Αξιζει κανεις να επενδυσει, για να γινει πιλοτος?

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

docORL

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2007
Μηνύματα
363
Likes
3
Περιοχή
in the cockpit...
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Ενα ερωτημα που θελει σκεψη για να απαντησει κανεις.
Θα πρεπει να λαβει καποιος υπ'οψιν του και να μαντεψει ενδεχομενως, την οικονομικη κατασταση που θα επικρατει τον χρονο που θα ειναι ετοιμος να βρει δουλεια.
Σημερα, με την υφεση που υπαρχει, καποιος θα πιστευε, οτι η "αγορα" θα πεσει, και πιλοτοι δεν θα χρειαζονται πλεον.
Ομως η πραγματικοτητα ειναι αλλη.
Η ΙΑΤΑ προσφατα, μιλησε για 19000 νεους πιλοτους παγκοσμια, για την επανδρωση των αεροπορικων εταιριων, ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!
Τα επομενα 15 με 20 χρονια, ο διπλασιασμος των αεροσκαφων θα ειναι γεγονος, και οι "παραγωγικες σχολες" δεν μπορουν να βγαλουν στην αγορα τον απαραιτητο αριθμο πιλοτων.
Ηδη η οικονομικη κριση χτυπησε τα οικογειακα βαλαντια, που κατα το μεγαλυτερο ποσοστο "σπονσοναρουν" (βλεπε πληρωνουν) τις σπουδες των νεων πιλοτων.
Τα 100.000 με 150.000 ευρω που χρειαζονται, ειναι ενα πολυ σεβαστο ποσο, και θα πρεπει κανεις να υπολογισει και την αποσβεση, οταν ο νεος βρει δουλεια.
Βαζοντας αυτα τα πραγματα στην ζυγαρια, μπορει κανεις να δει, οτι τελικα συμφερει. Ειναι μια πολυ καλα αμοιβομενη δουλεια.
Οι σπουδες θα πρεπει να γινονται σε σοβαρη σχολη, με τα τελευταια standards, και οχι λαμβανοντας σαν κυριοτερο λογο, το κοστος.
Ποτε το καλο δεν ειναι φτηνο!
Και εδω πραγματικα, πρεπει κανεις να σκεφθει, οτι επενδυει για μια ζωη!
 
Χαιρομαι που τα ακουω αυτα(βλεπω)διοτι και εγω ειμαι ενας απο τους πολλους που θα ακολουθησουν το ονειρο!Μακαρι να ειναι αληθεια ολα αυτα! :great:
 
βασει των παραπανω που εγραψε ο DocORL και μπραβο του που εβαλε ενα τοσο ωραιο θεμα προς συζητηση παραθετω ενα αποσπασμα απο το κειμενο της ερευνας της ΙΑΤΑ...

THE booming air travel industry could hit a snag if changes are not made to the training schemes to ease an impending pilot shortage.

Sounding the alarm, the International Air Transport Association (Iata) - a grouping of 240 airlines worldwide - said about 17,000 pilots will be needed every year to fill the cockpits.

Experts estimate that from now until 2025, airlines around the world will need to hire more than 300,000 new pilots to fly all the new jets - about 19,000 - expected to join the fleet by then; and replace retirees and others who leave.

Ενθαρρυντικα λοιπον τα πραγματα για το μελλον...... :)
 
