Η έγκριση για επιστροφή του ΜΑΧ «δόθηκε πολύ νωρίς, χωρίς να έχουν αντιμετωπιστεί ηλεκτρολογικά ζητήματα και προβλήματα στη συναρμολόγηση», λέει ο Εντ Πίρσον, Senior Manager, Production System Support του ΜΑΧ, και Senior leader of 737 Final Assembly έως το 2018 .
Ο Πίρσον ήταν εκείνος που αποκάλυψε στη διερευνητική επιτροπή του Κογκρέσου την πλήρη αποδιοργάνωση στην παραγωγή του ΜΑΧ και αυτός που είπε στην επιτροπή ότι δεν θα έβαζε ποτέ την οικογένειά του σε κανένα Boeing, ανησυχία που είχε μοιραστεί και σε email προς προϊσταμένους του.
Εδώ η πλήρης έκθεση του Pierson:
https://edpierson.com
-------------------
Προσωπικά, κατανοώ ότι υπάρχει η άποψη πως επειδή το ΜΑΧ έχει υποστεί την πιο λεπτομερή διερεύνηση και τους πιο ενδελεχείς ελέγχους στην ιστορία της αεροπλοΐας είναι πια ασφαλές. Ωστόσο, εκτιμώ ότι δεν παύει να είναι το πιο ελαττωματικό αεροσκάφος προς πώληση σήμερα στον κόσμο, τόσο εκ σχεδιασμού όσο και εκ κατασκευής. Θα χρειαστεί μεγάλη τύχη και προσοχή ώστε στα επόμενα 20+ χρόνια που θα πετάει να μην πάρει κι άλλες ζωές, επειδή τα αφεντικά αποφάσισαν να πουλάνε ένα σχέδιο 60 ετών ως state of the art κοροϊδεύοντας στην πορεία (με ψευδείς ελέγχους και διαβεβαιώσεις) τους regulators, τους πελάτες και τους επιβάτες τους ότι είναι σύγχρονο και ασφαλές.