Aviation Career Day

  • Thread starter Thread starter katsarosk2104
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η εκδηλωση εγινε στην αιθουσα EPSILON του Intercontinental καθυστερησε λιγακι αρχισε 10.20.Σαν γενικη εντυπωση μπορω να την χαρακτηρισω μια αξιεπαινη προσπαθεια να ενημερωσουν για την σταδιοδρομια που μπορει καποιος να εχει στον αεροπορικο τομεα.Η εκδηλωση χωριζονταν σε 3 αιθουσες,στην 1 με την ομιλια,2 με τους εκθετες και την 3 για το Recruiting.Οσο αφορα για την παρουσιαση καποιοι απο τους ομιλιτες που ελεγε το προγραμμα δεν ηρθαν και ετσι εμεινε ελλιπεις οι πληροφοριες για την καριερα στην Αεροπορια Στρατου και στην Επίγεια Εξυπηρέτηση Αεροδρομίου.Οσο αφορα τους εκθετες μπορω να πω οτι ηταν το ποιο καλα οργανωμενο κομματι,υπηρχαν πολλες αεροπορικες ακαδημιες που προσεφεραν ενημερωση καθως και ιδιωτικες σχολες παροχης εκπαιδευσης πχ HATA,IEK OMEGA.Oσο αφορα το Recruiting
πιστευω οτι ηταν το χειροτερο κομματι γιατι δηλωσαν συμμετοχη 11 εταιριες και υπηρχαν μονο 3!!! που δεν θα αναφερω,το μονο που εβλεπα ηταν αδεια τραπεζια με τα ταμπελακια των εταιριων κριμα για τη πιστευα οτι θα ενδιαφεροντουσαν οι εταιριες τουλαχιστον να ηταν εκει και να περνανε τα βιογραφικα και ας μην ειχαν ελλειψει προσωπικου..
Και μια ενημερωση.... ανακοινωθηκε απο τους διοργανωτες η 2 Aviation Career Day στης <9>? Απριλιου του 2011 ραντεβου του χρονου...
 
Συγχαρητήρια στους διοργανωτές!

Πρώτη φορά καταφέραμε να έρθουμε σε επαφή με το recruting των εταιριών και να λύσουμε απευθείας τις απορίες μας πρόσωπο με πρόσωπο και όχι μέσω mail ή τρίτων :) ... Δεν βλέπω το λόγο που να μην αναφέρουμε το ποιες εταιρίες ήταν (Sky Express, Blue Bird & Aegean) .

Επίσης στις ομιλίες, και ειδικά με τι δυνατότητα ερωτήσεων, καταφέραμε να μας λυθούν αρκετές απορίες για θέματα που μας ενδιαφέρουν για την επαγγελματική αποκατάσταση.

Τέλος το ότι ήταν όλες οι σχολές εκεί ήταν επίσης πολύ θετικό για κάποιον που ψάχνει να επιλέξει...ενώ τα αεροπορικά πηγαδάκια και οι συναντήσεις με φίλους ήταν το αλατοπίπερο τις διοργάνωσης!

Και του χρόνου με πιο πολύ κόσμο και πιο πολλές συμμετοχές από εταιρίες!
 
Δεν υπάρχει λόγος να μην αναφέρουμε τις εταιρίες.

Στο πρώτο κομμάτι της εκδήλωσης (των ομιλιών δηλαδή), μας εξηγήθηκαν οι πιθανότητες καριέρας στην Πολεμική Αεροπορία (ως Ιπτάμενος, αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα -ΜΗΧ/ΕΑ/ΜΕΤ κλπ), στην Ολυμπιακή Αεροπορία (και κατ' επέκταση σε κάποια σχετικά μεγάλη αεροπορική εταιρία) από χειριστής γραμμής έως και επιμελητής πτήσεων, και στο χώρο των ΕΕΚ (από ΠΕΠ έως ΚΕΠ). Όντως δεν ήρθε ομιλητής εκ μέρους της Αεροπορίας Στρατού, αλλά ελπίζω να έρθει κάποιος στην 2η Aviation Career Day, καθώς το κομμάτι αυτό έχει πολλές ιδιαιτερότητες που δεν είναι επί του παρόντος να αναφέρω.

