Ατυχημα B738 της Ethiopian Airlines

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
makedonas":3aatorv7 said:
Προκειται για ενα Boeing 737-8BK, με στοιχεια ET-AMZ cn: 29646, το οποιο ηταν απο τις 08/12/2009 στον στολο της εταιρειας (πρωην G-CEJP).

To Α/Φ ήταν leased απο την CIT Αerospace με έτος παραγωγής να αναφέρεται το 2002... Σύμφωνα με την ET, πέρασε τελευταίο maintenance (ως normal check αναφέρεται) στις 25/12/09 ενώ δεν είχε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα ως την πτώση του...
:arrow: http://www.reuters.com/article/latestCrisis/idUSLDE60O0QW

RIP
 
Διασταυρωμενα παραδωθηκε στις 08.06.2007 στη Flyglobespan ως πρωτο operator απο την CIT.

Εδω
και
εδω

Δλδ δε νομιζω να ηταν 5 χρονια σε απραξια, η για 5 χρονια να μην υπαρχουν αρχεια! "Μαυρα" αεροπλανα δεν υπαρχουν! :wink: Οκ, ισως το Β727 που βρεθηκε βορεια του Gao στο Μαλι, αρχες Νοεμβριου 2009... λολ

-UPDATE-

Συμφωνα με το ASN προκειται για το ET-ANB, το οποιο οπως σωστα ανεφερες παραδωθηκε το 2002. Τελικα σε διαφορες βασεις δεδομενων εχω βρει και τα 2 νηολογια να εχουν το ιδιο ατυχημα.. Μπερδεμα... :oops:
 
Επιτέλους να και μία καλη είδηση για το ατύχημα. Δύο νεαροί Λιβανέζοι βγήκαν ζωντανοί ως εκ θαύματος. Το πρώτο συντρίμι του άτυχου 737-800 που ήρθε στα χέρια κάποιου ήταν ένα κατεστραμένο κάθισμα οικονομικής θέσης.
 
makedonas":33hrtxwz said:
Προκειται για ενα Boeing 737-8BK, με στοιχεια ET-AMZ cn: 29646, το οποιο ηταν απο τις 08/12/2009 στον στολο της εταιρειας (πρωην G-CEJP).
Διάβασα ότι πρόκειται για το ET-ANB, με σειριακό αριθμό 29935.
 
marsaler":pjg3aidd said:
Επιτέλους να και μία καλη είδηση για το ατύχημα. Δύο νεαροί Λιβανέζοι βγήκαν ζωντανοί ως εκ θαύματος. Το πρώτο συντρίμι του άτυχου 737-800 που ήρθε στα χέρια κάποιου ήταν ένα κατεστραμένο κάθισμα οικονομικής θέσης.

Mέχρις στιγμής τα μεγάλα ειδησεογραφικά δεν αναφέρουν τίποτα νεότερο, ούτε καν για ανεύρεση επιζώντων... Ας έβαζες και μια πηγούλα...

Τα μόνα που βρήκα δίνουν αντικρουόμενες πληροφορίες
Local media quoted Lebanese army officials as saying that seven survivors had been rescued.

However, according to other reports, police officers said there had been two survivors. The conflicting reports of survivors were not confirmed by the UN or government officials.

Με λίγα λόγια, σχεδόν 24 ώρες μετά και ακόμη να ξεμπλέξουν τα μπούτια τους... Είπαν, τους είπαν, άκουσαν... Σοβαρή αντιμετώπιση...

:arrow: http://news.in.msn.com/international/article.aspx?cp-documentid=3121126
:arrow: http://www.monstersandcritics.com/n...nch-diplomat-s-wife-among-passengers-5th-Lead
 
makedonas":it6tmupa said:
Τελικα σε διαφορες βασεις δεδομενων εχω βρει και τα 2 νηολογια να εχουν το ιδιο ατυχημα.. Μπερδεμα... :oops:
Ούτως ή άλλως δεν ήσουν σίγουρος. Δυστυχώς δεν μπορώ να μπω στη λογική σου κι ούτε με ενδιαφέρει ποιος είπε πρώτος τι. Πάντως η πληροφορία υπάρχει πλέον και στην ιστοσελίδα της Ethiopian. Πρόκειται για το ET-ANB.
 
