TOGA
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/07/2006
- Μηνύματα
- 245
- Likes
- 79
Η EASA κάνει το αυτονόητο, που θα έπρεπε να είχε πράξει και η FAA. Το πρόβλημα δεν είναι τι ζητάει η EASA. Ακόμα κι αν, κάνοντας το δικηγόρο του Διαβόλου, υποθέσουμε ότι υπάρχει εμπορικό συμφέρον—το θέμα είναι πιο περίπλοκο, κι ευχαρίστως να το συζητήσουμε—τα κίνητρα είναι άσχετα από το αν οι προϋποθέσεις είναι λογικές ή όχι. Με απλά λόγια, ό,τι ζητάει η EASA θα έπρεπε να είχε ήδη γίνει, αν η FAA είχε κάνει τη δουλειά που έπρεπε να κάνει.
Το πρόβλημα δεν είναι το ΜΑΧ, αλλά το NG. Ένα από τα κριτήρια που θέτει η EASA είναι το ότι η δύναμη που απαιτείται για τον έλεγχο του trim wheel μπορεί να είναι υπερβολική. Μόνο που το σύστημα αυτό (απ' ότι ξέρω, ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) είναι το ίδιο στο NG.
Ή λοιπόν θα πρέπει η Boeing να αποδείξει ότι η δύναμη που απαιτείτα για το trim wheel δεν είναι υπερβολική, ή καλά κρασιά…
Το πρόβλημα δεν είναι το ΜΑΧ, αλλά το NG. Ένα από τα κριτήρια που θέτει η EASA είναι το ότι η δύναμη που απαιτείται για τον έλεγχο του trim wheel μπορεί να είναι υπερβολική. Μόνο που το σύστημα αυτό (απ' ότι ξέρω, ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) είναι το ίδιο στο NG.
Ή λοιπόν θα πρέπει η Boeing να αποδείξει ότι η δύναμη που απαιτείτα για το trim wheel δεν είναι υπερβολική, ή καλά κρασιά…