Στο δεύτερο μέρος, ο κος Σαμπράκος της Global μας εξήγησε το πώς κάποιος φτάνει από το μηδέν στο ATPL. Ο κος Περδικάρης από την Jetstream μας εξήγησε τί είναι τα MCC, TR & GAPF. Ο κος Σοφιανός της Superior μας μίλησε για τα ελικόπτερα, τα πτυχία τους και τις πιθανότητες καριέρας σε αυτά. Ο διευθύνων Σύμβουλος της Didavia μας μίλησε για τις προοπτικές ευρέσεως εργασίας στο εσωτερικό, για τώρα, αλλά και τις προβλέψεις του για το μέλλον του Ελληνικού Αεροπορικού Χώρου γενικότερα. Ένας ομιλητής από την Olympic Handling, μίλησε για το επάγγελμά του και τις προοπτικές καριέρας σε αυτό.

Δυστυχώς λόγω προσωπικού κωλύμματος, δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω την εκδήλωση μέχρι τέλους (έφυγα στις 15:30, αλλά τότε έπρεπε υποθετικά να έχει τελειώσει το πρόγραμμα), οπότε δεν γνωρίζω ποιοί άλλοι μίλησαν (αν μίλησαν κι άλλοι).


Κατά την γνώμη μου, σαν πρώτη προσπάθεια ήταν επιτυχής και άκρως ενδιαφέρουσα. Από μέρους των διοργανωτών (οι οποίοι πραγματικά έτρεχαν για να το προλάβουν όλα), θα έπρεπε να τονιστεί στους ομιλητές το ακριβές χρονοδιάγραμμα, έτσι ώστε να μην καθυστερήσει τόσο το πρόγραμμα και κουραστεί ο κόσμος. Επίσης, δεν χρειάζεται να ενημερώνουν τον κόσμο δια βοής ότι ο επόμενος ομιλητής είναι έτοιμος να αρχίσει. Υπήρχαν πολλοί που απλά ήθελαν να μείνουν στον χώρο της έκθεσης και όχι να παρακολουθήσουν τις ομιλίες - και στο διάστημα αυτό που οι διοργανωτές συνέγειραν τον κόσμο, ο επόμενος ομιλητής δεν ξεκινούσε.
Γνωρίζω την δυσκολία του εγχειρήματος και πιστεύω πως αν αναρτηθεί στην επόμενη Aviation Career Day, ένα χρονοδιάγραμμα ομιλιών και τηρηθεί επακριβώς, το αποτέλεσμα θα είναι και ομορφότερο για όλους και ευκολότερο για τους διοργανωτές.

Όσον αφορά την έκθεση, την θεωρώ κάπως φτωχή. Οι σχολές ήταν αυτές που χρηματοδοτούσαν την εκδήλωση, για να γίνουν γνωστές και να προσεγγίσουν υποψήφιους πελάτες. Πέρα από δύο σχολές που μοίραζαν διαφημιστικά flyers στα καθίσματα και που γενικώς έτρεχαν να δείξουν την παρουσία τους, οι υπόλοιπες είχαν ένα γενικά χαμηλό προφίλ και οι μόνοι που ενδιαφέρθηκαν για αυτές, ήταν αυτοί που ήδη, έτσι κι αλλιώς τις γνώριζαν. Το πρόγραμμα των δωρεάν πτήσεων εθισμού, είναι ένας αρκετά καλός κράχτης μεν, αλλά μιας και η εκδήλωση δεν διαφημίστηκε και τόσο, το αποτέλεσμα ήταν αυτοί που την παρακολούθησαν να είναι κυρίως άνθρωποι "του χώρου". Άνθρωποι δηλαδή άνω των 25, ή ήδη κάτοχοι κάποιου πτυχίου χειριστή. Άνθρωποι δηλαδή που δεν είχαν δικαίωμα συμμετοχής στις κληρώσεις και δεν τους δόθηκαν περεταίρω αφορμές για να τραβηχτεί η προσοχή τους. Δεν είμαι ο αρμόδιος να πω στις σχολές πως να διαφημίσουν το προϊόν τους, αλλά στην επόμενη Aviation Career Day, είτε χρειάζεται περισσότερη διαφήμιση, είτε περισσότερα δωράκια και bonus :mrgreen: .

