Boeing Future Small Airplane

Alex-LGSA

First-Class-Member
Εγγραφή
15/01/2004
Μηνύματα
546
Likes
96
Πολλά έχουν ακουστεί περί NMA (New Mid-Market Airplane), 797 κτλ ,αλλα με τα προβλήματα των MAX πιθανόν να άλλαξαν
οι προτεραιότητες της Boeing. Λέτε το Future Small Airplane (FSA) να είναι το επόμενο project του κατασκευαστή που τελικά θα υλοποιηθεί? :?:

Behind the scenes, Boeing has been recently briefing a small handful of U.S., European and leasing customers on an all-new aircraft — dubbed the Future Small Airplane (FSA) — whose first models would notionally be 180 to 210-seats. That’s larger than the 737 Max 8, which seats 162 passengers in a two-class configuration.

:arrow: https://theaircurrent.com/aircraft-deve ... placement/
 
Αρκεί στο τέλος να μην "υποκύψει" και ξανακάνει derivative no3867 του Β737-100 για να μεγιστοποιήσει το κέρδος των μετόχων και να ικανοποιήσει τις ορέξεις της Southwest για minimal conversion training ή κοινό type rating ή οτιδήποτε...
 
Νεότερα από την έκθεση της Σιγκαπούρης, η Boeing αλλάζει στρατηγική για τα Β797-6 χωρητικότητας 225 επιβατών και τα Β797-7 χωρητικότητας 275 επιβατών και εμβέλειας 4,200-4,500nm.
Σκέπτονται να δημιουργήσουν τον ανταγωνιστή των Α321XLR εμβέλειας 4,900nm 180 επιβατών που προγραμματίζονται να μπουν στην αγορά το 2023.
Τα νέα σχέδια της Boeing είναι η δημιουργία ενός αεροσκάφους δυνατότητας μεταφοράς περί των 200 επιβατών σε εμβέλεια τα 4,700nm και είσοδο στην αγορά το 2026. Εάν η Boeing προχωρήσει σε αυτή την επιλογή, τότε η Qantas μπορεί να ακυρώσει τα 36 Α321XLR που περιμένει να παραλάβει το 2024. Επίσης η United έχει παραγγελία για 50 και η American Airlines για 30 Α321ΧLR παραδόσεις το 2024.
Μάλλον η Delta Air Lines με 204 Β757/767 θα είναι Ο μεγάλος παίχτης.

https://aviationweek.com/aerospace/boei ... ma-refocus
 
Αν διαβάζω σωστά το δημοσίευμα, η Boeing σκοπεύει (αν δεν αλλάξει γνώμη σύντομα) να επικεντρώσει στις 200+ θέσεις single aisle, με ένα αεροσκάφος σχεδιασμένο από clean sheet με στόχο να ανταγωνιστεί το 321XLR. Ένα αεροσκάφος που έχει ήδη 450 παραγγελίες και που όταν (όποτε) το όποιο Boeing πετάξει, το XLR θα έχει πουλήσει μερικές εκατοντάδες ακόμα κυριεύοντας την αγορά.

Αλλά, ΟΚ, ίσως έχουν ένα business case εδώ. Θα δείξει.
AirNamibia":1ccbkfkr said:
Σκέπτονται να δημιουργήσουν τον ανταγωνιστή των Α321XLR εμβέλειας 4,900nm 180 επιβατών...
Είναι 4.700nm και οι επιβάτες 180-220 (two class).


AirNamibia":1ccbkfkr said:
τότε η Qantas μπορεί να ακυρώσει τα 36 Α321XLR που περιμένει να παραλάβει το 2024.
Από πού προκύπτει αυτό;


AirNamibia":1ccbkfkr said:
Μάλλον η Delta Air Lines με 204 Β757/767 θα είναι Ο μεγάλος παίχτης.
Η Delta πετάει ήδη 305 Airbus και περιμένει να παραλάβει άλλα 244. Δεν παρήγγειλε ποτέ το ΜΑΧ. Τα 757 και τα 767 της έχουν μέσο όρο ηλικίας τα 22 χρόνια (κάποια έχουν κλείσει και τα 30). Πόσες πιθανότητες έχει να είναι Ο μεγάλος παίκτης περιμένοντας άλλα 7 χρόνια τη Boeing για τη συγκεκριμένη κατηγορία;
 
Για NMA πήγαινε η Boeing, με τα MAX μετά άρχισαν σενάρια περί direct αντικατάστασης του τύπου και τώρα λέει πάει να τα σμίξει.
Η αλήθεια είναι εκεί φαίνεται να είναι τα λεφτά, αν κοιτάξουμε τις τάσεις των τελευταίων χρονων. Εκεί που τα Α319/320 (και τα αντίστοιχα της Boeing) ήταν τα πιο δημοφιλή, τώρα πάνε όλοι για 321και XLR - μετά? Ποσο ακόμα να αλλάξει η Airbus το 321 χωρίς να καταντήσει σαν το MAX? Οποτε αν η Boeing τοποθετήσει σωστά ενα family στην αγορά από άποψη εμβέλειας και χωρητικότητας με "single aisle economics", κατά τη γνώμη μου, είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει αυτή τη στιγμή.
 
Top