Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το MAX, σχεδιαστικά έχει και θα έχει πρόβλημα το οποίο ελπίζουν όλοι ότι το ανανεωμένο MCAS θα διορθώνει, στο 100% των περιπτώσεων. Λόγω της τοποθέτησης μεγαλύτερης διαμέτρου κινητήρων, έπρεπε να γίνει τροποποίηση στους φορείς τους (Pylons), ώστε να προκύψει το απαιτούμενο ύψος στη νέα θέση. Το αποτέλεσμα ήταν να μετακινηθεί το κέντρο βάρους του αεροσκάφους εμπρός, αλλά αυτό είναι ένα πρόβλημα που διορθώνεται σχετικά εύκολα. Το μεγαλύτερο και αξεπέραστο πρόβλημα είναι η μετακίνηση του κέντρου εφαρμογής δυνάμεων, πρόβλημα που δημιούργησε την ανάγκη για το διορθωτικό σύστημα MCAS...
 
Υπάρχει κάποιος γνώστης ακουστικής μηχανικής εδώ μέσα που μπορεί να εξηγήσει πως η φραγκόκοτα πετυχαίνει τόσο ήσυχη καμπίνα και ο Μάξιμος ακούγεται σαν συμβατική καμπίνα; Έχω μείνει πραγματικα άναυδος με το ΝΕΟ και ας προτιμώ τους Αμερικανούς. Δεν μπορώ να το καταλάβω. Πέταξα 737-9Μ και δεν κατάλαβα τη διαφορά με το 737-900 δυο μέρες νωρίτερα. Η Μποινννγκ έχει πετύχει εξαιρετικά ήσυχη καμπίνα στο 747-8 έχοντας καθίσει τιμωρία στην τελευταία σειρά πολλάκις με Λουφτβάφε, και μου κάνει εντύπωση ότι δε κατάφεραν το ίδιο στο Μάξιμο. Άμα έχει κάποιος κάνα τεχνικό έγγραφο να υποδείξει θα ήμουν ιδιαίτερα ευγνώμων.
 
Όπως αναμενόταν, άρχισε η πολιτική ζύμωση για να πάρει παράταση η πιστοποίηση του αστείου που λέγεται 737-10 και η οποία θα του επιτρέψει να έχει συστήματα προειδοποίησης του 1980 (όπως και όλα τα ΜΑΧ, άλλωστε).

Η πρόεδρος της επιτροπής Εμπορίου της αμερικανικής γερουσίας παρουσίασε πρόταση νόμου που θα αλλάζει τη διορία που το Κογκρέσο είχε ψηφίσει και που έθετε την 27η Νοεμβρίου ως τελική ημερομηνία πιστοποίησης.

Σε ένα έξοχο δείγμα πολιτικάντικης newspeak, είπε ότι "Σημασία έχει η ασφάλεια, όχι μια ημερομηνία".


Πριν λίγο καιρό, η ένωση Allied Pilots Association που εκπροσωπεί 15.000 πιλότους της American Airlines είχε εκφράσει την αντίθεσή της σε οποιαδήποτε εξαίρεση/παράταση.

Background στα μηνύματα #199 και #200
 
Και, φυσικά, όπως αναμενόταν, η Boeing κέρδισε την παράταση που ήθελε εξασφαλίζοντας ότι το ΜΑΧ-7 και το ΜΑΧ-10 θα είναι όπως ακριβώς τα NG και τα ήδη πιστοποιημένα MAX ως προς το alert system.


Γιατί φυσικά και είναι άχρηστη κάθε αναβάθμιση ασφαλείας σε ένα αεροπλάνο που αποδεδειγμένα έχει σκοτώσει κόσμο εξαιτίας ακριβώς αυτών των ελλείψεων ασφαλείας. Κάτω το EICAS, ζήτω τα annunciators!
 
Το αεροσκάφος που συνεχίζει να μας εκπλήσει ευχάριστα σταμάτησε τις παραδόσεις γιατί ένας προμηθευτής παρέδιδε κάποια κομμάτια του κάθετου σταθερού με "λάθος προδιαγραφές" και ότι κάποια 737 MAX που πετάνε θα χρειαστούν "διόρθωση" στο μέλλον. Χωρίς όμως να χρειάζεται να σταματήσουν να πετάνε (ακόμα).
Το quote δεν με γεμίζει με ασφάλεια πάντως:
The fittings involved are two of eight points where the vertical fin is attached to the fuselage.
Πηγή εδώ.
 
Πρόκειται για τη Spirit Aerosystems (που κατασκευάζει το 70% του 737, του outsourcing το κάγκελο γίνεται στην Boeing), παγκόσμιο ηγέτη στον χώρο (συνεργάζεται και με την Airbus).

Η εταιρεία λέει ότι εδώ και 4 χρόνια ισχύει αυτή η «εκτός προδιαγραφών FAA» διαδικασία κατασκευής. Είναι που το έλεγξαν με το μικροσκόπιο το ΜΑΧ πριν ξαναπετάξει :rolleyes:
 
Γεια σας παιδιά . Διαβάζοντας όλα αυτά τα περίεργα για το max και επειδή θα ταξιδέψω για Μπέργκαμο με την ryanair που το χρησιμοποιεί σε αρκετές πτήσεις για εκεί, θα μπαίνατε εσείς σε αυτό το αεροσκάφος ή όχι. Διαβάζω ότι είναι αυτή την στιγμή το πιο ασφαλές αεροσκάφος που πετάει μετά απο εξοχυνιστικούς ελέγχους. Το πιστεύουμε ή όχι;
 
Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να το διαπιστώσεις!
Εγώ θα ταξίδευα με MAX. Θα ανησυχούσα πιο πολύ για την διαδρομή προς και από αεροδρόμιο ;)
 
Top