Τέλος, για το recruiting δεν έχω άποψη. Δεν επισκέφθηκα το περίπτερο της Aegean για 2 λόγους. Πρώτον δεν με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή η εύρεση εργασίας στο χώρο του General Aviation οπότε δεν ήθελα να φάω τον χρόνο των ανθρώπων που περίμεναν στην ουρά για να μιλήσουν και δεύτερον, δεν υπήρχε αρκετός χρόνος για να δεις τις ομιλίες αλλά και να μιλήσεις στα περίπτερα. Άλλωστε, αν έχεις πτυχίο ήδη και ψάχνεις για δουλειά, οι ομιλίες δεν σε ενδιέφεραν. Ή το αντίθετο. Αν κάποιος μίλησε με τους ανθρώπους στο χώρο του recruiting, ας μας πει τη γνώμη του.


Ως άνθρωπος που έχει ήδη πτυχίο χειριστού και δεν ψάχνει δουλειά και δεν ενδιαφέρεται για τις σχολές, περίμενα να βαρεθώ. Οι ομιλίες όμως ήταν και ενδιαφέρουσες και όμορφα παρουσιασμένες, που δεν έκαναν κάποιον να βαρεθεί. Φαντάζομαι τα πράγματα θα ήταν ακόμα καλύτερα για τα νέα παιδιά που βρέθηκαν εκεί. Υπάρχουν μικρές λεπτομέρειες που σίγουρα οι διοργανωτές παρατήρησαν και που αν βελτιωθούν θα οδηγήσουν σε ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα (φαντάζομαι πως μετά από 2 μέρες ύπνο, ο κος Σωτηρόπουλος θα έχει ξεκουραστεί αρκετά από το τρέξιμο που έριξε και θα μας πει τη γνώμη του :D ). Ελπίζω να έχει το ίδιο κουράγιο και του χρόνου, γιατί κατά τη γνώμη μου, η εκδήλωση αξίζει τον κόπο να επαναληφθεί και παρόλο που δεν έχω ίδιον όφελος, αν επαναληφθεί, θα ξαναπάω.

Από μέρους μου συγχαρητήρια.


ΥΓ Είδα πως η όλη εκδήλωση βιντεοσκοπήθηκε. Ήμουν υπέρ αυτής της κίνησης και το είχα πει και νωρίτερα στο thread, αλλά τελικά πιστεύω πως η προσωπική επαφή και το κλίμα της εκδήλωσης και των ομιλιών, δεν μπορεί να αναπαραχθεί μέσω του βίντεο. Όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται για μια καριέρα στο χώρο της Αεροπορίας, καλό θα είναι να την παρακολουθήσουν του χρόνου.
 
Συγχαριτηρια στους διοργανωτες,ηταν πολυ ενδιαφερον και φιλοτιμη προσπαθεια.Πρωσωπικα εμενα και μονο η επαφη με ανθρωπους του χωρου με βοηθησε παρα πολυ, οχι τοσο στο να καταλαβαβω πραγματα που δεν ηξερα οσο στο οτι με βοηθησαν να τα βαλω ολα σε μια σειρα.Ειμαι 18 χρονων και δεν εχω ακομα ουτε το PPL,σαν νεος προτεινω σε ολα τα παιδια της ηλικιας μου που ενδιαφεροντε με τον χωρο την επομενη φορα να παρευρεθουν στην εκδηλωση. Υ.Γ( επειδη εφυγα λιγο πριν το τελος ξερετε αν εγινε η κληρωση των πτησεων εθισμου και αν τυχων θα ενημεροθουν οι νικητες μεσο e-mail?)
 
ενδιαφερουσα η εκδηλωση,συγχαρητηρια στους διοργανωτες.
ατυχες γεγονος οτι συνεπεσε με τον αγωνα της εθνικης στο μουντιαλ,με πανελλαδικες εξετασεις και με αφορητη ζεστη.θα προτεινα να καθιερωθει αλλα σε μια πιο ουδετερη ημερομηνια(φθινοποωρο-ανοιξη).

μια αλλη προταση ειναι η προσελκυση περισσοτερων -ανεξαρτητων- ομιλητων(επαγγελματιες χειριστες,στελεχοι hr κτλ.) που δεν εκπροσωπευουν καποιες απο τις σχολες ωστε να υπαρχει περισσοτερη μεροληψια στις παρουσιασεις.πολυ καλες οι 2 πρωτες παρουσιασεις,του κ.ελεγκτη εναεριας και του captain της ολυμπιακης.μια τετοια προσθηκη βεβαια ισως να αυξανε το κοστος της εκδηλωσης,που τωρα προφανως καληφθηκε απο τις σχολες,αλλα θα μπορουσε να εξελιχθει σε ενα χρησιμο σεμιναριο-forum εστω και αν συμπεριλαμβανοτανε και απο ενα μικρο εισητηριο εισοδου.

