BMI

  • Thread starter Thread starter OA277
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

OA277

Business-Class-Member
Εγγραφή
08/05/2003
Μηνύματα
460
Likes
25
Περιοχή
Athens/London U.K.
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLL
Opos anefere kai o CaptainChris, i BMI ksekinaei dromologia pros Saudi Arabia. An den kano lathos i etaireia petaei autin tin stigmi 3 A332. Ehei kaneis ip'opsin tou an paizei kanena leasing?
Ta long-haul dormologia tis etaireias einai:
MAN-ORD 1xdaily
MAN-IAD 6xweekly
MAN-Las Vegas 3xweekly
MAN-Antigua 1xweekly
MAN- Barbados 2xweekly
MAN-St Lucia 1xweekly


OA277
 
Το αεροσκάφος που θα προστεθεί στο στόλο της bmi θα είναι ένα wet-leased 757 της Icelandair, το οποίο θα εκτελεί τις πτήσεις της εταιρίας από Μάντσεστερ προς Ουάσινκτον, με καμπίνα διαμορφωμένη σε δύο θέσεις (οικονομική και διακεκριμένη). Έτσι, ένα από τα 330 της bmi θα έχει έδρα το Χήθροου και θα εκτελεί τις πτήσεις προς Βομβάη και Ριάντ.
 
757???? Den tha itan poio eukolo na prospathisoun na kanoun leasing akoma ena A332? Halaei to commonality tis etaireias to 757....


OA277
 
OA277":10rnne1g said:
757???? Den tha itan poio eukolo na prospathisoun na kanoun leasing akoma ena A332? Halaei to commonality tis etaireias to 757....


OA277
Το 757 θα είναι wet-leased, οπότε μάλλον δεν υπάρχει πρόβλημα όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα. Επίσης, ίσως το μέγεθος του 757 ν'ανταποκρίνεται καλύτερα στην επιβατική κίνηση του δρομολογίου στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί, από αυτό του 330.
 
και available A330 δεν υπάρχουν .....αν υπήρχαν θα τα είχε φάει η ΕΚ :lol:
 
Aπ' ότι φαίνεται, η LH αποφάσισε να κρατήσει την ΒΜΙ και να προσπαθήσει να την επαναφέρει στα κέρδη αφού δεν υπήρξε ανταπόκριση στην τιμή πώλησης που έθεσαν οι Γερμανοί.

Οπότε αναμένονται εξελιξεις στην εταιρεία, με περικοπές προσωπικού και ζημιογόνων δρομολογίων αλλά και πιθανή πώληση ή κλείσμο των ΒΜIbaby και BMI Regional. Eπίσης, ίσως πουληθούν και κάποια slot του LHR ($209 million :shock: πλήρωσε η Continental για 4 ζεύγη)...

Πάντως οι Γερμανοί δεν αποκλείουν την πιθανότητα να την πουλήσουν μελλοντικά, εάν η αεροπορική αγορά επανακάμψει και η εταιρεία έχει αναδιαρθρωθεί...

:arrow: http://business.timesonline.co.uk/tol/business/industry_sectors/transport/article6898737.ece
 
Το Amadeus μου εμφανίζει πτήσεις LHR-ATH-JED με BMI σαν charter. Βέβαια δεν είναι ανοιχτές προς πώληση, ξέρει κανείς κάτι;
 
Γενικές περικοπές στην ΒΜΙ απ' τους νέους ιδιοκτήτες...

600 απολύσεις, τα Α-330 επιστρέφονται στους lessors, 30 αντί 39 συνολικά Α/Φ στον στόλο και κόβονται 7 δρομολόγια (απο LHR για Τελ-Αβίβ, Βρυξέλλες, Άμστερνταμ, Κίεβο, Αλέπο, Μαγιόρκα, Βιέννη)...

Το δίκτυο της στην Αγγλία και την Ιρλανδία μένει προς το παρόν ώς έχει...

:arrow: http://business.timesonline.co.uk/tol/business/industry_sectors/transport/article6931394.ece
:arrow: http://uk.reuters.com/article/idUKTRE5AO2AJ20091125
 
IATA":2t4ovu04 said:
Το Amadeus μου εμφανίζει πτήσεις LHR-ATH-JED με BMI σαν charter. Βέβαια δεν είναι ανοιχτές προς πώληση, ξέρει κανείς κάτι;

Οι πτήσεις αυτές είναι για το Hadj season. Απλώς δέν τον "βγάζουν" τα καύσιμα και κάνει ένα refuelling stop στην Αθήνα.
Ηρθαν διάφορα Α321, μεταξύ των οποίων και το Star Alliance. Αυτή την εβδομάδα όμως δέν φάνηκαν...
 
OA701":3bkim8ac said:
Το δίκτυο της στην Αγγλία και την Ιρλανδία μένει προς το παρόν ώς έχει...
Ξέρουμε αν κάνει καλές πληρότητες;
 
Top