Ποιός κάνει την πρόβλεψη οτι θα χρειαστούν τόσες χιλιάδες πιλότοι? Η ΙΑΤΑ? Σοβαρό μαγαζί κάνει την πρόβλεψη...Γιαυτό πάει το όριο ηλικίας φουλ για τα 70? Δεν μας κάνει τη χάρη κι φιλιππινέζα των σχολών και των εκδοτικών οίκων...Αντε μπράβο! Πάνε σ όλη την Ευρώπη και την Αμερική βροχή οι απολύσεις χειριστών και σύννεφο τα λουκέτα κι αυτοί το βιολί τους μια ζωή.Δεν είδα ποτέ την ΙΑΤΑ να πει π.χ. στοπ στις προσλήψεις χειριστών που έχουν πετάξει στην καριέρα τους μόνο μαχητικά, έτσι να μας ρίξει λίγη στάχτη στα μάτια οτι νοιάζεται για τους νέους χειριστές.
Μην τσιμπάτε. Κάθε καρριέρα έχει το ρίσκο της. Ρίχνεις τα λεφτά σου μαύρο-κόκκινο κι αν κάτσει η μπίλια έκατσε...Καλή αεροπορική καριέρα δεν υπάρχει κανείς να στην διαβεβαιώσει. Εκτός κι αν έχεις γεννηθεί με τα γαλόνια, παίζεις με αεροπλανάρες όταν άλλα παιδάκια παίζουν με πιπίλες κλπ κλπ. Ε τότε ναι τα ξοδεύεις γιατί θα τα πάρεις πίσω στο 1000πλάσιο και βάλε!
Οσο για τις σπουδές σε σοβαρή σχολή, η αναμάρτητη σχολή πρώτη τον λίθο βαλέτω...Σχολές-μύθοι,τέλος προ πολλού...
 
Η ΙΑΤΑ ειναι σοβαρη, και μιας και το αναφερεις , φασκεις και αντιφασκεις......Τα 70 (δεν ειναι 70, αλλα 67 ), εγιναν γιατι δεν υπαρχουν χειριστες.
Κανενας δεν γενηθηκε με γαλλονια, και ολοι οσοι σημερα πετανε "μεγαλα" καποτε ξεκινησαν απο "ταπεινα" παιπερακια.....!
Αν θελεις να εργαστεις, θα εργαστεις. Δουλειες υπαρχουν παντου.
Τωρα αν τα αρθρα του πλεον εγκυρου αεροπορικου εντυπου του κοσμου, και αναφερομαι στο Flight International, θεωρουνται απο εσενα "βλακειες", παω πασο.
Και χαιρομαι που ενεφανισθη στα ελληνικα δρομενα, νεος γνωστης των αεροπορικων δεδομενων. Γηρασκω αει διδασκομενος!
 
Τα 67 έγιναν (και θα γίνουν 70 οσονούπω) όχι γιατί δεν υπάρχουν χειριστές αλλά γιατί οι εταιρίες πληρώνουν λιγώτερα στους άνω των 60 ετών αφού πρέπει να πετούν με νεώτερους των 60 συγκυβερνήτες και φυσικά οι άνω των 65 δέχονται να πετούν για λιγώτερα λεφτά.
Αν θα χρειαστούν τόσες χιλιάδες χειριστών σε τόσα λίγα χρόνια, πώς διάολο στην Ελλάδα έχουμε 3500 ανέργους χειριστές (που οι μισοί και περισσότεροι είναι έτοιμοι να μεταναστεύσουν οπουδήποτε για να πετάνε)?
Το ερώτημα ήταν: Αξίζει κανείς να επενδύσει τόσα λεφτά για να γίνει πιλότος? Απάντησα: Αν έχεις γεννηθεί με γαλόνια, ναι...Το λέω ξανά με άλλα λόγια: Αν έχεις πατέρα κυβερνήτη σε μεγάλη ελληνική αεροπορική εταιρία, ναι αξίζει. Οποιος διαφωνεί δεν έχει παρά να μετρήσει τους γιούς κυβερνητών σειράς 1984 μεγάλης ελληνικής αεροπορικής εταιρίας...Θα δει ότι είναι 85% των προσληφθέντων.
Εχω Frozen ATPL, εκπαιδευτού, MCC, 210 ώρες.(Με τόσες ώρες τελειωσα τη σχολή.Να ξοδέψω καμμιά 50αριά χιλιάδες ευρώ για να βάλω καμμιά χιλιάδα ώρες μπας και βρώ δουλίτσα στον πολιτισμένο κόσμο?). Ξέρετε καμμιά δουλίτσα ρε παιδιά έστω και στην Παταγονία να σπεύσω με τις ώρες που έχω?
Γράφω πουθενά οτι το Flight International λέει βλακείες? Η ΙΑΤΑ ,ναι,λέει βλακείες...
 