Επισης ειναι προτιμοτερο οι παρουσιασεις να ειναι πιο λιγες και πιο ουσιαστικες,και να υπαρχει αρκετο περιθωριο χρονου για ερωτησεις στο τελος, παρα πολλες παρουσιασεις και τρεξιμο στο να προλαβουν να καληφθουν.

περιμενουμε να ανεβουν τα vids των παρουσιασεων.
best regards
 
Να προσθέσω και εγώ πως ατυχές ήταν το γεγονός της μη εμφάνισης των εταιριών που θα έκαναν recruiting!
Ασυνέπεια εκ μέρους των εταιριών προφανώς!
 
Αγαπητοί φίλοι,

Κατ’ αρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους μας τιμήσατε με την παρουσία σας στην εκδήλωση!

Όπως λένε «κάθε αρχή και δύσκολη». Έτσι και η 1η Aviation Career Day αντιμετώπισε κάποιες «παιδικές ασθένειες».
Δουλέψαμε σκληρά για να διοργανώσουμε κάτι το οποίο δεν είχε προηγούμενο στην Ελλάδα και πιστεύω πως το επιτύχαμε σε μεγάλο βαθμό!
Για πρώτη φορά συγκεντρώθηκαν στον ίδιο χώρο κορυφαίοι εκπρόσωποι των μεγαλύτερων εταιρειών του αεροπορικού χώρου και σχεδόν όλες οι σχολές που παρέχουν επαγγελματική αεροπορική εκπαίδευση στην Ελλάδα, με σκοπό να ενημερώσουν το κοινό για τα αεροπορικά επαγγέλματα και για την εύρεση εργασίας.

Για τις Ομιλίες – Παρουσιάσεις:
Όλες οι ομιλίες – παρουσιάσεις πραγματοποιήθηκαν με μοναδική εξαίρεση την ομιλία της Αεροπορίας Στρατού.
Εξαίρετοι ομιλητές, όλοι καταξιωμένοι επαγγελματίες του χώρου, μας τίμησαν με την παρουσία τους και με τις άκρως ενδιαφέρουσες ομιλίες τους ενημέρωσαν το κοινό ο καθένας για το αντικείμενό του. Επιπλέον μέσω των ερωτήσεων που είχαν τη δυνατότητα να υποβάλλουν οι επισκέπτες στο τέλος κάθε ομιλίας πιστεύω πως έλυσαν όλες τους τις απορίες. Χαρακτηριστικά θυμάμαι πως ο Capt. Dr. Θεοδοσίου (TRI TRE, Flight Standards Manager της Olympic Air) στο διάλειμμα της εκδήλωσης είχε κυριολεκτικά περικυκλωθεί από νεαρούς που τον βομβάρδιζαν με ερωτήσεις και αυτός, με υπομονή και ενδιαφέρον που πραγματικά τον τιμά, απαντούσε υπομονετικά σε όλους!
Σχετικά με το σχόλιο φίλου πως δεν υπήρχαν αρκετοί ανεξάρτητοι ομιλητές πιστεύω πως με μια ματιά στο πρόγραμμα θα δείτε πως υπήρχαν ουκ ολίγοι (και μάλιστα όλοι υψηλόβαθμα στελέχη στις εταιρείες τους) και κάλυψαν σχεδόν όλα τα επαγγέλματα. Επιγραμματικά θα αναφέρω:
- κ. Δανιηλίδης, κ Πατούρας για το επάγγελμα των ΕΕΚ
- Capt. Dr Θεοδοσίου για το επάγγελμα του χειριστή
- Capt. Τσαγκαράκης για το επάγγελμα του χειριστή περιφερειακών αερογραμμών
- κ. Ανυφαντάκης για το επάγγελμα του φροντιστή / αεροσυνοδού
- κ. Μητρομάρας για την επίγεια εξυπηρέτηση
- Επισμηναγός (ι) κ. Κοράνης για την Π.Α.

