ATPL INTEGRADED

  • Thread starter Thread starter karisaris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

karisaris

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
27/04/2010
Μηνύματα
11
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Καλησπέρα σε όλους σας!
Μίλησα πρόσφατα με μια σχολή που δεν θέλω να ονομάσω για λόγους διαφήμησης/δυσφήμησης για την απόκτηση επαγγελματικού πτυχίου χειριστή αεροπλάνου χωρίς να έχεις στην κατοχή σου PPL δηλαδή να ξεκινάς από το μηδέν. Μου πρότιναν το πρόγραμμα ATPL INTEGRADED ,απευθείας απόκτηση δηλαδή του επαγγελματικού πτυχίου μέσα σε περίπου 15 μήνες.Αυτό βέβαια προυποθέτει καθημερινή επαφή με την σχολή σε συνδυασμό με αρκετό προσωπικό και καθημερινό διάβασμα. το πόσο ανέρχεται γύρω στις 62,000 ΕΥΡΩ.Επειδή είμαι στην αναζήτηση σχολών και είμαι αρκετά πελαγωμένος πείτε μου, θεωρείται ότι αξίζει ένα τέτοιο πρόγραμμα? Επίσης γνωρίζει κανείς αν υπάρχει διαφορά,όταν θα αναζητώ δουλεία , εάν έχω πάρει το συγκεκριμένο πτυχίο ή αν έχω ακολουθήσει τον ''παραδοσιακό τρόπο''?
Οποιαδήποτε απάντηση θα μου ήταν χρήσιμη. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και ανυπομονώ να ακούσω τις απόψεις σας.
 
Re: ATPL INDERGRADED

Ετσι σού το είπανε;INDERGRADED;

Αν και υποψιάζομαι ποιά είναι η σχολή,ούτε εγώ θα την αναφέρω,γιά τους ίδιους λόγους που δέν την αναφέρεις κι'εσύ.

Θα ώφειλαν όμως να γνωρίζουν ότι το εν λόγω εκπαιδευτικό πρόγραμμα λέγεται στα αγγλικά INTEGRATED ATPL,δηλαδή ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ πτυχίο χειριστού αερομεταφορών.

Σε κανένα λεξικό τής Αγγλικής γλώσσας δέν υπάρχει αυτή η λέξη "indergraded".

Ούτε κάν intergraded δέν υπάρχει....
 
Δικό μου ορθογραφικό λάθος διότι μου το είπαν προφορικά. Διορθώθηκε όμως. Λοιπόν, γνωρίζει κανείς πληροφορίες περί του συγκεκριμένου προγράμματος?
 
62000 ευρώ=90000 US$
Αποψη και γνώμη μου: Πας Αμερική, παίρνεις Commercial/Instrument/Multi engine, Flight Instructor/Flight Instrument Instructor και σου μένουν ρέστα 50000 .
Κάνεις μετατροπή FAA to JAA με US$10000.
Σου μένουν 30000.
Αγοράζεις μετοχές σε μια σχολή που θα σου αρέσει να μείνεις εκπαιδευτής (ποιός δεν θέλει 30000 δολλάρια?), και μέτοχος ων και εργαζόμενος νομιμοποιείσαι ως προς την εγκατάσταση, βάζεις ώρες, παίρνεις type ratings and/or endorsements πολλών και ποικίλων αεροπλάνων, χτίζεις μια πολύ ωραία καριέρα αξιώσεων και έρχεσαι στην Ελλάδα φυσικά μόνο για διακοπές...
Υπάρχει λόγος να ασχολείσαι με την πεθαμένη αεροπορικώς Ευρώπη? Δεν μιλάμε για την Ελλάδα που είναι και πεθαμένη και ενταφιασμένη
 
Για να είμαστε και σοβαρή και για να μην λέμε και ότι θέλουμε
στην Αμερική με 12000 + 10000 = 22000 τέλειωνες ότι θα τέλειωνες στην Ευρώπη με τουλάχιστον 45000 ;

Μήπως θα μπορούσες να μας δώσεις και ορισμένα παραδείγματα σχολών ώστε να ακυρώσω την αίτηση για το PPL και με
τα ίδια λεφτά να πάω και να βγάλω το fATPL ;


Ευχαριστώ
 
Για να είμαστε και σοβαρή και για να μην λέμε και οτι θέλουμε:

1) Και για να μην βλέπουμε οτι θέλουμε: Εγραψα οτι αφού πάρει κάποιος Commercial/Instrument/Multi Engine/CFI/CFII του μένουν ρέστα 50.000 (δεν έγραψα οτι πρόκειται για δολλάρια ΗΠΑ γιατί θεώρησα αυτονόητο οτι την εκπαίδευση στην Αμερική την πληρώνουμε σε δολλάρια ΗΠΑ). Κάνει λοιπόν αυτός ο κάποιος μετατροπή FAA to JAA αξίας 10.000 δολλαρίων ΗΠΑ(το έγραψα). Του μένουν και 30.000 δολλάρια ΗΠΑ(το έγραψα). Αρα 40.000 δολλάρια ΗΠΑ για τα όλα τα πτυχία+10.000 δολλάρια ΗΠΑ για την μετατροπή+30.000 δολλάρια ΗΠΑ τα ρέστα=80.000 δολλάρια ΗΠΑ. Aφησα εκτός υπολογισμών 10.000 δολλάρια ΗΠΑ για διάφορες απρόβλεπτες επιβαρύνσεις (επανεξέταστρα, βιβλία και βοηθήματα, πρόσθετα briefings κλπ).