121.5":trtam2o4 said:
Τα 67 έγιναν (και θα γίνουν 70 οσονούπω) όχι γιατί δεν υπάρχουν χειριστές αλλά γιατί οι εταιρίες πληρώνουν λιγώτερα στους άνω των 60 ετών αφού πρέπει να πετούν με νεώτερους των 60 συγκυβερνήτες και φυσικά οι άνω των 65 δέχονται να πετούν για λιγώτερα λεφτά...
Μπορείς να γίνεις πιο σαφής (βάζοντας κάποια σημεία στίξης)?
Δεν κατάλαβα τίποτα από το παραπάνω.
 
121.5":1gf7nsqe said:
Τα 67 έγιναν (και θα γίνουν 70 οσονούπω) όχι γιατί δεν υπάρχουν χειριστές αλλά γιατί οι εταιρίες πληρώνουν λιγώτερα στους άνω των 60 ετών αφού πρέπει να πετούν με νεώτερους των 60 συγκυβερνήτες και φυσικά οι άνω των 65 δέχονται να πετούν για λιγώτερα λεφτά.

Μηπως μπορεις να γινεις πιο σαφης? Που τα διαβασες αυτα? Η ειναι "αρβυλλες" (μαλλον ειναι)....

Αν θα χρειαστούν τόσες χιλιάδες χειριστών σε τόσα λίγα χρόνια, πώς διάολο στην Ελλάδα έχουμε 3500 ανέργους χειριστές
Ε οχι και 3500! Καπου 17.000 ειναι!
Τι πινεις και δεν μας δινεις?
Τελος, για να μην σε παρουν με τις πετρες με αυτα που γραφεις, πληροφορω οτι εγω δεν ειχα κανεναν απο το σοι μου στην ΟΑ, ουτε στην πολεμικη, ουτε ειχε κανενας σχεση με το επαγγελμα!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ!
Ουτε η σειρα του 84 στην οποια ανηκω, αποτελειται απο τοσους υιους!
Γαια ονομα του Θεου!
Σεβασου αυτους που ειναι ασχετοι και θελουν να πληροφορηθουν!
ΕΛΕΟΣ!




π
 
Επειδή θα αποτελούσε πραγματική υποβάθμισή μου να συζητώ εις επήκοον όλων με αγραμμάτους (τύπου docORL) ακόμα και σε επίπεδο ελληνικών, τον παραδίδω στην κοινή χλεύη, αφού επιμένει στο παραλήρημά του να μου απευθύνεται προσωπικά. Εγώ 3 χρόνια εδώ μέσα δεν έχω απευθυνθεί προσωπικά ποτέ σε κανέναν για οποιονδήποτε λόγο.
Επειδή λοιπόν δεν θέλω περισσότερο διάλογο επ΄αυτού, καταθέτω τα ερωτηματικά μου όχι για να απαντηθούν, αλλά απλώς για να ενεργοποιούν τα αντανακλαστικά των μη-βολεμένων...

1) Εγώ γνωρίζω οτι οι άνεργοι επαγγελματίες χειριστές στην Ελλάδα είναι 3500 περίπου. Το αρχείο της ΥΠΑ/Δ2 είναι προσβάσιμο σε κάθε ενδιαφερόμενο για στατιστική μελέτη. Από ανθρώπους σαν τον docORL δεν περιμένω να μου απαντήσουν για την ανεργία των χειριστών. Τα αντεπιχειρήματά τους εξαντλούνται στις ειρωνίες (Οχι είναι 17000!...Τι πίνεις και δεν μας δίνεις; κλπ).