Όσο αφορά στις απουσίες ομιλητών:
Από τους ομιλητές απουσίαζε μόνο η Αεροπορία Στρατού ο εκπρόσωπος της οποίας μας ακύρωσε τη συμμετοχή του την Παρασκευή το απόγευμα.
Η ομιλία για την Επίγεια Εξυπηρέτηση πραγματοποιήθηκε με μόνη αλλαγή στον ομιλητή. Η Swissport μας ακύρωσε την ομιλία της αλλά και την παρουσία της στο recruiting μόλις το βράδυ της Παρασκευής! Αντ’ αυτής, την ομιλία πραγματοποίησε με εξαιρετικό ενδιαφέρον ο κύριος Μητρομάρας, Chief Commercial Officer της Olympic Handling! Άρα πιστεύω πως το αντικείμενο καλύφθηκε και κανείς δεν έμεινε με απορίες.

Για το Recruiting:
Συγχαρητήρια στις εταιρείες Aegean Airlines, Sky Express, Bluebird Airways, Air BP, Gissco, και Safco για την εξαιρετική και επαγγελματική παρουσία τους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τους εκπροσώπους των εταιρειών κυρίες Αλεξία Γαλενιανού, Θάλεια Περάκη και τους κυρίους Νίκο Τσαγκαράκη, Γιάννη Ανυφαντάκη και Θάνο Πατρίκη οι οποίοι με υπομονή υποδεχόντουσαν όλους τους ενδιαφερόμενους και συνομιλούσαν μαζί τους.
Οι προαναφερθείσες εταιρείες δια των εκπροσώπων τους στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και με την παρουσία τους όχι μόνο τίμησαν εμάς και τους επισκέπτες της εκδήλωσης, αλλά τίμησαν και την αεροπορική τους ιδιότητα! Οι εταιρείες αυτές απέδειξαν ότι εκτός από το να εκτελούν πτήσεις και να μας ζητάνε λεφτά, ενδιαφέρονται για τους ανθρώπους που αγαπούν την αεροπορία και επενδύουν σε αυτούς!

Επίσης να αναφέρω πως τα βιογραφικά δεν θα πάνε χαμένα. Από πληροφορίες που έχω, η Sky Express θα προχωρήσει άμεσα σε προσλήψεις προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες που προέκυψαν από την άφιξη των νέων αεροσκαφών.

Όσο αφορά στις απουσίες Recruiters:
Οι Air BP, Gissco Safco ήταν παρούσες απλά δεν είχαν επανδρώσει όλες τις ώρες το γραφείο στην αίθουσα του Recruiting διότι είχαν και το περίπτερό τους στην αίθουσα της έκθεσης όπου δεχόντουσαν βιογραφικά.
Όπως ανέφερα και προηγουμένως, η Swissport ακύρωσε την παρουσία της το βράδυ της Παρασκευής. Το ίδιο συνέβη και με την Gainjet ο εκπρόσωπος της οποίας δεν πρόλαβε να επιστρέψει από μια εκπαίδευση στο εξωτερικό.
Οι Hellenic Imperial και Athens Airways το πρωί του Σαββάτου επικαλέστηκαν έκτακτο φόρτο εργασίας και ως εκ τούτου δεν εμφανίστηκαν.
Τέλος, καμία εξήγηση δεν λάβαμε για την απουσία της Viking. Απλά δεν εμφανίστηκαν.
Ζητώ συγγνώμη για όσους απογοητεύτηκαν εξαιτίας αυτών των απουσιών, πιστεύω όμως πως καταλαβαίνετε ότι δεν μπορούμε να βάλουμε το πιστόλι στον κρόταφο κανενός για να τον υποχρεώσουμε να εκπροσωπήσει την εταιρεία του.


Όπως ανέφερα στην αρχή του μηνύματος, η εκδήλωση πράγματι αντιμετώπισε κάποιες «παιδικές ασθένειες».
Πιστεύω πως η ουσιαστικότερη ήταν η μη τήρηση του χρονοδιαγράμματος των ομιλιών. Δυστυχώς παρουσιάσεις που είχαν υπολογιστεί να διαρκέσουν 20 λεπτά τελικά διήρκεσαν 40 ακόμα και 45. Όμως όποιος έχει τύχει να συντονίσει παρουσιάσεις θα ξέρει πως είναι αδύνατο να διακόψεις έναν εξαιρετικό ομιλητή στη μέση της παρουσίασης του ιδιαίτερα όταν το κοινό τον παρακολουθεί με αμέριστο ενδιαφέρον.
Να επισημάνω πάντως πως έστω και με σημαντική καθυστέρηση όλοι οι ομιλητές παρέμειναν στο χώρο και πραγματοποίησαν τις παρουσιάσεις τους.