Είναι απίστευτη η έλλειψη πληροφοριών πάντως. Ό,τι θέλουν γράφουν. Αυτή τη στιγμή βλέπω σε άλλα sites για 2 επιζώντες (ως τώρα), σε άλλα για 7 και στα περισσότερα δεν αναφέρεται καν τέτοια είδηση. Μακάρι να αληθεύει το 7 και να βρουν και πολλούς ακόμα. Ελπίζω μόνο να μην είναι χαλασμένο τηλέφωνο η ιστορία με τους επιζώντες Πάντως cnn, bbc κλπ ως τώρα δεν επιβεβαιώνουν κάτι τέτοιο. Μου κάνει όμως εντύπωση (και δεν το γράφω ως θεωρία συνομωσίας, δεν είμαι καθόλου fan του είδους) το τι γινόταν με το 330 της airfrance στα διάφορα ειδησεογραφικά πρακτορεία και πόσο διαφορετική είναι η αντιμετώπιση τώρα. Οι Times (NY) δεν αναφέρουν καν (!!!) το γεγονός στην πρώτη σελίδα του website τους.

Παρεμπιπτόντως, θα συμφωνήσω και εγώ στο ότι όσο αυτοματοποιημένο και αν είναι το σύστημα της Ethiopean, το να διαβάζεις press release (και μάλιστα update) για το ατύχημα που είχαν σήμερα και να γράφουν 2 γραμμές και μετά την ιστορία τους και τα βραβεία τους δεν είναι και ο ορισμός της λεπτότητας.

@makedonas, χωρίς παρεξήγηση αλλά αν κάνεις edit αρκετές ώρες μετά το post σου όσοι το έχουμε διαβάσει νωρίτερα δύσκολα θα το προσέξουμε. Ίσως θα ήταν σκόπιμο να κάνεις το edit αλλά να μας το γράψεις και σε κάποιο νέο post (έστω και μόνο ως "διόρθωσα κάποια στοιχεία στο post τάδε, αν θέλετε δείτε το update").
 
Στα ματια του πολυ κοσμου, η Ethiopian ειναι μια εταιρεια απο την Αφρικη. Οι εταιρειες απο την Αφρικη εχουν λαβει απαγορευση πτησεων στην Ευρωπη. Αρα οποιος χρησιμοποιει τετοιες εταιρειες μπορει να χασει τη ζωή του. Απ την άλλη η διασημοτατη Air France ειναι ανεπιτρεπτο να εχει πτωση αεροσκαφους. Ωστοσο, οι γνωστες γνωριζουν καλα οτι η Ethiopian ειναι μια εξαιρετικη εταιρεια, ανερχομενη παρα τις οικονομικες δυσκολιες που αντιμετωπιζει η χωρα έδρας της. Η Air France απο την άλλη την τελευταια 10ετια είχε τουλαχιστον 3 ατυχηματα, τα 2 καταστροφικα (Concorde, A330). Αυτα σε οτι αφορα τη θεωρια συνομωσιας και τη διαφορετικη προσεγγιση, που θα επρεπε να μην υπαρχει αποκλιση εμφασης.
 
Και ενα βιντεακι απο την ωρα του ατυχηματος,στο 49 δευτερολεπτο πεφτει καποιος κεραυνος και στο 55 απο δεξια ερχεται το αεροπλανο και γινονται 2 εκρηξεις η κεραυνοι................ http://www.youtube.com/watch?v=FZ73y0sxCfs
 
Στο 0:14 φαινεται μια μεγαλη λαμψη, η οποια δεν πρεπει να εχει να κανει με το αεροσκαφος μιας και επεσε περιπου 3,5 λεπτα μετα την απογειωση (και το βιντεο εχει το ιδιο κομματι σε επαναληψη) ενω το ιδιο το αεροσκαφος εμφανιζεται λιγο πιο μετα, ενω μια αλλη, δυνατοτερη της πρωτης λαμψη εμφανιζεται στο 0:49.