2) Εγώ έγραψα οτι 85% των χειριστών της σειράς 1984 (πριν από 24 χρόνια, ε;) ήταν γιοί χειριστών. Αν ήταν το ποσοστό 51% έχει μικρότερη σημασία; Ε, ο docORL που δεν είναι γιός χειριστού ανήκει στο 15% ή στο 49%. Aυτό είναι το πρόβλημα; Επειδή από τότε (24 χρόνια πέρασαν) άλλαξαν πολλά στο επάγγελμα, έγραψα τη γνώμη μου οτι δηλ αν δεν είσαι γιος χειριστού σήμερα είναι πολύ ρίσκο να γίνεις χειριστής (και να ελπίζεις οτι θα πιάσεις δουλειά στην Ελλάδα σε σοβαρή και μεγάλη εταιρία, εννοείται).Ερωτώ: Χειριστής 34 ετών με 210 ώρες σε ποιά εταιρία πιάνει δουλειά σήμερα; Οχι το 1984. Σήμερα!Τώρα! Στην ΟΑ μπήκε το 1985 χειριστής 40 ετών με 210 ώρες. Τότε. Σήμερα μπαίνει; Στην ΟΑ, στην Αιγαίου κλπ μπαίνει; Οταν όμως έχεις μπαμπά κυβερνήτη ή στέλεχος εταιρίας και σε βάζει με 210 ώρες συγκυβερνήτη στο Β747 -ΣΗΜΕΡΑ- ε, ναι, αξίζει να ξοδέψεις χωρίς κανένα ρίσκο για να γίνεις χειριστής...

3) Ποια είναι η παραπληροφόρηση που κάνω; Οποιος θέλει να γίνει χειριστής θα ρωτήσει στο airliners.gr αν αξίζει τα έξοδα κι από δω μέσα θα προσανατολιστεί και θα αποφασίσει; Eγώ λέω τη γνώμη μου παραθέτοντας επιχειρήματα. Δεν απευθύνομαι με ειρωνίες και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς εναντίον ουδενός. Αν σε κάποιον (και στον docORL) δεν αρέσουν τα επιχειρήματά μου, μπορεί να αντιπαρατεθεί στα επιχειρήματα με επιχειρήματα, να μη συμμετάσχει ή να εκδηλώσει κοσμίως την αποστροφή του για το θέμα συζήτησης και να μείνει απαθής.

Αλλά...έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν!

Aυτονόητον οτι η συζήτηση εκ μέρους μου θεωρείται περαιωθείσα...
 
Kυριοι του εν λογω forum.
Σαν αγραμματος που ειμαι, μιας και δεν γνωριζω αυτα που πρεσβευει ο συμπαθης κατα τα αλλα 121.5, αλλα που εχει "λειωσει παντελονια" στα καθισματα των cockpit (δεξια και αριστερα) αρκετων τυπων αεροσκαφων, με αρκετες χιλιαδες ωρες στο ενεργητικο μου, θελω να σας πληροφορισω για μια φορα ακομα, οτι το επαγγελμα του πιλοτου, εχει και θα εχει μεγαλη ζητηση στο προσεχες μελλον, και ας λενε διαφοροι ΑΣΧΕΤΟΙ με την δουλεια το αντιθετο.
O αριθμος των ανεργων χειριστων ουδεμια σχεση εχει με τον προαναφερθεντα αριθμο. Το να λες με στομφο πραγματα που δεν γνωριζεις, γινεσαι γελοιος.
Ειμαι στην διαθεση του οποιουδηποτε, μεσω πμ , να του δωσω οποια πληροφορια θελει.
Δυστυχως, στην Χωρα μας, εχουμε γεμισει απο ασχετους που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα, πραγμα που εμενα προσωπικα με βρισκει αντιθετο, και δεν θα ηθελα χρονιαρες μερες, να ανεβασω πιεση.....
 
Top