Κλείνοντας θα ήθελα για μια ακόμη φορά να ευχαριστήσω όλους τους ομιλητές, εκθέτες και recruiters που συμμετείχαν στην εκδήλωση και φυσικά όλους εσάς που γεμίσατε ασφυκτικά το χώρο και τον ζωντανέψατε με τις αεροπορικές συζητήσεις.

Είμαστε ανοιχτοί σε σχόλια, ιδέες, προτάσεις.

Φέτος ήταν η αρχή. Του χρόνου, έχοντας την φετινή εμπειρία, θα είμαστε καλύτεροι!

Ραντεβού στην 2η Aviation Career Day τον Απρίλιο του 2011!



Φιλικά

Σωτήρης Σωτηρόπουλος


ΥΓ. Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα αλλά μια τόσο γεμάτη ημέρα δεν περιγράφεται εύκολα :-)
 
Τρεις επιπλέον παρατηρήσεις από την εν λόγω εκδήλωση, άξιες πιστεύω αναφοράς:

:arrow: Δεν παρατήρησα καμία αντιπαλότητα και ανταγωνισμό μεταξύ των σχολών. Όλοι ήταν σαν φίλοι από παλιά και ο ένας συμφωνούσε και επικροτούσε τα λεγόμενα του άλλου. Ή είναι πολύ καλοί θεατρίνοι και κρίβουν το άσβεστο μίσος τους, ή εμείς εδώ στο φόρουμ που δεν τολμούμε να πούμε μια καλή κουβέντα για κάποια εταιρία γιατί θεωρούμαστε προκατειλημμένοι ή πουλημένοι ή δεν ξέρω γω τί, είμαστε κομπλεξαρισμένοι στο φουλ....

:arrow: Όλοι συμφώνησαν πως το 0-ATPL με MCC κοστίζει 48000 minimum και μπορεί να φτάσει και λίγο ψηλότερα αν χρειαστεί. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια ή ψέμματα αυτά που λένε οι σχολές, αλλά μέχρι τώρα ήξερα από το φόρουμ ότι το κόστος του πτυχίου ήταν κοντά ή και λίγο πάνω από 70. Κάποιος προφανώς κάνει λάθος, ή κάποιος ψεύδεται ασύστολα....

:arrow: Όλοι οι ομίλητες τόνισαν πως η απόκτηση πτυχίου στις ΗΠΑ και η μετατροπή του μετά σε JAR, κοστίζει πολύ περισσότερο από την εξ αρχής απόκτηση πτυχίου στην Ελλάδα. Και πάλι από το φόρουμ ήξερα το αντίθετο (ακόμα και κάτι πατέντες του τύπου πάρε μισό πτυχίο εδώ, τράβα Αμερική και πάρε άλλα 2/3, μετά τράβα Κουβέιτ να τελειώσεις και άλλα τέτοια όμορφα). Αν οι ομιλητές λένε αλήθεια, τα πράγματα είναι πολύ αισιόδοξα για τους νεαρούς επίδοξους αεροπόρους....

Δεν έχω σκοπό να ξεκινήσω αντιπαράθεση για το ποιός λέει αλήθειες και ποιός πουλάει μπαρούφες, αλλά αν οι ομιλητές δεν λέγαν ψέμματα, πρέπει να προσέχουμε πάρα πάρα πολύ πριν πιστέψουμε ο,τιδήποτε ποστάρουν κάποιοι ανώνυμοι που το παίζουν γνώστες στο διαδίκτυο.....
 
Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον το video από τις ομιλίες για να δω τι ακριβώς χάσαμε όσοι δεν μπόρεσαν να έρθουν.. Ελπίζω να βρεθεί ένας τρόπος και να ανέβει σύντομα στο site ή κάπου αλλού.
Οσον αφορά τις σχολές, χωρίς να ήμουνα εκεί (αλλά δεν μπορώ να αμφισβητήσω και τα λεγόμενα του vassdel), πιστεύω οτι ψεύδονται (τουλάχιστον οι περισσότερες απ' όσες λένε οτι με 48000 κάνεις 0-ATPL και MCC).
Χωρίς να θέλω να αρχίσω και εγώ να χαλάω το topic, μόνο από τα site των παρακάτω σχολών βλέπω τα εξής:
F.A.S.: Price guaranteed (without extra charges) at: 48.000 € (χωρίς το MCC και χωρίς τα εξεταστρα για τα checkrides)
Global: 47.790 (χωρις τα εξέταστρα για τα checkrides)
Εγνατία: 51.600 (χωρίς MCC)
Jetstream: 62.000 (χωρις MCC και χωρις τα εξέταστρα για τα checkrides)

