Αξιωματικοί σε ιδιωτικές επιχειρήσεις!

  • Thread starter Thread starter 121.5
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

121.5

Economy-Class-Member
Εγγραφή
14/10/2008
Μηνύματα
168
Likes
0
Αληθεύει ότι υπάρχουν αξιωματικοί (χειριστές αεροπλάνων και/ή ελικοπτέρων) του Στρατού, του Πολεμικού Ναυτικού, της Πολεμικής Αεροπορίας, του Λιμενικού, της Πυροσβεστικής, της Αστυνομίας οι οποίοι πετούν - αμισθί!!!- με την άδεια της Υπηρεσίας τους σε ιδιωτικές αεροπορικές επιχειρήσεις?
 
Δεν ξερω αν ειναι "αμισθει', αλλα ναι, πετανε και μαλιστα αρκετοι.
Το θεμα δεν ειναι η ικανοτητα τους αλλα η νοοτροπια τους που ειναι τελειως διαφορετικη απο τους χειριστες της "πολιτικης" αεροποριας.
To CRM ειναι για αυτους κατι το ακατανοητο. πραγμα που στις αεροπορικες εταιριας ειναι MUST!
 
Αγαπητέ φίλε,οι στρατιωτικοί ιπτάμενοι πετάνε μόνο σε αερολέσχες .'Οσο για το CRM η ΠΑ το έχει εντάξει εδώ και χρόνια και κακά τα ψέματα η εμπείρια ενός αεροπόρου με κάποιες χιλιάδες ώρες μαχητίκο και σε σχηματισμούς 2έως 8 α/φων δεν μπόρει αντικατασταθεί.
 
Αγαπητε φιλε Dim οι ωρες μαχητικου και οι σχηματισμοι 2 εως 8 αεροσκαφων δεν εχουν απολυτως καμια σχεση με το CRM σε ενα συγχρονο επιβατικο jet.
 
dim":3eoqi1q9 said:
Αγαπητέ φίλε,οι στρατιωτικοί ιπτάμενοι πετάνε μόνο σε αερολέσχες .'Οσο για το CRM η ΠΑ το έχει εντάξει εδώ και χρόνια και κακά τα ψέματα η εμπείρια ενός αεροπόρου με κάποιες χιλιάδες ώρες μαχητίκο και σε σχηματισμούς 2έως 8 α/φων δεν μπόρει αντικατασταθεί.


Κανεις δυο λαθη. Πρωτον οι στρατιωτικοι δεν πετανε μονο σε αερολεσχες, αλλα και στην ΑΙΓΑΙΟΥ, και στην ΟΑ.
Δευτερον, καμμια σχεση δεν εχουν οι "κολοτουμπες" στον αερα και οι σε σχηματισμο πτησεις, με την πτηση ενος επιβατηγου αεροσκαφους. Αλλο το ενα, και αλλο το αλλο. Και μαλιστα η διαφορα ειναι χαοδης.
Επισης το CRM που διδασκεται στις αεροπορικες εταιριες, αφορα τις συνθηκες συνεργασιας, μεταξυ δυο ατομων που εργαζονται στον ιδιο χωρο. Τωρα αν τα μαχητικα ειναι διθεσια, δεν το γνωριζω.
Τελος, αλλο η εμπειρια ενος "πολεμαρχου", που εχει απο σχολη μαθει να ρισκαρει για να εκτελεσει την οποια αποστολη, και αλλο η εμπειρια ενος "πολιτικαρχη", που εχει μαθει να μην ρισκαρει.....
Διοτι προκειμενου να εκτελεσουν μια αποστολη, ειτε αναχαιτηση, ειτε αναγνωριση, πολλες φορες μπλεκονται σε περιπετειες ρισκαροντας την ζωη τους, και πολλοι σκοτωνονται. Αυτα στην πολιτικη αεροπορια δεν εχουν θεση. Οι overconfident χειριστες ειναι ακρως επικινδυνοι, και κοβονται.
 
