Blue1 to ATH?

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.195
Likes
102
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Here is the press release from SAS website.

***

Blue1, the fastest growing airline in Finland, continues its expansion program in connection with the summer traffic program starting March 2006. New aircraft will join the fleet and the amount of destinations will grow from 14 to 25. Blue1 will go heavily in on Europe with daily connections to such destinations as London, Zurich and Warsaw but also with flights to tourist destinations in southern Europe such as Athens, Rome , Nice and Barcelona.

70 % increase in production - three Boeing MD-90

Three Boeing MD-90, with a seating capacity of 166 seats, will join the fleet existing for the time being of 9 Avro RJ:s and 5 Saab 2000. The production, ASK (available seatkilometer) will increase with more than 70 %.

11 new destinations

Blue1 expands on the European market by introducing scheduled flights starting from March 2006 to:

Athens, Barcelona, Dublin, Dόsseldorf, London, Madrid, Nice, Paris, Rome, Warsaw and Zurich.

Responding to market needs

"This heavy expansion is our response to the market need", says Stefan Wentjδrvi, President and CEO of Blue1. Blue1 is already the biggest operator between Finland and Scandinavia, we have a firm grip of the Finnish domestic market and now our next step is Europe. For business travelers we can now offer better connections to destinations as London and Zurich but we can also offer our private travelers smart and price worthy flights to southern Europe", says Wentjδrvi.

Blue1 Corporate Communications

More information:
Tom Christides, V.P. Corporate Communications tel: +358 40 7523131

***

Eλα ρε hub!! :lol: Καποιος να παρει τον Τομ Χριστιδη ενα τηλ . Και του χρόνου Ελσινκι δλδ? :wink:
 
Μάλλον έπρεπε να πάρουμε τον Χριστίδη τηλέφωνο. Τώρα, πέρασε...
Με το καλό να μας έρθει...
 
ektos kai an exasa kati, MD-90 tha katevainoun athina?

ligo varvaro den einai gia aytin tin apostasi?
 
Tervetuloa Blue1!

Στην αναβροχιά καλό είναι και το χαλάζι, ειδικά αν και οι τιμές είναι επιπέδου SAS δε θα με χαλάσει καθόλου ένα ταξιδάκι στη Νύμφη της Βαλτικής . Βέβαια ελπίζω να μην είναι εποχικοί προορισμοί όπως έκαναν ΑΥ και ΜΑ και φυσικά να έχει και καλύτερες συχνότητες. Πάντως πιστεύω ότι η ΑΥ δεν παίζεται.
 
isws o filos alexander to leei ayto epidi einai ligo steno to MD-90....molis 3.09m cabin width.........fantasu ti varvaro einai gia tus epivates tis TAROM pou pigenoerxontai me ATR-42 rumania...... :lol: :wink:
 
nai ayto ennoousa vasika. alla kales times na exei kai ola ginontai :D
afou pernoume kai LH miles, as to doume san mia adventure empiria :P
 
Καταρχάς, είμαι πολύ περίεργος αν η ΜΑ θα ξαναρχίσει τις πτήσεις ΑΤΗ-ΗΕL μαζί με την Blue1. Όσο για τη μεγάλη διάρκεια της πτήσης με το MD-90, προσωπικά έχω κάνει την -ακόμη μεγαλύτερη- πτήση Αθήνα-Ροβανιέμι με Finnair και ΜD-80. Δε θυμάμαι να είχαμε κανένα πρόβλημα άνεσης, αλλά πάλι εκεί ίσως παίζει ρόλο και η εξαιρετική εντύπωση που μας είχε κάνει το επίπεδο υπηρεσιών της Finnair, με πολύ καλό γεύμα, πολύ καλά πληρώματα και μία υπέροχη έκπληξη για τα "μικρά παιδάκια" της πτήσης: η πόρτα του πιλοτηρίου άνοιξε και όλοι μπόρεσαν να επισκευτούν το...μαγικό χώρο του κόκπιτ! Περιττό να σας πω ότι ένα από αυτά τα παιδάκια (αν και τους έριχνα καμμια 10-15αριά χρόνια) ήμουν κι εγώ... Αυτά εν έτει 1997 όμως...
 
Tα MD-80, MD-90 και 717 είναι κατά μία άποψη πιο άνετα από τα 737, λόγω της 2-3 διάταξης. Στενότερη μεν, αλλά μόνο ένας από τους 5 (20%), σε γεμάτη πτήση, είναι στη 'μέση'. Αντίθετα στα 737/757, δύο στους 6, (33%) θα έχουν την ίδια 'τύχη'.

Το ίδιο ισχύει και στα Α320, αλλά εδώ τουλάχιστο έχουμε μια πιο ευρύχωρη καμπίνα, που βελτιώνει το εύρος ανά θέση. Θα μου πείτε για 5 εκατοστά κάνεις έτσι; Ναι, αυτά τα λίγα ανά επιβάτη κάνουν διαφορά.

Μιας και η πλειοψηφία των πτήσεων γίνεται με NB, θα κατέτασσα τα ΜD πρώτα, μετά τα Α320 και τέλος τα 737 από άποψη άνεσης. Βέβαια, παίζει ρόλο και το row spacing. Στα 717 της ΟΑ παρατήρησα ότι μέχρι τη μέση το spacing είναι αρχοντικό, αλλά τα πράγματα στριμώχνονται από τη μέση και προς το τέλος...

Γ.
 
Eίναι οριστικό από 4/3 ΑΤΗ-ΗΕL με BLUE1 δύο φορές την εβδομάδα!!

KF892 ATH-HEL SAT 12:10-16:00 KF891 SAT 07:30-11:20
KF894 ATH-HEL TUE 00:45-04:35 KF893 MON 20:15-00:05+
AIRCRAFT M90

Τιμές προσεχώς αλλά αναμένονται super!!
 
Top