docORL
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 19/12/2007
- Μηνύματα
- 363
- Likes
- 3
- Περιοχή
- in the cockpit...
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Ενα ερωτημα που θελει σκεψη για να απαντησει κανεις.
Θα πρεπει να λαβει καποιος υπ'οψιν του και να μαντεψει ενδεχομενως, την οικονομικη κατασταση που θα επικρατει τον χρονο που θα ειναι ετοιμος να βρει δουλεια.
Σημερα, με την υφεση που υπαρχει, καποιος θα πιστευε, οτι η "αγορα" θα πεσει, και πιλοτοι δεν θα χρειαζονται πλεον.
Ομως η πραγματικοτητα ειναι αλλη.
Η ΙΑΤΑ προσφατα, μιλησε για 19000 νεους πιλοτους παγκοσμια, για την επανδρωση των αεροπορικων εταιριων, ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!
Τα επομενα 15 με 20 χρονια, ο διπλασιασμος των αεροσκαφων θα ειναι γεγονος, και οι "παραγωγικες σχολες" δεν μπορουν να βγαλουν στην αγορα τον απαραιτητο αριθμο πιλοτων.
Ηδη η οικονομικη κριση χτυπησε τα οικογειακα βαλαντια, που κατα το μεγαλυτερο ποσοστο "σπονσοναρουν" (βλεπε πληρωνουν) τις σπουδες των νεων πιλοτων.
Τα 100.000 με 150.000 ευρω που χρειαζονται, ειναι ενα πολυ σεβαστο ποσο, και θα πρεπει κανεις να υπολογισει και την αποσβεση, οταν ο νεος βρει δουλεια.
Βαζοντας αυτα τα πραγματα στην ζυγαρια, μπορει κανεις να δει, οτι τελικα συμφερει. Ειναι μια πολυ καλα αμοιβομενη δουλεια.
Οι σπουδες θα πρεπει να γινονται σε σοβαρη σχολη, με τα τελευταια standards, και οχι λαμβανοντας σαν κυριοτερο λογο, το κοστος.
Ποτε το καλο δεν ειναι φτηνο!
Και εδω πραγματικα, πρεπει κανεις να σκεφθει, οτι επενδυει για μια ζωη!
Θα πρεπει να λαβει καποιος υπ'οψιν του και να μαντεψει ενδεχομενως, την οικονομικη κατασταση που θα επικρατει τον χρονο που θα ειναι ετοιμος να βρει δουλεια.
Σημερα, με την υφεση που υπαρχει, καποιος θα πιστευε, οτι η "αγορα" θα πεσει, και πιλοτοι δεν θα χρειαζονται πλεον.
Ομως η πραγματικοτητα ειναι αλλη.
Η ΙΑΤΑ προσφατα, μιλησε για 19000 νεους πιλοτους παγκοσμια, για την επανδρωση των αεροπορικων εταιριων, ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!
Τα επομενα 15 με 20 χρονια, ο διπλασιασμος των αεροσκαφων θα ειναι γεγονος, και οι "παραγωγικες σχολες" δεν μπορουν να βγαλουν στην αγορα τον απαραιτητο αριθμο πιλοτων.
Ηδη η οικονομικη κριση χτυπησε τα οικογειακα βαλαντια, που κατα το μεγαλυτερο ποσοστο "σπονσοναρουν" (βλεπε πληρωνουν) τις σπουδες των νεων πιλοτων.
Τα 100.000 με 150.000 ευρω που χρειαζονται, ειναι ενα πολυ σεβαστο ποσο, και θα πρεπει κανεις να υπολογισει και την αποσβεση, οταν ο νεος βρει δουλεια.
Βαζοντας αυτα τα πραγματα στην ζυγαρια, μπορει κανεις να δει, οτι τελικα συμφερει. Ειναι μια πολυ καλα αμοιβομενη δουλεια.
Οι σπουδες θα πρεπει να γινονται σε σοβαρη σχολη, με τα τελευταια standards, και οχι λαμβανοντας σαν κυριοτερο λογο, το κοστος.
Ποτε το καλο δεν ειναι φτηνο!
Και εδω πραγματικα, πρεπει κανεις να σκεφθει, οτι επενδυει για μια ζωη!