Σε αυτό συμφωνούμε, αν μιλάμε για το "TechLog". Εκεί γίνεται ο έλεγχος "Τί φορτώθηκε".
Όπως είπα και πρίν, δεν έχουν όλες οι εταιρείες (δυστυχώς)στάνταρντ διαδικασία επανελέγχου λίτρων. Το αφήνουν στην ευχέρεια του κυβερνήτη .
Αν και στο συγκεκριμένο ατύχημα, νομίζω ότι πάλι δεν θα το βρίσκανε έτσι.
Δηλαδή όταν προσγειώθηκε, έδειχναν τα όργανα 2300κιλά (στην πραγματικότητα είχαν 305κιλά)
Θέλανε να απογειωθούν με 2700κιλά. Άρα να φορτώσουν 400κιλά ακόμα. Η αποδειξη καυσίμου, έδειχνε οτι φορτώσανε 270κιλά . Αυτό μπορεί να μην το πρόσεξαν λόγο της μικρής διαφοράς.
Το όργανο τώρα έγραφε 2700κιλά (αυτά που θέλανε) και είχαν διπλοτσεκάρει ότι τα φόρτωσαν (σχεδόν), βάσει της απόδειξης.
Στην πραγματικότητα είχαν 305 και φορτώσανε άλλα 270κιλά και απογειώθηκαν με 570 κιλά.
Νομίζω ότι σχεδόν κανένα ΄πλήρωμα και καμμία δικλείδα ασφαλείας οποιασδήποτε εταιρείας, θα μπορούσε να αποφύγει τέτοια λούμπα.
Όπως είπα και πρίν, δεν έχουν όλες οι εταιρείες (δυστυχώς)στάνταρντ διαδικασία επανελέγχου λίτρων. Το αφήνουν στην ευχέρεια του κυβερνήτη .
Αν και στο συγκεκριμένο ατύχημα, νομίζω ότι πάλι δεν θα το βρίσκανε έτσι.
Δηλαδή όταν προσγειώθηκε, έδειχναν τα όργανα 2300κιλά (στην πραγματικότητα είχαν 305κιλά)
Θέλανε να απογειωθούν με 2700κιλά. Άρα να φορτώσουν 400κιλά ακόμα. Η αποδειξη καυσίμου, έδειχνε οτι φορτώσανε 270κιλά . Αυτό μπορεί να μην το πρόσεξαν λόγο της μικρής διαφοράς.
Το όργανο τώρα έγραφε 2700κιλά (αυτά που θέλανε) και είχαν διπλοτσεκάρει ότι τα φόρτωσαν (σχεδόν), βάσει της απόδειξης.
Στην πραγματικότητα είχαν 305 και φορτώσανε άλλα 270κιλά και απογειώθηκαν με 570 κιλά.
Νομίζω ότι σχεδόν κανένα ΄πλήρωμα και καμμία δικλείδα ασφαλείας οποιασδήποτε εταιρείας, θα μπορούσε να αποφύγει τέτοια λούμπα.