Boeing Corporate News

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Aυτά που γίνονται στις ΗΠΑ είναι βγαλμένα από κάποια δυστοπία. Όχι μόνο για το παραπάνω και τις λοιπές μπούρδες για το νέο μαχητικό, αλλά και για το Β747 των Καταριανών, που για χρόνια έμεινε απούλητο (πόσοι ψάχνουν άλλωστε μεταχειρισμένο 747 για Business jet σε αυτό τον κόσμο;) και που κατα τύχη μπήκε στο μάτι του Τραμπ και βάλθηκε να το πάρει για την αφεντιά του, όσο η Βoeing ετοιμάζει τα δύο άλλα 747-8 ως Air Force One. Tο παράδοξο είναι ότι το Καταριανό τζετ, σύμφωνα με τους ειδικούς, μάλλον θα είναι επιχειρησιακά έτοιμο μετά την λήξη της θητείας Τραμπ (αν έχει τέλος βέβαια, ποτέ δεν ξέρεις πλέον), καθώς θα πρέπει πρώτα να λυθεί εντελώς για να ελεχθεί και μετά να επανασυναρμολογηθεί και να αναβαθμιστεί με όλα τα συστήματα που πρέπει να φέρει ένα Air Force One (που πχ επιτρέπουν τον έλεγχο του πυρηνικού οπλοστασίου των ΗΠΑ εν καιρώ πολέμου, όχι πολύ απλά πράγματα).

Αναλυτικά σε αυτό το άρθρο:

 
Να συμπληρώσω σε αυτό:

Η Boeing συμφώνησε το 2018 να ετοιμάσει δύο 747-800 και να τα μετατρέψει σε VC-25B για να υπηρετήσουν ως τα επόμενα "Air Force One". Η αμοιβή της είναι fixed στα 3,9 δισ. δολάρια.

Προβλήματα:
-Τα 747 ήταν κατασκευασμένα για τη χρεοκοπημένη Transaero και πήγαν στην USAF με τις προδιαγραφές κατασκευής των πολιτικών 747.
-Η Boeing έπρεπε να τα διαλύσει εντελώς και να τα συναρμολογήσει από την αρχή με προδιαγραφές Air Force One. Ακόμα βιδώνουν.
-Το κόστος έχει εκτιναχθεί, επειδή από το 2018 που υπεγράφη το συμβόλαιο μέχρι σήμερα, η USAF έχει αλλάξει κάμποσες από τις απαιτήσεις τους. Ήδη η Boeing έχει καταγράψει και ανακοινώσει ζημιές 2 έως 2,5 δις!!
-Είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεθούν εξαρτήματα και ανταλλακτικά, αφού τα VC-25B είναι μοναδικά στο είδος τους και πολλά πρέπει να κατασκευαστούν ειδικά γι' αυτό.
-Είναι πολύ δύσκολο για την Boeing να βρει και να κρατήσει προσωπικό με διαβάθμιση ασφάλειας για τέτοιο πρότζεκτ, όταν το πρότζεκτ είναι τόσο ζημιογόνο και δεν μπορεί να τους πληρώσει. Επιπλέον, το πολύ έμπειρο προσωπικό πάει στις αεροδιαστημικές εταιρείες του Musk, του Bezos κ.λπ.

Με όλα τα παραπάνω, η Boeing υπολόγιζε παράδοση των αεροσκαφών το 2029. Ο στούρνος του Λευκού Οίκου τους απείλησε, και τώρα λένε ότι θα παραδώσουν το 2027.

Και δεν θέλω να αναφέρω καν τον εφιάλτη που λέγεται καταριανό τζάμπο. Πρόβλεψή μου είναι ότι θα το πετάξει ο felon in chief μισοτελειωμένο λίγο πριν αποχωρήσει για να δείξει ότι "έκανε τη δουλειά", και μετά θα το κρατήσει ως προσωπικό οικογενειακό τζετ. Επειδή μπορεί.
 
Top