2) Και για να βλέπουμε αυτό που πρέπει να βλέπουμε: Δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω όνομα σχολής που μπορεί κάποιος να πάρει όλα τα ανωτέρω πτυχία με 12.000ευρώ ή 12.000 δολλάρια ΗΠΑ, διότι τέτοια σχολή δεν υπάρχει. Με 22.000 ευρώ τα οποία ισούνται με 30.000 δολλάρια ΗΠΑ για να πάρει κανείς μόνο Commercial/Instrument/Multi Engine υπάρχουν εκατοντάδες σχολές. Αλλα δεν μπορώ να δώσω το όνομα καμμιάς σχολής γιατί δεν είμαι ούτε απόφοιτος κάποιας, ούτε μέτοχος, ούτε εργαζόμενος, ούτε υποψήφιος εργαζόμενος σε κάποια. Ο ψάχνων και ευρήσει...

3) Και για να λέμε αυτά που πρέπει να λέμε: Αξιότιμε κύριε vangelisb κατά την άποψή μου δεν πρέπει να ακυρώσετε την αίτηση για PPL που έχετε κάνει. Δεν βλέπω κανέναν σοβαρότατο λόγο να πάτε στην Αμερική για να κάνετε μόνο fATPL και να εξοικονομήσετε μόνο 34.000 ευρώ (22.000ευρώ χ 1,42 σημερινή τιμή δολλαρίου ΗΠΑ=30.000 δολλάρια ΗΠΑ χρειάζεστε για τα FAA πτυχία(χωρίς τα του εκπαιδευτού)+10.000 για την μετατροπή FAA to JAA=40.000 δολλάρια ΗΠΑ=28.000 ευρώ). Σας ζητούν στην Ελλάδα 62.000 ευρώ, μείον 28.000 ευρώ που θα δώσετε στις ΗΠΑ, σας μένουν καθαρά στο χέρι 34.000 ευρώ. Νομίζω θα πρέπει να προτιμήσετε το ελληνικό εκπαιδευτικό περιβάλλον. Εγώ στη θέση σας αυτό θα έκανα διότι θα ήταν και πιο συμβατό με τους υπολογισμούς.
 
Κάνεις το PPL στην Ελλάδα και φεύγεις για Αμερική. Μέλλον στην Ελλάδα δεν υπάρχει αυτό το καιρό.
Και ποιο φτηνά θα σου βγει και δουλειά θα βρεις. Πρόσεχε την αερολέσχη που θα πας για το PPL.
Εαν θες να μείνεις Ελλάδα πάρε όλες της σχολές τηλέφωνο και αποφάσισε. Δεν είναι και πολλές.
Εάν θες να έχεις και δουλεία όταν τελειώσεις φύγε Αερική. Εκεί τα πράγματα είναι καλύτερα από πολλές άποψής.
 
Ευχαριστώ c421 για την συμβουλή σου αν και ομολογώ πως με έβαλε σε σκέψεις περισσότερο... Ευχαριστώ και πάλι.
 
1) Μαθητής σε πρόγραμμα integrated, έχει την δυνατότητα να βάλει εκπαιδευτικές ώρες σε simulator ?
2) Αν ναι, πόσες είναι αυτές οι ώρες και σε ποιές φάσεις της εκπαίδευσης?
3) Οι ώρες αυτές αναγνωρίζονται σαν εκπαιδευτικές απο την ΥΠΑ?
4) Το κόστος μιας πτήσης σε simulator είναι το ίδιο με το κόστος πραγματικής πτήσης?
 
(1) + (2): Λοιπον, συμφωνα με τον ευρωπαικο νομο μπορει o μαθητης να κανει log ωρες simulator. Το επιπεδο του εξομοιωτη θα πρεπει να ειναι FNPT II (Flight Navigation Procedure Training device) και πανω μεχρι και Full motion sim! Μπορουν να εγκριθουν και καποιες ωρες σε FNPT I ομως δεν γνωριζω ποσες και μαλλον ειναι αδιαφορο αφου οι περισσοτερες σχολες εχουν επιπεδο ΙΙ.

Οι ωρες SIM που αναγνωριζονται ειναι:

5 Hrs Basic training toward PPL
40 Hrs Instrument training toward ATP (Integrated)
40 Hrs Instrument training toward CPL (Integrated)
5 Hrs Instrument training toward CPL (Modular)
35 Hrs Instrument training toward IR-SE (Modular)
40 Hrs Instrument training toward IR-ME (Modular)

Δηλ. ο μαθητης που τελειωνει intergrated CPL-IR-ME μπορει να εχει πραγματοποιησει 40 ωρες εξομοιωτη στο μεγιστο!

(3): Εφοσον το πτυχιο που θα παρει ο μαθητης ειναι ευρωπαικο (EASA FCL-1), φυσικο ειναι οι παραπανω ωρες να αναγνωριζονται και απο την ΥΠΑ.

(4): Tο ποσο χρεωνεται μια ωρα εξομοιωτη ειναι καθαρα θεμα σχολης. Απο την εμπειρια μου θα ελεγα οτι μαλλον ειναι λιγοτερο απο μια ωρα πραγματικης πτησης εκτος βεβαια και αν μιλαμε για FFS (Full Flight Sim) οπου τοτε το κοστος ανεβαινει εκθετικα.

Ελπιζω να σε βοηθησα!
Φιλικα,
Jp

Πηγη: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:311:FULL:EN:PDF
 
Top