Flynaked
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 23/05/2011
- Μηνύματα
- 92
- Likes
- 0
Κάπου είχα διαβάσει κάποτε πως FanJet στροβιλοκινητήρες πρέπει να επιβιώσουν δοκιμασία σύγκρουσης με νεκρό πουλερικό 2kg κατά το certification phase για να πάρουν έγκριση (Αγοράζουν από τα Τesco’s φρέσκα η κατεψυγμένα?!)
Και αν είναι μεγαλύτερο από 2kg, πρέπει το κέλυφος του κινητήρα να κρατήσει ότι έκρηξη και κομμάτια αποσπαστούν από τον κινητήρα στο εσωτερικό, δλδ να μην προκληθεί ζημιά στο υπόλοιπο αεροσκάφος, και ας γίνουν όλα κομμάτια μέσα, συμπιεστές, τουρμπίνα, θάλαμοι καύσης.
Έιχα δει και αντίστοιχα βιντεάκια στο youtube με δοκιμαστικά.
Θα μπορούσα να το ξανά επιβεβαιώσω με μια γρήγορη αναζήτηση στο νετ, αλλά το βρίσκω πιο ενδιαφέρον να ποστάρω την ερώτηση μου εδώ και να δω τις διάφορες απαντήσεις σας.
Και αν είναι μεγαλύτερο από 2kg, πρέπει το κέλυφος του κινητήρα να κρατήσει ότι έκρηξη και κομμάτια αποσπαστούν από τον κινητήρα στο εσωτερικό, δλδ να μην προκληθεί ζημιά στο υπόλοιπο αεροσκάφος, και ας γίνουν όλα κομμάτια μέσα, συμπιεστές, τουρμπίνα, θάλαμοι καύσης.
Έιχα δει και αντίστοιχα βιντεάκια στο youtube με δοκιμαστικά.
Θα μπορούσα να το ξανά επιβεβαιώσω με μια γρήγορη αναζήτηση στο νετ, αλλά το βρίσκω πιο ενδιαφέρον να ποστάρω την ερώτηση μου εδώ και να δω τις διάφορες απαντήσεις σας.