Αυτο που προκαλει εντυπωση ειναι το ποσο φωτεινο φαινεται το αεροσκαφος οταν περναει. Στο 0:22 προς 0:23 μπαινει στο οπτικο πεδιο της καμερας και ειναι ορατο σα 2 λευκες κουκιδες οι οποιες αρχικα απεχουν μεταξυ τους και μετα πλησιαζουν. Σα να ηταν οι κινητηρες ηδη σε φωτια, τελος παντων ΠΟΛΥ φωτισμενο. Φαινεται καλυτερα οταν στη διαρκεια του βιντεο το κομματι επαναλαμβανεται αλλα με μεγενθυση.
Μην ξεχναμε επισης, οτι η καμερα δεν φαινεται να ειναι για νυχτερινες ληψεις (το μονο χαρακτηριστικο που φαινεται να εχει ειναι οτι κανει αναπαραγωγη σε real time και χωρις frame delay, δλδ 30fps), ειναι φατσα σε πηγη φωτος τοποθετημενη, αρα αναπαραγει παραποιημενες καποιες εικονες. Δηλαδη: στην εικονα κυριαρχει στο κεντρο ο δυνατος φωτισμος του αεροδρομιου. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα ο,τι βρισκεται γυρω, να φαινεται πιο σκοτεινο και θαμπο. Ουτε καν τα κτιρια που ειναι μπροστα και αριστερα στην καμερα δεν διακρινονται καλα. (Θυμηθητε οτι την ημερα δεν βλεπουμε αστερια γιατι το φως του ηλιου ειναι πιο δυνατο απο αυτα!) Ετσι επρεπε να ειναι και ενα πολυ γρηγορα κινουμενο αντικειμενο, το οποιο δεν ειχε καν επανω του στραμμενο φωτισμο, ισα που να διακρινεται σε μια καμερα οχι υψηλης αναλυσης, μη εξειδικευμενης σε νυχτερινη ληψη (ολες οι καμερες τραβανε και τη νυχτα, η διαφορα ειναι ΤΙ τραβανε, απο αποψη ποιοτητας) Και ομως, το αεροσκαφος φαινεται σα φωτεινος κομητης!

Ναι, στην απογειωση ειναι παντα οι προβολεις του αεροσκαφους αναμενοι, αλλα λογικα δεν θα επρεπε να φαινονται οι προβολεις απο τη δεξια πλευρα του σκαφους μιας και αναμεσα σε αυτους και την καμερα ειναι το ιδιο το σκαφος που παρεμβαλλεται. Αν προσεξετε ακριβως στο σημειο οπου μπαινει το σκαφος στο frame της καμερας, φαινονται δυο πηγες φωτος. Ισως να ειναι η δεξια πλευρα, η οποια φαινεται λογω της γωνιας σε σχεση με την καμερα και να φαινεται γιατι το αεροσκαφος πηρε μια δεξια κλιση, ισως οχι (αυτο ειναι η μονη λογικη εξηγηση, αν πουμε οτι οι πηγες φωτος ειναι οι προβολεις).

Εγω τεινω να πω οτι δεν ειναι η δεξια πλευρα και οτι τουλαχιστον ο Νο. 1 κινητηρας ειχε πιασει φωτια λιγο πριν μπει στο οπτικο πεδιο το αεροσκαφος, με τους 2 κεραυνους να ακολουθουν.

Ισα που διακρινεται ο δευτερος κεραυνος, στην επαναληψη, με μεγενθυση της εικονας.

Μεχρι στιγμης δεν εχουν βρεθει τα μαυρα κουτια, που θα μπορουσαν να διαφωτισουν...



-EDIT-
Πριν κατακριθω απο καποιες κινητες εγκυκλοπαιδειες για τα λεγομενα μου σχετικα με την καμερα, να αναφερω οτι λογω της δουλειας μου εχω ασχοληθει με το θεμα της καμερας ως μεσο επιτηρησης, σε ο,τι αφορα την τεχνολογια της καμερας, θεση εγκαταστασης αλλα και την ποιοτητα εικονας σε συναρτηση με καποιους παραγοντες.
 
Top