Berlin Tempelhof

Ήταν charter που οργάνωσε η airevents για τους φίλους τις αεροπορίας. Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις στην σελίδα της airevents και συγκεκριμένα:

http://www.airevents.de/product_info.ph ... anguage=en

Πάντως από ότι άκουσα ήταν αρκετά καλό το πρόγραμμα. Συγκεκριμένα στο sightseeing flight επειδή ο καιρός δεν ήταν καλός άλλαξαν το δρομολόγιο και πέταξαν DRS όπου έκαναν touch-and-go. Στην συνέχια πήγε LEJ από όπου μετά από ένα επιπλέον touch-and-go το Α330 επέστρεψε στο THF.
 
Συλλογή Υπογραφών για το THF

"Βοηθήστε κι εσείς στην εκστρατεία της ICAT για τη συνέχιση της εμπορικής λειτουργίας του ιστορικού αεροδρομίου Tempelhof."

http://www.flughafen-berlin-tempelhof.de/

Δυστυχώς, οι μη μόνιμοι κάτοικοι δεν μπορούν να ψηφίσουν...
 
Όσον αφορά το Berlin Tempelhof επρεπε να εχει κλείσει εδώ και πολύ καιρό. Είναι όντως κεντρικά στο Βερολίνο αλλά οι οικονομικές ζημιές που αναφερατε πιο πριν είναι απολυτα δικαιολογημένες γιατι πολύ απλά έχει λιγοτερες πτήσεις και απο τα περιφερειακα αεροδρομια στην Ελλάδα. Δεν έχει λόγο ύπαρξης το Tempelhof παρα μόνο για ιστορικούς λόγους, αλλά αν το πάμε έτσι, τότε και στην Αθηνα το Ελληνικό έπρεπε να παραμείνει ανοιχτο για να θυμόμαστε τον Ωνάση και τη Χρυση εποχή του. Σε κάθε περιπτωση, ο ογκος πτησεων του Βερολινου θα μπορούσε ανετα να διοχευτευτει σε 2 αεροδρόμια. Το περιοδικό Airports Δεκεμβριου 2005 έχει ενα εκτενές άρθρο που αναλύει το σχέδιο επέκτασης του αεροδρομίου του SXF καθιστώντας το κύριο αεροδρόμιο της πόλης (ενώ μέχρι σημερα χαρακτηριζόταν ώς holiday-charter airport). Το περιοδικό μάλιστα παραθετει και ολοσέλιδες μακέτες που δείχνουν την κατασκευη ενος ακόμη διαδρομου απογειωσης παραλληλα του υπαρχοντος ενω το παλαιο κτίριο θα δώσει τη θέση του σ' ενα υπερσύγχρονο ολοκαινουργιο που θα βρισκεται ανάμεσα στους 2 διαδρομους (κατι σαν το Ελευθεριος Βενιζελος χωρίς την αττικη οδο και το ΙΚΕΑ αναμεσα). Το έργο αναμενεται να ολοκληρωθει καπου στο 2030 οποτε είναι λογικό να παγωνει ανα περιοδους λογω οικονομικων δυσκολιων. Η προσωπικη μου αισθηση είναι παντως οτι το Βερολίνο σαν πολη δε παρουσιαζει την κομβικοτητα της Φρανκφουρτης και του Μοναχου, αρα και το καινουργιο αεροδρομιο λογικα δε θα εχει μαλλον τετοιου είδους χαρακτηριστικα..
 
Το Tempelhof επαιξε πολλη μεγαλο ρολο στην Κομουνιστηκη Πολωνια. Οι αεροπιρατες περναν αεροπλανα και πηγαιναν ή στο ESMS (κυριως απο τα αεροδρομια EPGD, EPSC ή απο το EPBY) ενω απο τα αλλα αερδρομια εκει πηγαν. Μεχρι και εναςμου το 83 λιγους μηνες μετα τη ποκατασταση των αερομεταφορων επι χουντα, εφυγε με ενα Αn-2 απο το τοτε μικρο αεροδρομιο της Zielona Gora. Πεταγε πανω στο DDR χωρις κανενα προβλημα, το προβλημα το αντιμετωπησε πανω στο Βερολινο που παραλιγο να προσγηωθει στο Schönefeld, αλλα τελεικα βρηκε το Tempelhof διαβαζωντας την ονομασια πανω στο αεροδρομιο. Πηρε Γερμανικη υπικοτηατ σε 10 μερες και πηγε αυστραλια.

Σορρυ για το οφ τοπικ αλλα πιστευω πως το Tempelhof πρεπει μα μηνει εστω σαν μουσειο
 
Θα το κανουν και αυτό..."μητροπολιτικό πάρκο" όπως το Ελληνικό? :rant:
 
Στης 17 Ιουλιου, ετοιμαζουμε στο αεροδρομιο του Tempelhof ενα μεγαλο U2 before Παρτυ, για την συναυλια που θα λαβει χωρα στο Ολυμπιακο Σταδιο στης 18 Ιουλιου.
απο ελληνικης μερειας θα βρισκεται το επισημο ελληνικο κλαμπ των U2 το Out Of Control

περισοτερες πληροφοριες
http://u2tour.de/party2009/
 
Top