airfan
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 11/02/2018
- Μηνύματα
- 221
- Likes
- 115
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Εχουν αναρτηθεί απο τέλος Γενάρη αλλά δεν ακούστηκε κάτι μέχρι σήμερα και αφορά τη δεύτερη αύξηση στα τέλη προσγείωσης και στάθμευσης για τα 14 αεροδρόμια της Fraport. Από όσα σύγκρινα , αφορούν κυρίως τα μικρά α/φ, που π.χ. τέλη προσγείωσης απο 2 ευρω της ΥΠΑ πήγαν στα 50 και απο 1/4/2018 πάνε στα 100 ευρώ για μέχρι 5 τόνους και αντίστοιχα απο 100 στα 200 για 5-10 τόνους..
Διάβασα και τη παρακάτω διαμαρτυρία της AOPA Hellas :
Καινούργια προβλήματα με την Fraport.
Δεν πρόλαβε να καθίσει η σκόνη από την ημερίδα που έγινε με μεγάλη επιτυχία στις 22 Ιανουαρίου, και δημιουργήθηκε καινούργιο πρόβλημα με την FRAPORT. Η εταιρία ανακοίνωσε ότι από 1η Απριλίου πολλαπλασιάζει τις χρεώσεις των ελαφρών αεροπλάνων που θα προσγειώνονται στα αεροδρόμια της. ¨Όλα τα τέλη, οι υπηρεσίες και οι εξυπηρετήσεις που παρέχει η εταιρία στα αεροδρόμια πολλαπλασιάζονται από 2 έως 7 φορές το κάθε ένα. Τελικά μία απλή προσγείωση και απογείωση σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο της Fraport κοστίζει περισσότερο από 200 ευρώ.
Η είδηση έφερε συναγερμό στην ΑΟΡΑ. Επιχειρήσαμε να επικοινωνήσουμε με την διεύθυνση της FRAPORT. Δεν απαντάει κανείς. Στη διάρκεια της ημερίδας εμφανίστηκε ο COO της FRAPORT κος Ηλίας Μαραγκάκης όλο χαμόγελα. Ανταλλάξαμε ευχές και καλές εκφράσεις. Καμία άλλη πληροφορία για την είδηση που ήρθε μερικές μέρες αργότερα.
Ο αντιπρόεδρος της ΑΟΡΑ Κ. Μπίρης επιχείρησε αμέσως να επικοινωνήσει με την εταιρεία. Στάθηκε αδύνατο. Ύστερα από αυτό η ΑΟΡΑ έψαξε νομικά το θέμα. Υπάρχει στην Ελλάδα επιτροπή ανταγωνισμού που δεν επιτρέπει εταιρείες που έχουν κυρίαρχη θέση στην αγορά να προχωρούν σε υπερβολική κοστολόγηση. Υπάρχει και Ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού στις Βρυξέλλες. Η προσφυγή στους οργανισμούς αυτούς κοστίζει μεγάλα χρηματικά ποσά, διαρκεί πολλά χρόνια και φυσικά θα έχει σαν αντίδικο την νομική υπηρεσία της FRAPORT που είναι εξαιρετικά δυνατή. ΄
Άλλη λύση είναι να ενημερώσουμε την Ελληνική κοινωνία για την αρνητική θέση που έχει η εταιρία απέναντι στα Ελληνικά ελαφρά αεροπλάνα και αντίστοιχα για τον αποκλεισμό των τουριστικών ελαφρών αεροπλάνων που έρχονται τα καλοκαίρια.
Φυσικά το πιο καλό απ’ όλα θα ήταν να συζητήσουμε τα προβλήματα με την εταιρεία και να βρούμε φιλική λύση του προβλήματος.
Στην Ευρώπη γύρω από κάθε μεγάλο διεθνές αεροδρόμιο υπάρχει ένας αστερισμός από μικρά αεροδρόμια και πεδία προσγειώσεων για τις ανάγκες των ελαφρών αεροπλάνων. Αυτό το πράγμα στην Ελλάδα σήμερα δεν υπάρχει.
