Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.181
Likes
89
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
501
Likes
539
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
dtrach":204qezbu said:
Όπως και να χει το 1/4 των κερδών του 19 και σίγουρα τραγικό να βάζουμε απλά μία τιμή σε νεκρούς...
Δεν καταλαβαίνω την έκρηξη σου και πολύ κακώς οι διαχειριστές διέγραψαν την ανάρτηση μου.
Απάντησα σε ενα σχόλιο που μου θυμίζει έκθεση 15χρονης.
Είναι τρατζικ να βγάζουμε τιμή σε νεκρούς. Γιατί? Οφείλουν να πληρωθούν αποζημιώσεις στους οικείους τους και πρέπει να υπάρχει μια φόρμουλα με την οποία θα υπολογίζεται το ύψος τους.
Τίποτα τραγικό δεν έχει αυτή η πρακτική.
 

OveLix

First-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
970
Likes
474
Περιοχή
Elbonia
Η έγκριση για επιστροφή του ΜΑΧ «δόθηκε πολύ νωρίς, χωρίς να έχουν αντιμετωπιστεί ηλεκτρολογικά ζητήματα και προβλήματα στη συναρμολόγηση», λέει ο Εντ Πίρσον, Senior Manager, Production System Support του ΜΑΧ, και Senior leader of 737 Final Assembly έως το 2018 .

Ο Πίρσον ήταν εκείνος που αποκάλυψε στη διερευνητική επιτροπή του Κογκρέσου την πλήρη αποδιοργάνωση στην παραγωγή του ΜΑΧ και αυτός που είπε στην επιτροπή ότι δεν θα έβαζε ποτέ την οικογένειά του σε κανένα Boeing, ανησυχία που είχε μοιραστεί και σε email προς προϊσταμένους του.

Εδώ η πλήρης έκθεση του Pierson:
https://edpierson.com
-------------------
Προσωπικά, κατανοώ ότι υπάρχει η άποψη πως επειδή το ΜΑΧ έχει υποστεί την πιο λεπτομερή διερεύνηση και τους πιο ενδελεχείς ελέγχους στην ιστορία της αεροπλοΐας είναι πια ασφαλές. Ωστόσο, εκτιμώ ότι δεν παύει να είναι το πιο ελαττωματικό αεροσκάφος προς πώληση σήμερα στον κόσμο, τόσο εκ σχεδιασμού όσο και εκ κατασκευής. Θα χρειαστεί μεγάλη τύχη και προσοχή ώστε στα επόμενα 20+ χρόνια που θα πετάει να μην πάρει κι άλλες ζωές, επειδή τα αφεντικά αποφάσισαν να πουλάνε ένα σχέδιο 60 ετών ως state of the art κοροϊδεύοντας στην πορεία (με ψευδείς ελέγχους και διαβεβαιώσεις) τους regulators, τους πελάτες και τους επιβάτες τους ότι είναι σύγχρονο και ασφαλές.
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.719
Likes
881
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV

gioannis13

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/06/2015
Μηνύματα
152
Likes
42
Website
penteli.meteo.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EDW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
138
Likes
74
Ωστόσο, το μεγαλύτερο ολίσθημα, σύμφωνα με τους ειδικούς, ήταν ότι η Boeing «τσιγκουνεύτηκε» τους αισθητήρες στους οποίους βασίζεται το MCAS. Αντί για τουλάχιστον δύο αισθητήρες angle of attack (γωνίας προσβολής), το 737 Max ήταν εφοδιασμένο μόνο με έναν.

Tα καινούργια 737 Max, διαθέτουν πλέον 2 αισθητήρες.

Το άρθρο δυστυχώς περιέχει πολλές ανακρίβειες.

Στο αεροσκάφος υπάρχουν, από το πρώτο μοντέλο 737, δύο αισθητήρες οι οποίοι χρησιμεύουν και σε άλλα συστήματα εκτός από το MCAS.
 
Top