B757 & B767

• Thread starter Thread starter ThomasK
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

ThomasK

Economy-Class-Member
Περιοχή
Athens
h

apo oti xero den iparxi kapia ousiastiki diafora,oxi mono sto cockpit ala ke sta sistimata tou aeroskafous,giafto to logo an kapios pilotos exi type rating se 757 mpori na petaxi ke 767,ke to antistrofo. :wink:

... αλλά κάτι πρέπει να είναι διαφορετικό μιας και το ένα είναι narrow και το άλλο wide body!?

ThomasK":2tmq120c said:
... αλλά κάτι πρέπει να είναι διαφορετικό μιας και το ένα είναι narrow και το άλλο wide body!?

hehe to body allazi to "head" ine idio :)

Apo ti proti mera marketing tou 767 i Boeing edine emfasi sto gegonos oti to 767 exi ta idia sistimata kai pilotirio me to 757. Simfono me ton pilot767 oti den exoun ousiastikes diafores.

ta aeroplana einai common type rating dld enas pilotos mporei na petaxei k to 767 k to 757 me tin idia ekpedeysi........oi diafores einai elaxistes metaxi tous k pio sigekrimena sta PACKS....dld ton klimatismo epidi to 767 san pio megalo k wide body aeroplano exei perisotera k pio dinata packs se sxesi me to 757....opos episis k stis portes exoun kapies diafores stis endixeis tu cockpit k ayto epidi to 767 exei episis diaforetikes portes se sxesi me to 757 to opio exei tis klasikes eno to 767 exei aytomatou anoigmatos k oxi xeirokinitou opos most of the planes.....mia akoma diafora endixis sto cockpit einai oti to 757 DEN exei fuel dump se sxesi me to 767 pou exei endixi.....k uto ka8exis.......
ayta ....ama 8imi8o k kati alo 8a sas pw........ :wink:

εξαιρείται το 767-400 που ειναι κραμα classic 767 και 777

swsto ayto pou les file mou k oso koufo k an akougete k omos k to 764 einai common type rating me to classic 762 k 763......k as einai pio konta sto 772 k 773 oson afora to cockpit......klasiko paradeigma einai ta 737NG ta opia einai common type rating me ta classic 737-300-400-500 oso koyfo k an sas akugete k ayto!!!!!!! :wink:

Μάλιστα... ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

freight787":3h5wxavd said:
swsto ayto pou les file mou k oso koufo k an akougete k omos k to 764 einai common type rating me to classic 762 k 763......k as einai pio konta sto 772 k 773 oson afora to cockpit......klasiko paradeigma einai ta 737NG ta opia einai common type rating me ta classic 737-300-400-500 oso koyfo k an sas akugete k ayto!!!!!!! :wink:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
τα NG εχουν κοινο type rating με τα classic??!??!?!?!
εισαι σιγουρος? ακουγεται πολυ κουφο

To type rating tou 737 einai apo 300-900..apla otan einai na pas apo classic se NG prepei na kaneis ena diferences course..thats all..