Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Με τι καρδιά παραγγέλνεις MAX μετά από όλα αυτά, let alone μπαίνεις κιόλας με πάνω από 1300 να αλωνίζουν;
Μιλάμε για τύπο που απέχει ένα hull loss από την οριστική καθήλωση, μιας εταιρείας που απέχει ένα hull loss από τη χρεοκοπία.*

*Εντάξει, δεν το δένω και κόμπο, πολλά έχουν δει τα μάτια μας που δεν τα πιστεύουμε. Μπορεί μια χαρά να το πετάνε (ελλείψει άλλου) για τα επόμενα 20 χρόνια.
 
Πολλά εξαρτώνται από τις ασφαλιστικές εταιρείες. Φαίνεται ότι αυτές συνεχίζουν να βάζουν πλάτη για την Boeing.
 
Είναι όμως τρομακτική η προοπτική, η αγορά narrowbody 6 abreast να ελέγχεται στο μέλλον από έναν και μόνο κατασκευαστή. Αφ' ενός από τιμολογιακής απόψεως, αφ' ετέρου από το γεγονός, ότι ο ηγέτης -ελλείψει αξιόλογου ανταγωνιστή- κινδυνεύει να επαναπαυθεί εις βάρος της καινοτομίας, της εξέλιξης και -ας ελπίσουμε πως όχι- της ποιότητας και ό,τι συνεπάγεται αυτή.
 
Εχει και καλύτερο! Για το cockpit door!

During the explosive decompression, the cockpit door flew open, hitting the lavatory door, which got stuck due to the blow, and an FA was able to shut the cockpit door on the third try. The NTSB chief said that the cockpit door was designed to open during rapid decompression.
However, no one among the flight crew knew that. Therefore, Boeing will need to update that information for its airline customers.

...No one amongst the flight crew knew that the cockpit door was designed to open in case of a rapid decompression, Boeing is going to make changes to the manuals.
...The NTSB is particularly looking at the bottom hinge fitting and large spring there. A plastic window frame as well as a head set was also found. The right hand door plug was found entirely without discrepancies. The door plug - no door installed - is put into place using 12 stop pads. 4 bolts would then be engaged to keep the door plug in place. However, the plug translated upwards disengaging all 12 stop bars, the 4 bolts have not been found, there is no information whether they were present or not yet, this is going to be subject of examination at the labs.
On Jan 9th 2024 Alaska Airlines reported a number of their B39M aircraft showed loose parts during the inspections following the door plug separation, too.


Boeing NEVER Told Airlines That 737 Max Cockpit Door Was Designed To FLY Open During Decompression!​

 
Last edited:
Βρήκαν και το "πορτοκούμπωμα" (συγνώμη αλλά έτσι θα λέω το pug εκτός αν έχετε καλύτερη λέξη) μετά από μέρες ερευνών κάπου σε μια αυλή. Κατά τα άλλα είναι άθικτο.

Τα πράγματα είναι τρομακτικά. Διέρρευσαν και κάποιες φωτό από τα MAX της United που φαίνεται πως κάποιες βίδες δεν είναι καλά κουμπωμένες (πως συναρμολογείτε τα ΙΚΕΑ σας και εκεί που βαριέστε, λες, έλα μωρέέέέ βάλε το εκεί θα αντέξει). Και το ερώτημα είναι να παραδόθηκαν έτσι ή χαλάρωσαν στην πορεία.

Επίσης σε περίπτωση που το είχατε άγχος, "ούτε γάτα, ούτε ζημιά" λένε "αναλυτές" για το μέλλον του αεροσκάφους. Σαν "severe weather disruption" το impact στις αεροπορικές και χωρίς κανένα impact στις παραγγελίες λόγω της έλλειψης εναλλακτικής γιατί είμαστε και σε καθεστώς ελεύθερης αγοράς, εκτός αν το TU204 κάνει το μεγάλο μπαμ. Με τι καρδιά παραγγέλνεις MAX μετά από όλα αυτά, let alone μπαίνεις κιόλας με πάνω από 1300 να αλωνίζουν;
Βυσματόπορτα ή βυσματική πόρτα, πόρτα - τάπα, πόρτα του παραδείσου ή παραδείσια πόρτα. Όρεξη να έχεις :mrgreen:
 
Κι όπως ήταν αναμενόμενο, τα αφεντικά της Boeing βγήκαν με ύφος δημοσιοσχεσίστικης αποδοχής της βαρύτητας του γεγονότος και άρχισαν να μιλούν για αναγνώριση της σοβαρότητας του περιστατικού, αποδοχή του λάθους, εμπιστοσύνη στην NTSB και πλήρη διαφάνεια στην πορεία προς την εξακρίβωση των συνθηκών.

Εγώ πάντως τους πίστεψα, επειδή είναι έχουν αποδείξει ότι πορεύονται με «πλήρη διαφάνεια»

Η είδηση στον Guardian
Η είδηση στο France24
 
Κάλλιο αργά παρά ποτέ, η FAA χοντραίνει το παιχνίδι και ανακοινώνει σήμερα πως θα έχει αυξημένο έλεγχο στην παραγωγή της Boeing. "It is time to re-examine the delegation of authority and assess any associated safety risks" αναφέρει το άρθρο. Πρέπει να χουνε και λίγες τύψεις πως ως regulating authority άφησαν το έκτρωμα που λέγεται MAX να πετάξει και να σκοτώσει 346 ανθρώπους.
 
Και με αυτήν την εξέλιξη μάλλον μπορούμε να πούμε αντίο στο certification του -7 και του -10 μέσα στο 2024 (όχι ότι ήταν και πολύ πιθανό anyway).
 
Top