Ολα αυτά είναι χωρίς διαμονή (είτε είναι στην Ρόδο, είτε στην Αθήνα, είτε στην Καβάλα) και με τις minimum ώρες, με την πρώτη όλες τις εξετάσεις (γραπτά και προφορικά) και συνήθως χωρίς το medical.. Αυτό που δεν είδα να αναφέρετε πουθενά στα τελευταία 5 λεπτά που χαζεύω τις σελίδες των σχολών είναι αν περιλαμβάνεται ο επίναυλος καυσίμου και το ΦΠΑ σε αυτή την τιμή.

Με ένα μέσο όρο από αυτές τις σχολές μόνο, βλέπω περίπου 52.000. Αυτό που "χάνουν" πολλοί και δεν υπολογίζουν είναι τα έξοδα διαμονής για 1 χρόνο περίπου σε κάποια πόλη στην Ελλάδα... Είτε είναι η πόλη που έχεις ήδη σπίτι, είτε νοικιάσεις για να πας στην σχολή, πρέπει να υπολογίσεις και αυτά τα έξοδα. Και όποιος πει οτι δεν υπάρχουν τέτοια έξοδα είναι γελασμένος... Γιατί ισα ισα όταν είσαι στο "σπίτι" σου, και έξω θα βγαίνεις πιο συχνά τα βράδια και για καφέ θα πηγαίνεις το απόγευμα και ψώνια και βόλτες θα κάνεις κλπ... Αν είσαι στο εξωτερικό (Αμερική, Ευρώπη, Ν. Αφρική, Dubai, Αυστραλία κλπ) αυτά τα ξεχνάς! Εγώ στην Αθήνα όταν μένω σπίτι μου τόσα χρόνια που πήγαινα στο πανεπιστήμιο με λιγότερα από 700-1000 ευρώ τον μήνα δεν την έβγαζα (με αυτοκίνητο φυσικά). Οπότε 12 μήνες * 800 = 9600 ευρώ επιπλέον! Αυτά είναι 12-14.000 δολλάρια. Με 12-14.000 δολλάρια στην αμερική ζεις όχι 12 μήνες, αλλά 24!

Και μην πουμε για τις τιμές της εκπαίδευσης στην Αμερική... Ενα τυχαίο παράδειγμα από σχολή στην Florida. 0-CPL/IR/ME (+upset recovery σε decathlon): 28.000 Ευρώ (λένε... σας βάζω 32.000 ευρώ) + διαμονή 4000 ευρώ για 8 μήνες + 9000 η μετατροπή σε JAA μετά = 45.000 ευρώ... Και έχεις FAA και JAA πτυχία + όλα τα υπόλοιπα θετικά που δεν υπάρχει λόγος να γράψω πάλι.

Δεν θέλω να συνεχίσω την κουβέντα, απλά επειδή τα ίδια θα έλεγα και στους εκπροσώπους των σχολών αν ήμουνα εκεί, τα γράφω εδώ γιατί μπορεί όλο και κάποιος να διαβάζει...

Και για να επανέλθω στο αρχικό... Με τα χρήματα που διαφημίζουν, ναι μπορεί κάποιος να τελειώσει με τόσα... Αλλά δυστυχώς δεν θα είσαι εσύ αυτός... Εσύ θα είσαι που θα πρέπει να δώσεις κάτι παραπάνω... Οπότε όπως γράφω και παντού, ΜΗΝ προετοιμάζεται τους γονείς σας (ή οποιονδήποτε άλλο σας χρηματοδοτήσει) για ΜΟΝΟ ΤΟΣΑ γιατί μπορεί να βρεθείτε προ εκπλήξεων και να μην μπορέσετε να ολοκληρώσετε την εκπαίδευσή σας!! Better safe than sorry :)

Σχετικά με την εκδήλωση αυτή καθ' αυτή, αν δεν δω τα video δεν μπορώ να πω την γνώμη μου αλλά κάθε αρχή για καλό! Οπότε με το καλό του χρόνου με ακόμα περισσότερο υλικό!
 
