Boeing 747 - 8 ( Freighter & Intercontinental )

  • Thread starter Thread starter AndreasT
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δυστυχώς τα πράγματα δεν πηγαίνουν πολύ καλά. Περαιτέρω μείωση της παραγωγής σε 1,5 αεροσκάφη/μήνα αποφάσισε η Boeing. Παρά ταύτα, παράλληλα δηλώνει την μακροπρόθεσμη προσήλωσή της στο πρόγραμμα του 747-8.
 
Μη μου πείτε ότι βρέθηκε κάποιος να πέσει από τα σύννεφα με αυτή την ανακοίνωση! Με τη διεθνή αγορά cargo σε δραματική μείωση, με μόνο Lufthansa, Korean & Transaero να έχουν παραγγείλει το επιβατικό, και καθόλου αισιοδοξία για μελλοντικές παραγγελίες...
 
Το οτι παρα το τρελο promotion και τις εκπτωσεις εχουν μονο 109 παραγγελιες δεν παιζει ρολο ε? Δεν ειναι μονο το cargo segment. Απλα μπροστα στο Α380 (το οποιο μελεταται αν και ποτε και πως θα βγει σε cargo) δεν εχει καμμια τυχη!
 
Όχι πως το Α380 περνά ...ζωή χαρισάμενη. Κλείνει ένα χρόνο χωρίς καμια νέα παραγγελία. Ας είναι καλά ο ...fataul petrol, από τον οποίο περιμένει και άλλες (ναι, ακόμα κι άλλες) παραγγελίες. Το μέλλον, βέβαια, στην κορυφή της πυραμίδας των VLA ανήκει στο 380, απλώς νοιώθει πολύ έντονα τις μεγάλες αλλαγές που έχουν φέρει στην αγορά τα μεγάλα, efficient, large twins (777-900, 350). Οπότε το πλεονέκτημα που έχει το 380 στα CASM δεν είναι τόοοοσο μεγάλο ώστε να απολαμβάνει την απόσταση από τους άλλους που απέλαυσε το 747 στη μεγάλη του πορεία.
 
Ας παρω την ακρη του off απο πανω και ας το ξεδιαλυνω λιγο πιο πολυ.
H LH ακυρωσε μεν 3 αεροσκαφη (A380 - options). Επιπλεον, μειον τα 5 της Kingfisher. Αλλα η Doric εκδηλωσε στο Le Bourget προθεση αγορας για 20 αεροσκαφη, τα οποια ισως μεσα στο χρονο να λαβουν τη μορφη παραγγελιων, οπως ελπιζει η Αirbus. Το σημαντικο για την Airbus ειναι οτι περασε το φραγμα των 200 παραγγελιων για το Α380, και απο εκει και μετα ο,τι πουλαει βγαζει κερδος. Σιγουρα οι τιμες των καυσιμων ειναι ο κυριος καθοριστικος παραγοντας για τις πωλησεις (και ο δημιος του Α340), οπως και η γενικοτερη παγκοσμια "ηρεμια" (λεγε με 911) αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση δε νομιζω οτι μπορουν να συγκριθουν τα 2 αεροσκαφη (Β748 και Α380), μιας και εχουν διαφορετικη χωρητικοτητα, διαφορετικη εμβελεια, κλπ κλπ. Σιγουρα στα πολιτικα heavy "ανηκουν" στην ιδια κατηγορια με την εννοια οτι ειναι ο,τι πιο βαρυ υπαρχει για μεταφορα επιβατων.. Για μενα, και εντελως υποκειμενικα, το Α380 ειναι το καλυτερο προϊον απο τα 2. Ξερω καποιους εδω που θα με πνιγανε αν με ειχαν μπροστα τους.. :mrgreen:

/offtopicoff
 
Κάπου -δυστυχώς δεν βρίσκω το #@$&%)#@bookmark- διάβασα ότι η LH αποφάσισε ήδη να φέρει πιό μπροστά το τέλος των 748i, αν θυμάμαι καλά, θα τα σουτάρουν το 2020 και μάλιστα το δήλωσε ο ίδιος ο Franz. Γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες;
 
Top