Boeing 727-200 Prototype

  • Thread starter Thread starter Air Greece
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Air Greece":3dckqpy0 said:
Ξέρει κανείς τι απόγινε το ρύγχος και η ουρά τού CBF αλλά και τών άλλων δύο CBB και CBE;

Φοβάμαι ότι όπως συνήθως λέγαμε την εποχή εκείνη, πήγαν για κατσαρόλες (μιλάμε για πολύ και καλό αλουμίνιο!)

[Ναι ξέρω! Όπως πάντα, είμαι πεζός!]
 
Αυτή η φωτογραφία μού αρέσει πολύ. Είναι από το άλμπουμ τού ΠΟΛΚΕΟΑ.Τήν είχα πρωτοδεί σε μία έκθεση στο Ελληνικό.Είναι αυτό πού έλεγα.Το CBF βάφτηκε-μόνον αυτό-τό 1977 με μία παραλλαγή,γκρί από κάτω.Δεν χρειάζεται να πώ ποιό απ'όλα είναι.Είναι σαν τη μύγα μές το γάλα.
Http://oi60.tinypic.com/2gwdqar.jpg
 
Αν εκτιμώ σωστά τον περίγυρο, η φωτογραφία αυτή πρέπει να είναι των αρχών της δεκαετίας του 1980 (1981-1984). Έχει ήδη κατασκευαστεί το τελευταίο υπόστεγο, αλλά παραμένουν οι περίφημες παράγκες.

Πάντως το SX-CBF δεν ήταν το μοναδικό πρωτότυπο που χρησιμοποίησε ο Ωνάσης. Ήταν και το μοναδικό ελικόπτερο στον κόσμο που χρησιμοποιήθηκε για προγραμματισμένα δρομολόγια μεταφοράς επιβατών. Το νοίκιασε ο Ωνάσης για ένα περίπου χρόνο (1968-1969) και διατήρησε το γαλλικό νηολόγιο F-OCMF . Αυτή τη στιγμή εκτίθεται στο μουσείο ελικοπτέρων Weston Super Mare στη Βρετανία με τα χρώματα της ΟΑ. Μια πραγματική πτήση του ελικοπτέρου αυτού έχει αποθανατιστεί στην ελληνική ταινία "Η Παριζιάνα" με τη Βλαχοπούλου.
http://www.airplane-pictures.net/ph...c-airlines-aerospatiale-sa-321g-super-frelon/
 
Http://i.imgur.com/gLeqd9V.jpg
Http://i.imgur.com/n3vQWpY.jpg
Ήταν αρχές του 2000 πού με πήγε ένας προϊστάμενός μου και επισκεφθήκαμε για 10 λεπτά το παροπλισμένο (βλέπε κανιβαλισμένο) CBF.Το εσωτερικό του είναι σε κάπως καλύτερη κατάσταση από το CBA.Ευάερον,ευήλιον... Οσο για το εξωτερικό,AGV το παρακάνατε. Δεν φταίτε εσείς όμως.Αν είχε δημιουργηθεί μουσείο πολιτικής αεροπορίας εδώ και πολλά χρόνια,αυτό και αρκετά άλλα αεροπλάνα θα είχαν σωθεί. Γι' αυτό φταίνε άλλοι.
Και μία λεπτομέρεια: από το εσωτερικό πήρα ένα περιοδικό Motion με χρονολογία Καλοκαίρι-φθινόπωρο '92,μία κάρτα για τις καταστάσεις ανάγκης τού Β727 (Safety on board) και μία κάρτα άφιξης με τήν ένδειξη:non-Egyptians arrival πού δείχνει από πού ήταν η τελευταία του πτήση...
 
Η ιστορία με το μουσείο αεροπορίας ξεκινά από το 1930.
Όταν ο Ελ. Βενιζέλος ίδρυσε τις αεροπορικές συγκοινωνίες στην Ελλάδα, ίδρυσε και το Υπουργείο Αςεοπορίας (και υην ΕΜΥ), το οποίο περιελάμβανε Μουσείο Αεροπορίας (για κάθε είδους αεροπορία, πολεμική και πολιτική).
 
Το 1974 ο τότε διοικητής τής ΥΠΑ είχε προσπαθήσει να κινήσει το ενδιαφέρον για τη δημιουργία μουσείου πολιτικής αεροπορίας αλλά δεν εισακούσθηκε. Μάλλον δεν προσπάθησε πολύ. Δεν φτάνει το ενδιαφέρον και οι παραινέσεις, χρειάζεται και προσωπικός μόχθος,μα και πάλι. Δυστυχώς φτάσαμε εδώ πού φτάσαμε,να κατηγορούμε ο ένας τον άλλον και να μεμψιμοιρούμε,το μόνο εύκολο.
Http://i.imgur.com/H1PSEc3.jpg
Ανεβάζω αυτές τις δύο φωτογραφίες τού CBF πού πήρα στο Άμστερνταμ στις 6-1-1988 επιστρέφοντας από JFK με τήν KLM.(Το Α310 στο βάθος πρέπει να είναι εκείνο πού με έφερε Αθήνα).Τυχαία συνάντηση και τυχερή.Έτσι θέλω να το θυμάμαι,τήν εποχή πού ήταν αεροπλάνο, όχι σαν τη νεκροκεφαλή από τον Άμλετ....
 
Http://i.imgur.com/W9Cwe49.jpg
Από εκείνα τα φιλμάκια πού έδειχναν στις ειδήσεις πριν αρκετά χρόνια.Αν προσέξετε στην κάτω αριστερή φωτογραφία,στο κέντρο ακριβώς κάτω από το ραντάρ, γράφει το registration τού αεροπλάνου:(S)X-CBF. Άρα και το υπόλοιπο φιλμ από το ίδιο προέρχεται...
Http://i.imgur.com/mVHvvYj.jpg
Είναι 31-12-2002, τελευταία φορά πού τα είδα ολόκληρα.Σε τρείς μέρες άρχισε η καταστροφή τού μεσαίου 727.Το καρότσι ήταν το σημάδι...
Http://i.imgur.com/yBZV1lB.jpg
Αυτό είναι αεροδυναμικό σχήμα!
 
Top