Διαβάζω διάφορα posts, ξαναδιαβάζω, ξαναματοδιαβάζω αλλά έχω φτάσει στο αμήν και δεν άντεξα !
Κύριοι, τα πράγματα είναι περισσότερο απλά από όσο φαντάζεστε.
Δυστυχώς στην Ψαροκώστενα ισχύει το..."στους τυφλούς επικρατεί ο μονόφθαλμος" !
Η απατεωνιά και η φαμφάρα σε όλο τους το μεγαλείο.

Και άντε...τα δώσατε τα χρήματα, νομίζετε ότι η εκπαίδευση αντικατροπτίζει το πραγματικό κόστος που ζητάνε ?
8 και 10000 euros για ανύπαρκτο ground school ?
ΈΛΕΟΣ !
Ιδιαίτερα στο σπίτι σας να κάνετε με προσωπικό trainer (που λέει ο λόγος), πάνω απο 4000 euros δεν κοστίζει.
Για τα πτητικά ας μη μιλήσουμε καλύτερα..."έχω μια δουλίτσα, προσγειωνόμαστε και σου χρωστάω μισή ωρούλα"
Κατά τα άλλα επαγγελματικό status και αντιμετώπιση σε μαθητή που "σκάει" και στην κυριολεξία και χρήμα.
Κάτι πήγε να κάνει μια νεοσύστατη σχολή, αλλά και αυτοί μέχρι να οργανωθούν..."ζήσε Μάη μου να φάς τριφύλλι".

Δεν είναι άξιοι για άλλα και άλλα, η αεροπορική εκπαίδευση τους μάρανε.
Μέχρι PPL πολύ τους είναι και αυτό με επιφύλαξη.
Δεν είναι ικανοί ούτε την ύλη του ερασιτεχνικού να μεταφράσουν σωστά.
Μην ιδρώσει παραπάνω από το προβλεπόμενο η χοντροκωλ@ρ@ τους.

Οι σοβαρές Ευρωπαϊκές χώρες παραθέτουν σε μαθητές ATPL όλη την ύλη στην αντίστοιχη εγχώρια γλώσσα και τα Αγγλικά φυσικά.
Διαλέγεις και παίρνεις.
Εδώ...τα μόνα που ακούς είναι :
-"έλα μωρέ θα τα βολέψουμε, με ένα χιλιαρικάκι σου δίνω βεβαίωση"
ή
-"μην ανησυχείς λεβέντη μου, με 100 ευρουδάκια θα πίνω το καφεδάκι μου στο γραφείο και θα σου περνάω ωρούλες στο log"
και άλλα παρόμοια απείρου κάλλους.

Πιστέυω ότι αρκετοί μελλοντικοί cadets έχουν ξυπνήσει, με αποτέλεσμα πολλά παιδιά πλέον να καταλήγουν σε λίγο ακριβότερες αλλά πλέον αξιόπιστες λύσεις του εξωτερικού.

Όσον αφορά το aviation carrer day, τι να πώ...
Αναδουλειές με φυσικό επακόλουθο συνεννόηση μεταξύ τους, μπας και τσιμπήσουν κανα αθώο μαθητούδη.
*Χωρίς την παραμικρή εμπάθεια στο πρόσωπο του διοργανωτή.

Αυτή είναι η πικρή αλήθεια και ας πονάει !
Μπορώ να γράψω άπειρες γραμμές για το ζήτημα, καθότι θύμα σχολών της Ελληνικής επικράτειας.
Η κατάληξη ?...έφυγα εξωτερικό, τελείωσα, έπιασα δουλειά καπάκια σε airline από συστατικές επιστολές και τους έχω όλους χ@σμ@νους !

Υ.Γ.: βλέπω πάντως ότι "προοδεύουν" στο Ελλάντα. Από πότε έγινε η ΥΠΑ τσιράκι τους ?
Και καλά εξεταστές της...υπάλληλοι-εκπαιδευτές-check riders σχολών ?
Vidal Sassoon all in one, ένα πράγμα.
Ρε πάμε καλάαααααααα ???
Πάντως σε καλό δρόμο είμαστε...έρχεται λείαν συντόμος και ένα "ερωτικό" γράμμα από EASA να περάσουμε ακόμα καλύτερα...άει σιχτίρ ΑΝΑΞΙΟΑΝΙΚΑΝΟΙ !!!

Sorry παιδιά για το ύφος, αλλά.........
Και προπαντός, ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΟΥΝ με γλυκανάλατα events !
 
Top