Ατύχημα SAS SK1209 @ Aalborg

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
4.283
Likes
2.726
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
09/09/2007, 16:10

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο δεξιός τροχός υποχώρησε ΄με αποτέλεσμα ο δεξιος κινητήρας να ακουμπήσει στο έδαφος και να σημειωθεί φωτιά. Πέντε επιβάτες από τους 69 τραυματίστηκαν ελαφρά.

http://wpy.observer.se/wpyfs/00/00/00/0 ... kr0001.pdf
 
ρε παιδια εγω να ρωτησω αυτος με την καμερα("επαγγελματικη" αν κρινω απο την ποιοτητα του βιντεο)πως βρεθηκε σε τοσο καλο σημειο????
δηλαδη για να καταγραψει το ολο συμβαν...πολυ τυχερος!
 
ρε παιδια εγω να ρωτησω αυτος με την καμερα("επαγγελματικη" αν κρινω απο την ποιοτητα του βιντεο)πως βρεθηκε σε τοσο καλο σημειο????
δηλαδη για να καταγραψει το ολο συμβαν...πολυ τυχερος!

Spotter θα ήταν και έτυχε.. Αν ακούσεις κάτι κλακ-κλακ-κλακ σαν πυροβολισμούς όταν είναι κοντά το αεροπλάνο, πρέπει να ήταν και 5-6 με φωτογραφικές μηχανές εκεί κοντά.. Αν κρίνω και από το ότι υπήρχε πυροσβεστικό όχημα ήδη στον διάδρομο, προφανώς θα είχε ειδοποιήσει οτι ίσως δεν είχε κλειδώσει ο τροχός και είχαν ετοιμαστεί για κάτι τέτοιο..
 
Στο airliners.net κάποιος ανέφερε ότι υπήρχε ένδειξη για πρόβλημα στον ένα τροχό (αν και φαινόταν πως είχε κατεβει) και πως το αεροπλάνο θα πραγματοποιούσε αναγκαστική προσγείωση.
Άρα τους περίμεναν.



Βγήκε και νέο δελτίο τύπου που εξηγεί κάπως περισσότερα από το πρώτο
http://wpy.observer.se/wpyfs/00/00/00/0 ... kr0001.pdf
 
MerNion":26t8tlam said:
Αν ακούσεις κάτι κλακ-κλακ-κλακ σαν πυροβολισμούς όταν είναι κοντά το αεροπλάνο, πρέπει να ήταν και 5-6 με φωτογραφικές μηχανές εκεί κοντά..

Κρίνοντας από τον ήχο, μάλλον ένας ήταν μόνο, με μια Canon EOS-1D Mark III (10 φάπες)=10 frames per second burst :D
 
Να μην ξεχάσουμε σε σχετική αναφορά και το μεγάλο πρόβλημα που η Tyrolean πέρασε με τα δικά της DHC8-400 (τροχοί) και που οφείλονταν σε cracks λόγω θερμοκρασιών.
 
Ο κυβερνήτης είχε ήδη ειδοποιήσει τον πύργο για emergency landing και είχε αδειάσει τα καύσιμα. Άρα περίμεναν κάποιο περιστατικό στην προσγείωση. Ο καλός ο spotter είναι με το ενα αυτί στο airband :wink: και άκουσε το emergency, οπότε έπιασε την καλή θέση για τα δέοντα.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top