γινόταν μέσα σε 15 λεπτά, θα ξεκίναγε η διαδικασία του check in με χειροκίνητα μέσα, δηλαδή χειρόγραφα. Επίσης μας ενημέρωσε ότι η διαδικασία αυτή διαρκεί μόλις ένα (!) λεπτό παραπάνω ανά επιβάτη. Mε έναν γρήγορο υπολογισμό, αν υποτεθεί ότι το αεροπλάνο ήταν γεμάτο, έχουμε 400 επιβάτες x ένα λεπτό = 400 λεπτά/5 γκισέ = 80 λεπτά τουλάχιστον η καθυστέρηση. Μας έπιασε ένα απίστευτο άγχος, διότι δεν είχαμε through εισιτήρια για Αθήνα, οπότε σε περίπτωση καθυστέρησης και αν χάναμε την πτήση από Φρανκφούρτη, θα χάναμε και τα εισιτήρια για το σκέλος Φρανκφούρτη – Αθήνα. Ο χρόνος να περνάει και οι υπάλληλοι εξαφανισμένοι. Καμμία ενημέρωση για το αν και πότε θα ξεκινήσει το check in. Παντελής έλλειψη customer service. Και καλά εμείς οι επιβάτες της οικονομικής. Δεν περίμενα ποτέ από μια εταιρία σαν την Singapore να αδιαφορεί και για τους επιβάτες της Business, που τη χρυσοπληρώνουν κιόλας. Στέκονταν και αυτοί εκεί και περίμεναν στωικά. Και τα δεκαπέντε λεπτά έγιναν τριάντα, και μετά σαρανταπέντε, και ο εκνευρισμός μεγάλωνε, ειδικά όταν έβλεπες την θεωρητικά υποδεέστερη Kuwait Airways παραδίπλα, που αναχωρούσε σε παρεμφερή ώρα, να έχει ξεκινήσει τη διαδικασία προ πολλού.
Aρχίσαμε επιβίβαση στις 23:00 για να αναχωρήσουμε τα μεσάνυχτα. Σημειωτέον, η πληρότητα ήταν γύρω στο 50%. Δεν τολμώ να σκεφτώ τί ώρα θα φεύγαμε αν το αεροπλάνο ήταν γεμάτο.



Ερωτηση τωρα..
Ηταν νομιμο αυτο που εκαναν, αντιγραφοντας το κειμενο σου και δημοσιευοντας το ΧΩΡΙΣ την αδεια σου, ή του airliners.gr??? :roll:

Εκτος αν το γνωριζες εκ των προτερων ή εισαι εσυ ο αρθρογραφος του ICONS.... :P
 
Επειδή το θέμα σηκώνει πολλή συζήτηση και επειδή γνωρίζω και άλλο μέλος που είδε κομμάτια κάποιας δημοσίευσης του στις σελίδες κάποιου αντίστοιχου περιοδικού, προτείνω στους συντονιστές να ανοίξουν ένα thread για το σχετικό θέμα. Κάπου πρέπει κι εμείς να σταματήσουμε να δείχνουμε ανοχή σε τέτοια φαινόμενα.

Αν είναι να τα βλέπουμε τα τριπ ρηπόρτς μας σε περιοδικά, τότε γιατί δεν τα εκδίδουμε κι εμείς σε βιβλίο να βγάλουμε και κανένα ευρω;
 
oat_student":2rmz7nrw said:
Ηταν νομιμο αυτο που εκαναν, αντιγραφοντας το κειμενο σου και δημοσιευοντας το ΧΩΡΙΣ την αδεια σου, ή του airliners.gr???
Ο νόμος 2121/1993 επιτρέπει σε κάποιο βαθμό την αντιγραφή με σκοπό σχολιασμό ή τεκμηρίωση γνώμης:

Άρθρο 19: Παράθεση αποσπασμάτων

Επιτρέπεται, χωρίς την άδεια του δημιουργού και χωρίς αμοιβή, η παράθεση σύντομων αποσπασμάτων από έργο άλλου νομίμως δημοσιευμένου για την υποστήριξη της γνώμης εκείνου που παραθέτει ή την κριτική της γνώμης του άλλου, εφόσον η παράθεση των αποσπασμάτων αυτών είναι σύμφωνη προς τα χρηστά ήθη και η έκταση των αποσπασμάτων δικαιολογείται από τον επιδιωκόμενο σκοπό. Η παράθεση του αποσπάσματος πρέπει να συνοδεύεται από την ένδειξη της πηγής και των ονομάτων του δημιουργού και του εκδότη, εφόσον τα ονόματα αυτά εμφανίζονται στην πηγή.
Ισως στην συγκεκριμένη περίπτωση ο αντιγραφέας να ξεπέρασε το όριο, αλλά μόνο το δικαστήριο μπορεί να το κρίνει. Δεν πρόκειται δηλαδή για τις γνωστές καραμπινάτες υποθέσεις λογοκλοπής.
 
Η φήμη της Singapore είναι δικαιολογημένη, αλλά αναφέρεται προπαντώς στην business και first class, που θεωρούνται και είναι από τις κορυφαίες στον κόσμο (ένα γρήγορο search στο google αρκεί). Σε πολύ κόσμο έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι ακόμα και η οικονομική είναι έτσι, που είναι λάθος. Με μικροδιαφορές βέβαια, οι οικονομικές θέσεις είναι πάνω κάτω οι ίδιες παντού.
 
oat_student":yy01w9e6 said:
Ερωτηση τωρα..
Ηταν νομιμο αυτο που εκαναν, αντιγραφοντας το κειμενο σου και δημοσιευοντας το ΧΩΡΙΣ την αδεια σου, ή του airliners.gr??? :roll:

Εκτος αν το γνωριζες εκ των προτερων ή εισαι εσυ ο αρθρογραφος του ICONS.... :P

Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Όχι, δεν είμαι ο αρθρογράφος :D , ούτε φυσικά ζήτησαν την άδειά μου. Αλλά όπως παρέθεσε και ο sv1xv, μάλλον νόμιμο πρέπει να είναι. Θα συμβουλευτώ τον δικηγόρο μου πάντως. Ελπίζω βέβαια να κέρδισα τα 15 "λεπτά" δημοσιότητάς μου, έστω και ως AirNewZealand... :D :D
 
Top