Αξιωματικοί σε ιδιωτικές επιχειρήσεις!

  • Thread starter Thread starter 121.5
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ για το θέμα των εν ενεργεία αξιωματικών δεν έχω ακούσει τίποτα, αλλά για να ρωτάς κάτι ξέρεις, κάτι άκουσες, αν θέλεις μας το λες...

Αν υποθέσουμε λοιπόν οτι κάτι τέτοιο συμβαίνει, μου δημιουργούνται διάφορες απορίες:
-ποιος τούς εκπαίδευσε και ποιος πλήρωσε για να εκπαιδευτούν και να αποκτήσουν τις άδειες (EASA, type ratings κλπ-είναι πολλά τα λεφτά...)
-ποιος τους αξιολόγησε και ποιος τους αξιολογεί κατά καιρούς
-ποιος τους καλύπτει ασφαλιστικά σε περίπτωση που πάθουν ή προκαλέσουν ατύχημα
-πως πληρώνονται και τι εισφορές πληρώνουν(?)
(υποθέτω οτι εργάζονται σε εταιρείες δημόσιων μεταφορών επιβατών ή εμπορευμάτων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα)

Ο χώρος πάντως είναι μικρός, αργά ή γρήγορα αν συμβαίνει κάτι τέτοιο θα μαθευτεί :wink:


για το CRM ας ανοιχτεί νέο thread, το θέμα έχει ενδιαφέρον.
 
Δεν υπάρχουν εν ενεργεία χειριστές της Πολεμικής Αεροπορίας που να δουλεύουν σε ιδιωτικές ή δημόσιες αεροπορικές εταιρίες εσωτερικού ή εξωτερικού.

Δεν επιτρέπεται από την Πολεμική Αεροπορία η ενασχόληση των Ιπταμένων με οποιδήποτε άλλο επάγγελμα (κάποιοι δουλεύουν παράνομα ως ψιλικατζήδες, προπατζήδες, ταξιτζήδες, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).

Το CRM εισήχθη ως έννοια στην ΠΑ το 2003. Έκτοτε μία μικρή ομάδα ανθρώπων της ΠΑ, ταξίδεψε με έξοδα της υπηρεσίας στην Αγγλία και τις ΗΠΑ, εκπαιδεύτηκε στο αντικείμενο και δημιούργησαν μία αρχική φιλοσοφία CRM, καθώς και ένα πλάνο εκπαίδευσης. Αν και θεωρώ πως το CRM στην ΠΑ είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο, εντούτοις ως εν ενεργεία εκπαιδευτής σε πολυθέσιο μέσο, μπορώ να διαβεβαιώσω πως γίνονται μεγάλες προσπάθειες να το εφαρμόσουμε, κυρίως κατά την φάση της εκπαίδευσης των νεαρών χειριστών. Όσοι γνωρίζουν τι εστί CRM, θα καταλαβαίνουν που εγκειται η δυσκολία εφαρμογής του.

ΥΓ 1. Στην Πολεμική, ΔΕΝ εκπαιδεύονται στο πώς να παίρνουν ανόητα ρίσκα και πώς να φέρνουν την αποστολή εις πέρας πάση θυσία. Ισα ίσα, που κανείς δεν πρόκειται να με απολύσει αν δεν θέλω να πετάξω, ή δεν θέλω να εκτελέσω κάποια συγκεκριμένη άσκηση ή αποστολή. Το FLIGHT SAFETY είναι υπεράνω όλων, ειδικά σε κάποιους από μας που κουβαλάμε από 2 έως και 90 ψυχές στο σκάφος μας. Στην Πολιτική, ισχύουν τα ίδια?

ΥΓ 2. Η Πολεμική δεν είναι μόνο μαχητικά. Πάνω από το 1/3 των χειριστών της πετάνε σε πολυθέσια α/φη κ ε/π. :)
 
Top