Boeing 747 - 8 ( Freighter & Intercontinental )

  • Thread starter Thread starter AndreasT
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πριν μερικες μερες ενα Β748 πραγματοποιησε την πρωτη προσεγγιση και προσγειωση ενος Jumbo με τη βοηθεια δορυφορου (GPS δλδ)! Με την τεχνολογια αυτη ενα αεροπλανο χρησιμοποιει το συστημα δορυφορων του GPS, γινοντας ετσι πιο ανεξαρτητο απο επιγειες επικοινωνιες και συνδεσεις. Το θετικο ειναι (περα απο την εξοικονομηση βαρους και κοστους) οτι ενα αεροσκαφος εξοπλισμενο με το συστημα μπορει να προσεγγισει και αεροδρομια χωρις ILS, μιας και το συστημα λειτουργει οπως το ILS αλλα ειναι πολυ πιο ακριβες!
 
Κανα link έχεις να διαβάσουμε καμια λεπτομέρια γιατί ή κάτι έχεις χάσει στην μετάφραση ή κάτι δεν έπιασες καλά.. Προσγείωση με GPS γίνεται εδώ και χρόνια στην Αμερική... Κάτι άλλο θα λέει το άρθρο..
 
Στη γνωστη γωνια.. Αλλα στα γερμανικα... Το μονο που εχασα ειναι ο ορος "GLS - δορυφορικη προσεγγιση" (GLS-Satellitenanflug) που δεν εβαλα στη μεταφραση.. Την επομενη θα μεταφραζω το κειμενο αυτουσιο... :wink:
 
Λογικά, πρέπει να είναι συνέχεια αυτού... Και όλα αυτά συνδυάζονται με την "επανάσταση" που έρχεται στην Αμερική με το NG Air Transport System...
 
makedonas":3mlsaofe said:
Το μονο που εχασα ειναι ο ορος "GLS - δορυφορικη προσεγγιση" (GLS-Satellitenanflug) που δεν εβαλα στη μεταφραση.. Την επομενη θα μεταφραζω το κειμενο αυτουσιο... :wink:

Αυτός ο όρος που ξέχασες ήταν σημαντικός γιατί άλλο GPS approach και άλλο GLS.. GPS approaches μπορεί να κάνει και ένα C172, δεν χρειάζεται να είναι B748 :P
Το GLS πρόκειται να ολοκληρωθεί στις ΗΠΑ μέχρι το 2013 οπότε και θα "εκσυγχρονιστεί" το σύστημα των δορυφόρων που ανήκουν στο υπουργείο άμυνας των ΗΠΑ.. Πρόκειται για επέκταση του συστήματος LAAS (Local area augmentation system) / WAAS (Wide area augmentation system) που ήδη λειτουργεί στις ΗΠΑ και επιτρέπει την καλύτερη "καθοδήγηση" των αεροσκαφών με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια απ' ότι ένα συμβατικό GPS. (Αρκετά ξεφύγαμε όμως από το θέμα του 747-800..)
 
Δεν ξέρω αν πρέπει να μπει σε topic αεροπορικών εταιριών αλλά μια και υπάρχει για το Β747-8F ας είναι εδώ:
Cargolux new livery
http://www.11aviation.com/aeronea.pl?id=181

Αντε ώρα για καλοκαιρινές διακοές στο KPAE.
 
H βαρύτερη απογειώση στην ιστορία της Boeing έλαβε χώρα στα πλαίσια του certification του τύπου. MTOW 442 τόνοι αλλά είπαν να το τεστάρουν λίγο αναβάζοντας το φορτίο στους 455 8) . Ευτυχώς, ο διάδρομος ήταν 4,5 χλμ...
:arrow: http://www.boeing.com/Features/2010/08/bca_one_million_08_23_10.html
 
Ασχημα νέα για την πορεία του 747-800(επιβατική έκδοση).Σύμφωνα με το Gerson Lehrman Group το πρόγραμμα του 747 μπορεί και να μείνει μόνο στα χαρτιά και να μην υλοποιηθεί ποτέ. :cry: (Επειδή δεν καταλαβένω και πολλά απ΄όσα γράφει...τα συμπεράσματα δικά σας) :?

http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4916399/
 
Βεβαια... το fοruμ του airliners.net ειναι... πως να το πω.... πως ειμαστε εμεις εδω? 8.000 φορες χειροτερα οσον αφορα στην εγκυροτητα.
Oποτε, πριν βγαλετε βαρυγδουπες ειδησεις, διπλοτσεκαρετε το πρωτα. Το συγκεκριμενο Link μονο παπαριες λεει. Για πιθανη ακυρωση,ας πουμε, δεν ειδα πουθενα τιποτα. Τωρα, πως το ειδες εσυ, billow_340 που "δεν πολυκαταλαβες και πολλα", ειναι αλλο καπελλο...
 
Kι εγώ αυτό που διάβασα χθές στο ATW δεν αναφέρει κάποια ακύρωση. Απλώς, αντικαταστάθηκε ο Mo απ' τον Πάτρικ στο GM του project, προφανώς μπάς και πάει πιό γρήγορα τόσο το freighter όσο και το intercontinental. Το ότι το 787 τους διέλυσε, ναί, αλλά δεν θα κλείσουν κι όλας...
 
Top