Προφανώς δεν καταλάβατε τι ρώτησα:
Υπάρχουν (εν ενεργεία εννοείται)αξιωματικοί που πετούν σε ιδιωτικές επιχειρήσεις με άδεια από την Υπηρεσία τους?
Απλό...
Αν δεν ήταν εν ενεργεία δεν χρειαζόταν να γράψω "με την άδεια της Υπηρεσίας τους".
Δεν ρώτησα αν πετούν απόστρατοι κι αν καλύτεροι από τους μη στρατιωτικούς.
Ξέρετε μια σκασίλα που έχω άν είναι καλύτεροι οι της Ικάρων ή της FlightSafety...
Οσο για το CRM, αφήστε το αυτό για τους CRM Instructors (Είναι πολλά τα λεφτά Αρη). Μετά τα 15 του, οτι και CRM να του κάνεις κάποιου δεν πρόκειται να πάρει χαμπάρι.
Παλιός γάιδαρος, περπατησιά δεν αλλάζει!
 
Συμφωνώ απολύτως με τα παραπάνω. Όσον άφορά τούς(εν ενέργειά) πολλοί πετάνε σε αερολέσχες σαν εκπαιδευτές.
 
121.5":s88gocx7 said:
Προφανώς δεν καταλάβατε τι ρώτησα:

Οσο για το CRM, αφήστε το αυτό για τους CRM Instructors (Είναι πολλά τα λεφτά Αρη). Μετά τα 15 του, οτι και CRM να του κάνεις κάποιου δεν πρόκειται να πάρει χαμπάρι.
Παλιός γάιδαρος, περπατησιά δεν αλλάζει!


Αυτα τα οποια γραφεις για το CRM, ειναι τελειως ανυποστατα. Εκτος και αν θελεις να πιστεψουμε, οτι οι "καρεκλοκενταυροι" στο JAAκαι την FAA, δεν ξερουν τι τους γινεται.
Στο δε "περι παλιου γαιδαρου"...κλπ, αλλαζει και παρα-αλλαζει.
 
Επαναλαμβάνω το ερώτημα που απευθύνεται σε ενήλικες, σε χειριστές, σε ασχολούμενους με τα αεροπορικά εν Ελλάδι και σε γνώστες της ελληνικής γλώσσας : Υπάρχουν χειριστές αεροσκαφών εν ενεργεία αξιωματικοί που εργάζονται σε ιδιωτικές αεροπορικές επιχειρήσες με την άδεια της Υπηρεσίας τους?
Οσο για το ανυπόστατον σχόλιον περί CRM: Οποιος θέλει ας κάνει μια βολτίτσα να ρωτήσει στις εγχώριες μεγάλες εταιρίες και να μας απαντήσει πόσοι κυβερνήτες έγιναν καλύτεροι εκπαιδευτές μετά το σχολείο CRM που έκαναν, πόσοι κυβερνήτες σταμάτησαν να είναι είρωνες και επιθετικοί προς πληρώματα, μηχανικούς, dispatchers κλπ, πόσοι κυβερνήτες σταμάτησαν να είναι μή-συνεργάσιμοι με τους συγκυβερνήτες, πόσοι κυβερνήτες άλλαξαν συμπεριφορές και νοοτροπίες γιατί έτσι έμαθαν από το CRM οτι πρέπει να κάνουν....
Ναι, το CRM είναι μια άχρηστη ιστορία τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα.
Η JAA, η FAA κλπ κάνουν τη δουλειά τους, οι CRM instructors τη δικιά τους και οι...μαθητές τη δικιά τους.
(Ρε παιδιά, ας βγει κάποιος να μιλήσει για την -προς τους υποψήφιους χειριστές -συμπεριφορά της επιτροπής προσλήψεων μεγάλης εγχώριας εταιρίας στο simulator το περασμένο καλοκαίρι...Ολοι κάρτα CRM ανανεωμένη επί 4-10 χρόνια τουλάχιστον είχαν!)
 
Να αγιασει το στομα σου(για το CRM). :6: :6: :6: :6: :6:
 
Top