Η ΑΟΡΑ απευθύνεται στην αεροπορική οικογένεια της Ελλάδος, σχολές, αερολέσχες, εταιρείες να συνεργαστούν όλοι μαζί για να ξεπεράσουμε και αυτό το εμπόδιο.
Θα σας ενημερώνουμε τακτικά για όλες τις κινήσεις που γίνονται πάνω στο θέμα.
Διάβασα και τη παρακάτω διαμαρτυρία της AOPA Hellas :
Καινούργια προβλήματα με την Fraport.
Δεν πρόλαβε να καθίσει η σκόνη από την ημερίδα που έγινε με μεγάλη επιτυχία στις 22 Ιανουαρίου, και δημιουργήθηκε καινούργιο πρόβλημα με την FRAPORT. Η εταιρία ανακοίνωσε ότι από 1η Απριλίου πολλαπλασιάζει τις χρεώσεις των ελαφρών αεροπλάνων που θα προσγειώνονται στα αεροδρόμια της. ¨Όλα τα τέλη, οι υπηρεσίες και οι εξυπηρετήσεις που παρέχει η εταιρία στα αεροδρόμια πολλαπλασιάζονται από 2 έως 7 φορές το κάθε ένα. Τελικά μία απλή προσγείωση και απογείωση σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο της Fraport κοστίζει περισσότερο από 200 ευρώ.
Η είδηση έφερε συναγερμό στην ΑΟΡΑ. Επιχειρήσαμε να επικοινωνήσουμε με την διεύθυνση της FRAPORT. Δεν απαντάει κανείς. Στη διάρκεια της ημερίδας εμφανίστηκε ο COO της FRAPORT κος Ηλίας Μαραγκάκης όλο χαμόγελα. Ανταλλάξαμε ευχές και καλές εκφράσεις. Καμία άλλη πληροφορία για την είδηση που ήρθε μερικές μέρες αργότερα.
Ο αντιπρόεδρος της ΑΟΡΑ Κ. Μπίρης επιχείρησε αμέσως να επικοινωνήσει με την εταιρεία. Στάθηκε αδύνατο. Ύστερα από αυτό η ΑΟΡΑ έψαξε νομικά το θέμα. Υπάρχει στην Ελλάδα επιτροπή ανταγωνισμού που δεν επιτρέπει εταιρείες που έχουν κυρίαρχη θέση στην αγορά να προχωρούν σε υπερβολική κοστολόγηση. Υπάρχει και Ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού στις Βρυξέλλες. Η προσφυγή στους οργανισμούς αυτούς κοστίζει μεγάλα χρηματικά ποσά, διαρκεί πολλά χρόνια και φυσικά θα έχει σαν αντίδικο την νομική υπηρεσία της FRAPORT που είναι εξαιρετικά δυνατή. ΄
Άλλη λύση είναι να ενημερώσουμε την Ελληνική κοινωνία για την αρνητική θέση που έχει η εταιρία απέναντι στα Ελληνικά ελαφρά αεροπλάνα και αντίστοιχα για τον αποκλεισμό των τουριστικών ελαφρών αεροπλάνων που έρχονται τα καλοκαίρια.
Φυσικά το πιο καλό απ’ όλα θα ήταν να συζητήσουμε τα προβλήματα με την εταιρεία και να βρούμε φιλική λύση του προβλήματος.
Στην Ευρώπη γύρω από κάθε μεγάλο διεθνές αεροδρόμιο υπάρχει ένας αστερισμός από μικρά αεροδρόμια και πεδία προσγειώσεων για τις ανάγκες των ελαφρών αεροπλάνων. Αυτό το πράγμα στην Ελλάδα σήμερα δεν υπάρχει.
Η ΑΟΡΑ απευθύνεται στην αεροπορική οικογένεια της Ελλάδος, σχολές, αερολέσχες, εταιρείες να συνεργαστούν όλοι μαζί για να ξεπεράσουμε και αυτό το εμπόδιο.
Θα σας ενημερώνουμε τακτικά για όλες τις κινήσεις που γίνονται πάνω στο θέμα.