dim":3eoqi1q9 said:
Αγαπητέ φίλε,οι στρατιωτικοί ιπτάμενοι πετάνε μόνο σε αερολέσχες .'Οσο για το CRM η ΠΑ το έχει εντάξει εδώ και χρόνια και κακά τα ψέματα η εμπείρια ενός αεροπόρου με κάποιες χιλιάδες ώρες μαχητίκο και σε σχηματισμούς 2έως 8 α/φων δεν μπόρει αντικατασταθεί.
Κανεις δυο λαθη. Πρωτον οι στρατιωτικοι δεν πετανε μονο σε αερολεσχες, αλλα και στην ΑΙΓΑΙΟΥ, και στην ΟΑ.
Δευτερον, καμμια σχεση δεν εχουν οι "κολοτουμπες" στον αερα και οι σε σχηματισμο πτησεις, με την πτηση ενος επιβατηγου αεροσκαφους. Αλλο το ενα, και αλλο το αλλο. Και μαλιστα η διαφορα ειναι χαοδης.
Επισης το CRM που διδασκεται στις αεροπορικες εταιριες, αφορα τις συνθηκες συνεργασιας, μεταξυ δυο ατομων που εργαζονται στον ιδιο χωρο. Τωρα αν τα μαχητικα ειναι διθεσια, δεν το γνωριζω.
Τελος, αλλο η εμπειρια ενος "πολεμαρχου", που εχει απο σχολη μαθει να ρισκαρει για να εκτελεσει την οποια αποστολη, και αλλο η εμπειρια ενος "πολιτικαρχη", που εχει μαθει να μην ρισκαρει.....
Διοτι προκειμενου να εκτελεσουν μια αποστολη, ειτε αναχαιτηση, ειτε αναγνωριση, πολλες φορες μπλεκονται σε περιπετειες ρισκαροντας την ζωη τους, και πολλοι σκοτωνονται. Αυτα στην πολιτικη αεροπορια δεν εχουν θεση. Οι overconfident χειριστες ειναι ακρως επικινδυνοι, και κοβονται.